Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En wat maakt het eigenlijk uit hoe ik mijn vragen stel.
|
Ik vind dat je wel gelijk hebt..heel vaak denk ik dat ik aardig overkom op mensen terwijl ze me juist een vaag kind vinden enzo..je weet zelf niet hoe je overkomt op mensen. En mensen beoordelen je vaak op een blik of een woord. Heel slecht is dat, en toch do eik hetzelfde...
|
![]() |
Jezus Christus mag je alleen maar op DoP rijmen?
![]() Ik vind de vraag eigenlijk heel logisch.. niemand kan in je ziel kijken.. mensen moeten met je communiceren, je horen, je zien, je voelen om een indruk te krijgen. Als jij huilt als je boos bent denken ze dat je verdrietig bent, als je lacht als je eigenlijk wilt huilen dan zien ze niet dat je verdrietig bent. Er zijn altijd wel mensen die er doorheen kijken. Bovendien zijn lichaam en ziel hoe dan ook met elkaar verbonden. Cat
|
![]() |
zelf weet jij waarschijnlijk het meest van jezelf, waardoor het heel moeilijk is dingen weg te kunnen cijferen die anderen niet kunnen zien of merken aan jou.
|
Dat klopt, dat is juist het mysterieuze eraan. Uiteindelijk is dat net als vooroordelen, je vormt een beeld van iemand maar eigenlijk blijkt die persoon helemaal anders te zijn dan die ingebeelde persoon. De ware ik van iemand anders kàn je gewoon nooit te weten komen. Daarom vormen wij een beeld (vals) van iemand, die onze vriend is of onze vijand.
Vind ik mooi geschreven trouwens.
|
![]() |
Soms is een gevoel alleen maar uit te drukken in een vorm die
sommigen onder ons naar de DoP verwijzen... Jammer.. Hier een bijdrage: in jouw ogen zie ik, een persoon die lacht en huilt maar van binnen ben ik stil gedachten bakenen de leegte af soms vraag je me, hoe is het nou dan ben ik stil het antwoord is er al alleen je ziet het niet, want je moet voelen soms schrik ik als er plots een vreemde voor me staat maar dat ben jij, zegt de gestalte ja? ik ben het maar denk ik wat raar... hoe kan je zijn wat je niet bent? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mijn moeder is geslagen LW | 19 | 02-12-2010 20:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat is jouw ideale man/vrouw? Optima | 116 | 11-08-2006 10:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Er is niet altijd kans. Er is altijd hoop. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[wannebe column] Mijn Nederland is zo multicultureel nog niet... Verwijderd | 23 | 11-11-2004 10:26 | |
Lifestyle |
Innerlijk - Uiterlijk Nijn* | 32 | 19-10-2003 19:30 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |