Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2006, 20:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-09-2006 @ 20:22 :
En wat ga je daar dan doen?
onderofficier geneeskundige verzorging..
oftewel.. verpleegkundige
Oud 11-09-2006, 21:03
forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
sonho schreef op 11-09-2006 @ 21:17 :
Hij wil iets afspreken....
Ik durf niet.
Zeker weten wel doen!
Oud 11-09-2006, 21:12
Saarah
Saarah is offline
Hmm, ik denk dat ik zo dadelijk maar eens ga slapen.
Vorig schooljaar ging ik helemaal niet zo vroeg slapen, maar ik merk aan mezelf dat het beter is dat, wanneer ik de kans heb, ik toch eens wat vroeger ga slapen. Da's ook wel logisch denk ik, als je zaterdag 's nachts (zondagmorgen dus) pas om 7u ofzo ten vroegste in je bed ligt, en dat elk weekend. Nouja, dat was vorig jaar enzo ook wel, maar het doet me toch goed om eens een keer op tijd in m'n bedje te liggen.

Ik hou echt zooooveel van slapen, ik zou het een hele dag kunnen doen! En, echt waar, ik háát vroeg opstaan, verschrikkelijk!

Ik had vandaag eigenlijk wat meer voor school moeten doen , maarja, dat haal ik woensdag dan wel weer in. Woensdag ga ik echt hard voor school werken! Morgen heb ik nl. ook niet veel tijd, eerst naar de tandarts en 's avonds de eerste keer gaan fitnessen. Ik ben benieuwd.

Maar, ik ga dus slapen. Heerlijk!
Oud 11-09-2006, 21:13
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waarom is er nooit iemand om mee te praten als ik het niet meer zie zitten. Ik weet echt niet of en hoe vaak ik me nog hieruit weet te slepen.
Oud 11-09-2006, 21:15
darkfairy
darkfairy is offline
ik wil een knuffel
men dag was
en nare herinneringen komen weer naar boven
door een paar niet fout bedoelde opmerkingen
Oud 11-09-2006, 21:23
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 11-09-2006 @ 22:15 :
ik wil een knuffel
men dag was
en nare herinneringen komen weer naar boven
door een paar niet fout bedoelde opmerkingen
Wanna join? *knuf*
Oud 11-09-2006, 21:24
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 11-09-2006 @ 22:23 :
Wanna join? *knuf*
ja ook knuf voor jou *knuf*
Oud 11-09-2006, 21:28
Tink*
Tink* is offline
Ik wil naar huis, ik heb echt zo'n heimwee.
Oud 11-09-2006, 21:33
Redhair
Redhair is offline
Ja hoor, ik kwam vanmiddag F. en R. nog tegen. ze zeiden dat ze me missen, het jammer is dat ik niet uit kan. Ook vonden ze dat ik er goed uit zag, hoe ging het nou, lukte het om van de pep af te blijven? Ja hoor, heel goed.

Net bij J., lag tegen hem aan, sliep half in zijn armen, terwijl hij tv keek. Ik ben echt zo verliefd.

Maar het meest ben ik een vuile kut junk. Een waardeloze junk, die hier niets te zoeken heeft, die beter gewoon dood kan zijn. Net als K., J., N., M., T., A. en P.
Toen J. even naar de wc was snel een vingertopje pep van zijn spiegel gesnoven. Waar is dat goed voor? Dan merk je toch geen reet van het effect, waar doe je het dan voor?
De telling kan opnieuw beginnen. Ik had drie weken 'clean' kunnen zijn, verpestte het een week geleden en nu weer.Gewoon gepakt van J.. Ja oke, het was nauwelijks iets, maar het gaat om het principe. Stiekem pep nemen van je vriendje die zo trots op je is omdat je aan het stoppen bent, het is een junkiestreek. Nog 24 dagen niets nemen, is dat nou zo moeilijk?
Vanaf morgen gaat er veel veranderen. Dan is mijn eerste lesdag. Nieuwe opleiding, andere stad, nieuw leven. Geen gespijbel meer, geen pep, hasj/wiet of alcohol meer onder de lessen. Ja, dat zeg ik wel zo mooi, nu ooknog doen. Damn, morgen echt een lange dag. Om kwart over acht met D. op het station afgesproken. Ben rond zes uur weer thuis, eten, even chillen, dan met D. naar de Infadels. Ben benieuwd hoe alles wordt.

en enkele keer valt dan misschien wel mee
maar echt, één plus één is nog altijd twee
en je blijft en blijft en blijft het maar doen
het is zonde van je lichaam en zonde van je poen
ik begin over verslaving en jij zegt kom op man
maar je kent nou al die drugs toch? trut stop dan!
Oud 11-09-2006, 21:42
Gothic
Gothic is offline
Pff eindelijk thuis. Moe, moe moe. Mezelf op tv gezien en het was echt niet om aan te zien, bah. Ik dacht dat ik het redelijk kon, waarom lijkt het dan alsof iedereen het kan en ik niet? Ze waren redelijk positief, maar toch , word er alleen maar onzeker van zo...

Gelukkig mocht ik woensdag met de andere groep meedoen en kan ik dan wel trainen . Waarom maak ik mezelf altijd zo druk. Nergens voor nodig. Word zo moe van mezelf...
Oud 11-09-2006, 21:42
Verwijderd
Pffff wat een zeikdag weer ik roep het gewoon op lijkt het wel....

Roosters op school kloppen niet.... me bankrekening door fout van de Postbank geblokkeerd...pleurt de vaas om(naar de *** dus) leuk bobbeltje dr bij weer gaat goed

ojh ja op school hoe zie jij je toekomst... ja hoe.... ..

En de Hockeyheren kunnen het wel schudden vrees ik!!!! btw Woensdag komt dichterbij.......

Laatst gewijzigd op 11-09-2006 om 21:46.
Oud 11-09-2006, 21:51
anterx
anterx is offline
*geeft Michel een stevige knuffel* Ik wou dat ik meer voor je kan doen. hou vol!
Oud 11-09-2006, 21:53
Verwijderd
Ik heb het mijn moeder verteld en dat doet goed!
Oud 11-09-2006, 21:56
Verwijderd
Citaat:
anterx schreef op 11-09-2006 @ 22:51 :
*geeft Michel een stevige knuffel* Ik wou dat ik meer voor je kan doen. hou vol!
dankje
Oud 11-09-2006, 21:56
Verwijderd
pech .. ís er internet, is ze er niet
en ik wil dat de afwas zichzelf afwast en het sociale leven simpeler is.

ik wil ik wil ik wil
fijn om te mogen willen
Oud 11-09-2006, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 11-09-2006 @ 22:56 :
pech .. ís er internet, is ze er niet
en ik wil dat de afwas zichzelf afwast en het sociale leven simpeler is.
Vaatwasser?? alleen zelf in en uitpakken dat wel.........
Oud 11-09-2006, 22:09
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Oud 11-09-2006, 22:20
Verwijderd
ik heb nog steeds niet gegeten vandaag :$:$ ik ga echt naar de klote.....
Oud 11-09-2006, 22:20
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 11-09-2006 @ 22:57 :
Vaatwasser?? alleen zelf in en uitpakken dat wel.........
ik ben student.

geld ís een issue en ik kan nu net mijn huur en vaste laten betalen. internet is gratis (draadloos netwerk van de buren)
maar ik moet niet klagen.
ik heb een huis, en een bed, en voedsel, een computer en, vooral, geen zuerende ouders
Oud 11-09-2006, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 11-09-2006 @ 23:09 :
*knuft*Komop meis! sorry dat ik niet online ben, ik zat huiswerk te maken. Het is nog niet af, maar ik ga toch maar slapen. Sta morgen wel vroeg op.
Oud 11-09-2006, 22:56
Ruudje
Ruudje is offline
ik heb een leuke dag gehad
en ik ben moe
Oud 11-09-2006, 23:03
Neushaar
Neushaar is offline
Citaat:
Redhair schreef op 11-09-2006 @ 22:33 :

en enkele keer valt dan misschien wel mee
maar echt, één plus één is nog altijd twee
en je blijft en blijft en blijft het maar doen
het is zonde van je lichaam en zonde van je poen
ik begin over verslaving en jij zegt kom op man
maar je kent nou al die drugs toch? trut stop dan!
De mensen die ik ken die van de drugs afgegaan zijn, die hebben het contact verbroken met de mensen die het wel deden, omdat het zo verdomde moeilijk is om van iets af te blijven als de mensen om je heen er wel aan verslaafd zijn, of er over praten. Als je nog je dealers kent, dan is het onwijs moeilijk om niet toch een keer te gaan snuiven. Een goede vriend van mij is weer bij zijn ouders gaan wonen, 300 km van iedereen weg. Moeilijk als dat is, het is wel makkelijker om van de drugs af te blijven. :/

Ik snap dat dit voor jou waarschijnlijk gewoon geen optie is, vooral omdat je vriendje ook aan de pep is en je hem natuurlijk niet kwijt wil. Maar het lijkt me dat hij ook zou moeten stoppen, en dat mensen die aan de pep zijn uiteindelijk geen positief effect op je leven zullen hebben. Als hij pep verkiest over jou, wat is jullie relatie dan eigenlijk waard?

In ieder geval, sterkte met afkicken. Ik hoop werkelijk dat het lukt.
Oud 12-09-2006, 00:48
dwight88
dwight88 is offline
ik ga kapot. ik haar niet bereiken. ik heb haar nodig, wil er een einde aan maken. ik kan dit niet. niet meer zo

WAAR IS ZE?
Oud 12-09-2006, 07:48
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ dwight88: volhouden!

OT: Mjah. Vandaag. Hij was het niet vergeten, viel me mee. Zit er toch nog iets aan empathie in. Ik zal de dag maar weer nuttig besteden. Eerst mijn scriptie voor de allerlaatste keer doorlezen op eventuele foutjes, dan de laatste verhuisdozen in ieder geval uit de kamer werken, dan stofzuigen en poetsen en dan ook nog mijn assessment voorbereiden en huiswerk maken. Oja, en ik moet ook nog boodschappen doen, anders kunnen we geen nasi eten vanavond, en daar heb ik zin in.
En mijn ouders mogen er echt in stikken. Wedden dat ze vanavond bellen, als ze dat al doen. Pech dus. De telefoon gaat uit tijdens mijn assessment.

[edit] Nog een toevoeging over gisteren. De dramales viel reuze mee, was wel leuk. We moesten 'rare' dingen doen, maar die zijn op zich wel heel nuttig. Alleen vind ik het wel typisch dat iedereen altijd hetzelfde zegt over mij... Kennelijk straal ik dat dus echt uit. Ik hield me alleen aan de opdracht, dacht ik... [/edit]

Laatst gewijzigd op 12-09-2006 om 07:51.
Oud 12-09-2006, 08:30
Verwijderd
@HaWaHaai: Gefeliciteerd!
Oud 12-09-2006, 08:55
coopergirl
coopergirl is offline
Turkije was vet!
Onwijs veel gedaan en gezien. Eigenlijk iets te veel want ik voel me moe-er dan ervoor Maar goed, de tijd dus optimaal benut! Zondagnacht kwam ik terug en maandag direct weer werken, lekkere timing. Gelukkig heb ik mijn vakantiegevoel nog niet verloren
Oud 12-09-2006, 09:13
rare kwast
rare kwast is offline
hawahaai gefeliciteerd *dikke verjaarszoen geeft*
Oud 12-09-2006, 09:32
Verwijderd
Loneliness is the anxiety that you do not matter at all.
Oud 12-09-2006, 09:56
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
@ Dwight88
Echt heel veel sterkte!

@ HaWaHaai
Proficiat!

Ik hoef vandaag pas om 13:45 op de uni te zijn. Tot nu toe voel ik me nog wel oké, maar dat komt omdat ik al de hele ochtend thuis ben. Ik heb het telefoonnummer van de huisarts opgezocht, maar als je een afspraak wil maken, moet je om 8:00 al bellen ... Toen was ik nog niet beneden...
Ik heb gelukkig vandaag geen pauzes, waarin ik me slecht kan voelen als ik er weer alleen voor sta, dus met een beetje geluk zal het vandaag redelijk verlopen.
Oud 12-09-2006, 09:58
dwight88
dwight88 is offline
dankjulliewel.

ze is zo ver weg, reageert zo kortaf. Heb het gevoel dat ik de enige zekerheid in mn leventje van nu kwijt ga raken.

En hoe het dan moet? Niet..
Oud 12-09-2006, 10:06
kroot
kroot is offline
@ hawahaai: gefeliciteerd

Gisteren vergadering gehad met huisgenoten en gasten. De gasten waren het gelukkig met mij eens en niet met de broeders. Lekker puh!
Dalijk slagwerkles, maar mijn elleboog doet weer zo'n teringpijn.
Oud 12-09-2006, 10:53
ilse
ilse is offline
gefeliciteerd hawahaai!

wat raar, hij doet echt superlief nu de hele tijd.. ik weet het niet meer hoor, het maakt me in de war.. op deze manier... heeft ie t misschien toch veranderd?!?!?!

edit: en ik heb eindelijk me dingen geregeld die ik moest regelen. zag er zo tegenop maar het valt mee
Oud 12-09-2006, 12:12
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Om mij God,

K. gaat naar rintveld... Dat kan gewoon niet waar zijn... Zij is mijn grootste vijand, zij heeft mij geslagen, iets wat nooit iemand serieus nam...nooit..En nu gaat ze naar een plek waar mijn maatjes nog zitten, ik moet ze beschermen, oke.. in het begin zullen ze haar niet accepteren, maar later wel... later hoort ze wel bij de groep en ik wordt dan zwart gemaakt, ze maakt mij kapot bij mijn vrienden... Ik wist dat ze er alles aan wilde doen om mijn leven zuur te maken, en dat lukt haar, t lukt haar echt...
Ik had t al voorspeld, en nu komt t ook nog uit....Hoe kan ik nu nog vertrouwen hebben in ze? hoe kan k iemand nog vertrouwen, als ze met K. omgaan..
*achterdocht en wantrouwen* ten top....

Hoe kunnen ze nou eerst mij helpen en daarna mijn grootste vijand????
Oud 12-09-2006, 13:20
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-09-2006 @ 09:55 :
Turkije was vet!
Onwijs veel gedaan en gezien. Eigenlijk iets te veel want ik voel me moe-er dan ervoor Maar goed, de tijd dus optimaal benut! Zondagnacht kwam ik terug en maandag direct weer werken, lekkere timing. Gelukkig heb ik mijn vakantiegevoel nog niet verloren
Hou dat gevoel vast
Oud 12-09-2006, 13:36
rare kwast
rare kwast is offline
Oud 12-09-2006, 13:40
Nona
Nona is offline
@ David: houd moed. Zoiets doet pijn en dat kost tijd om te verwerken, maar jouw geluk is niet gebaseerd op de aan- of afwezigheid van anderen. Je bent zelf sterk genoeg om door te kunnen en op een goede manier, al lijkt dat soms niet zo.

OT: en nu ben ik moe en ga ik even liggen. Nieuwe glazen besteld, dat heeft me aardig wat gekost, maar dat kan ik door mijn bril tenminste ook weer wat zien en hoef ik niet mijn lenzen in te houden als ik tv wil kijken ofzo.
Oud 12-09-2006, 14:26
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@ Dolce

Ik kan me voorstellen dat je daarnogal van achterover slaat.. Ik heb het me ook wel eens afgevraagd. Ook over het feit dat bepaalde mensen zo aanstellerig en nep en dergelijke overkomen, maar zij wel serieus worden genomen en anderen niet. Misschien dat het erdoor komt dat ze toch wel ook problemen hebben (alleen dan van een andere aard).. of.. ik weet het ook niet. Ik kan me iig levendig voorstellen dat je je er druk om maakt. Sterkte!
Oud 12-09-2006, 14:44
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Neushaar schreef op 12-09-2006 @ 00:03 :
De mensen die ik ken die van de drugs afgegaan zijn, die hebben het contact verbroken met de mensen die het wel deden, omdat het zo verdomde moeilijk is om van iets af te blijven als de mensen om je heen er wel aan verslaafd zijn, of er over praten. Als je nog je dealers kent, dan is het onwijs moeilijk om niet toch een keer te gaan snuiven. Een goede vriend van mij is weer bij zijn ouders gaan wonen, 300 km van iedereen weg. Moeilijk als dat is, het is wel makkelijker om van de drugs af te blijven. :/

Ik snap dat dit voor jou waarschijnlijk gewoon geen optie is, vooral omdat je vriendje ook aan de pep is en je hem natuurlijk niet kwijt wil. Maar het lijkt me dat hij ook zou moeten stoppen, en dat mensen die aan de pep zijn uiteindelijk geen positief effect op je leven zullen hebben. Als hij pep verkiest over jou, wat is jullie relatie dan eigenlijk waard?

In ieder geval, sterkte met afkicken. Ik hoop werkelijk dat het lukt.
Je hebt gelijk, als je echt wilt stoppen moet je met al je 'drugsvrienden' breken, anders is de kans groot dat je toch weer gaat beginnen. Maar wat je zegt, dat is niet echt een optie, ook omdat de wil er niet is.

Maar mijn vriendje verkiest de pep niet boven mij. Hij is al vijf jaar verslaafd, dat wist ik voor ik iets met hem begon. Ik ga dan ook niet verwachten dat hij stopt. Hij doet nu al zo zijn best alleen in het weekend te gebruiken, dat vind ik goed genoeg. De rest van mijn vrienden, inclusief mijn vriendje, motiveren mij ook om door te gaan met stoppen.

On:
School was wel leuk. Heb er wel een beetje zin in, maar zie op tegen het ritme, elke dag op school zijn. Ik heb vooral afgelopen jaar gespijbeld bij het leven, als ik dan eens in de les was, had ik pep op of was ik stoned of dronken. Gelukkig is het een vrije opleiding, alleen lessen wanneer jij wilt, voor de rest foto's maken en bewerken. Komt wel goed.
Oud 12-09-2006, 15:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Hawahaai: Van harte gefeliciteerd Maak er een leuke dag van en geniet ervan

OT:
Ik voel me een beetje vaag weet het niet zo goed. Misschien gieren de hormonen wel weer door mijn lijf ofzo. Ik heb zo'n leuk weekend gehad. Vond het zo leuk dat ik zo druk was met dingen buiten school, dat ik het gevoel had dat ik eindelijk vrienden had. En nu dit Mijn presentatie van Engels is afgekeurd terwijl ik hoopte dat het wel goed zou zijn als ik gewoon alles er voor deed en mijn best deed en het gewoon dééd maar blijkbaar niet dus Ik vind het echt onwijs kut. Volgens mij hoef ik het niet over te doen, als ik het goed begrepen heb. Ik weet het niet meer En ik heb al de hele dag barstende koppijn en ik val echt in slaap tijdens de les. En ik moet nog zoveel doen maar ik zou niet weten wanneer (ja, nu ja, niet zoveel computeren maar dat mag toch wel even als ik net uit school kom?) Ik wil het liefst even keihard huilen ofzo maar het lukt niet en ik weet niet waarom of waarvoor.
Oud 12-09-2006, 16:01
Nijn*
Nijn* is offline
@ Dwight88: Hee keep your head up, probeer vol te houden!!! *knuffel*
@ HaWaHaai: Gefeliciteerd!!

OT: Gelukkig heb ik het gisteren weten vol te houden, niets gebeurt en ondanks de vermoeiende dag voel ik me al een stuk beter. Vanochtend naar therapie geweest, dat ging weer goed, fijn om weer te kunnen praten. Daarna hélemaal naar Breukelen gefietst, was kapot toen ik aankwam. Lessen gingen wel goed, maar erg vermoeiend. Laatste twee uur gym en nu net thuis. Ben doodmoe, maar heb het nog steeds onwijs druk. Moet nu even snel huiswerk maken, eten en dan naar yoga.. Ben echt helemaal kapot en voel me nog steeds down..

En ik maakt me onwijze zorgen, er is een knobbeltje in de rechterborst van mijn moeder ontdekt, ze moet vrijdag terugkomen in het ziekenhuis voor nader onderzoek..
Oud 12-09-2006, 16:10
Hawahaai
Hawahaai is offline
Goh, wat veel felicitaties hier . Leuk! Dankjewel!

Verder voel ik me toch niet echt jarig. En ik heb echt geen zin in het assessment dadelijk. Zul je zien dat ik het compleet verpruts...
En het eten was niet zo'n succes deze keer. Deze combi wordt het dus niet vaker
Oud 12-09-2006, 17:12
Sasbeest
Sasbeest is offline
Waarom moet iedereen zich er nu ineens mee bemoeien? Ben ik eerlijk, vertel ik wat er speelt zodat hij het niet van anderen hoeft te horen, speelt hij het door aan zijn zus die 'per ongeluk' een smsje naar de verkeerde persoon stuurt.
'dat had ik echt niet verwacht, en zij passen echt niet blij elkaar blabla'

Bemoei je verdomme met je eigen zaken, en laat mij met rust RUST RUST
Oud 12-09-2006, 17:43
rare kwast
rare kwast is offline
in de aanbieding:
chago vader.. die je post leest en je verder niet aanspreekt of aankijkt
geen intresse toont in wat je gister hebt gedaan en bereikt hebt..
iemand intresse?!

ik ben hem spuug zat
Oud 12-09-2006, 17:48
da leentjuh
da leentjuh is offline
@Hawahaai: gefeliciteerd!

ot:
Waarom ben ik toch de hele tijd zo lichtgeraakt Ik baal echt van mezelf.
Gelukkig is het mooi weer, heb ik het iig niet constant ijskoud (terwijl anderen het wel warm hebben)
Oud 12-09-2006, 18:07
Ruudje
Ruudje is offline
Ik ben zooo moe. En dat slaat direct over op mijn stemming
Oplossing: vroeg naar bed gaan
Oud 12-09-2006, 18:11
Verwijderd
Ik heb statistiek klaar! En mijn tutorgesprek vandaag was prima en mijn practicum ging ook weer goed en mijn werkgroep was ook wel aardig leuk. En ik ben klaar klaar klaar met statistiek. Ja, dit gaat wel lukken zo. Dit gaat mij heus wel lukken.
Oud 12-09-2006, 18:18
Saarah
Saarah is offline
@Hawahaai: van mij ook nog eens gefeliciteerd!

Ik ga zo dadelijk fitnessen met een vriendin van me, en mss nog twee vrienden van ons, maar ik weet niet zeker of ze meegaan. Ik ben benieuwd!
Het is zo'n "open week" in het fitness-centrum, dus we kunnen gratis komen uitproberen.

Morgen mss een afspraak met hém. Heerlijk, ik hoop echt dat het doorgaat. Ik heb hem gewoon nog eens nodig, emotioneel dan. En 'het fysieke' is ook altijd leuk, natuurlijk.
Hoewel we bijna elke week wel eens vluchtig kussen, en elkaar minstens één keer per week zien, wil ik hem eindelijk nog eens even voor mezelf. Wij met twee, helemaal alleen. *Mist een hartjessmiley*
En als het niet doorgaat, ga ik kapot zijn. Weer eens.
Eigenlijk kan het zo niet doorgaan, dat weet ik wel. Het is allemaal zo verkeerd. Maar ik kan er niet mee stoppen, en dat is niet eens alleen voor de seks, helemaal niet zelfs. Hij kan er ook niet mee stoppen, waar het bij hem om draait weet ik niet helemaal. Maar ook niet puur om de seks, dat geloof ik nooit.
Het is echt niet leuk om in een situatie als deze te zitten... En zo moeilijk.

Op school gaat het terug iets beter. Dan heb ik het niet over de leerstof, maar over mijn 'sociale leven' op school. Oké, het is nog altijd klote dat die vriendinnen onze ruzie niet willen bijleggen. Maar dat zegt meer over hen dan over mij, denk ik. Ik begin steeds meer bij die andere meisjes te horen, nog altijd geen 100%, bijlange niet. Maar er zijn zeker wel vorderingen.
Ik begin er overheen te komen, en daar ben ik zeker wel blij om.
Oud 12-09-2006, 18:30
Lilium
Lilium is offline
Ik ben moe en ik moet nog naar school en met mijn huisgenoten eten.
Oud 12-09-2006, 18:42
Verwijderd
Ik moet morgen onderzocht worden... wordt ook ff in slaapgehouden.. ik wou dat ze me in slaap hielden voor altijd:$
Oud 12-09-2006, 19:16
RepsaJ Neretgun
RepsaJ Neretgun is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 12-09-2006 @ 19:42 :
Ik moet morgen onderzocht worden... wordt ook ff in slaapgehouden.. ik wou dat ze me in slaap hielden voor altijd:$
zo hard is het leven toch niet kom op er zijn zoveel leuke dingen te doen! waar moet je naar onderzocht worden?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten