| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() gelukkig weetik de laatste tijd beter hoe ik ervan af kan komen.. succes.. pff, ik wil gewoon even niet aan hem denken.. het spookt de hele tijd rond in mijn hoofd, waarom heb ik dan ook geantwoord dat ik em vanavond wel ff zal bellen,... nu wacht ik de hele tijd op vanavond en ik wil hem niet eens bellen
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
On: Fucking stoned, nog stoneder dan zaterdag. Dit typen duurt dan ook echt lang. Eerste keer sinds maanden geleden dat ik weer fout ging. Het werkt zo demotiverend. Wat is nou toch erger? Met pep jezelf kapot maken maar je vaak goed voelen of met boulimisch gedrag jezelf kapot maken en je vaak kut voelen? Net even bij J. geweest, eerst ging ik even bij K. zitten. Gevraagt wat hij dit weekend op een feestje gesnoven had. Gehad over de verlanging naar pep, dat we allebei hebben. Ik wilde J. vertellen dat ik zaterdag weer heb gehad, maar, goede smoes, het was te fijn. Ik wilde die verliefde, lachende ogen niet zien veranderen naar verdrietige ogen. We lagen tegen elkaar aan, probeerden cabaret te kijken, maar we keken meer naar elkaar. Dat is zo intiem, tegen elkaar aan liggen en elkaar aankijken, blijven aankijken. Pff, verliefd verliefd verliefd stoned stoned stoned
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-09-2006 om 22:25. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Je begrijpt mijn punt wel. Het is niet tegen jou gericht, maar in het algemeen.
|
|
||
|
Citaat:
Ga dan lekker naar de Kantine ofzo.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
OT: Zometeen therapie, ben doodmoe. Hoop dat het goed gaat, en dat ik nog met haar een gaatje kan vinden voor een tweede gesprek in de week (ivm school). Dan nog de hele dag lessen volgen, fietsen, yoga. Pff, ben nu al moe als ik er aan denk Maar positief denken: ik kan het best allemaal!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En jij denkt dat "we" daar niet allemaal fucking hard mee bezig zijn? De bekrompenheid.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Niet omdat we allemaal de schijn op hoeven te houden over hoe goed we ons wel niet voelen terwijl dat misschien helemaal niet zo is. Ik geloof niet dat je dit soort dingen zou zeggen als je zelf ook ooit heel erg in de put hebt gezeten. Dan weet je hoe zwaar dat is en hoe moeilijk het is om daar weer uit te komen! En wie zegt trouwens inderdaad dat de forummers hier er niks aan doen? Volg je ze elke dag? Denk je nou echt dat jij alleen door het lezen van de berichtjes op dit forum weet hoe mensen in elkaar zitten? dat je weet of ze al dan niet hun best doen om uit de problemen te komen? Wat je zegt is gewoon zo simpel en zo ondoordacht.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |