Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2006, 21:10
Verwijderd
Jawel, het word weer kouder!

Vind jij de herfst & de winter leuk? Of ben jij na één week de regen, wind, en kou weer zat? Hou je ervan om door bergen met gekleurde bladeren heen te lopen in het bos waarna je rooibos thee drinkt met koekjes? Geniet je van het moment dat je weer sokken aan kunt in bed? Vervloek jij de regen ook als je met gebogen hoofd onder weg bent naar school / het station / je stageplaats / whatever? Heb jij je winterjas al binnen?

Vertel het ons!

TS begint:
Ik vind het wel ok dat het weer wat kouder word want dat warme weer gaat na een tijdje vervelen, zolang het maar niet gaat regenen want daar heb ik écht een hekel aan. Wind, kou, gekleurde bladeren, herfstzon en sneeuw vind ik dan wel weer leuk. Mijn winterjas is van de H&M, is zwart met een capuchon en houwtje touwtje knopendingen en hij is fijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2006, 21:11
zeehond23
zeehond23 is offline
in de winter is het eerder donker (L)
Oud 12-10-2006, 21:12
Verwijderd
oja, dat vind ik ook altijd lekker ja, dan is het gezelliger binnen ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 21:16
Verwijderd
opstaan terwijl het nog donker is GATVERDAMME
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 21:17
zeehond23
zeehond23 is offline
moet je gewoon later op staan
Oud 12-10-2006, 21:22
Nona
Nona is offline
Ik heb een nieuwe winterjas en warme kleren weer uit de kast trekken vind ik ook stoer als ik ze een zomer niet aan heb gehad. Maar verder heb ik het niet zo op kou, want ik ben er niet tegen bestand.
Oud 12-10-2006, 21:23
zeehond23
zeehond23 is offline
ik heb het nooit koud, ik kan juist weer niet tegen hitte, dus winter yay!!
Oud 12-10-2006, 21:31
Otis
Otis is offline
Ik doe niet aan winterjassen want die zijn altijd lelijk. Mijn trenchcoat blijf ik dus gewoon dragen met een extra vest eronder ofzo. Verder heb ik echt zo n tyfushekel aan opstaan terwijl t donker is, JEZUS WAT EEN DRAMA IS DAT. En regen haat ik ook. Net als wind, want dat verpest mn do vaak. Wel heb ik zin in kerst omdat ik daar altijd zo n heerlijk tv-gezelligheid-tros gevoel van krijg.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 21:32
tuttebel
tuttebel is offline
regen is scheisse. mn uitzicht op utrecht is ook gelijk een stuk minder aantrekkelijk met dit soort weer.
van regen gaat mn nieuwe winterjas slecht, want die is van leer en heel mooi.<3
nu heb ik wel weer een excuus om sjaals te kopen, want de keren in de winter dat ik zonder sjaal loop zijn schaars.
sneeuw is wel cool, kan ik weer gaan skieen enzo.

en opzich het thuiskomen en bij de verwarming met n kop thee of koffie neerpleuren heeft ook wel wat.
Oud 12-10-2006, 21:38
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
zondag wakker worden met regen buiten en dan in bed blijven liggen, films kijken, eten en slapen .

dan hou ik van herst/winter <3
Oud 12-10-2006, 21:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
winter, dan heb ik een excuus om thermosokken te dragen. van sjaals krijg ik puisten ffdhgfhgf. maar dingen over elkaar dragen is wel leuk natuurlijk en in de winter smaakt port ook lekkerder.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 21:51
suvórov
suvórov is offline
Ik vind de winter knettersleuk. Meestal sta ik al met monopoly in mijn armen te popelen rond augustus. Mijn outfit bestaat uit een boel fleese en een felkleurig windjack. Het leukste vind ik nog de feestdagen!
Oud 12-10-2006, 21:53
Maharani
Maharani is offline
Herfst is leuk zonder regen, sinterklaas is leuk, kerst is leuk maar in januari heb ik weer zin in de zomer.

Ik heb een trenchwinterjas van Mango het is legergroen en tot de knie en warm. En een korte zwarte met leren riem van replay maar die is oud.
Oud 12-10-2006, 22:03
Verwijderd
sinterklaas kadootjes verder vind ik het wel gezellig en romantisch dat het s avonds vroeg donker is, maar s ochtends vreselijk idd.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 22:09
Verwijderd
Aan de ene kant vind ik het wel fijn.
Lekker veel binnen met vrienden/vriendinnen/vriendje met warme chocolade melk bij de openhaard zitten.
Maar aan de andere kant.
Het is zoooo koud als ik naar mijn werk/school moet fietsen..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 22:24
ssjpan
ssjpan is offline
Ik denk dat ik dezelfde winterjas heb als Mijns.

Dat is een reden dat ik de herfst en winter wel leuk vind, want dan kan ik mn niuewe winterjas aan..
Ik hou wel van sneeuw en kou, maar niet als ik naar buiten moet, want ik heb het heel snel koud. En van dat herfst weer hou ik helemaal niet.
Oud 13-10-2006, 00:50
BendeBen
BendeBen is offline
winter is beter dan zomer omdat als het koud is je het warm kan krijgen en als het warm is je het niet koud kan krijgen
Oud 13-10-2006, 07:59
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik houd wel van sneeuw maar niet van mijn winterjas en ik kan geen leuke nieuwe vinden dus momenteel ben ik niet zo van de kou, bovendien passen mijn ski- en thermosokken niet in mijn schoenen want die koop ik altijd een maatje te klein
Oud 13-10-2006, 08:21
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben erg blij dat het snel en lang donker is want ik haat het heel erg als het licht wordt als ik uitga. Verder vind ik het klote dat de zomer voorbij is, 2 maandjes winter vind ik prima maar ik haat de herfst en de lente. En door de kou ga ik minder snel naar school, in bed blijven liggen is te verleidelijk .
Oud 13-10-2006, 09:24
Verwijderd
Ik haat de herfst en de winter. Wel heb ik 2 mooie winterjassen. Daarentegen heb ik bijna geen truien, die zijn vervelend en maken je breed en pofferig terwijl het zonder trui niet te harden is. Ik kan echt heel slecht tegen de kou en mijn warmte-kou allergie viert hoogtijdagen als ik van de koude buitenlucht een warm gebouw binnenga.

Ik hou wel van Kerst, maar ik hou dan ook van lichtjes, glittertjes, lekker eten en heel veel cadeaus.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 10:07
dark princess
dark princess is offline
Ik vind de herfst eigenlijk wel heel mooi, al die mooie gekleurde bladeren, de grijze lucht heeft zo af en toe ook eigenlijk wel iets...ik vind de wind en regen minder leuk eigenlijk. De kou vind ik niet zo erg, want ik heb een nieuwe winterjas en zoals het lijkt dezelfde als de TS! van de H&M, zwart en houtje-touwtje...ik houd van mijn winterjas!

de winter vind ik ook mooi, die sneeuw enzo, maar ik vind het alleen leuk als ik de deur niet uit hoef...want ik vind het te koud en te nat en te vies om daar doorheen te moeten. Ik vervloek de regen idd ook, maar ik heb net een nieuwe paraplu gekocht! die hopelijk niet weer bij het eerste zuchtje wind kapot klapt als ik aan het fietsen ben met dat ding. ik vind kerst stiekem eigenlijk wel heel leuk, met die lichtjes enzo, ik vind het familiegedoe erbij maar niks (alleen met het gezin, dat vind ik wel leuk) en ik vind sinterklaas ook heel erg leuk, ik ga elk jaar naar de intocht hier in het dorp en ik houd van kruidnoten, warme cacao, speculaas en kerstkransjes. Ik houd van de cadeautjes, eerst mijn verjaardag, dan sinterklaas en dan kerst en ik eis dat heel het gezin aan alles mee doet
Oud 13-10-2006, 10:08
Amon Din
Amon Din is offline
Winter <3
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 10:09
HenkMul
HenkMul is offline
Winterdepressies. .
Oud 13-10-2006, 10:15
Amon Din
Amon Din is offline
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 10:40
Verwijderd
Hier is het nog niet echt herst godzijdank, de zon schijnt nog elke dag. Verder vind ik herfst niet tof, winter wel, alleen haat ik winterjassen omdat ze altijd zo lelijk zijn, bah.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2006, 10:55
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 13-10-2006 @ 01:50 :
winter is beter dan zomer omdat als het koud is je het warm kan krijgen en als het warm is je het niet koud kan krijgen
Tegen de kou kun je je kleden ja, en in de zomer val je een keer zo snel af.
Koud bad?
Weer wtf zal mij het boeien.
Oud 13-10-2006, 11:16
Verwijderd
Opstaan terwijl het koud en donker is vind ik ook echt verschrikkelijk, maar verder hou ik heel erg van de herfst en winter. Van de mooie kleuren en herfstblaadjes en sneeuw en winterjassen sjaals en dikke truien en warme chocolademelk en koekjes en thuiskomen als het buiten koud is en feestdagen en mooie lampjes overal en oohhh. (L)

Oja en ik heb een grijze lange wolachtige nieuwe jas. Soms doe ik hem al aan en dan heb ik het bloedheet maar ach.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 11:55
Broeder
Broeder is offline
Wordt.

Het mag wel winter worden van mij, want ik heb een jas ! En het behaagt me ook altijd wel om te klagen over het weer.
Oud 13-10-2006, 12:43
blacky
blacky is offline
Opstaan in het donker is niet leuk en regen en wind even min.
Maar dat het is wel leuk om door het bos te banjeren met alle afgevallen bladeren of over het strand.
Ook sneeuw is leuk, dan ziet de wereld er gelijk een stuk vrediger uit.
Ook is het fijn als je thuis komt als het koud is om lekker je jas en schoenen uit te doen, pantoffels aan te doen, de verwarming aan te zetten en warme thee te drinken met koekjes erbij en....het is weer kaarsentijd, want het is vroeg donker buiten dus een goed excuus om heel wat kaarsen te branden. Dat geeft altijd zo'n gezellig effect.
En tegen de feestdagen zijn alle straten mooi versierd met lichtjes.
Mijn winterjas heb ik nog van vorig jaar, een lange zwarte van de H&M en misschien dat als het echt koud wordt dat ik nog wel een nieuwe koop, maar nu is daar nog te mooi weer voor.
Oud 13-10-2006, 13:11
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik heb een kanker hekel aan de winter.
Oud 13-10-2006, 13:23
Verwijderd
2/3 maanden kou zou genoeg zijn
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 13:35
Carn
Carn is offline
Ik vind de winter altijd wel tof.
Oud 13-10-2006, 13:57
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
gelukkig is het weer nog een beetje oké, als het regent en het waait krijg ik al snel een herfstdepressie die zich meestal omzet in een winterdepressie. en tijdens de feestdagen voel ik me het meest ongelukkigst
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 13:59
Verwijderd
ben echt een terrasjes mens...

ik haaaaaaat de winter

ik haaaaaaaat vroeg opstaan in het donker

ik haaaaaaaaat een koude badkamer

ik ben verliefd op wintersport

en waars zit ik volgend jaar als skileraar in oostenrijk..

dus ook de winter heeft zijn goede kanten..
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 14:02
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb net mijn jas binnen van de stomerij, diekan er weer een winter tegenaan

ik vind winter op zich wel relaxt want het is niet zo'n opgefokt seizoen als de zomer, het is gewoon lekker koud en indien ik me goed kleed is dat lekker. opstaan in het donker is kut maar ik kan van de kou wel beter wakker worden.
ik draag in de winter eigenlijk hetzelfde als in de zomer, behalve truien dan. ik heb geen winter of zomerbroeken, onzin.
In de wingter drink ik heel veel warme chocomel en eet ik meer chocola, want dat hoort in die tijd van het jaar. En ik heb meer last van een lentedepressie dan van een winterdepressie. als de winter dus te lang doorgaat ehm.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 14:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ohja in de winter heb ik veel paarties want dan zijn mijn vader, moeder, broer, ik en sinterklaas en de kerstman jarig. dolletjes met marsepijn en mokkataart.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 14:16
botulismf
botulismf is offline
Ik had vroeger een godsgruwelijke hekel aan winter en alles wat er op leek en een onvoorwaardelijke liefde voor de zomer, maar dat trekt de laatste jaren een beetje bij. Op zich heb ik nog steeds liever te warm dan te koud, ik ben een Spanjool dus ik kan die warmte aardig aan. Tegen de kou kan ik ook wel redelijk, ik ben altijd de laatste die zijn winterjas gaat dragen als anderen er al een maand mee rondlopen. Maar sneeuw vind ik kut, en het donker al helemaal. En ik ben graag buiten maar in de winter niet dus dat vind ik ook wel naar. Maar wel tof dat insecten ineens niet meer bestaan in de winter.
Oud 13-10-2006, 14:30
Verwijderd
Ik haat het als ik wakker word en denk OH IK KAN NOG VET LANG SLAPEN maar het is al kwart over zeven maar nog steeds donker. verder vind ik bomen zonder bladeren en sneeuw en vries en schaatsen leuk . ik heb al wat nieuwe truien aangeschaft, jas heb ik nog van vorig jaar.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 15:50
Verwijderd
Hm het heeft wel iets, maar leuk is anders. Herfst vind ik fijner dan winter. En ik heb iets tegen sneeuw, tenzij je knetterstoned erdoor heen fiets met cult of luna - salvation in je discman. Das dan wel weer fijn
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 15:54
innogen
innogen is offline
Ik haat opstaan als het buiten nog 3 uur 's nachts lijkt maar het eigenlijk al 7 uur is. En dat het altijd zo teringkoud is .
Sneeuw is wel leuk, mits ik binnen ben met chocolademelk met rum. Als ik buiten op mijn fietsje mijn leven moet wagen om naar school te kunnen vind ik sneeuw minder leuk.
Voor de rest vind ik het wel prima.
Oud 13-10-2006, 15:56
Verwijderd
Citaat:
cyntex schreef op 13-10-2006 @ 16:50 :
Hm het heeft wel iets, maar leuk is anders. Herfst vind ik fijner dan winter. En ik heb iets tegen sneeuw, tenzij je knetterstoned erdoor heen fiets met cult of luna - salvation in je discman. Das dan wel weer fijn
ik dacht: 13 jaar maar goed, ik ben van nature naïef.

Ik hou eigenlijk alleen maar van de zomer en de lente maar ik vind de herfst wel mooi. Ik hou ook wel van typische herfst/winterrituelen maar ik haat kou
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 16:00
Sjoerd
Sjoerd is offline
harde wind en regen is kut.
sneeuw is mooi maar koud.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 16:54
Verwijderd
Winter of herfst is an sich chill. Herfst kan ook vooral mooi zijn. Aan kou erger ik me niet want warmte is makkelijker te bewerkstelligen dan koude.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 17:10
ZerO
ZerO is offline
Als de herfst/winter komt denk ik eerst LEUK LEUK weer eens met een sjaal om en buiten met een paraplu lopen in de regen maar na 3 weken wil ik weer warm weer
De winter werkt beperkend. Ik kan niet buiten hangen, uitgaan doe ik dan ook niet zo graag meer als ik weet dat ik ergens zeiknat aankom de dagen zijn te kort en de nachten te lang.
Oud 13-10-2006, 20:26
Maija
Maija is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 13-10-2006 @ 14:59 :
ben echt een terrasjes mens...

ik haaaaaaat de winter

ik haaaaaaaat vroeg opstaan in het donker

ik haaaaaaaaat een koude badkamer

ik ben verliefd op wintersport

dus ook de winter heeft zijn goede kanten..
Oud 13-10-2006, 20:30
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
herfst, regen, wiiiind <3.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 20:56
June bug
June bug is offline
Ik slaap altijd veel lekkerder in de winter. Ook ben ik dol op sjaals en (warme) chocomel. <3
Oud 13-10-2006, 21:03
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
June bug schreef op 13-10-2006 @ 21:56 :
Ik slaap altijd veel lekkerder in de winter. Ook ben ik dol op sjaals en (warme) chocomel. <3
dat, en mutsen
Oud 13-10-2006, 21:04
Carn
Carn is offline
ohja, mutsen. Kan ik mijn kop voor +- 30% verbergen. Nu de overige 70% nog.
Oud 13-10-2006, 21:07
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Carn schreef op 13-10-2006 @ 22:04 :
ohja, mutsen. Kan ik mijn kop voor +- 30% verbergen. Nu de overige 70% nog.
gewoon hard trekken, past best
Reageren

Regels voor berichten