![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou zelf in ieder geval niet de oorzaak willen zijn dat iemand anders aids krijgt oid, dus als ik risico gelopen zou hebben zou ik daar zeker niet over liegen. En ik kan me niet voorstellen dat anderen dat wel zouden doen, wat heb je eraan? |
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben tegenwoordig wel steeds meer kunstbloed, en dat gebruiken ze ook vaker. Daar heb je natuurlijk nog maar heel weinig kans op ziektes.
||
Citaat:
![]() En niet elke donor wordt elk half jaar getest, mijn vader is bijvoorbeeld tot augustus dit jaar een jaar lang niet opgeroepen en heeft ook geen testen of wat dan ook ondergaan. Laatst gewijzigd op 16-09-2006 om 14:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je toch iets wilt doen, kun je altijd nog andere mensen overtuigen om bloeddonor te worden. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmmja, ik deed aan een onderzoekje mee in het ziekenhuis, zei die arts 'het is ook al heel goed dat je aan dit soort dingen mee wilt werken, hier kunnen mensen ook weer iets aan hebben'. Daar houd ik het dan maar bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloeddonor worden Annett | 11 | 15-03-2013 22:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nog meer mensen hier die bloeddonor zijn ? Marielle_B | 19 | 21-05-2009 23:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
bloeddonor Verwijderd | 102 | 24-04-2006 10:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloeddonor worden Stefanie | 8 | 11-02-2004 15:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Donorregister & bloeddonor Evil creature | 73 | 20-01-2004 22:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Poll: ben jij een bloeddonor? AlopiA | 37 | 06-06-2003 22:56 |