Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2006, 21:10
Thunder_IM
Thunder_IM is offline
Zelf werk in de horeca en het lijkt mij wel is leuk om met een groot feest of concert te werken maar ik weet niet hoe ik met zoiets in contact kan geraken. Ik heb al wat op google gekeken maar ik heb niks kunnen vinden.
Iemand misschien hier ervaring mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2006, 21:21
Yos
Yos is offline
Wordt meestal geregeld door Horecabedrijven/uitzendbureaus die mensen leveren/"partybedrijven"...
Oud 09-10-2006, 21:23
zoemzoem
zoemzoem is offline
Heb vorig jaar op Lowlands gewerkt, bij La Place. Ben daar gekomen doordat ik normaal ook elke week bij de La Place werk. Maar ze hadden ook mensen van Randstad in dienst, uit die buurt. Als je een bepaald concert of feest in gedachten had, zou ik dus gewoon contact opnemen met de organisatie om te vragen of je er kunt werken. Ze hebben bijna altijd mensen nodig.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 21:26
Thunder_IM
Thunder_IM is offline
Citaat:
Yos schreef op 09-10-2006 @ 22:21 :
Wordt meestal geregeld door Horecabedrijven/uitzendbureaus die mensen leveren/"partybedrijven"...
bedankt, zal daar is verder naar zoeken

Citaat:
zoemzoem schreef op 09-10-2006 @ 22:23 :
Heb vorig jaar op Lowlands gewerkt, bij La Place. Ben daar gekomen doordat ik normaal ook elke week bij de La Place werk. Maar ze hadden ook mensen van Randstad in dienst, uit die buurt. Als je een bepaald concert of feest in gedachten had, zou ik dus gewoon contact opnemen met de organisatie om te vragen of je er kunt werken. Ze hebben bijna altijd mensen nodig.
bedankt voor je reactie word dat trouwens extra goed betaald of hoe moet ik zoiets zien?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 21:52
Gothic
Gothic is offline
mise en place (events).nl
Oud 09-10-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-10-2006 @ 22:52 :
mise en place (events).nl
idd
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 22:02
Balance
Balance is offline
http://www.jmwbeheer.nl/
Oud 09-10-2006, 22:24
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Thunder_IM schreef op 09-10-2006 @ 22:26 :
bedankt voor je reactie word dat trouwens extra goed betaald of hoe moet ik zoiets zien?
Wij kregen 150% van ons normale loon, Randstadters kregen minder, maar je maakt lange dagen en verdient dus best veel die dagen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 18:29
Noddy
Noddy is offline
Ik had eerst iets gelezen op Tivoli.nl
je moet geloof ik wel heel erg vaak beschikbaar zijn.
Oud 12-10-2006, 11:31
b@rt-online
b@rt-online is offline
veel van het personeel op Dance feesten werken daar eigelijk zonder wat te verdienen, 12 uur op een dag met een half uur pauze.

dit in het kader van hun opleiding.

Grote bedrijven zoals Heiniken en B2S maken hier dankbaar gebruik van.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 12:27
MJM
MJM is offline
Citaat:
b@rt-online schreef op 12-10-2006 @ 12:31 :
veel van het personeel op Dance feesten werken daar eigelijk zonder wat te verdienen, 12 uur op een dag met een half uur pauze.

dit in het kader van hun opleiding.

Grote bedrijven zoals Heiniken en B2S maken hier dankbaar gebruik van.
Lul toch niet. Waar basseer je dat echt weer op? Wellicht enkele stagairtjes die ze dr neerzetten, maar das dan ook alles. Daarbij waarom zou Heineken op een groot Dance Event daar gebruik van maken. Heineken is levereancier ja, maar niet organisator / werkgever...!

Laat ik zo zeggen tegen TS probeer gewoon eerst zelf te netwerken en zo min mogelijk via de 'bekende' namen. Buiten die bedrijven om kan je meer 'pakken'. Succes..!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 17:14
b@rt-online
b@rt-online is offline
Citaat:
MJM schreef op 12-10-2006 @ 13:27 :
Lul toch niet. Waar basseer je dat echt weer op? Wellicht enkele stagairtjes die ze dr neerzetten, maar das dan ook alles. Daarbij waarom zou Heineken op een groot Dance Event daar gebruik van maken. Heineken is levereancier ja, maar niet organisator / werkgever...!

Laat ik zo zeggen tegen TS probeer gewoon eerst zelf te netwerken en zo min mogelijk via de 'bekende' namen. Buiten die bedrijven om kan je meer 'pakken'. Succes..!

naja B2S de organisator dan, ik wist niet goed of heiniken of B2S dat deed, maar een vriendin van mij heeft zaterdag nog op hardbass gewerkt onder ''slechte'' omstandigheden, en met ALLEEN stagairtjes! een bar vol.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 15:43
Thunder_IM
Thunder_IM is offline
Alvast bedankt voor de reacties. Ik heb wel gehoord dat de broer van een vriend van mij ooit op een groot feest heeft gewerkt vanuit zijn school (rooi pannen). Hij verdiende rond de €10,- per uur. Maar het gaat er bij mij niet om wat je er mee verdiend (altijd leuk natuurlijk) maar het leek gewoon een keer leuk om mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 16:09
Poesket
Poesket is offline
www.freejobz.nl ook
Oud 15-10-2006, 22:49
Verwijderd
Houdt er wel rekening mee dat je lang niet altijd op het veld staat. Het kan ook heel goed voorkomen dat je ergens komt te staan waar je van het hele gebeuren niets meekrijgt.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 12:20
Thunder_IM
Thunder_IM is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 15-10-2006 @ 23:49 :
Houdt er wel rekening mee dat je lang niet altijd op het veld staat. Het kan ook heel goed voorkomen dat je ergens komt te staan waar je van het hele gebeuren niets meekrijgt.
Ja dat is waar, maar ik zou zelf al m'n voorkeur aangegeven voor bijvoorbeeld drank sjouwen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 19:31
nivava
nivava is offline
ik heb al op heel wat festivals en andere evenementen gewerkt. Ik werk (als bijbaantje) bij een evenementenservice..dus tja, dan kom je nog eens ergens!

Hoe ik daarbij ben gekomen? Tja, dat bedrijf is gevestigd in mijn dorp..dan gaat zoiets snel.

Het verdient goed en is ontzettend leuk! Alleen de uren en dagen zijn niet altijd even leuk..'s nachts moet je veel werken en altijd in het weekend..en ook met bijzondere feestdagen...
Oud 28-10-2006, 11:41
Erbenda
Erbenda is offline
Volgens mij kun je ook wel aan dat soort baantjes komen via de (grotere) uitzendbureaus als Randstad en Tempo team. Ken genoeg mensen die het zo hebben gedaan. En het verdiend wel redelijk, as far as i know.
Reageren

Regels voor berichten