![]() |
||
Citaat:
Is de wereld rond? ![]() Serieus: ja, ik denk de meeste jongens wel, maar 't grootste deel pakt wat ze pakken kunnen zeg maar ![]() Persoonlijk kan 't mij niet schelen, ik val altijd op gezichten...
|
Ik ZOU moeten zeggen, ik val op innerlijk, maar dat is iets wat bijna niemand kan zeggen. Hormonen en borsten hebben naast melk produceren ook de uiterlijke aantrekkingkrachtdingesfunctie, die dus jongens aan moeten trekken. Persoonlijk vind ik minimaal een hadvol wel aangenaam, maar dat weegt meestal niet zo zwaar mee in mn eindoordeel
![]() |
![]() |
|
![]() |
idd, een handje vol is voor mij toch wel een must, een redelijke C ofzo, te groot is natuurlijk niet mooi, evenals de wat kleineren... Natuurlijk gaat het ook om het uiterlijk van de borst zelf, beetje bruinen, leuk tepeltje erop plakken en klaar...
|
Ik hou niet van grote borsten, kheb veel liever kleine borsten, die zijn mooier.
En sowieso, je valt niet op uiterlijk alleen, en ik vind qua uiterlijk een lief bekkie veel belangrijker dan de tieten..
||
![]() |
Citaat:
smaken verschillen, ook over borsten... dus een 'algemeen' kan niet.. zelf hou ik van b/c 70/75 >:-)
||
![]() |
Citaat:
naja het hangt van de rest vant figuur af of ik het mooi vind....maar ik moet een meisje niet alleen mooi vinden wil ik erop vallen..soms is dat niet eens nodig..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb 75 B/C, en laatst toen ik uitging had ik een strak shirtje aan zonder BH eronder. nou zien mijn borsten er klein tot normaal uit maar wat me heel erg opviel is dat jongens het toch heel mooi vonden.
ik hoorde laatst ook van een jongen dat het niet om de grootte gaat, maar om de vorm (dus niet puntig of hangend), en die zei dat ze rond en stevig moesten zijn. klopt dat? [Dit bericht is aangepast door *mystery* (30-01-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voor de dames: Wat is jou ideale penis? Mark52 | 321 | 10-10-2011 15:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je altijd willen weten over het menselijk lichaam? #4 Heksjuh | 500 | 05-08-2011 11:26 | |
Seksualiteit |
Cup? lallug | 274 | 29-05-2007 16:33 | |
Liefde & Relatie |
Waar vallen jullie op, jongens? Ilona1 | 14 | 22-02-2002 16:12 |