Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik heb tot 29032 uur uitgeslapen, mijn kamer opgeruimd, gelezen, semi-gezellig gedaan met familie, semi-gezellig wezen wandelen in het Amstelpark met familie, semi-gezellig kutspelletjes gespeeld met familie en nu wil ik eigenlijk naar het feestje van den Baert en teh Kaps, maar volgens mij kom ik hier niet weg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je bent 19 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik werd wakker na 384907 keer mn wekker te hebben verzet en nu probeer ik te leren, maar ik kan me niet concentreren. en net wou ik gaan longboarden, maar het regent. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() oja nou ik gaf gister een feestje en er waren inderdaad 100 forummers en 50 niet-forummers. Nouja er waren iig heel veel mensen en het was heel krap maar ook wel cosy. en daarna gingen we na veel OVERLEG richting het centrum om aldaar nog meer te gaan overleggen waar we heen gingen maar uiteindelijk waren we in de winston belandt waar de aardige dj me trakteerde op een flinke dosis kkgave new wave dus ik heb heel theatraal gedanst . Daarnet heb ik alles hier opgeruimd en ik ging naar de glasbak in mn slaapjurkje en heb 100 lege wijnflessen weggegooid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb in de trein gezeten en muziek geluisterd en huiswerk gemaakt en ook nog vanmiddag een documentaire over bejaarden gezien en voor het eerst ook de lama's en gisteren zwartboek en nu wil ik slapen maar het is nog wat vroeg vrees ik.
||
Citaat:
von spar ![]() en wat toevallig, die dingen heb ik ook gedaan. behalve het in de trein zitten dan. nu kijk ik real life onweer en zometeen ga ik naar bed. lekker vroeg ja ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |