Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2006, 11:33
Saarah
Saarah is offline
Ik ga maar eens beginnen aan mijn huiswerk.
Advertentie
Oud 09-09-2006, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 09-09-2006 @ 12:33 :
Ik ga maar eens beginnen aan mijn huiswerk.
Goed idee..!!
ik denk dat ik ook maar moet beginnen..
Oud 09-09-2006, 11:41
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
unfaiithful schreef op 09-09-2006 @ 12:37 :
Goed idee..!!
ik denk dat ik ook maar moet beginnen..
Je moet maar denken: hoe sneller ik begin, hoe sneller het af is.
Oud 09-09-2006, 12:06
Verwijderd
Zou mijn zusje me aangestoken hebben...? Ik heb iig enorme keelpijn en last van wat andere dingen...kan er ook nog wel bij. Zometeen weer lezen, anders red ik het niet voor woensdag. Leuk zo'n nieuwe studie.
Oud 09-09-2006, 12:53
dwight88
dwight88 is offline
wat een weken.

Het is alweer bijna 2 weken na het overleden, meer dan een week na de begrafenis. Time flies.
En wat was M. lief voor me. Ondanks dat ze nu een weekje op vakantie gaat, hoop ik dat het allemaal nog erg lang zal duren. Wat een steun, en zo onverwacht. Kan eigenlijk niet meer zonder haar.

En nu maar wachten, totdat de grote klap komt. Het besef dringt langzaam door, maar zal binnenkort wel echt komen. En wat er dan gebeurd...?
Oud 09-09-2006, 13:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Woei, ik ben vrolijk, blij en voel me goed Echt een lekker gevoel is dat. Ik doe geen flikker voor school maar het kan me niet schelen. Ik ga vanmiddag naar Leuven Ik heb het zo druk met leuke dingen doen met vrienden, en dat net op het moment dat ik me afvraag of ik wel vrienden heb Misschien heb ik die ook wel niet maar profiteer ik gewoon van de vrienden van anderen, die dan misschien ook wel een beetje mijn vrienden zijn. Ik heb er zin in. Gezellig het hele weekend mensen om me heen hebben, het laat maken, heel brak zijn en lang in de auto zitten. Ik wil Leuven weer eens zien, tis alweer een half jaar geleden dat ik er was en het blijft toch 'thuis' op een of andere manier. En tsja, school. Dat komt dan wel weer ofzo Ik moet mijn presentatie van Engels voorbereiden maar het komt er niet van, ik heb wat op papier staan maar weet niet of het nou goed is of niet. Ik heb nog twee uurtjes ofzo om eraan te werken. Hoop dat het goedkomt en anders ga ik maandag verder. Komt vast wel goed En tsja, ik ben benauwd maar dat is ook geen nieuws, dat nemen we er dan maar gewoon bij. Er tegen vechten helpt toch niet dus dan maar zo. En tegelijk vind ik het heerlijk om hier nu nog even in mijn eentje te zitten, belachelijk te kunnen doen zonder mensen om me heen, geen schoonmoeder om me heen, heerlijk Maar het uitzicht dat ik straks onder de mensen ben vind ik ook wel fijn. Drukte is soms wel fijn want dan hoef je niet zo na te denken
Oud 09-09-2006, 13:13
Verwijderd
Gisteravond naar een vriendin toe gegaan. Samen gegeten, gekletst en filmpjes gekeken . Het werd alleen zo laat dat ik geen zin meer had om terug te fietsen, dus ben ik maar blijven slapen. Maarja, had mijn medicijnen niet bij me dus ik was om 7 uur alweer wakker en voel me een beetje vaag nu . Volgende keer wil ik wel wat ander voedsel. Pannenkoeken, chips en frisdrank is nou niet echt bevorderlijk voor mij haha. Natuurlijk het is best lekker, maar het is niet iets wat elke week moet! Vandaag huiswerk maken, vanavond feestje en dan heb ik morgen hopelijk tijd om te gaan sporten of naar het parcours te gaan, anders moet ik huiswerk maken...
Oud 09-09-2006, 14:14
rare kwast
rare kwast is offline
even een klein ommetje.. totaal gebroken..
voel me nog steeds raar in mijn hoofd.. hartkloppingen enzo..
(zal ook nog niet overgaan)
Oud 09-09-2006, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 08-09-2006 @ 11:51 :
En toen gleed ik weer in dat zwarte gat, maar niemand die het merkte.

They say it's lonely at the top, but also damn lonely at the bottom.
het is niet eenzaam op de bodem, het is gewoon zo donker dat je de anderen daar niet ziet.
*knuf*
Oud 09-09-2006, 14:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hoewel alles met ups en down gaat, worden de ups veel langer en de downs veel korter. Downs zijn meestal na een dagje wel weer over. Ik heb het gevoel dat ik tegenwoordig veel evenwichtiger ben.

Dat zal er wel alles mee te maken hebben dat ik het eerste jaar heb gehaald en door wil met de studie die ik nu doe. Waar ik later mijn beroep van wil maken weet ik nog niet, maar nu zelfs mijn studiebegeleider heeft gezegd dat ik me daar nog niet te druk om moet maken, ben ik er ook een stuk relaxter over. Bovendien klaagde ik een half jaar geleden nog over het gebrek aan contact met studiegenoten. Nou, ook dat is helemaal goedgekomen. Ik heb een groep leuke mensen leren kennen en we gaan nu zelfs al samen naar feesten en elkaars verjaardagen.

In de vakantie ben ik 5 dagen naar Berlijn geweest en heb daar m'n ogen uitgekeken. Ik heb eindelijk eens de tijd vrijgemaakt om de boeken te lezen en de films te bekijken die al een hele tijd lagen te wachten... kortom, ik heb het naar mijn zin.
Oud 09-09-2006, 15:05
Verwijderd
ik ben misselijk, duizelig, gedeorienteerd bij vlagen, -> dag #3
misschien toch wat harder vd trap gevallen dan ik wil toegeven.

en ik wil dat alles zo gaat als IK het wil. en dat niemand doorheeft dat ik het allemaal zo gestuurd heb.
zucht.
laagdrempelige euthanasie voor iedereen!
Oud 09-09-2006, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-09-2006 @ 15:46 :
*verhaal*
*zwaait*, weer hier? Klinkt goed allemaal .
Oud 09-09-2006, 15:12
rare kwast
rare kwast is offline
M.A weer terug
Oud 09-09-2006, 15:44
Roosje
Roosje is offline
Hiephoi. Ik heb chocoladekoekjes gemaakt en ze zijn best lekker. En er was iets wat ik vergeten ben. Ik weet het niet meer, ik vervaag.
Oud 09-09-2006, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 09-09-2006 @ 16:44 :
Hiephoi. Ik heb chocoladekoekjes gemaakt en ze zijn best lekker. En er was iets wat ik vergeten ben. Ik weet het niet meer, ik vervaag.
Ik zou ook wel even willen vervagen. Gummen uitwisselen?
Ik ben doodop, voel me alsof ik een nacht met te weinig slaap en te veel alcohol op achter de rug heb, terwijl het tegenovergestelde het geval is. En ik baal van allerlei praktische zaken. En ik vind mn mama lief, want ik krijg een trui. En ik vind r ook gewoon eens lief, dat is fijn.
Oud 09-09-2006, 16:09
dwight88
dwight88 is offline
en toen was ik, voor het eerste in 2 weken, meer dan 2 uur alleen. En dat gaat nog meer gebeuren de komende dagen. Het besef lijkt keihard toe te slaan, kan er geen houding tegenover zetten. Voelt als een soort paniek, maar toch ook weer niet helemaal.

Ik heb geen controle.
Oud 09-09-2006, 16:16
Verwijderd
oeps, ik geloof dat de display van mijn cd-speler niet tegen de zon kon .
hmmm, ik ben aan het twijfelen of ik nou wel moet gaan koken. Ik heb op dit moment namelijk wel een mooie platte buik en daardoor staat die rok, die ik vanavond aan wil, wel goed. Foute gedachtes . Compromis: paar boterhammen met een soepje eten? Of is dat ook nog fout? hmmmmm, wat wil ik?
Oud 09-09-2006, 16:33
darkfairy
darkfairy is offline
vandaag een vriendin met der baby de hele middag langs geweest
dat was gezellig
en net iemand tegen gekome en mee nagepraat over vroeger
dat ging wel
Oud 09-09-2006, 16:37
Yana
Yana is offline
Net allemaal eetstoornis-ervaringsverhalen gelezen.

En net weer een mailtje gestuurd aan iemand van de HE-zelfhulp.

En nu weet ik het niet meer Het raakt me zo, en toch geloof ik niet 100% dat ik een eetstoornis heb. Dan zou ik echt veel afgevallen moeten zijn. Dan zou ik dun moeten zijn. Ik hoef geen hulp. Ik mag geen hulp vragen. Sterk zijn, doorzetten. En compenseren, vooral compenseren. Eetgestoord. Ik?

Ik was op de goede weg. Of misschien was het ook wel de verkeerde, mijn gevoel van richting is verloren gegaan. Het gaat niet. Ontbijten, lunchen, avondeten, drie tussendoortjes en niets skippen. Geen calorieën tellen, niet doorslaan, niet wegen. Balans zoeken, balans behouden. Rustig aan, doorademen en leef. Ga leven.

Huil, maar niet als er iemand is. Schreeuw, maar zwijg als ze kunnen luisteren. Ze willen niet. Hou je mond, negeer, je hébt geen honger. Het mag niet. Fout. Pijn. Eenzaamheid.

En ik vlucht. En het wordt sterker. Van "brood als avondeten" naar "misschien maar niets vandaag". En ik twijfel, zoals altijd.

Wat is het toch makkelijk als niemand controleert wat ik doe. En wat zou ik graag willen dat iemand het wel deed. Of niet. Want ik moet afvallen. Het moet, ik weet dat het moet. En normaal doen met eten. Dat moet ook.

Teveel strijd, teveel gedachtes en teveel keuzes.
Oud 09-09-2006, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 08-09-2006 @ 19:39 :
eh nu hoor ik ineens dat hij 27 is. Ik val op oudere mannen dat blijkt wel weer.. hmm mijn ouders gaan het nooit goed vinden dat ik een filmpje ga kijken bij iemand van 27.. is 27 vergeleken bij 17 echt te oud? oh en shit nu heb ik 2 dates in 1 weekend, kan dat wel
Mijn vriend is ook 27, gaat al 14 maand goed
Oud 09-09-2006, 16:48
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 09-09-2006, 16:51
dwight88
dwight88 is offline
angst om eraan onderdoor te gaan. Dat is het. Het gesprek gister op school, hoe iemand die ik niet goed ken in één keer, zonder haperen, precies alle punten kan opnoemen waarop ik de mist kan ingaan.

M. moet blijven, na de vakantie. En de rest ook... anders weet ik het niet meer. Mijn hoofd zit vol, te vol, tranen in mijn ogen terwijl ik alleen maar boos ben, maar weet niet waarop en hoe ik het moet uitten..
Oud 09-09-2006, 17:14
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 09-09-2006 @ 17:51 :
angst om eraan onderdoor te gaan. Dat is het. Het gesprek gister op school, hoe iemand die ik niet goed ken in één keer, zonder haperen, precies alle punten kan opnoemen waarop ik de mist kan ingaan.

M. moet blijven, na de vakantie. En de rest ook... anders weet ik het niet meer. Mijn hoofd zit vol, te vol, tranen in mijn ogen terwijl ik alleen maar boos ben, maar weet niet waarop en hoe ik het moet uitten..
Waar putte jij je energie uit voordat je moeder overleed? Wat vond je leuk om te doen? Sportte je wel eens? Of maakte je misschien muziek? Probeer daarin de dingen te zoeken om je te uitten. En als je moet huilen: huil! En als je wilt schreeuwen: schreeuw! En als je wilt smijten met dingen: doe dat! Breng glas naar de glasbak. Vooral: durf je te uiten.

Geen idee of je er iets aan hebt. In ieder geval: heel veel sterkte!
Oud 09-09-2006, 17:37
Verwijderd
Wat een lul
Oud 09-09-2006, 17:41
Gothic
Gothic is offline
Ik heb m'n best gedaan, maar het ging niet echt geweldig. Het loopt niet en ik ben zo bang dat het door mij komt... Ik weet het gewoon niet. Mag niet meer onzeker zijn, maar ben het wel...

Nu mis ik straks 2 trainingen. Ik mag er niet 2 missen. Anders mis ik training van m'n werk, ook die mag ik niet missen. Ik zit zo in dubio. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ziek melden bij welke van de 2? Ik weet het gewoon niet. Het liefste zou ik naar een eerdere gaan, maar die is misschien niet gelijk. Pff. Moeilijk zeg. Ben zo bang dat het consequenties heeft, beide kanten op, maar welke consequenties vind ik het ergste? Ik weet het niet... alhoewel. Vast wel, maar is het slim? Ik moet er niet zoveel waarde aan hechten, maar dat doe ik wel.
Oud 09-09-2006, 17:43
Verwijderd
Net een hersespinsel getypt en ik moet het kwijt, ik moet mijn ei kwijt, ookal voelt het niet goed dat te doen. Hier komt het:

Pfff, ik moet even mijn ei kwijt, maar ik wil niet dat iemand het leest. En eigenlijk wil ik het ook helemaal niet opschrijven want dan klinkt het zo ernstig, zo serieus, zo depressies. En dat terwijl ik helemaal niet depressief ben! Laten we dat voorop stellen. Ik voel me uiterst gelukkig . Ik zit in mijn eindexamenjaar, woon op kamers en spreek veel met vrienden af. Ja, ik heb een druk sociaal leven en dat is heel prettig. Ik geniet van het leven en tegelijkertijd ben ik serieus bezig met school. Ok, het mag nog iets serieuzer. Morgen ga ik echt veel huiswerk maken. Maar ooh wat ben ik een uitsteller.
Maar goed, ik begon dit stukje te typen omdat er iets van mijn hart moet. Dat verdomde kut tyfus klere eten! Ja, ik heb een hekel aan eten, maar tegelijkertijd houd ik ervan. Ik heb de zogenoemde haat-liefdeverhouding met eten. Want oohooh het is zo lekker maar ik word er zo verdomde dik van. Sinds ik op kamers woon koop ik altijd heel gezond in. Magere en light-prodcuten en veel fruit, geen frisdrank. Maar door dat sociale leven van mij kom ik vaak bij andere mensen en die hebben wél koek, snoep en chocola in huis en de frisdrank staat ernaast. En dan kan ik me niet meer inhouden! Pannenkoeken eten, gezellig! Maar achteraf, die spíjt… En zo kom ik aan. Ik wil niet aankomen dus ik koop nog minder voor mezelf in, MAAR DAT IS NIET GEZOND! Ok, ik kan gewoon niet fatsoenlijk met eten omgaan.
Ik wil schreeuwen, ik wil janken, maar niemand mag het horen of zien. Nee, ik moet me niet aanstellen, ik heb het goed, ik voel me goed. En zo gaat de strijd door in mijn hoofd, ook tijdens het typen. Ik voel me goed, ik voel me niet goed, ik voel me goed, ik voel me niet goed. Ik besluit: ik voel me goed! Ja, dat is ook zo en ik moet me niet aanstellen, maar aan de andere kant, het gáát niet goed. Het valt allemaal wel mee, ik weet het. Ik heb geen eetstoornis. Dat staat vast. Maar goed, ondertussen heb ik de gedachten in mijn hoofd over eten niet onder controle. Wat moet ik doen? Help? Ben ik echt zo wanhopig?
Ik wil weer normaal omgaan met eten. Nee, nee, dat wil ik niet, ik wil afvallen, heel veel afvallen. Tegenover de buitenwereld houd ik me sterk. Natuurlijk eet ik gezond!
Ik wil naar een diëtist. Maar… dat maakt het allemaal weer zo officieel en dat wil ik niet. Nee, dan staat het vast dat ik niet gezond ben en dat wil ik niet. Ik ben wél gezond!
Pfff, zucht… ik word moe van mezelf.
Ik wil dit op het forum posten, maar ik weet dat ze me een aansteller vinden. Ik weet dat ze vinden dat ik zo de aandacht probeer te trekken. Misschien is het ook wel zo. Misschien wil ik wel aandacht, want hee, ik kom er niet uit. Maar daarentegen, wat kan een forummer daar nou aan doen? Weet iemand nog wat wijsheid is? Ok, ik ga dit posten. Maar eerst wil ik voorop stellen: het valt allemaal wel mee, ik eet niet vreselijk slecht, maar het vóélt allemaal zo slecht. Dat is het probleem.

Ik post het en als ik het weer weg wil halen, als het toch te eng is, te definitief, dan haal ik het gewoon weer weg!
Oud 09-09-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2006 @ 18:41 :
Ziek melden bij welke van de 2?
Dan kun je beter gewoon afzeggen en uitleggen waarom.
Oud 09-09-2006, 18:06
Ray
Ray is offline
Spierpijn!
Oud 09-09-2006, 18:08
Ray
Ray is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2006 @ 18:41 :
Ik heb m'n best gedaan, maar het ging niet echt geweldig. Het loopt niet en ik ben zo bang dat het door mij komt... Ik weet het gewoon niet. Mag niet meer onzeker zijn, maar ben het wel...

Nu mis ik straks 2 trainingen. Ik mag er niet 2 missen. Anders mis ik training van m'n werk, ook die mag ik niet missen. Ik zit zo in dubio. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ziek melden bij welke van de 2? Ik weet het gewoon niet. Het liefste zou ik naar een eerdere gaan, maar die is misschien niet gelijk. Pff. Moeilijk zeg. Ben zo bang dat het consequenties heeft, beide kanten op, maar welke consequenties vind ik het ergste? Ik weet het niet... alhoewel. Vast wel, maar is het slim? Ik moet er niet zoveel waarde aan hechten, maar dat doe ik wel.
Wat voor trainingen?
Oud 09-09-2006, 18:12
darkfairy
darkfairy is offline
pff ik weet het niet meer
Oud 09-09-2006, 19:24
rare kwast
rare kwast is offline
mac
bah voel me nu nog kutter..
Oud 09-09-2006, 19:31
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 09-09-2006 @ 19:08 :
Wat voor trainingen?
van m'n sport 'selectie'training... en een presentatietraining voor m'n werk...

@ Leo. Ik kan het bij m'n werk niet uitleggen, want dat is geen goede reden. M'n sport wel, maar ik weet dat hij er echt niet blij mee is...
Oud 09-09-2006, 19:33
Ray
Ray is offline
En wat voor sport doe je?
Oud 09-09-2006, 19:40
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 09-09-2006 @ 20:33 :
En wat voor sport doe je?
waarom doet dat er toe? Het is geen landelijk niveau iig. En het staat in m'n info als je erg nieuwsgierig bent ...
Oud 09-09-2006, 19:43
Ray
Ray is offline
Seems to me like you're ashamed.

Maar goed, dat moet je lekker zelf weten.

Alsof je zonder landelijk niveau niet sportief kan zijn ofzo.
Oud 09-09-2006, 20:06
darkfairy
darkfairy is offline
iemand vind me nie normaal omdat ik nooit uitga
en nou is ie pissig
hij moest is weten...
Oud 09-09-2006, 20:11
rare kwast
rare kwast is offline
labiel.. ik kan overal om huilen..
(kijk shrek)
grmble
Oud 09-09-2006, 20:29
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 09-09-2006 @ 18:14 :
Waar putte jij je energie uit voordat je moeder overleed? Wat vond je leuk om te doen? Sportte je wel eens? Of maakte je misschien muziek? Probeer daarin de dingen te zoeken om je te uitten. En als je moet huilen: huil! En als je wilt schreeuwen: schreeuw! En als je wilt smijten met dingen: doe dat! Breng glas naar de glasbak. Vooral: durf je te uiten.

Geen idee of je er iets aan hebt. In ieder geval: heel veel sterkte!
Dat is het grote probleem. Ik ben vrij actief als student en vulde daar vrijwel alle tijd mee (bestuursfunctie, leuke dingen doen etc.). Natuurlijk loopt dat gewoon door, maar ik merk dat ik me nog niet goed kan concentreren, en daardoor een deel van mijn "dagelijkse" dingen gewoon niet goed kan doen nog. Sporten deed ik al niet, evenmin als sporten. Ik mis op dit moment de uitlaatklep, daarom begint het (nu al) te knagen....
Oud 09-09-2006, 20:31
darkfairy
darkfairy is offline
hmm nare gedachtes komen weer naar boven
Oud 09-09-2006, 20:32
rare kwast
rare kwast is offline
iemand iets in de aanbieding waar ik me op kan uit leven?
ik wil ik wil ik wil
aaaaaaaaaah
Oud 09-09-2006, 20:57
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik weet het even niet meer, ik voel me echt klote nu...
Ik weet dat ik door moet zetten. Gewoon goed eten en er misschien zelfs nog wat bovenop doen, maar het gaat gewoon niet meer. Mijn hele dag wordt beheerst door een klote gevoel ;(. Ik voel me nu helemaal opgeblazen en veel te dik, terwijl ik ergens weet dat ik dat (ondanks dat ik wel wat aangekomen ben) helemaal niet ben. Ik vind het teveel, ik wil zeker 0,5 kilo afvallen, maar als ik dat zou doen, ben ik weer net zo slecht bezig als eerst . Damn, wat moet ik hier mee? Het is een strijd tussen mijn gedachten en mijn verstand...
Ik haat het echt, ik kan mezelf nu niet meer zien...
Oud 09-09-2006, 21:05
darkfairy
darkfairy is offline
pfff
Oud 09-09-2006, 21:15
Redhair
Redhair is offline
De hele middag bij J. gehangen. We zijn zo verliefd. Ik hou er zo van om hem te zien stralen, om mijn junkievriendje te zienstralen. Hij zei weer zoiets liefs.

Na het eten met D. op de stadsmuur gezeten. De lucht werd langzaam donkerder, de lichtjes van de ijsselbrug en de auto's, muziek van The Knife en vooral de waterpijp maakte ons helemaal gelukkig.
Ik ben echt fucking high, heerlijk.
Lekker hypocriet wel, geen pep nemen maar weer fucking vaak stoned zijn.
Oud 09-09-2006, 21:20
Verwijderd
September is nou altijd een maand waar pijnlijke herinneringen naar boven komen. Mijn moeder is bijna 5 jaar geleden in september overleden en haar verjaardag valt ook in deze maand. Rond deze tijd was ze toen ernstig ziek/stervende..
Oud 09-09-2006, 21:21
Ray
Ray is offline
Citaat:
Redhair schreef op 09-09-2006 @ 22:15 :
De hele middag bij J. gehangen. We zijn zo verliefd. Ik hou er zo van om hem te zien stralen, om mijn junkievriendje te zienstralen. Hij zei weer zoiets liefs.

Na het eten met D. op de stadsmuur gezeten. De lucht werd langzaam donkerder, de lichtjes van de ijsselbrug en de auto's, muziek van The Knife en vooral de waterpijp maakte ons helemaal gelukkig.
Ik ben echt fucking high, heerlijk.
Lekker hypocriet wel, geen pep nemen maar weer fucking vaak stoned zijn.
Drugs
Oud 09-09-2006, 21:22
Ray
Ray is offline
Citaat:
Blush schreef op 09-09-2006 @ 22:20 :
September is nou altijd een maand waar pijnlijke herinneringen naar boven komen. Mijn moeder is bijna 5 jaar geleden in september overleden en haar verjaardag valt ook in deze maand. Rond deze tijd was ze toen ernstig ziek/stervende..
Omg, begrijpelijk dat je het daarmee moeilijk hebt. Sterkte!
Oud 09-09-2006, 21:23
Verwijderd
Citaat:
X-Ray™ schreef op 09-09-2006 @ 22:22 :
Omg, begrijpelijk dat je het daarmee moeilijk hebt. Sterkte!
Dankje.
Oud 09-09-2006, 21:38
Roosje
Roosje is offline
@ me blackrose: Ik weet niet zo goed wat ik wil zeggen, maar ik vind het heel knap van je dat je het toch gepost hebt en vooral hoe je het hebt weten te verwoorden. Ik ken nogal wat mensen die niet zo duidelijk zijn. En verder zal ik mijn mond maar houden en zo, want anders ga ik toch maar gekke dingen zeggen, maar bovenstaande wilde ik iig even tegen je zeggen.
Oud 09-09-2006, 22:02
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 09-09-2006 @ 22:21 :
Drugs
Ja, ik weet het.

Ga nu weer lekker spacen op bed, heerlijk, high zijn.
Maar toch wil ik liever pep. J. nam het vandaag weer voor mijn ogen. Ik vroeg of ik ook mocht, een klein beetje maar. Domme vraag, van hem hoef ik echt niet te verwachten dat ik ook maar 1 korreltje krijg. Heb gezegd dat hij dan ook niet moet snuiven waar ik bij zit, omdat hij het me dan verdomde moeilijk maakt.
Oud 09-09-2006, 22:22
kroot
kroot is offline
ik was net bij een orkest wezen kijken en meedoen. Maar het was zo eng, ik ken daar niemand. En ik durfde ook niet op veel mensen af te stappen, ik heb het met 1 groepje gedaan. En na een minuut was iedereen weg en stond ik daar weer in mijn eentje. Het was zo eenzaam, en ik wist me echt geen houding te geven. Iedereen staat daar te praten en wat doe ik: in mij eentje staan. Daardoor ga ik gelijk twijfelen of ik dit wel wil, een orkest, allemaal enge mensen. bleh ik weet het niet meer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten