Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is dit een uitspraak van hem? Het komt namelijk op mij over als: "Maakt niet uit wat je doet en wat je ook probeert, ik zal nooit gaan samenwonen." Iemand die zich gewoon niet wíl binden. Lijkt me niet makkelijk om een relatie mee te hebben... Ontopic: Gisteren lekker vroeg in bed gaan liggen en heel veel gezoend en geknuffeld, lekker lief en lang gevreeën. ![]() En hij is lief, omdat hij mijn troep altijd weet terug te vinden terwijl ik al bijna chagi door het huis heen banjer omdat ik het niet vinden kon ![]() Dinsdag zijn we allebei een hele dag vrij! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is een uitspraak van hem, maar zoals jij het schetst ligt het niet. Hij is alleen heel erg bang dat ie een 'belofte' doet die hij eventueel niet kan nakomen. (alsof ik hem aan zijn belofte gaat houden als hij het ooit uitmaakt, ofzo... ![]() ![]() Hij is daar gewoon een beetje raar in. Hetzelfde gebeurde toen we een relatie kregen. Hij wilde het heel zeker weten, terwijl een 'normaal' mens gewoon eraan begint zodra het goed voelt en wel ziet waar het schip strandt. Wel heeft hij inderdaad bindingsangst, volgens mij (komt volgens hem deels omdat heel veel relaties in zijn omgeving geen stand hebben gehouden, van zijn ouders, oom&tantes etc.). En ja, dat is moeilijk, maar het feit dat hij twijfelt is bij hem positief. Klinkt gek, maar het is wel zo. Ook zei hij laatst: 'jij denkt dat het zeker weten uitgaat, maar zo zie ik dat helemaal niet! Denk maar aan de laatste keer dat ik ergens over twijfelde' (dat was dus of hij wel of niet een relatie met me wilde. En nu zijn we al 4 jaar bij elkaar en is hij echt gek op, dus tsja...)
||
Citaat:
Gisteren een leuk dagje wezen rondtoeren met de auto, nieuwe werkbroek kopen, gitaar opnieuw aflaten stellen, ouwehoeren met de mederwerkers van de gitaarwinkel onder het genot van een kop warme choco en de zoektocht naar de ruitersportzaak. Lekker samen de hele dag op pad praten over vanalles en nog wat. Vandaag nog helemaal niks zinnigs uitgevoerd, maar zo even lekker in bad! En vanavond is de avond helemaal voor ons ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() verder gaat het weer goed, vanavond empire kijken.
||
Citaat:
@ Larry Flint: Tja, ik doe nu niets buiten bed. Ook zoiets. ![]() ![]()
||
Citaat:
@ ilse: pff balen meid! sterkte ermee!!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik voel me wel goed, vandaag na lange tijd weer een paar vrienden gezien. Lekker gegeten en veel gepraat.
![]() ![]() Wel ben ik ziek aan het worden, wat heel irritant is, maar goed er staan nog leuke dingen op het programma (op korte en lange termijn). ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heel veel sterkte ermee. Het heen en weer gegooid worden, het 'ja nee ja nee' gevoel dat je van hem krijgt, en eigenlijk het gevoel 'reservebank zijn', ken ik helaas maar al te goed. Als je wilt weten hoe t bij mij is afgelopen, of gewoon je/een verhaal kwijt wilt: pm. ![]() good luck!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Snoopy, ik snap het wel, hoor, en dus ook wel van zijn kant, ken dat gevoel ook wel. Hij doet echter wel een beetje moeilijk, maar dat weet jij zelf ook wel ![]() Ontopic: ![]() ![]() |
![]() |
|
|