![]() |
|
Een nieuwe WOII-RTS; Company of Heroes.
Laatst is de demo uitgekomen, en het is echt een geweldige game. De bedoeling van een Skirmish missie is dat je een basis bouwt (Barracks, Motor Pool, enz.), om eenheden te produceren. Om te produceren zijn natuurlijk resources nodig. Deze zijn te vinden op de map, op verschillende punten die je in bezit moet houden om deze resources te ontginnen. De Singleplayer campagne heeft geloof ik niet deze structuur; deze campagne speelt gewoon zoals bv. Soldiers: Heroes of WWII. (je hebt een beperkt aantal eenheden, en daar moet je het mee doen). De tactische mogelijkheden zijn in ieder geval eindeloos; je hebt veel soorten tanks tot je beschikking, mortierteams, machinegunteams, jeeps, enz. Het speelt in ieder geval erg lekker, zeer goede graphics(waaronder de Havoc-engine, waardoor mannetjes de lucht in vliegen tijdens explosies (die er trouwens gigantisch goed uitzien). www.companyofheroesgame.com
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet het gewoon spelen om alle - weliswaar kleine, maar mooie - vernieuwingen te ontdekken. De grootste vernieuwing ligt bij de graphics; je kan inzoomen tot je de gezichtsuitdrukking op de gezichten kan lezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mij lijkt het wel vet, zit er ook een leuke multi-player in? Zoniet dan download ik 'm wel een keer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat gaat allemaal voor, en dan pas een game. Dan wacht ik wel 1 dag langer ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
WOII Verwijderd | 48 | 14-08-2013 15:55 | |
Games |
Top 3 Games O RLY | 58 | 25-05-2013 12:42 | |
Games |