Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Clowns zijn het vleesgeworden kwaad. Ze maken mensen aan het lachen met verdriet. Clowns zijn gewoon enorm kwaadaardig, daar hoef je geen medische term voor te hebben om dat te begrijpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me trouwens af of de mensen die hier last van hebben dat alleen hebben bij clowns met schmink of ook bij een clown die bijv alleen een rode neus draagt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij hebt hoogstwaarschijnlijk als kind geen dodelijke ziekte gehad dus en daardoor ervaren hoe fantastisch het werk van een cliniclown is? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als ze dan naar me toe kwamen (toen ik nog klein was natuurlijk) met een ballon of iets lekkers, dan wilde ik het niet aannemen en keek ik heel boos naar ze. En natuurlijk snapten ze het nóóit!! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan me ook niet voorstellen dat je clowns wél leuk kan vinden. kunnen mensen die ze niet eng vinden zich voorstellen dat je ze eng vind, of is het voor jullie totaal onbegrijpbaar?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Een clown hoeft voor mij niet perse iemand te zijn met schmink, rare pruik en grote schoenen, maar iemand met dus bijv een rode stip op zijn neus die mij aan het lachen maakt is ook clown. En daarom stel ik ook zoveel vragen hier. Ben heel nieuwsgierig naar wat precies dat is wat een clown eng maakt voor sommige mensen. Ben er zelf nooit bang voor geweest en kan het me ook niet echt voorstellen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij clowns is het vooral gewoon het feit dat je niet weet wie er achter dat geschilderde gezicht, die gekleurde kleren en grote schoenen zit, maar dat je ondertussen wel leuk mee moet doen terwijl die persoon je dus voor gek zet voor een grote groep, of je nu wilt of niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|