Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2006, 23:21
Orpheus
Orpheus is offline
Bevoorrecht. En verdomd gelukkig.
Oud 31-08-2006, 00:30
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ja goeeeed maar hij wilde niet bij me slapen en ik kon niet bij hem slapen want ik had geen spullen mee
Oud 31-08-2006, 00:46
Jones
Citaat:
Larry Flint schreef op 31-08-2006 @ 01:30 :
Ja goeeeed maar hij wilde niet bij me slapen en ik kon niet bij hem slapen want ik had geen spullen mee
Je laat het wel of niet slapen afhangen van het wel of niet bij je hebben van je "spullen" ??
Oud 31-08-2006, 06:00
Verwijderd
uit...
Oud 31-08-2006, 08:11
groovy
groovy is offline
Citaat:
Jones schreef op 31-08-2006 @ 01:46 :
Je laat het wel of niet slapen afhangen van het wel of niet bij je hebben van je "spullen" ??
Ik ook hoor, ik ga niet naar bed zonder de pil te slikken, anders is mijn hele ritme verstoord voor de rest van de maand.

En stel je komt in een spijkerbroek bij je vriend en je moet de volgende dag in een chique zaak werken waar je absoluut geen spijkerbroek in aan mag .

Dat soort dingen heb ik dus, waardoor onverwachts slapen niet zomaar zou kunnen gaan..dan moet ik toch echt eerst even naar huis voor wat spulletjes..op dat moment is het wel balen, maarja .
Oud 31-08-2006, 08:19
groovy
groovy is offline
Het weekendje weg was echt zo leuk met hem . We hebben zoveel ondernomen en hij kwam echt helemaal los daar (dansjes in het restaurant als niemand kijkt, mensen aan de overkant bespieden, samen gejodelt in de bergen en wachten op antwoord, toeteren naar andere auto's en dan heel blij zwaaien, de weg volkomen kwijt raken en dan de slappe lach krijgen..komisch ).

En gosh wat kan hij lief zijn..

Heb zin in het weekend, lekker bij elkaar slapen. We missen elkaar echt nu het school/werk-leven weer is begonnen maar het is natuurlijk wel fijn om te merken dat hij dat net zo erg als ik heeft.
Oud 31-08-2006, 09:12
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
nouja tampons zijn wel handig als je ongesteld bent he en verder vind ik het gewoon verrot om geen makeupremover en schone kleren ed mee te hebben.
Oud 31-08-2006, 09:25
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
I C U schreef op 30-08-2006 @ 20:38 :
Weet je nu al wat je gaat doen? Of laat je het nog even zo doorgaan?
Best moeilijk. Nu willen zijn ouders met ons twee even een dagje naar zee. Wtf moet ik daar ineens van denken? Misschien denk ik teveel na, en ligt het toch allemaal aan mezelf..
Oud 31-08-2006, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 31-08-2006 @ 07:00 :
uit...

In 'overleg', of heeft een van jullie van hte uitgemaakt? Kut jongen, succes.
Oud 31-08-2006, 12:46
Metal
Metal is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 31-08-2006 @ 12:33 :
Nadeel aan msn is toch altijd dat er van die enorme misverstanden ontstaan om niks. Nog altijd, terwijl we toch meestal wel goed aanvoelen wat de ander bedoelt.
Same here. :')

Verder mis ik haar.
Oud 31-08-2006, 12:52
luchtballon
luchtballon is offline
Oeeh, ik heb sinds 3 dagen ofzo -edit: een week al - een vriendje, van de intro.
Maar nu ben ik weer thuis en smst hij niet terug
Komt vast goed Ik ben weer echt verliefd, en dat was bij mijn vorige 2 vriendjes niet helemaal zo, dit is zoveel beter

Laatst gewijzigd op 31-08-2006 om 12:54.
Oud 31-08-2006, 13:57
Verwijderd
Binnenkort lekker met z'n tweeën een paar daagjes weg
Oud 31-08-2006, 16:12
moon
moon is offline
Als hij niet bij mij is gaat hij vreemd...tuurlijk!
Waarom ben ik zo paranoïde af en toe?
Oud 31-08-2006, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me in sommige gevallen logisch. Medicijnen, lenzen, dat soort zaken.

En moon, zeer herkenbaar ^^
Oud 31-08-2006, 16:32
I C U
I C U is offline
Citaat:
Soezen schreef op 31-08-2006 @ 10:25 :
Best moeilijk. Nu willen zijn ouders met ons twee even een dagje naar zee. Wtf moet ik daar ineens van denken? Misschien denk ik teveel na, en ligt het toch allemaal aan mezelf..
Lijkt me stug dat het alleen aan jou zou liggen. Daarvoor is het toch te duidelijk aanwezig? Tja, wie weet dat een dagje naar zee wel helpt, ofzo. Meer duidelijkheid schept. Niets van denken, gewoon gaan.

OT: Vandaag roosters enzo gehad. Wel mooi, stond zo weer bij mijn groep van de intro, leuk is dat! Zijn leuke peepz ook, dus dat scheelt.
't Mannelijk schoon is goed vertegenwoordigd, overigens. 't Zijn geen modellen, maar daar hou ik toch niet van

En het is zo koewl om een goed gesprek te hebben met iemand met wie ik nog nooit een goed gesprek gevoerd heb! We snappen elkaar, omdat we allebei in dezelfde situatie zitten/hebben gezeten. Het verbaasde hem ook, geloof ik Maar wel koewl dat we het toch goed moet elkaar kunnen vinden, scheelt weer komend jaar.
Oud 31-08-2006, 16:50
Verwijderd
Geweldig positief verslaafd.
Oud 31-08-2006, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 31-08-2006 @ 11:55 :

In 'overleg', of heeft een van jullie van hte uitgemaakt? Kut jongen, succes.
min of meer in overleg.

dank je
Oud 31-08-2006, 17:48
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben een beetje boel in de war. Eigenlijk zou hij gewoon moeten oprotten ofzo, maar er is iets...

Ik cijfer mezelf weg.
Oud 31-08-2006, 18:20
snoopy
snoopy is offline
het gaat eigenlijk fantastisch. Hij is superlief en we hebben t erg leuk samen. Maar toch blijft t gesprek van laatst door m'n hoofd spoken...
Oud 31-08-2006, 22:21
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik ben nu aan het oppassen tot 12 uur en ik hoop dat hij daarna komt want ik wil niet weer alleen slapen
Oud 31-08-2006, 23:11
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-08-2006 @ 18:57 :
Ik ben al een aantal keer in Parijs geweest (Bovendien is Londen een coolere stad )
Geen excuus, als je als alternatief naar mensen in Donald Duckpakken gaat lopen kijken Hoewel ik denk ik best in sommige attracties wil. Maar niet 4 dagen achter elkaar.

Ha, hij heeft me gemist. En momenteel weet hij het wel zeker. Wat zijn wij toch leuk, dat we zelfs over de kutste periode in mijn leven nog kutgrappen kunnen maken en daar vervolgens hard om gaan lachen

Yay familie weer zien, trouwens, en een geweldige vakantie met 't ene beste vriendinnetje, en nu wil ik de ander ook weer zien maar ik moet ook wel naar huis; eens zien of dat nog gaat lukken morgen of overmorgen. *kijkt hoopvol naar Qimm*
Oud 31-08-2006, 23:19
Verwijderd
je komop zeg
miscommunicatie de gekste geloof ik.
Oud 31-08-2006, 23:25
T!ne
T!ne is offline
Het bloedt dood heb ik het gevoel. Hij irriteert mij, ik irriteer hem. Af en toe hebben we zo'n moment dat we vriendelijk zijn voor elkaar, maar het weegt niet op..

En mijn ex verdorie weer een C
Ik dacht echt dat het terug de goede weg opging, maar blijkbaar is niets minder waar. Nochtans hij had er dit jaar echt voor geleerd..
Oud 01-09-2006, 00:12
Verwijderd
en toen was het alweer goed geloof ik
Oud 01-09-2006, 06:55
Lester_Polfus
Lester_Polfus is offline
ruzie met ouders... heel erge ruzie. mij slaan (een tik, maar toch), dreigen, mijn bezittingen dreigen te slopen, dreigen mij 'af te maken'.

ik ben toch langharig tuig? Ik ben toch een zwerver met mijn worn jeans? (natural worn, niet gekocht, I might ad).

Ma die het niet voor me opneemt, oma die me t liefst onder de zoden ziet...

En 'zie mijn vorige topic': ik heb t met haar uitgemaakt vannacht. Ik ga eraan onderdoor. Jammer. helaas.

Waarom krijg ik dit constant voor m'n kiezen? waarom is er niemand die mij even een duw in de rug geeft als ik vast zit, waarom moet ik altijd die duwtjes geven...

ik ben t huis uitgevlucht, en naar een vriend gegaan. niemand weet waar ik nu zit....
Oud 01-09-2006, 09:47
~*kar*~
~*kar*~ is offline
Citaat:
Lester_Polfus schreef op 01-09-2006 @ 07:55 :
ruzie met ouders... heel erge ruzie. mij slaan (een tik, maar toch), dreigen, mijn bezittingen dreigen te slopen, dreigen mij 'af te maken'.

ik ben toch langharig tuig? Ik ben toch een zwerver met mijn worn jeans? (natural worn, niet gekocht, I might ad).

Ma die het niet voor me opneemt, oma die me t liefst onder de zoden ziet...

En 'zie mijn vorige topic': ik heb t met haar uitgemaakt vannacht. Ik ga eraan onderdoor. Jammer. helaas.

Waarom krijg ik dit constant voor m'n kiezen? waarom is er niemand die mij even een duw in de rug geeft als ik vast zit, waarom moet ik altijd die duwtjes geven...

ik ben t huis uitgevlucht, en naar een vriend gegaan. niemand weet waar ik nu zit....
*knuffel geeft, succes!*

ot: heerlijk, vanavond zie ik m weer na 2 dagen dodelijk saai kamp ben ik daar ook echt wel aan toe...
Oud 01-09-2006, 10:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-08-2006 @ 23:11 :
Geen excuus, als je als alternatief naar mensen in Donald Duckpakken gaat lopen kijken Hoewel ik denk ik best in sommige attracties wil. Maar niet 4 dagen achter elkaar.

Ha, hij heeft me gemist. En momenteel weet hij het wel zeker. Wat zijn wij toch leuk, dat we zelfs over de kutste periode in mijn leven nog kutgrappen kunnen maken en daar vervolgens hard om gaan lachen

Yay familie weer zien, trouwens, en een geweldige vakantie met 't ene beste vriendinnetje, en nu wil ik de ander ook weer zien maar ik moet ook wel naar huis; eens zien of dat nog gaat lukken morgen of overmorgen. *kijkt hoopvol naar Qimm*
*glomp* je bent terug!
Oud 01-09-2006, 12:29
Orpheo
Orpheo is offline
i'm back

on topic: bouter dan dit kan niet
Oud 01-09-2006, 16:50
luchtballon
luchtballon is offline
mijn telefoon saboteerde de boel weer
hij had mijn smsje niet gehad, en toen hij belde stond ineens mijn telefoon uit. Maar we hebben elkaar bereikt en ik kan niet naar hem toe terwijl hij me uitnodigde, mja.
Hij is iig lleeeeukk
Oud 01-09-2006, 17:01
groovy
groovy is offline
Vanaaaaavonddddd, vanaaaaavvvvonddd. Ga ik hem weer zien . En ik ben nieuwsgierig want hij heeft een verrassing voor me . En natuurlijk geeft hij hints die ik totaal niet snap .
Oud 01-09-2006, 17:19
♪
♪ is offline
Dat was een gezellig dagje Amsterdam met mijn vriend. Lekker wat rond gelopen, af en toe even gezeten en mensen gekeken. Niet heel bijzonder maar zeker leuk.
Oud 01-09-2006, 17:22
Yolcu
Yolcu is offline
Oehh
Oud 01-09-2006, 17:25
Verwijderd
Ik sta zo te kijken van de instelling van sommige mensen. Meneer zit al zijn hele leven (en dat is een kleine 50 jaar) in een rolstoel, is spastisch en zo moeilijk te verstaan. En dan zegt hij: "Ach, het kan altijd erger." Heerlijk vind ik dat! Dan moet ik denken aan de instelling van een vriend van mij en kan ik me zo kwaad maken. Er zijn mensen die het zoveel erger hebben dan jij, wat ben jij een klootzak! Maar stiekem is hij best lief.

Verder word het weer een ouderwets avondje bijkletsen, gok ik. Ik hoop dat dat goed gaat, gezien mijn vermoeidheid en onze verhalen.
Oud 01-09-2006, 17:26
T!ne
T!ne is offline
Zo niet leuk
Oud 01-09-2006, 19:02
Gothic
Gothic is offline
OMG er belde iemand uit m'n verleden. De geweldigste jongen die ik ooit gehad heb, alhoewel, gehad heb. Kort was het, maar ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Nu wil hij over 2 weken me ophalen en dan uitgaan in Antwerpen. Shit zeg. Eerst zien dan geloven, maar stel dat het echt is ...
Oud 01-09-2006, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 01-09-2006 @ 11:41 :
*glomp* je bent terug!
Haaj!

Smsjes. Ik was eigenlijk al vergeten dat we een jubileum hadden vandaag. Hij dus niet.
Oud 01-09-2006, 19:32
Verwijderd
Sinds zijn sms van een paar dagen terug ('s nachts) moet ik steeds vaker aan hem denken. Vaag.
Oud 01-09-2006, 19:37
Verwijderd
vandaag was ov voor het eerst geldig voor mij, dus met een vriendin naar groiningen geweest. Lekker geshopt. Aangezien zwolle op de route ligt met de trein ook eventjes daar uitgestapt. Hij was druk aant verhuizen maaar we hebben elkaar even gezien, en daarb en ik blij om. Wat issie toch leuk en lief en knap.
Oud 01-09-2006, 19:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Jee, vanavond groot feest met vrienden voor mijn verjaardag. Echt zin in! Eigenlijk zou ik hem daar vanavond pas zien, maar hij was vanmiddag onverwachts nog even langs huis gekomen vanuit zijn werk. Om een kusje te halen, zei hij. Ahh

En hmm, we zijn elkaar weer wat aan het aftasten de laatste tijd. Of eigenlijk vooral ik bij hem en jezus, wat kan ik irritant zijn zeg Maar we zijn allebei aan het veranderen en verschillende reacties op elkaar aan het uitproberen. Niet altijd even leuk, maar wel leerzaam. En ach, ik moet me er ook niet zo druk om maken. We zijn gewoon allebei koppig, maar ook heel erg lief als dat nodig is. En jeetje, wat zag hij er lekker uit vanmiddag toen hij op het bed lag. Jammer dat hij nog weg moest... Maar wie weet, vannacht, als we allebei aardig wat gedronken hebben...
Oud 01-09-2006, 19:54
cagie
cagie is offline
Gister was echt perfect. Samen uit eten geweest in een heel leuk en best wel chic restaurantje. Was heel romantisch. Vervolgens naar een leuk bandje wezen kijken. Daarna heerlijk tegen elkaar aan in slaap gevallen. Ben zo verliefd en hij is zo ontzettend leuk, lief en knap.
Oud 01-09-2006, 21:19
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Verward, maar toch ook opgelucht.
Oud 01-09-2006, 22:31
Briseïs
Briseïs is offline
Ik wil zo graag weten waarom. Nog steeds.
Oud 01-09-2006, 22:42
Verwijderd
Er lag een cadeautje voor me op tafel: een boek voor mijn verzameling boeken van mijn favoriete schrijfster

En verder: af en toe doet hij me nog steeds verbaasd staan...

Laatst gewijzigd op 01-09-2006 om 23:32.
Oud 01-09-2006, 23:17
Verwijderd
Haha ik heb sinds vandaag een nieuwe collega,
Hij is schattig en VET minderjarig...

Verder heb ik de afgelopen maand nu al wel een beetje verwerkt..
Daarvoor wil ik wat mensen bedanken, en zij weten wel wie ik bedoel.
Oud 01-09-2006, 23:56
fractuur
fractuur is offline
Hij kan soms van die superlieve dingen zeggen op momenten waar ik het totaal niet verwacht. <33333
Oud 02-09-2006, 00:07
Orpheo
Orpheo is offline
ik heb er een leuke nieuwe collega bij! leuke meid! ik heb 'r net even naar huis gefietst. leuk gesprek

verder voel ik me an sich klote. ik zit zwaar in de knoop met de afgelopen 48 uur. dankzij mn beste vriend zie ik nog wel licht aan de horizon, maar tis gewoon KLOTE.

ik ga met goede moed naar de uni, en hoop daarmee alles op n rijtje te krijgen.

ik stort me zwaar op de muziek. Ik begin gewoon weer met Berlioz! Ach heerlijk, die Berlioz.
Oud 02-09-2006, 00:10
Otis
Otis is offline
Citaat:
Nala schreef op 01-09-2006 @ 23:42 :
Er lag een cadeautje voor me op tafel: een boek voor mijn verzameling boeken van mijn favoriete schrijfster

En verder: af en toe doet hij me nog steeds verbaasd staan...
]

wat lief, welk boek van welke auteur?
Oud 02-09-2006, 06:13
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Hij maakt mij echt gelukkig. De lach die er op zijn gezicht ontstaat als hij mij ziet, de manier waarop hij af en toe naar mij kijkt en het gaat echt zó goed met ons. Ja ik ben gelukkig.
Oud 02-09-2006, 09:23
snoopy
snoopy is offline
zo, dat was weer een heftig gesprek vannacht. Maar er is wel eindelij iets uitgekomen waardoor hij nog niet wil samenwonen... Nou ja, daar gaan me maar ons best voor doen en dan zien we wel weer verder.

En na het gesprek zijn we heel lief tegen elkaar geweest, dus dat was leuk

Oh ja, hij zei ook nog: ik zou liever met je samenwonen dan dat het uitging... Het klonk heel lomp, maar ik snapte wel dat ie t lief bedoelde, dus
Oud 02-09-2006, 09:38
groovy
groovy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-09-2006 @ 10:23 :
zo, dat was weer een heftig gesprek vannacht. Maar er is wel eindelij iets uitgekomen waardoor hij nog niet wil samenwonen... Nou ja, daar gaan me maar ons best voor doen en dan zien we wel weer verder.

En na het gesprek zijn we heel lief tegen elkaar geweest, dus dat was leuk

Oh ja, hij zei ook nog: ik zou liever met je samenwonen dan dat het uitging... Het klonk heel lomp, maar ik snapte wel dat ie t lief bedoelde, dus
Knap dat jullie wel zo eerlijk tegen elkaar zijn geweest . Zo te horen, kunnen en willen jullie helemaal niet zonder elkaar!

OT: Het gaat eigenlijk wel goed, maar ik voel me gewoon ronduit kut. En waarom weet ik nog niet eens echt. Lekker frustrerend voor mij en lekker gezellig voor mijn vriend . Ik denk dat ik nog wat dingetjes van afgelopen maanden niet echt verwerkt heb, want toen ik er kort over praatte met mijn vriend, sprongen me de tranen alweer in de ogen.
Dus vanavond gaan we een talk-session in bed houden met een fles wijn . Hopelijk kan ik dan wat dingen afsluiten en achter me laten..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten