Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2006, 16:57
Verwijderd
nou carn ik heb de dvd van de kleine blonde dood en van het bittere kruid gekocht, en ook nog het boek 'het meisje met de negen pruiken'
Advertentie
Oud 29-08-2006, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 29-08-2006 @ 17:57 :
nou carn ik heb de dvd van de kleine blonde dood en van het bittere kruid gekocht, en ook nog het boek 'het meisje met de negen pruiken'
Als je de filmversie digt van het bittere kruid ben je echt zielig aangezien filmbazen het wel leuk leken een authentiek oorlogsverslag van een joods meisje te veranderen in een spannend verhaal met o.a. een liefdesrelatie met een nsb-jongen. sehr respectloos
Oud 29-08-2006, 17:21
Verwijderd
ik heb hem nog niet gezien dus eh we zullen zien
Oud 29-08-2006, 17:42
Hella
Hella is offline
een "klapper" voor 2 euri bij de hema. ik glunder.
Oud 29-08-2006, 17:45
Dith
Dith is offline
Rijbewijs!
En ik ben zó blij want ik had het echt niet verwacht dus mijn dag kan niet meer stuk.
Oud 29-08-2006, 17:45
Hella
Hella is offline
Citaat:
White Trash schreef op 29-08-2006 @ 17:59 :
Als je de filmversie digt van het bittere kruid ben je echt zielig aangezien filmbazen het wel leuk leken een authentiek oorlogsverslag van een joods meisje te veranderen in een spannend verhaal met o.a. een liefdesrelatie met een nsb-jongen. sehr respectloos
NEWS FLASH
Oud 29-08-2006, 18:02
polysix
polysix is offline
een jas voor de komende herfst en winter
Oud 29-08-2006, 18:04
Verwijderd
de duivelsverzen
het hoofd van ferdinand cheval (project van o.a spinvis)
Oud 29-08-2006, 20:42
Tim
Tim is offline
Hey Carn

Ik heb een nieuw paar sokken van spongebob ! .
En een paul frank pet.

Heb jij nog iets nieuws ?
Oud 29-08-2006, 20:49
June bug
June bug is offline
Ik ging vandaag naar de stad en kocht:
deo en musk parfum bij de kruidvat
rinkelarmbanden bij de h&m
haarschuim bij de hema
gitaarsnaren bij de muziekwinkel
14 euro northern light wiet bij de grasscompany.
Oud 29-08-2006, 20:51
ZerO
ZerO is offline
bh
bruine vest met knoopjes
kriek
Oud 29-08-2006, 20:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
TimSengOng schreef op 29-08-2006 @ 21:42 :
Hey Carn

Ik heb een nieuw paar sokken van spongebob ! .
En een paul frank pet.

Heb jij nog iets nieuws ?
Wat leuk! ik heb alleen wat cds nieuw. En een ongelooflijke hangover.
Oud 29-08-2006, 20:58
Sjoerd
Sjoerd is offline
brieven van school
schoolboekje
takenboekje waar ik al mijn cijfers in moet schrijven en elke dag in kwt een handtekening moet hebben staan joehoee
Oud 29-08-2006, 21:05
Verwijderd
lieve mona, beste carn, ik kocht vandaag sigaretten want morgen heb ik mijn intro en verder helaas niks want ik moet iets zuiniger leven, kun jij mij tips geven?
Oud 29-08-2006, 21:15
Verwijderd
Ga shag roken.
Oud 29-08-2006, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 29-08-2006 @ 22:15 :
Ga shag roken.
True maar ik ben een draain00b, mijn broer zegt altijd: eric draai eens zo'n tosti voor me want ik wil lachen
Oud 29-08-2006, 21:34
grandmommy
grandmommy is offline
nou white trash ik kan ook geen sigaretten meer betalen en ik kon kiezen tussen pall mall en stoppen dus ik was na een periode van gestoptheid twee weken pall mall gaan roken maar nu ben ik toch maar weer gestopt want pall mall is veel te zwaar heisen.
Oud 29-08-2006, 21:36
grandmommy
grandmommy is offline
oja carn ik heb een nieuw vriendje en ik noem hem pre-post-zomerdepressie. of misschien is bij-gebrek-aan-stilte-depressie een betere naam voor mijn new best buddy
Oud 29-08-2006, 21:36
Verwijderd
Ken je die Elyxir (spelling) sigaretten, 'strictly for smokers', omg
Oud 29-08-2006, 21:38
grandmommy
grandmommy is offline
hoe duur zijn die? ik vind die pakjes altijd zo el cheapo en ik wil natuurlijk wel sigaretten die bij mijn ontoegankelijke zwartgallige ego horen he

neh ik heb nog twee sigaretten en daarna stop ik. kost me gelukkig geen moeite
Oud 29-08-2006, 21:39
Metal
Metal is offline
Citaat:
White Trash schreef op 29-08-2006 @ 22:31 :
True maar ik ben een draain00b, mijn broer zegt altijd: eric draai eens zo'n tosti voor me want ik wil lachen
Veel oefenen, gewoon een pakje kopen en beginnen. Zo heb ik het ook geleerd. Nadeel wel is dat shag vies is, filtersigaretten zijn lekkerder.
Oud 29-08-2006, 21:43
Verwijderd
naja ik rook gewoon nog even l&m rood en soms gauloises blauw want ik rook gemiddeld 3 pakjes per week (zonder uitgaan)

maar ik ben gewoon een beetje financieel bewuster aan het leven, -debt diet praatje-, ik koop nu ook bepaalde dingen van een huismerk etc terwijl ik dat thuis nooit gewend was. Ik heb nu nog 200 gekregen om uit te geven aan eten voor deze maand dus ik denk wel dat dat moet lukken.
Oud 29-08-2006, 21:45
Verwijderd
verwend kreng
Oud 29-08-2006, 21:59
Verwijderd
Citaat:
rxn schreef op 29-08-2006 @ 22:45 :
verwend kreng
Ik kon echt geen schatting maken hoeveel ik per week kwijt zou zijn aan eten dus ik heb maar 50 euro gerekend.
Oud 29-08-2006, 22:03
Verwijderd
dat geef ik eigenlijk ook wel uit
Oud 29-08-2006, 22:05
Metal
Metal is offline
Als je naar de AH gaat ben je die 50 euro wel zo kwijt (boodschappen voor 3/4 dagen). Aldi is dan net iets goedkoper.
Oud 29-08-2006, 22:08
Verwijderd
Mijn moeder onterft me als ze me ziet in een Aldiwinkel. Nee okay overdreven maar ik zou niet zo snel daar naar binnen gaan. Maar ik heb nu 2 boodschappentassen vol ter waarde van 25 euro dus ik ga even kijken of ik het de week daarmee haal. Ik klink echt als een onnozel persoon maar ik woon dan ook pas sindskort op mezelf.
Oud 29-08-2006, 22:10
Verwijderd
de AH is helemaal zo duur niet meer hoor, ik doe daar al mijn boodschappen en kom ook aan de 50 euro per week.
Oud 29-08-2006, 22:11
Metal
Metal is offline
Aldi is wel een beetje shabby hehe. Maar het scheelt echt veel, meestal zo'n 40% (iets meer of iets minder). Je kunt best een deel van je boodschappen bij de AH doen en de basics bij de aldi, haal er je voordeel uit!
Oud 29-08-2006, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 29-08-2006 @ 23:05 :
Als je naar de AH gaat ben je die 50 euro wel zo kwijt (boodschappen voor 3/4 dagen). Aldi is dan net iets goedkoper.
voor een avondmaaltijd voor 2 personen ben ik er ongv 10 euro kwijt en ik eet wel luxe maar daar wil ik ook niet op bezuinigen. Ik kan geen fatsoenlijke avondmaaltijd bij de aldi samenstellen, het brood is ranzig en ik heb een b/c-merken smetvrees.
Oud 29-08-2006, 22:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 29-08-2006 @ 23:10 :
de AH is helemaal zo duur niet meer hoor, ik doe daar al mijn boodschappen en kom ook aan de 50 euro per week.
Ik vind het eigenlijk nog steeds gigantisch duur, 1000 artikelen zo'n 3 cent verlagen (niet al te letterlijk nemen, pas op uw tenen!) vind ik niet echt noemenswaardig.
Oud 29-08-2006, 22:13
Verwijderd
oh de pastasaus is wel goed maarja om daarvoor naar de aldi te gaan betaal ik liever 50 cent meer
Oud 29-08-2006, 22:14
Verwijderd
Ik ben nog nooit in de Aldi geweest, wel een keer voorbij gelopen en ik ben 2 keer in een Liddl geweest voor iemand anders maar ik denk dan altijd aan b-c-merken die uit oost-europa komen en chemicaliën bevatten, ja kinderachtig, je sais
Oud 29-08-2006, 22:15
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Misantropie en claustrofobie hebben mij doen besluiten om maar niet meer naar low-cost supermarkten te gaan. Dan maar meer betalen voor boodschappen
Oud 29-08-2006, 22:15
Metal
Metal is offline
Citaat:
rxn schreef op 29-08-2006 @ 23:12 :
voor een avondmaaltijd voor 2 personen ben ik er ongv 10 euro kwijt en ik eet wel luxe maar daar wil ik ook niet op bezuinigen. Ik kan geen fatsoenlijke avondmaaltijd bij de aldi samenstellen, het brood is ranzig en ik heb een b/c-merken smetvrees.
Je moet daar ook geen brood kopen n00b. En je leeft alleen maar op avond maaltijden? Het klopt trouwens inderdaad van de aldi, maar je daar wel artikelen waar je wel iets mee aankunt.
Oud 29-08-2006, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 29-08-2006 @ 23:13 :
Ik vind het eigenlijk nog steeds gigantisch duur, 1000 artikelen zo'n 3 cent verlagen (niet al te letterlijk nemen, pas op uw tenen!) vind ik niet echt noemenswaardig.
je kan bij de AH dure dingen kopen, stoommaaltijden enzo ja okay maar die hoef je niet te kopen. Maar wat is er verder zo gigantisch duur? Ik ben een paar keer naar een C-1000 geweest en daar was eigenlijk ook hetzelfde kwijt.
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 29-08-2006 @ 23:15 :
Misantropie en claustrofobie hebben mij doen besluiten om maar niet meer naar low-cost supermarkten te gaan.
.
Verwijderd
Citaat:
wat je zegt, als ik iets belangrijk vind is het mijn eten. bij de Aldi hebben ze best wat dingen die erg goed te eten zijn (brie, worstenbroodjes, bier, soms groente en fruit) maar het brood enz is idd niet te eten.

oh en juist die stoommaaltijden zijn relatief gezonde en goedkope maaltijden imo.
Oud 29-08-2006, 22:20
Metal
Metal is offline
Klopt, "a supermarkten" claimen heel goedkoop te zijn waar ze dat in feite NIET zijn. Dus niet alleen ah. Ik had het over de ah omdat in eindhoven en valkenburg de ah's op loopafstand zitten, plus dat ik gewoon een fijne supermarkt vind. Maar af en toe wat boodschappen bij de aldi doen, daar ga je niet dood van. Als je het op regelmatige basis doet kan het wel zo'n 20 euro per week schelen. Puur en alleen bij de aldi of liddl kopen, daar zou ik persoonlijk ook gek van worden.
Oud 29-08-2006, 22:21
Verwijderd
AH is goed te doen hoor. Beetje opletten dat je veel euroshopper , bonus en 35% artikelen scoort. Scheelt erg veel. Kom eigenlijk amper bij andere supermarkten maar aan 50 euro per week kom ik echt niet.
Oud 29-08-2006, 22:59
biep
biep is offline
Ik vertrouw de aldi niet, vind alleen het idee dat het van de aldi komt al ranzig, zou ook niet weten waar in A'dam een aldi te vinden.
Daarbij is de appie op museumplein dichtbij en elke dag van 8 tot 10 oid open
Groenten haal ik als ik zin/tijd bij de lokale Turk, supercheap en vaak nog beter dan de AH.
Maar meestal ga ik 2/3x per week uit eten, dus ik kook niet meer zoveel.
Oud 29-08-2006, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind aldi wel gewoon ok ofzo, maar aldi heeft bijvoorbeeld geen verse groenten enzo (of wel?)
Ik eet het liefst luxe en ik ga door ook zeker niet op bezuinigen.
Ik eet liever wat duurder, dan dat ik 3 pilsjes meer drink tijdens het uitgaan.
Ik denk dat je het verschil ook wel merkt in weerstand enzo.
Oud 30-08-2006, 00:25
*oma*
*oma* is offline
Grijs shirtje met knoopjes en blauwe stippen
Oud 30-08-2006, 00:58
zeehond23
zeehond23 is offline
niemand fuckt met de aldi
Oud 30-08-2006, 01:06
June bug
June bug is offline
haha ik heb sinds mijn laatste post niks nieuws, maar ik vond *oma*'s reactie ineens enorm ongepast want ik ging zo op in het lezen van de discussie over de boodschappen, dat ik dacht: wtf, welk topic is dit ookalweer en pas toen ik keek snapte ik het weer. uhja. loosheid.
Oud 30-08-2006, 01:08
*oma*
*oma* is offline
hihi
Oud 30-08-2006, 09:04
Verwijderd
JBL Control One Pro setje besteld bij thomann.de
Oud 30-08-2006, 09:14
innogen
innogen is offline
Citaat:
June bug schreef op 30-08-2006 @ 02:06 :
haha ik heb sinds mijn laatste post niks nieuws, maar ik vond *oma*'s reactie ineens enorm ongepast want ik ging zo op in het lezen van de discussie over de boodschappen, dat ik dacht: wtf, welk topic is dit ookalweer en pas toen ik keek snapte ik het weer. uhja. loosheid.
Ik ook.

En ik vind de groente en fruit bij die cheapass supermarkten er altijd zo ranzig uitzien, dus dat haal ik daar sowieso niet. Maar wasmiddel etc haal ik wel gewoon bij de Lidl. Meestal de rest bij c1000 of AH want die zitten in de buurt.
Ik ga niet bezuinigen op mijn eten, wat EZblade al zei, liever wat minder bier dan minder lekker/gezond/etc eten.

edit; om dan toch nog ontopic te blijven, ik heb wat schoolboeken binnen gekregen
Oud 30-08-2006, 10:25
botulismf
botulismf is offline
Niks mis met de aldi, zolang je weet wat je er wel en niet moet halen. Alleen is de aldi bij ons op een kwartier lopen terwijl de AH om de hoek is. Maar AH is idd prima te doen als je veel euroshopper en ah-merk en bonus en 35% korting neemt. Je wordt er vanzelf handig in.
Overigens betaal ik ook al snel 10 euro voor een tweepersoons avondmaaltijd, maar ik wil fatsoenlijk en gevarieerd eten.

OT: 300 gram tauge en een grote zak paprika's op de markt, samen 3 euro.
Oud 30-08-2006, 10:32
Verwijderd
Groente is veel goedkoper bij toko / markt etc.
Wat je bij de AH betaalt voor een rood pepertje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten