Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2006, 09:10
hasseltboy
hasseltboy is offline
Kijk vanavond wel dus
Oud 05-09-2006, 09:29
Verwijderd
Ik zag vandaag in de krant een overzicht van de Elite modelzoektocht, en die meisjes die daar op de foto's stonden waren veel en veel knapper dan de meeste van dit programma. En die Yfke is al een reden om helemaal niet te kijken.
Oud 05-09-2006, 09:36
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
hppa schreef op 05-09-2006 @ 10:29 :
Ik zag vandaag in de krant een overzicht van de Elite modelzoektocht, en die meisjes die daar op de foto's stonden waren veel en veel knapper dan de meeste van dit programma. En die Yfke is al een reden om helemaal niet te kijken.

Knapper, maar vooral veel jonger, bijna al die meisjes zijn 14 of 15 jaar
Oud 05-09-2006, 10:25
Loutje17
Loutje17 is offline
Ik vond het een vreselijk programma gisteravond, ik weet de meisjes willen het zelf en het is een harde wereld, maar vond het echt niks.
Die presentratrice topmodel of niet wat een onsympathiek mens, ze krijgen zeker geen omgangsvorming als ze opgeleid worden, bovendien zo knap vond ik haar niet, met make up, de juist kleding en kipfiletjes zoals ze dat noemden wordt iedere vrouw mooi.
Ik vond er een paar mooie meisjes bijzitten, qua profiel, kaaklijn waaronder die met dat hele korte zwarte haar, lieve meid ook volgens mij, maar die ene griet gatverdamme wat een air zeg..jak oke je moet voor en aan jezelf werken, maar is er iets mis met een beetje vriendelijkheid?.
Ze maken dit programma ook zo dat ze elkaar op een bepaald moment allemaal in de haren vliegen uit stress, jaloezie en gewoon het feit zo dicht op elkaar zitten dag en nacht, geen privecy, geen eigen slaapkamer...volgens mij kun je dat dan ook wel op een hand uittellen uiteindelijk...

Was benieuwd, nou voor mij hoeft het dus echt niet..wat goedkoop, weet gelijk waarop ik nu niet meer kijk.
Oud 05-09-2006, 10:34
Verwijderd
Wat was het erg!
Het was nog "Nederlandser" dan ik dacht.

Het ging traaaaaag.
De meiden zijn vrij lelijk en hebben niks grappigs, leuks, ik heb nog geen persoonlijkheid kunnen ontdekken.
Yfke is (als presentatrice, maar volgens mij ook als mens) verschrikkelijk.
De foto's waren uberlelijk.

En dat 'strenge' sfeertje dat ze bij de jury-bijeenkomst willen creeeren.

Wat een aanfluiting. Ik kijk dus ook niet meer. Of nou ja, vast wel, maar toch.

Laatst gewijzigd op 05-09-2006 om 10:39.
Oud 05-09-2006, 11:45
Verwijderd
ik ga juist wel kijken, want ik heb me vermaakt om het programma...wat hebben we hier op de bank zitten lachen.
Oud 05-09-2006, 12:32
Verwijderd
Ik vond het erg leuk Juist dat Nederlandse, die verschillende dialecten, zoo grappig Ik vind het ook leuk dat er veel meisjes tussen zitten die er eigenlijk heel normaal uitzien, daar hou ik wel van, lekker fris, jong en normaal, maar toch erg mooi. Ik vind echt geen van de meisjes lelijk.

Yfke is wel slecht Ze kan niet presenteren en haar Nederlands is gewoon heel raar en storend.
Oud 05-09-2006, 13:05
just_me16
just_me16 is offline
OMG die yfke is echt erg, alleen al de manier hoe ze top uit spreekt
Ze probeert te veel tyra na te doen, ze kan beter zichzelf zijn dan ziet het er niet zo gemaakt uit.
In het amerikaans voegen ze tenminste nog vriendelijk of ze naar voren wouden komen.

Ook vind ik dat ze foto's beter in beeld moeten brengen, zo is het echt slecht te zien.

Dat meisje met dat grappige kapsel (langer voor dan achter, kort kapsel) lijkt me wel een goeie, ze lijkt me ook aardig

Maar dat ene mens heeft echt te veel arogantie echt heeeel erg, en te veel make-up

In het voor stukje van volgende week was al te zien hoe zij zou reageren op de make-over, net cassandra uit antm
Oud 05-09-2006, 13:44
GiovsGio
GiovsGio is offline
ik vond het opzich wel leuk maar dit is pas de 1e aflevering dus kan het nog niej helemaal oordelen maar de allereerste aflevering van ANTM was ook beetje saai en rommelig maar daarna niej meer
Oud 05-09-2006, 13:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
OMG OMG OMG... wat heb ik me gigantisch zitten ergeren aan Yfke die kan echt niet presenteren... Wat een aanfluiting

Ze kan idd 'top' niet uitspreken en zegt eerder 'tap'
Ze praat echt ontzettend saai en emotieloos, volgens mij hééft ze gewoon geen persoonlijkheid!
En verder komt ze echt als een trut over, er kon echt geen vriendelijk woordje af

Zucht... Ik ben bang dat ik toch volgende week weer moet kijken...
Oud 05-09-2006, 14:30
Me-ke
Me-ke is offline
zooo
gelachen

hm die sylvia.. nee nee dat kan echt niet

maar IEMAND.... HELP ME!

die yfke.
die lijkt sprekend op iemand! ik kon er de hele show niet op komen, zoooooooooo irritant!

met haar stem ook (meer de klank dan t sloooooooooome)

ik dacht aan fabienne.. en ik dacht aan tooske..
maar die zijn t toch volgens mij allebei niet!

is IEMAND dit ook opgevallen?

(verder vind ik anna marie leuk.. en verder weet ik t nog niet. zag in die voorstukjes dat daisy dan na de make over lang haar heeft., dat zag er wel goed uit. ik ben ook beetje voor haar
maar meeeeeeer fotoos inderdaad!)
Oud 05-09-2006, 15:11
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Foto's, mn toch niet boeiende mening komt later wel

Voor een eerste shoot vind ik het wel van een vrij goed niveau . Anne Marie & Kathelijn vind ik alleen lelijk staan en/of kijken. Sylvia lijkt mij meer een typje voor een blad als Otto, of hoe die lingerie/seksgetinte catelogen ook heten. Een favoriet heb ik nog niet...

Sanne

Marcia

Stefanie

Daisy

Kathelijn

Annika

Ovo

Charmayne

Sylvia

Anne Marie

Laatst gewijzigd op 05-09-2006 om 15:13.
Oud 05-09-2006, 15:21
Verwijderd
Stefanie vind ik denk ik het mooiste op die foto's, Annika vind ik wel mooi, maar ze kijkt een beetje raar, ik vind haar ogen te donker opgemaakt. Anne Marie vind ik ook erg mooi, maar ze staat inderdaad raar en kijkt een beetje bang. Sylvia vind ik ordinair kijken.
De rest vind ik allemaal niet zo opvallend.
Oud 05-09-2006, 15:33
just_me16
just_me16 is offline
nee he, kijk net op wikipedia, waar ook al iets staat over hollands next top model, staat er bij 2 modellen in welke aflevering ze worden weggestuurd

Nou weet ik dus al dat zij niet wint.
Oud 05-09-2006, 16:17
Verwijderd
Is dat dan wel al bekend?

Ik vind de meisjes (en ook de foto's) wel mooi op zich hoor Ik vind Yfke eigenlijk minder mooi dan de meeste meisjes behalve sylvia, die vind ik echt niks..
Oud 05-09-2006, 16:31
Verwijderd
Citaat:
just_me15 schreef op 05-09-2006 @ 16:33 :
nee he, kijk net op wikipedia, waar ook al iets staat over hollands next top model, staat er bij 2 modellen in welke aflevering ze worden weggestuurd

daar kijk ik nu ook, maar ik zie alleen staan dat kathelijne er in de eerste ronde uit is gegaan.
Oud 05-09-2006, 16:42
Boef
Boef is offline
Ik vond het vooral irritant dat die Yfke zovaak "meiden/ meisjes" zei. En dan met dat vreselijke accent erbij Tyra zegt toch niet zoveel girls? Dit programma is echt zo fout Nederlands.
Oud 05-09-2006, 16:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het komt vanavond waarschijnlijk toch om 21.30uur. (Ik denk eenmalig). Het staat namelijk op de teletekstgids van RTL7
Oud 05-09-2006, 16:51
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 05-09-2006 @ 17:45 :
Het komt vanavond waarschijnlijk toch om 21.30uur. (Ik denk eenmalig). Het staat namelijk op de teletekstgids van RTL7
Als in herhaling of een hele andere aflevering?
Oud 05-09-2006, 16:56
Verwijderd
herhaling
Oud 05-09-2006, 17:10
just_me16
just_me16 is offline
hmm raar misschien al weer verandert bij wikipedia. Maar toen ik keek stond er bij 1 meisje (zal voor de zekerheid geen naam noemen) dat ze in aflevering 4 eruit zou gaan
Oud 05-09-2006, 17:12
Verwijderd
ik zie ook maar één exit staan op wiki
edit: laat maar

en Me-ke, ik vind haar alleen op Tooske lijken, Yfke dus.
Oud 05-09-2006, 17:12
Verwijderd
wie dan?

je kunt het in spoilers zetten

[spoiler] naam van meisje [/spoiler ]

en dan dat laatste haakje aan het woord vast
Oud 05-09-2006, 18:02
Roadrunner
Roadrunner is offline
Ik heb me n uur lang geergerd aan Yfke, je kunt dan wel model zijn, maar presenteren is weer iets heel anders omg
"hoi meisjes, vandaag is jullie eerste fotoshoot" *ril*

ik ga niet meer kijken
Oud 05-09-2006, 18:46
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 05-09-2006 @ 18:12 :
en Me-ke, ik vind haar alleen op Tooske lijken, Yfke dus.
hmm... nou... ik ben er nog niet uit.
gelukkig () kan ik elke week nog genieten van yfke.. en dan kom ik er denk ik wel achter..

haar stem vooral!! aagh. nu ik er weer overna ga denken raak ik al weer gefrustreerd,
volgende week maar gewoon weer kijken dus

en ik vind t leuk!
en ik vond trouwens nu ik die foto van kathelijn nog weer zie gewoon best wel goed eigenlijk en die van annika minder... maargoed.

en ik vind t grappig dat sanne zo twents praat
lompe tukkers altijd op de tv.. maargoed, bij haar klinkt t zelfs nog beetje schattig...
Oud 05-09-2006, 19:00
Noir
Noir is offline
Yfke was inderdaad erg irritant als ze aan het praten was.
Vind het tot nu toe nou niet echt een heel erg leuke versie van het programma. Wacht volgende week nog even af en anders kijk ik aan het einde de finale wel weer.
Oud 05-09-2006, 19:07
Darvan
Darvan is offline
Yfke verpest het programma wel goed

Ze noemt de uit haar hoofd geleerde zinnetjes gevoelloos en met een enorme arrogantie op en er kan inderdaad geen vriendelijk woordje vanaf. En die bijnamen van die andere.. 'king of style' en 'prince of make up' (of zo iets).. verschrikkelijk

Die Sylvia is één en al arrogantie en als ze haar dan aanspreken dat ze teveel make up op heeft dan geeft ze hun meteen gelijk en dat ze dat wel wist.. waarom doe je dan zoveel op en dat gezeur over hoe slecht ze de badkamer vond

Blijf het wel kijken, hoe slecht het ook wordt, het is enigszins vermakelijk. Ik ben voor Daisy en Anne Marie
Oud 05-09-2006, 21:36
struik
struik is offline
Die Yfke presenteert inderdaad enorm slecht. En ja die bijnamen! Kom op mensen... moest dat?

Ik vind der geen uitstraling hebben en lult onwijs monotoom. Voor de rest vind ik het best grappig, volgens mij komt er flink wat drama En die Anne Marie vind ik het leukste!
Oud 05-09-2006, 22:48
Verwijderd
Het moge duidelijk zijn waarom ze bekend is geworden als model en niet als presentatrice.

Ach ja, we geven het nog een kans.

bij Charmayne moeten ze snel die beugel eruit halen want als ze zo blijft kijken als een ijskoninging geef ik haar ook niet lang.
Sylvia heeft nogal wat make-up op. (zou ze iedere ochtend haar gezicht voorover drukken in een grote bak foundation?)

Ovo vind ik niet mooi en Marcia lijkt eng veel op mijn zus. Anne marie komt lekker normaal over.

We zullen zien we zullen zien.
Oud 06-09-2006, 00:05
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
halland's next tap maddel

maar best vermakelijk
Oud 06-09-2006, 00:15
VeGs
VeGs is offline
Ik heb de Amerikaanse versie niet echt gevolgd, dus geen idee hoe het daar gaat, maar is het normaal om die meiden onvoorbereid in een fotoshoot te gooien? Beetje oefening had voor ergste zenuwen toch geen kwaad gekund?
Zeker als je weet dat ze niet allemaal eerder als model gewerkt hebben.
Oud 06-09-2006, 02:09
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
VeGs schreef op 06-09-2006 @ 01:15 :
Ik heb de Amerikaanse versie niet echt gevolgd, dus geen idee hoe het daar gaat, maar is het normaal om die meiden onvoorbereid in een fotoshoot te gooien? Beetje oefening had voor ergste zenuwen toch geen kwaad gekund?
Zeker als je weet dat ze niet allemaal eerder als model gewerkt hebben.
In de amerikaanse versie ook zo
En in alle andere 15 landen die top model progamma hebben is het ook zo.
Oud 06-09-2006, 07:42
just_me16
just_me16 is offline
Heb net gekeken en nu staat het er inderdaat niet meer

het meisje bij wie het stond
Spoiler

Maar of dat nu waar is of niet weet ik dus ook niet aangezien het er nu niet meer staat.
Kan best een fout zijn geweest, zeker omdat iedereen op wikipedia iets kan zetten.

Weet je wat ik ook erg vond aan yfke. Dat meisje dat was afgevallen wou weg lopen gaat ze haar nog op zo'n manier naroepen dat ze wel om moest kijken
Oud 06-09-2006, 07:54
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
just_me15 schreef op 06-09-2006 @ 08:42 :
Heb net gekeken en nu staat het er inderdaat niet meer

het meisje bij wie het stond
Spoiler

Maar of dat nu waar is of niet weet ik dus ook niet aangezien het er nu niet meer staat.
Kan best een fout zijn geweest, zeker omdat iedereen op wikipedia iets kan zetten.

Weet je wat ik ook erg vond aan yfke. Dat meisje dat was afgevallen wou weg lopen gaat ze haar nog op zo'n manier naroepen dat ze wel om moest kijken
ze zei gewoon "bedankt kathelijne"
dat lijkt me toch niet zo'n drama :\
Oud 06-09-2006, 09:37
Verwijderd
Citaat:
just_me15 schreef op 05-09-2006 @ 16:33 :

Ehm, ik heb het weggehaald op die wiki pagina vond het informatie die er nog niet op mocht staan
Oud 06-09-2006, 10:29
Verwijderd
Wie heeft ook het zakelijke 'handje schudden' gezien op het eind van de aflevering? Zo grappig Yke praat wel alsof ze een beroerte heeft gehad: Hallands Nekst Tap Madol!
Oud 06-09-2006, 10:44
gurl19
gurl19 is offline
Ik vind ook dat yfke het raar uitspreekt maar ik dacht dat ze dat deed omdat ze het half amerikaans half nederlands deed maja.

Ik ben voor Sanne. Ze komt hier uit de buurt en vind haar een mooi meisje. Ik vond haar foto wel ietsjes minder. Maar ik denk dat ze veel beter kan!
Oud 06-09-2006, 10:57
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 06-09-2006 @ 11:44 :
Ik vind ook dat yfke het raar uitspreekt maar ik dacht dat ze dat deed omdat ze het half amerikaans half nederlands deed maja.

Ik ben voor Sanne. Ze komt hier uit de buurt en vind haar een mooi meisje. Ik vond haar foto wel ietsjes minder. Maar ik denk dat ze veel beter kan!
Ik vond Sanne erg leuk Foto was inderdaad wat minder, ze kan vast wel beter
Oud 06-09-2006, 11:39
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Raar dat ze zo stijfjes praat en sloom/saai.
Ze was gisteren bij Jensen en wel een leuke spontane nuchtere meid kwam er naar buiten. Als ze dat nou ook eens doen terwijl ze het programma presenteerd.
Oud 06-09-2006, 11:43
Verwijderd
Ja, precies, volgens mij heeft ze iets uit haar hoofd geleerd, geoefend en gaat ze het daar 'opvoeren', dat is heel jammer.
Haar Nederlands is volgens mij wel zo slecht omdat ze al een hele tijd in de VS woont, maar ik heb het idee dat haar Engels ook niet je-van-het is.
Oud 06-09-2006, 11:55
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 06-09-2006 @ 11:44 :

Ik vind Sanne juist de minst leuke/knappe (al staat ze op deze foto best goed op).

Mijn favo's: Anne Marie, Marcia en Stefanie.
Oud 06-09-2006, 11:56
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 06-09-2006 @ 12:39 :
Raar dat ze zo stijfjes praat en sloom/saai.
Ze was gisteren bij Jensen en wel een leuke spontane nuchtere meid kwam er naar buiten. Als ze dat nou ook eens doen terwijl ze het programma presenteerd.
Dat was leuk. Met die Leonardo met zijn dikke nek. Haha.
Oud 06-09-2006, 12:24
Verwijderd
Niet het hele topic doorgelezen en ik zie dat er hier ook al goed over geklaagd wordt, maar jezus, die Yfke moet op spraakles. Ze kan voor geen meter articuleren. Dat is geen accent, da's gewoon een spraakgebrek

En verder vond ik het eigenlijk haast pijnlijk om te kijken. Komt vast omdat de Amerikaanse lekker ver van ons af staat; ik kan me veel te goed in deze meisjes verplaatsen en vind het vooral vreselijk sneu. Staan ze daar met hun dromen van wereldfaam en dan moeten ze zo'n knetterharde wereld in, die bovendien lang niet zo glamorous is als zelfs in America's Next Top Model... ga toch lekker weer studeren, doosjes.
Oud 06-09-2006, 12:57
sammiej
sammiej is offline
Vond Yfke slecht presenteren.. "Holland's next tap madel"

Zag haar later bij Jensen, daar vond ik r echt heel leuk overkomen.. Dus waarom zo Tyra-achtig.. Geef gewoon je eigen draai aan het presenteren van het programma en t wordt veel leuker..
Oud 06-09-2006, 14:04
Verwijderd
Tegenvaller. Heb het eerst reclame blok niet eens gehaald.
Oud 06-09-2006, 15:42
Verwijderd
Het is ook Yfke's eerste keer dat ze een programma presenteert he. Dus dat het dan de eerste aflevering houterig gaat, vind ik niet vreemd. Maar het is inderdaad wel érg houterig.
Oud 06-09-2006, 15:51
Verwijderd
gaan ze gelijk modeshow lopen.
Oud 06-09-2006, 16:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 06-09-2006 @ 16:51 :
gaan ze gelijk modeshow lopen.
Dat was gewoon de auditie. Toch niet zo heel raar?
Oud 06-09-2006, 16:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vond Kathelijne juist het leukste meisje

En Yfke praat echt heel eng. Heel statisch
Oud 06-09-2006, 16:47
Fleurop
Fleurop is offline
Na al het comentaar op Yfke in dit topic eerst gelezen te hebben, vond ik haar tijdens de herhaling van gisteren super meevallen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten