Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2006, 17:01
idontcare
idontcare is offline
zometeen keihard een feestje vieren en dronken worden en vanaf 00.00 jarig zijn
Oud 30-09-2006, 18:50
__
__ is offline
ik heb gewerkt en vanavond heb ik een verjaardag dus ik moet eigenlijk even douchen nu maar ik ben te brak om op te staan dus zit ik maar te patiencen achter de computer in mn Jumbo blouse. en ik heb al heel de dag fucking koppijn en ik weet niet waarom. en nee ik had maar één biertje op gisterenavond.
Oud 30-09-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Craig Rogen schreef op 30-09-2006 @ 13:59 :
omfgwtfn00bsors die staat al een week online, je loopt achter
Ja, ik haat het dat je aflevering voor aflevering moet kijken, dus ik hoopte genoeg geduld te hebben tot er een stuk of 3 nieuwe waren die ik dan achter elkaar kon kijken. Maar helaas, de geest was gewillig maar het lichaam was brak.

OT: Ik heb tot 29032 uur uitgeslapen, mijn kamer opgeruimd, gelezen, semi-gezellig gedaan met familie, semi-gezellig wezen wandelen in het Amstelpark met familie, semi-gezellig kutspelletjes gespeeld met familie en nu wil ik eigenlijk naar het feestje van den Baert en teh Kaps, maar volgens mij kom ik hier niet weg
Oud 30-09-2006, 19:19
Broeder
Broeder is offline
Ik viel in slaap tijdens het platen ordenen. Nu heb ik wel een gaaf kapsel.
Oud 30-09-2006, 19:20
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 30-09-2006 @ 17:52 :
ik had een wedstrijd, en hoewel we verloren speelde ik wel teringgoed ik heb vanaaf een hockeyfeest maar ik zit nog in dubio of ik wel zal gaan
Ik zou maar uitkijken als ik jou was!
Oud 30-09-2006, 20:14
Drez
Drez is offline
Ik ging gister dansen in tivoli JAJA en dat was gaaf.
Vandaag heb ik uitgeslapen en toen ben ik weer naar Groningen gereisd om mijn broertje te helpen verhuizen. Dus ik heb een muur geverfd, jezus wat kut als je brak bent.
Nu ga ik een stomme film kijken en dan Las Vegas en dan nogmeer slapen.
Oud 30-09-2006, 21:39
Verwijderd
Ik wil teh party maar ik mag het huis niet uit want 'dat is ongezellig' dus nu ga ik recalcitrant op mijn kamer zitten met een film en een fles wijn want dat is natuurlijk wél heel gezellig
Oud 30-09-2006, 23:01
kuik
kuik is offline
ik vierde vandaag mn verjaardag en mn vriendinnen gingen allemaal om fuckin 10 uur weg, want tentamenweek NERDS. dus toen ging ik maar hangen bij mn buurman en vrienden van hem en zij gingen naar een feestje nerrrrrrrrrrreus, maar ik wou niet mee, want het is nereus. dus nu ga ik maar slapen denk ik. volgende week gelukkig wel veel feestjes in het vooruitzicht.
Oud 01-10-2006, 00:41
mookid
mookid is offline
ik was op de party van otuis en daar waren maar liefst 13 forummers ofzo. en toen gign iedereen uit behalve ik en mijn lover. en toen kochten we bier en toen swongen we thuis op song 2 van blur en scissor sisters filthy gorgeous en henk mul was er ook en die gaf me ietwat te weinig aandacht en hij klaagde over mijn interpunctie en nu heb ik de hik.
oja oot had van tom geweld piemelrietjes gekregen enn ik had er 2 gepikt, 1 in mn onderbr00k.\groetjes voetjes handjes kusjes!!
Oud 01-10-2006, 00:47
mookid
mookid is offline
we zongen ookm mary poppins liedjes op de terugweg
Oud 01-10-2006, 01:08
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 30-09-2006 @ 22:39 :
Ik wil teh party maar ik mag het huis niet uit want 'dat is ongezellig' dus nu ga ik recalcitrant op mijn kamer zitten met een film en een fles wijn want dat is natuurlijk wél heel gezellig
OMG

je bent 19
Oud 01-10-2006, 01:43
Verwijderd
Chick bezocht, enschede gecheckt, bier gedronken, een ons palingworst + liter water naar binnen gewerkt. Jay.
Oud 01-10-2006, 02:49
Verwijderd
ik ben ontzettend lam maarwel heel gezellig en ik mis mijn vriendje want ooh.
Oud 01-10-2006, 03:16
Verwijderd
ik was uit en t was saaiii en nu ben ik schor van de sigaretten en t schreeuwen en eh. doei.
Oud 01-10-2006, 03:53
Broeder
Broeder is offline
Oud 01-10-2006, 06:14
Metal
Metal is offline
Gisternacht uitgeweest (om 2 uur 's nachts) en dat was wel gezellig. Vandaag uitgeslapen en de afwas gedaan. En met homies gehangen. En 's avonds had de vriendin van een huisgenoot voor me gekookt en dat was echt gigantisch lekker. Daarna bij de buurvrouw een biertje gedronken en tv gekeken en domme gesprekken gevoerd etcetera. Toen gegeten en daarna naar de stad gegaan voor de 3de achtereenvolgende nacht en ik vond er geen flikker aan. Net nog een meisje tegen gekomen van de dynamo pUnK- CrEw en die was jarig dus die trakteerde ons bij haar thuis op appeltaart en tosti's.

Dat was het wel.
Oud 01-10-2006, 09:57
idontcare
idontcare is offline
nou gisteravond had ik een feestje van mij en een vriendinnetje, omdat zij van de week jarig was en ik vandaag, en dat was leuk veel mensen, lekker buitengezeten en daarna met z'n alle naar de kroeg. en iedereen leek te weten dat ik jarig was,echt lief
Oud 01-10-2006, 10:14
Verwijderd
Eerst gewerkt, daarna naar Rotterdam naar het lincke zwaerd festival. Wat heel erg gezellig was. Toen naar Breda en daarna naar Den Bosch.
Breda was gezellig, en den bosch niet zo.
Oud 01-10-2006, 10:46
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik had gister een maffiafeestje op een boot en dat was wel geinig. maar blijkbaar houd ik niet zo van varen en van mensen die geen auto kunnen rijden dus lag mijn maaginhoud voordat ik het wist op het midden van de weg. dus ging ik maar snel slapen.
Oud 01-10-2006, 11:23
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben naar zwartboek geweest LOL
Oud 01-10-2006, 11:32
Verwijderd
Citaat:
idontcare schreef op 01-10-2006 @ 10:57 :
nou gisteravond had ik een feestje van mij en een vriendinnetje, omdat zij van de week jarig was en ik vandaag, en dat was leuk veel mensen, lekker buitengezeten en daarna met z'n alle naar de kroeg. en iedereen leek te weten dat ik jarig was,echt lief
gefeliciteerd en op zondag jarig zijn is echt niet leuk vind ik altijd hihi
Oud 01-10-2006, 12:27
kuik
kuik is offline
Citaat:
idontcare schreef op 01-10-2006 @ 10:57 :
gefeliciteerd

ik werd wakker na 384907 keer mn wekker te hebben verzet en nu probeer ik te leren, maar ik kan me niet concentreren. en net wou ik gaan longboarden, maar het regent.
Oud 01-10-2006, 14:02
Otis
Otis is offline
Citaat:
mookid schreef op 01-10-2006 @ 01:41 :
ik was op de party van otuis en daar waren maar liefst 13 forummers ofzo. en toen gign iedereen uit behalve ik en mijn lover. en toen kochten we bier en toen swongen we thuis op song 2 van blur en scissor sisters filthy gorgeous en henk mul was er ook en die gaf me ietwat te weinig aandacht en hij klaagde over mijn interpunctie en nu heb ik de hik.
oja oot had van tom geweld piemelrietjes gekregen enn ik had er 2 gepikt, 1 in mn onderbr00k.\groetjes voetjes handjes kusjes!!
ik wil mijn piemelrietjes terug

oja nou ik gaf gister een feestje en er waren inderdaad 100 forummers en 50 niet-forummers. Nouja er waren iig heel veel mensen en het was heel krap maar ook wel cosy. en daarna gingen we na veel OVERLEG richting het centrum om aldaar nog meer te gaan overleggen waar we heen gingen maar uiteindelijk waren we in de winston belandt waar de aardige dj me trakteerde op een flinke dosis kkgave new wave dus ik heb heel theatraal gedanst .

Daarnet heb ik alles hier opgeruimd en ik ging naar de glasbak in mn slaapjurkje en heb 100 lege wijnflessen weggegooid.
Oud 01-10-2006, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 01-10-2006 @ 02:08 :
OMG

je bent 19
Misschien had ik er bij moeten vertellen dat mijn opa en oma die eens per jaar op bezoek komen omdat ze in Duitsland wonen nu hier zijn. Maar ze moesten alsnog niet zeuren, want ik was de hele middag met die lui aan het socializen.
Oud 01-10-2006, 14:25
Stevill
Stevill is offline
Gister verjaardag sjikkeren, stad sjikkeren, thuis bangen en nu eenzaam te chillen.
Oud 01-10-2006, 14:30
Broeder
Broeder is offline
Ik heb een broodje opgewarmd dat was heel leuk want het draaide allemaal rondjes en rondjes en rondjes en rondjes en rond
Oud 01-10-2006, 14:37
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Broeder schreef op 01-10-2006 @ 15:30 :
Ik heb een broodje opgewarmd dat was heel leuk want het draaide allemaal rondjes en rondjes en rondjes en rondjes en rond
Onze nieuwe magnetron doet dat dus niet meer, heel kut ik weet nog "vroeger" hotdogs klaarkijken. Die tijd is niet meer.
Oud 01-10-2006, 15:31
celebs
celebs is offline
mijn site bewerkt
Oud 01-10-2006, 15:42
Verwijderd
M'n hoofd kaal geschoren.
Oud 01-10-2006, 16:16
Verwijderd
hoi ik krijg op t moment 5 euro per uur en ik ben aan t msnen en forummen huhahi
Oud 01-10-2006, 16:34
ZerO
ZerO is offline
Gisteren had ik een feest van een vriend van mijn vriend en dat was erg gezellig ze hadden ook veel teveel kratten bier gekocht met alle gevolgen van dien ik stootte meerdere malen mijn hoofd tegen een vensterbank
Mijn maag is nu van slag en ik moet nog veel teveel verplichte dingen afronden voor ik in bed mag kruipen

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 16:44.
Oud 01-10-2006, 17:03
innogen
innogen is offline
Gewerkt en nu ben ik kapot.
Oud 01-10-2006, 17:11
11
11 is offline
Citaat:
********** schreef op 01-10-2006 @ 16:42 :
M'n hoofd kaal geschoren.
, jeroen een btje na-apen
Oud 01-10-2006, 18:02
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 29-09-2006 @ 18:12 :
Eine herde von sparschweinen will gefuttert werden!
Errrr... wat?

Ik heb in de trein gezeten en muziek geluisterd en huiswerk gemaakt en ook nog vanmiddag een documentaire over bejaarden gezien en voor het eerst ook de lama's en gisteren zwartboek en nu wil ik slapen maar het is nog wat vroeg vrees ik.
Oud 01-10-2006, 18:23
Carn
Carn is offline
zaterdagmiddag naar Amsterdam geweest en daar met een Hongaar en een Francaise cultureel gedaan en wat gegeten en gedronken. Zaterdagavond naar Hilversum alwaar Bob Fosko speelde in de Tagrijn en dat was zowaar erg gaaf. Daarna naar een of andere kroeg geweest maar dat kon ons niet bekoren, dus toen maar teruggegaan naar mijn slaaplocatie alwaar er depeche mode, jeff buckley en slayer werd gedraaid. Er werd nog lang en gezellig geconverseerd, en rond n uur of 5 was het slaaptijd. En vandaag ben ik naar huis gegaan en dat was het wel.
Oud 01-10-2006, 18:42
Verwijderd
ik danste gisteren op een boot tussen foute techno mensen en dat was vrij kut. gelukkig had ik leuk gezelschap en het één en ander om mezelf te vermaken

vanmorgen natgeregend en moe mijn bedje in gekropen, vandaag niet veel gedaan.
as usual.
Oud 01-10-2006, 18:49
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 01-10-2006 @ 19:02 :
Errrr... wat?

Ik heb in de trein gezeten en muziek geluisterd en huiswerk gemaakt en ook nog vanmiddag een documentaire over bejaarden gezien en voor het eerst ook de lama's en gisteren zwartboek en nu wil ik slapen maar het is nog wat vroeg vrees ik.

von spar

en wat toevallig, die dingen heb ik ook gedaan. behalve het in de trein zitten dan.
nu kijk ik real life onweer en zometeen ga ik naar bed. lekker vroeg ja
Oud 01-10-2006, 19:10
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben gisteren naar de verjaardag van Otis geweest en dat was gezellig. Alleen toen moest ik met de nachttrein terug naar huis en toen ik thuis kwam was ik wel naar de klote. Ben net n paar uur wakker en het is veels te donker in mn kamer. Net n programma gekeken over mensen die meedoen aan eetwedstrijden en 50 hotdogs in 12 minuten eten en nou ben ik misselijk en ongesteld.
Oud 01-10-2006, 19:27
Verwijderd
gister zou ik naar een hockeyfeest gaan, en ik was er echt half 12, maar vanaf 11u lieten ze niemand meer binnen, de hoeren.
vanmorgen moest werken, en ik heb me heel de dag voorgenomen om een overload aan huiswerk te doen, maar het is er nog steeds niet van gekomen, de discipline is echt ver te zoeken
Oud 01-10-2006, 19:34
Luna
Luna is offline
eerstejaarsweekend op texel
Oud 01-10-2006, 19:43
Krynn
Krynn is offline
Ik heb net koffie gedronken.

Ik zit nu te hopen op inspiratie voor de rest van m'n nota.

Zondag werkdag, yay.
Oud 01-10-2006, 21:07
Metal
Metal is offline
Ik zit serieus al sinds 7 uur naar het onweer te kijken.

Dadelijk thee drinken en 24 kijken.
Oud 01-10-2006, 21:17
Verwijderd
Citaat:
11 schreef op 01-10-2006 @ 18:11 :
, jeroen een btje na-apen
haha, zoiets
Oud 01-10-2006, 21:22
botulismf
botulismf is offline
Ik demonstreerde een sublieme nieuwe dansmove aan mijn broer en neef, midden in de huiskamer, en ze keken geen van beide.
Oud 01-10-2006, 21:23
Verwijderd
gisteren een keer keihard zitten te ontwerpen en niet uitgeweest
the life of david gale was er wel op
Oud 01-10-2006, 21:26
11
11 is offline
vette film
Oud 01-10-2006, 21:28
Verwijderd
vandaag gaar geweest. Meehelpen met een greenscreen project wat leuk was en in het noodweer naar huis gereden wat kut was. Nu gaar zijn en dalijk slapen
Oud 01-10-2006, 21:35
innogen
innogen is offline
Citaat:
botulismf schreef op 01-10-2006 @ 22:22 :
Ik demonstreerde een sublieme nieuwe dansmove aan mijn broer en neef, midden in de huiskamer, en ze keken geen van beide.
maak een youtube filmpje en post het hier
Oud 01-10-2006, 21:49
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
ik ben vandaag gewerkt en nu wacht ik op Mooi weer de leeuw .
Oud 01-10-2006, 21:49
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb steve irwin gekeken en toen ging ik naar de ikea en daarna heb ik gegeten en gefickt en nu eet ik toastjes met herfst brie jammie

Regels voor berichten