![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mij boeit het ook niet echt zo hoe groot ze zijn.. Het moet wel iets zijn, maar niet al te groot. Give me the middle ones ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind t er echt niet uit zien als je klein bent en van die dikke tieten hebt..
ik vind van mezelf dat ze precies goed zijn nu.. maar er zijn er zoveel die zeggen dat ik kleine heb?>? (wel altijd van die dikke kleine wijven die door al hun vet van die dikke hangende tieten hebben.. BAH!) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mja ik vond t een beetje pijnlijk om te lezen dat "kleine wijfies met zuulke bumpers"(or whatsoever)" er meteen niet uitzien. K heb namelijk vorig jaar een verkleinende operatie ondergaan... En ik ben niet groot... Ik had gigantisch last van mijn rug enzow dus daarom heb ik t laten doen. Ben er nu wel happier meej, ook omdat het in verhouding met mijn lichaam nu beter is. Maareh, pas dus ff op met wat je zegt. Dat noemen ze 'generaliseren' ....
|
![]() |
|
![]() |
ik vind het ook niet erg aardig van dr
sommige meiden kunnen er nix aan doen dat ze bijv cup d hebben. dan hoeven ze egt ook nog van die "leuke" opmerkingen erbij te hebben. en dat ze meloenen genoemt worden vind ik ook niet erg leuk.
|
![]() |
HWaha had t ook wel anders mogen brengen ja.
Maar ik had t dus gewoon over de wijven waar ik ruzie mee had.. zat me net op dat moment beetje op te fokken. ![]() Sorry iig als ik iemand beledigt heb! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ik hou van grote borsten alleen is dit zo erg dat....... Remzie | 19 | 05-01-2015 01:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik heb grote borsten. liefje11 | 32 | 08-01-2013 14:18 | |
Seksualiteit |
Aantrekking tot vrouwen met grote borsten. Aether | 5 | 30-07-2012 00:08 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Liefde & Relatie |
Ik zoek een vriendin met grote borsten fransvdk | 6 | 23-10-2006 16:03 | |
Seksualiteit |
Vallen jongens op grote borsten? )Vampje( | 31 | 30-01-2002 14:18 |