Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als ik de kans krijg om het te proberen met hem zal ik dat zeker doen. Ik weet heel goed dat er bij mij in de buurt ook wel leuke jongens zijn, maar als je eenmaal op iemand anders verliefd bent kan je dat maar weinig schelen. Je gaat toch voor die ene jongen.
Ik heb een bijbaantje, maar vanwege mijn opleiding heb ik maar weinig tijd om te werken en zoveel krijg ik nou ook weer niet betaald. ![]() Die kortingskaart is een goed idee. En volgend jaar woon ik heel waarschijnlijk ook een stuk dichter in de buurt. ![]() |
![]() |
|
Heb het zelf ook meegemaakt met iemand die ik op vakantie ontmoet heb... hij woonde niet eens zo heel ver weg, maar toch leek het in het begin al vrij onmogelijk, doordat we allebei een nogal 'druk' leven hadden... ik heb toen besloten er gwoon niet mee door te gaan, omdat ik wist dat het niet zou lukken...
Maargoed, ik wil niet zeggen dat het jou niet zal lukken, bedoel, misschien ben ik wel gewoon een uitzondering ![]()
|
![]() |
ik zou het niet doen behalve als 1 van ons 2 met de auto zou kunnen komen of een ov jaarkaart heeft... dan hoef je er niet zoveel voor neer te leggen. maar aangezien ik zelf in het weekend geen tijd heb (lees: alleen zaterdagavond laat en zondags 's middags), zou het voor mij erg moeilijk wezen en vrijwel niet haalbaar.
|
![]() |
|
Ik denk dat als je er allebei achter staat en echt verliefd bent op elkaar dat de afstand geen probleem moet zijn.. (Nou ja, je ziet elkaar dan wel minder dan dat je eigenlijk zou willen maar goed..) En de afstand is denk ik best te overbruggen, als jullie het een beetje eerlijk verdelen zeg maar..
![]() Tussen mijn vriend en mij gaat het ook prima.. ook al ligt die situatie een klein beetje anders, hij is door de weeks altijd in Utrecht en door de week zie ik m dus eigenlijk nooit, alleen als hij soms een dag naar huis komt, want niet zo vaak is omdat het gewoon een heel stuk reizen is naar Utrecht en omdat we eigenlijk daar allebei de tijd niet voor hebben door de weeks.. In het weekend is hij thuis bij zijn ouders, en dat is 10 minuutjes fietsen hier vandaan, dus in het weekend zie ik hem zo'n beetje elke dag... ![]() Maar ik heb ook een ander voorbeeldje waarbij het minder goed ging dan bij mij.. Een vriendin van mij had ook een vriend, hij woonde zo'n 2.5 uur reizen met de trein bij haar vandaan, dus ze zagen elkaar echt heel weinig, misschien maar 1 keer in de week.. En zij was heel snel bang dat er iets niet goed zat bijvoorbeeld.... Na 2 maanden al heeft die jongen de relatie verbroken omdat hij het gewoon niet zag zitten met de afstand.. Hij vond het gewoon niks dat ze elkaar misschien slechts 1 keer in de week konden zien en voordat ze elkaar konden zien moesten ze dus 2.5 uur reizen.. Dus als je er allebei achter staat en je denkt dat je het aankunt om elke keer weer die afstand te overbruggen. En als je denkt dat je het aankunt dat je elkaar weinig zult zien, dat je niet even spontaan en onverwacht langs kunt gaan bij elkaar.. Als je denkt dat dat voor jullie geen probleem zal zijn dan denk ik dat je het best een kans kunt geven.. iig wat je ook zult doen ofzo, heel veel succes ![]()
|
![]() |
Nu ik dit allemaal lees begin ik wel een beetje te twijfelen. Zo veel mensen die het af raden. Dat had ik niet verwacht.
Hij kan wel met de auto komen, maar dat kost ook benzine wat steeds meer gaat kosten. Nou ja, ik moet eerst maar eens zorgen dat het wat wordt. Dan zien we wel weer verder. Ik wil het graag proberen en mocht het dan niet werken, dan is dat heel erg jammer, maar dan heb ik het in ieder geval wel geprobeerd. Bedankt in ieder geval. Groeten |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je je mening van anderen wat betreft dit niet moet laten op dringen.... Een relatie op afstand is als elke andere relatie... Het kan goed gaan en het kan fout gaan.... Als je er 100% achter staat en je wil er voor gaan dat heeft het kans... Het zal niet makkelijk zijn... Maar misschien is hij dat risico wel waard?...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het zelf zeker doen, als ik echt gek ben op dat meisje. Ook omdat ik geen gemoedsrust kan vinden als ik níet zou doen, ook al kost het me hele weekends en handenvol geld. |
![]() |
|
Het kan wel.. Een hele goede vriendin van mij heeft al meer als een jaar (bijna 2 inmiddels geloof ik) een vriend op afstand. Zij zijn idd elk weekend samen en doordeweeks gewoon alleen. Het is wel lastig.. Want kan je een keer weekend niet dan zie je elkaar gelijk 2 weken niet! Het is geen aanrader maar als je echt heel erg verliefd bent moet je er voor gaan. Anders niet want dan gaat het tog niet goed. Ik heb zelf ook een relatie op afstand en ik ben dr niet echt goed in.. Je bijna "verplicht" om elkaar elk weekend te zien.
Maar ja, het kan dus ook goed gaan!! ![]()
|
![]() |
Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Ik heb ook een vriend die 2,5 uur bij me vandaan woont en zie hem ook alleen in de weekends. En ja, natuurlijk is dat niet zo leuk, en natuurlijk kost het veel geld, maar als je echt verliefd bent op die jongen, zou ik het echt wel proberen hoor!
Nou succes in ieder geval! xXx |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is mogelijk en er zijn relaties waarbij het ook echt werkt..
Heeft hij of jij niet ook een OV? Dat je in ieder geval een deel van de week gratis kunt reizen? Dat scheelt nogal denk ik.. Verder als je er allebei mee om kunt gaan is het best te doen. Het heeft zelfs ook nog zn voordelen. Door de afstand wordt je namelijk als het ware gedwongen er je eigen leven op na te houden, je kan niet de hele tijd bij hem zitten en blijft dus vanzelf je eigen dingen doen. Wat altijd belangrijk is in een relatie naar mijn mening. Verder doordat je elkaar niet zoveel kunt zien is elke keer dat je elkaar wel kunt zien extra speciaal. Ook is zien niet de enige mogelijke vorm van contact. Het kan je aanzetten es een leuk kaartje of een leuke brief naar hem te sturen, wat je als je hem elke dag ziet toch niet zo snel doet. Een vriendin van mij woont in Amsterdam en heeft nu een vriend in Heerenveen. Das dus best een endje weg, alleen vind ze het juist heel erg prettig. Hij heeft een OV en kan daarmee doordeweeks zo af en toe langskomen enzo. En in het weekend wisselen ze dan af. Zij heeft heel sterk dr vrijheid nodig en voelt die nu heel goed, niet zoals in een relatie met een jongen die heel dichtbij haar woonde, dat benauwde haar juist. Het hoeft dus helemaal niet zo te zijn dat dichtbij perse beter is dan ver weg. Lang niet voor iedereen is dat namelijk zo. Als je beiden bereid bent er moeite in te steken en ermee om kunt gaan is die afstand best te overbruggen. (Meisje hier op het forum heeft dr vriend in Italië zitten!!). Als je echt verliefd op hem bent dan zou ik het zoals jij al zegt gewoon proberen. Voor hetzelfde geld werkt het heel goed, en als dat niet zo is, heb je het zoals je al zegt toch geprobeerd. Wie niet waagt wie niet wint... |
![]() |
|
Anders reken je het uit, of je het haalt met geld? Als jullie om ste beurt naar elkaar gaan, hoef je maar 2x per maand... misschien wil hij ook wel 3x per maand naar jou komen, dan kost het je 1x retourtje...
Ik denk dat ik 200 km niet zou halen, iig wat geld betreft, maar anders zie ik eigenlijk niet echt een goede reden om het niet te doen. Wat rosi zegt is opzich wel waar, maar soms kan 1x per week elkaar zien genoeg zijn... (denk ook aan mail, sms, telefoon, msn)
|
![]() |
Heb het zelf ook gedaan, zes jaar lang... en heb ik spijt? Mijn god, nee! We wonen samen, zijn heel serieus etc etc...
Natuurlijk, ik heb ook mijn geldproblemen gehad, hij ook... maar dan zagen we elkaar maar een weekje niet, pech gehad (heel moeilijk, maar goed)... Je moet hem níet opgeven om zo'n stomme reden, afstand valt te overbruggen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() M'n vriendin en ik sms-en dan ook elke dag wel een aantal keer ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-09-2002 om 09:22. |
![]() |
||
Citaat:
2) Ik weet van mezelf dat ik er tegen kan, heb het meerdere malen bewezen. Zij moet dat voor haarzelf ook beslissen. Overigens, heb je hem aleens in het echt gezien?
|
Ik zou t gewoon proberen als k jou was! Ik heb nu bijna 4 maanden m'n vriendin. Zij woont zo'n 240 km bij mij vandaan. Ik ga er bijna ieder weekend naartoe, en zodra we allebei vrij zijn, zien we elkaar ook. Ik heb er ook lang over getwijfeld, of t wel goed zou gaan of niet. Toch gedaan dus, en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Het is alleen soms wat lastig, want ik moet dik 3uur in de trein zitten om daar te komen.
Gewoon proberen dus!!! Veel suc6 ermee!!! ![]()
|
![]() |
hangt van jullie af, ennuh, ik ben geloof ik samen met herrie de lange-afstandsrelatie bikkel
![]() ![]() Als je wil, kun je een hoop. Ik kan je alleen adviseren elkaar te kunnen vertrouwen, veel contact te hebben en diegene keer op keer te laten weten hoeveel je om hem/haar geeft!! Suc6!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Dusjcrib, ik geloof dat ik me wel kan vinden in jouw verhaal. Ik ga er gewoon lekker voor. Als ik hem door de weeks niet zie, heb ik meer tijd om te werken, dus meer geld voor de trein ![]() Ik zie het weer helemaal zitten! Bedankt allemaal ![]() |
![]() |
|
Heel veel suc6 alvast ermee!!! Als jij t gevoel hebt dat hij t is, zou ik er zeker voor gaan! t Is idd kl*te dat je elkaar alleen in t weekend kunt zien, maar t maakt t des te leuker wanneer je elkaar weer ziet! En die treinreis valt meestal reuze mee!
GRTZZZ
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie op afstand... Blabal | 18 | 23-11-2005 18:29 | |
Liefde & Relatie |
relatie op afstand. amehoewla | 47 | 01-04-2004 09:21 | |
Liefde & Relatie |
relatie op afstand..jaja weer so een _da-vonk_ | 34 | 27-01-2003 10:52 | |