Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En stel je komt in een spijkerbroek bij je vriend en je moet de volgende dag in een chique zaak werken waar je absoluut geen spijkerbroek in aan mag ![]() Dat soort dingen heb ik dus, waardoor onverwachts slapen niet zomaar zou kunnen gaan..dan moet ik toch echt eerst even naar huis voor wat spulletjes..op dat moment is het wel balen, maarja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In 'overleg', of heeft een van jullie van hte uitgemaakt? Kut jongen, succes. |
![]() |
||
Citaat:
Verder mis ik haar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En moon, zeer herkenbaar ^^ |
![]() |
||
Citaat:
OT: Vandaag roosters enzo gehad. Wel mooi, stond zo weer bij mijn groep van de intro, leuk is dat! Zijn leuke peepz ook, dus dat scheelt. 't Mannelijk schoon is goed vertegenwoordigd, overigens. 't Zijn geen modellen, maar daar hou ik toch niet van ![]() En het is zo koewl om een goed gesprek te hebben met iemand met wie ik nog nooit een goed gesprek gevoerd heb! We snappen elkaar, omdat we allebei in dezelfde situatie zitten/hebben gezeten. Het verbaasde hem ook, geloof ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dank je |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ha, hij heeft me gemist. En momenteel weet hij het wel zeker. Wat zijn wij toch leuk, dat we zelfs over de kutste periode in mijn leven nog kutgrappen kunnen maken en daar vervolgens hard om gaan lachen ![]() Yay familie weer zien, trouwens, en een geweldige vakantie met 't ene beste vriendinnetje, en nu wil ik de ander ook weer zien maar ik moet ook wel naar huis; eens zien of dat nog gaat lukken morgen of overmorgen. *kijkt hoopvol naar Qimm* |
![]() |
||
Citaat:
ot: heerlijk, vanavond zie ik m weer ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat lief, welk boek van welke auteur? |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Het gaat eigenlijk wel goed, maar ik voel me gewoon ronduit kut. En waarom weet ik nog niet eens echt. Lekker frustrerend voor mij en lekker gezellig voor mijn vriend ![]() Dus vanavond gaan we een talk-session in bed houden met een fles wijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|