Advertentie | |
|
![]() |
|
Chrono trigger is werkelijk de beste RPG aller tijde, en is dus een SNES spel. Mag je niet missen.
Ook final fantasy 3 (RPG) is ongelooflijk leuk. Heb ik me maanden mee vermaakt ![]() Zelda voor de SNES is ook heel erg goed.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() But I keep trying. ![]() Citaat:
![]() Vertel eens wat voor spellen paws of fury en clayfighter zijn? |
![]() |
|
SNES SPELLEN:
Lufia (is een must voor elke snes-bezitter, ik heb nog nooit zo genoten van een spel als van deze(het speel is overigens geheel nederlands)) de bedoeling van het spel is dat je met maxim (hoofdpersoon) de sinisstralen verslaat, hierbij ontmoet je heel veel leuke mensjes en er zit veel humor in het spel en de muziek is fantastisch. LUFIA = RPG mario kart: vooral erg leuk als je het met ze 2en speelt (in je eentje ook een superspel) super mario world: het beste mario-spel op de SNES
Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 10:23. |
![]() |
|
Chrono Trigger
Final Fantasy 3 Secret of Mana Illusion of Time Terranigma Zelda Dit vind ik aardige spellen, ik heb ze ook allemaal behalve Secret of Mana. Ik zag dat iemand Tales of Phantasia had opgeschreven, dat is inderdaad een leuk spel, maar alleen in Japan uitgebracht. Dus dat zou je alleen op een emulator kunnen doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt emulators voor verschillende systemen, dus voor o.a. SNES, NES, PSX, N64 enz...
En ontopic, zelf vind ik de Final Fantasy reeks (voor de SNES zijn dat de delen 4, 5 en 6) een must ![]() Chrono Trigger was ook wel leuk, maar niet beter dan FF ![]() En Lufia 2: Rise of the Sinistrals heb ik lang gespeeld, tot ik op een gegeven moment geen zin meer had ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[old skool] SNES games, winkels met XdeadlockX | 23 | 20-07-2004 21:27 | |
Games |
enquete spelcomputers; wie is lief? Chill | 40 | 07-12-2003 16:57 | |
Games |
Welke Snes spellen zijn volgens jou nog steeds leuk ? wilco984 | 35 | 10-06-2003 09:41 | |
Games |
Welke console heeft de meeste RPG's of adventure-games? Isa | 30 | 28-08-2002 19:03 | |
Games |
Final fantasy en andere RPG games!! Yunalesca | 28 | 02-07-2002 10:51 | |
Software & Hardware |
Bestaat dit??? D@mien | 6 | 04-09-2001 09:45 |