![]() |
||
Citaat:
oftewel.. verpleegkundige
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() geld ís een issue ![]() ![]() ![]() maar ik moet niet klagen. ik heb een huis, en een bed, en voedsel, een computer en, vooral, geen zuerende ouders ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap dat dit voor jou waarschijnlijk gewoon geen optie is, vooral omdat je vriendje ook aan de pep is en je hem natuurlijk niet kwijt wil. Maar het lijkt me dat hij ook zou moeten stoppen, en dat mensen die aan de pep zijn uiteindelijk geen positief effect op je leven zullen hebben. Als hij pep verkiest over jou, wat is jullie relatie dan eigenlijk waard? In ieder geval, sterkte met afkicken. Ik hoop werkelijk dat het lukt. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar mijn vriendje verkiest de pep niet boven mij. Hij is al vijf jaar verslaafd, dat wist ik voor ik iets met hem begon. Ik ga dan ook niet verwachten dat hij stopt. Hij doet nu al zo zijn best alleen in het weekend te gebruiken, dat vind ik goed genoeg. De rest van mijn vrienden, inclusief mijn vriendje, motiveren mij ook om door te gaan met stoppen. On: School was wel leuk. Heb er wel een beetje zin in, maar zie op tegen het ritme, elke dag op school zijn. Ik heb vooral afgelopen jaar gespijbeld bij het leven, als ik dan eens in de les was, had ik pep op of was ik stoned of dronken. Gelukkig is het een vrije opleiding, alleen lessen wanneer jij wilt, voor de rest foto's maken en bewerken. Komt wel goed.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |