Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat ik moet doen... voor vrijdag een stuk of 30 opgaven maken voor wiskunde, en t snappen ook....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tu as Il a nous avons vous avez ils ont Je suis tu es il est nous sommes (?) Vous etes (oid) ils sont Dat is zo ongeveer het enige van frans wat ik onthouden heb. ![]()
||
Citaat:
![]() m v o mv nom der die das die gen des der des der dat dem der dem den acc den die das die ![]() Verder moet ik zo weer naar school, en ik moet nog ff eten ![]() edit: oh, hij skip de spaties ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ken der die das die nog wel, de rest niet echt meer. Maar ik heb dat pas in de derde ofzo geleerd ook.
||
Citaat:
![]() Ik heb ook 3 jaar latijn gehad, en daar begonnen we gewoon met rijtjes stampen van naamvallen enzo.. Ik weet echt niet meer hoeveel rijtjes ik moest kennen van latijn, maar het waren er veel. En opzich ook een stuk logischer, want je moet gewoon de grammatica van een taal beheersen wil je er een beetje mee wat kunnen doen. Duits was gewoon stom met dat klote boek ![]() Daarna haddik trouwens alleen nog maar du1, en dat is alleen maar lezen.. Een lesuurtje in de week tekstverklaren :\ Lekker zinvol. ot: Ik moet nog wat natuurkunde en scheikunde opgaven maken voor morgen.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @TD, zo ging het bij ons ook. Tenminste eerst de eerste, daarna vierde en daarna derde en tweede. Dat schema weet ik zo gauw niet. Maar rijtjes leren is wel kut. In de eerste deed ik dat nog wel netjes lang van te voren, en dan gaat 't wel. Maar als je daar laat mee begint dan onthoud je het niet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarna ga ik een hoofdstuk samenvatten. En dan aan twee practica werken. Morgen ga ik met die twee practica verder, thuis, ik ga niet naar de uni ( ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
ot: ik moet nu lekker helemaal niks ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
Eten & Drinken |
Wat kan ik wel en niet eten? dark princess | 37 | 05-09-2005 18:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Liefde & Relatie |
Shit ze is erachter :S Jij-Jij | 176 | 17-05-2003 15:18 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |