Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2006, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-10-2006 @ 20:54 :
Waar zit dat? En jij gaat daarheen vanavond? Anders maken we er een liefde&relatie meeting van
in de spuistraat zit dat...
Advertentie
Oud 14-10-2006, 19:57
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-10-2006 @ 20:54 :
Waar zit dat? En jij gaat daarheen vanavond? Anders maken we er een liefde&relatie meeting van
Ehm, dat was wel het plan . Zit vlakbij centraal in de spuistraat. Tenminste, ik neem aan dat dat nog de spuistraat heet .
Oud 14-10-2006, 20:27
stout!
stout! is offline
Citaat:
ST*R schreef op 14-10-2006 @ 15:09 :
Haha, nou je komt echt wel weer een leuke jongen tegen! Hoe zijn de Finse jongens eigenlijk?
Finse jongens zijn (over het algemeen natuurlijk) écht niet leuk . Grijze muizenuiterlijk of juist extreem metal, verlegen tot in het contactgestoorde of extreem asskisserig bij professoren en ze zuipen verschrikkelijk (enige manier om zich te uiten).
Ik ken één leuke Fin maar die vindt Finnen ook niet zo leuk .
Oud 14-10-2006, 20:56
Jones
Citaat:
Luna schreef op 14-10-2006 @ 16:11 :
oh dan is het goed hoor
euh nee? Maar dat zeg ik ook niet.
Oud 14-10-2006, 20:58
Verwijderd
Ik heb zulke nare dingen gezegd zonder dat ik me er bewust van voel.. totaal misplaatste opmerkingen. Echt heel lullig. Hopelijk is ze niet boos. Ik wist het niet.

Argh.. kan ik me daar druk om gaan maken, terwijl ik me net weer relax en gewetensbezwaar vrij voelde.

Waar zijn die armen als je ze nodig hebt? Geven is ook niet alles.
Oud 14-10-2006, 20:59
Verwijderd
Hoi ik ben extreem gelukkig.
Oud 14-10-2006, 21:18
Hagel
Hagel is offline
Ik vind hem leuk, en hij mij ook en dat laat hij steeds beter merken
Oud 14-10-2006, 21:31
snoopy
snoopy is offline
Haha, ik heb vanmiddag tegen m gezegd:

"wat doen wij toch eigenlijk moeilijk. We blijven toch gewoon lekker bij elkaar?!" En daar was ie t ook wel mee eens.
Oud 14-10-2006, 21:43
Orpheo
Orpheo is offline
Vannacht huge nachtmerrie gehad herinner ik me weer. Ik droomde dat ik mijn ouwe zangdocent op de uni tegenkwam... Ik schrok me te pletter, en werd bijna gillend wakker. Blijkbaar mis ik 'm toch behoorlijk.

Ik heb zin om iets 'raars' te solderen, maar wat! Wellicht toch maar beginnen met die zelfbouwgitaar. Moet toch wat met de kerstdagen. Zie t al voor me, tussen de kerstbrunch en diner in, even snel dat ding een nieuw laklaagje geven...
Oud 14-10-2006, 21:56
WolterB
WolterB is offline
Wisselvallig
Oud 14-10-2006, 21:56
T!ne
T!ne is offline
@ stout!: Ik ben momenteel van secundair naar het unief gegaan en ik merk dat er zoveel meer jongens zijn dan exen.. Btw met die vorige jongen ging het zo slecht We waren gewoon niet voor elkaar gemaakt.. Dan vind je hem na een tijdje echt zo tof niet meer hoor

OT: Weer een hele dag lieve berichtjes gestuurd terwijl ik op mijn wedstrijd was. Ik heb natuurlijk superslecht gezwommen, maar toch bleef ik met een ongelooflijke glimlach rondlopen.. Hij <3
Oud 14-10-2006, 22:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
omfg!
Oud 14-10-2006, 22:07
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
klote
Oud 14-10-2006, 22:21
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 14-10-2006 @ 23:07 :
klote
*hug!*

Ik heb goeie vrienden, en klote vriendinnen. Definitief.
Oud 15-10-2006, 02:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
gfhgjgfjffgjfghfg
Oud 15-10-2006, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 14-10-2006 @ 23:21 :

Hoezo?

ot: Ik weet bijna zeker dat ik het na maandag niet kan afsluiten. Dan ga ik hulp zoeken. Ze hebben gelijk, dit is niet normaal meer.
Oud 15-10-2006, 09:16
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 14-10-2006 @ 23:21 :
*hug!*

omgekeerde verhaal...
Oud 15-10-2006, 09:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het was gezellig vannacht met Bartezz en vriend
Oud 15-10-2006, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-10-2006 @ 10:26 :
Het was gezellig vannacht met Bartezz en vriend
Als je dit op seks zou posten, zou ik guitig grinniken

Verder heb ik toffe vrienden, maar dat post ik elk weekend. En ik maak ze in met kolonisten, want wij zijn keiburgerlijk en doen spelletjes. \o/

Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 09:39.
Oud 15-10-2006, 09:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-10-2006 @ 10:34 :
Als je dit op seks zou posten, zou ik guitig grinnikken
Oud 15-10-2006, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-10-2006 @ 10:36 :
(en toch maar met 1 K )
Oud 15-10-2006, 09:44
Verwijderd
Citaat:

Verder heb ik toffe vrienden, maar dat post ik elk weekend. En ik maak ze in met kolonisten, want wij zijn keiburgerlijk en doen spelletjes. \o/
Spelletjes Ik heb vorige week van een groepje vrienden keihard gewonnen met machiavelli terwijl ik niet eens als eerste 8 gebouwen had
Oud 15-10-2006, 09:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-10-2006 @ 09:44 :
Spelletjes Ik heb vorige week van een groepje vrienden keihard gewonnen met machiavelli terwijl ik niet eens als eerste 8 gebouwen had
Oeh Machiavelli <3
Oud 15-10-2006, 11:08
Verwijderd
Citaat:

ik ook vermoed ik...
Oud 15-10-2006, 11:53
stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 15-10-2006 @ 12:08 :
ik ook vermoed ik...
Ik begin me nu toch wel af te vragen of die laatste kus ook met Chloe Siere was...
Oud 15-10-2006, 12:16
Verwijderd
Ja, daar sta je dan, in een groep vrienden van de vriend van een vriendin (ja volgen we het nog?). Alle opmerkingen richting jou en die ene die net weer vrijgezel is. 'Als jij zijn vriendin zou worden, zouden ze eindelijk iemand in de groep hebben waar ze het allemaal mee kunnen vinden.' Alsof dat een reden is om iets met iemand te beginnen. Lieve mensen, ik wil geen nieuwe vriend om een vriend te hebben, ik wil een vriend omdat ik gek ben van iemand. Ik ben niet gek van hem. Toch was de aandacht wel even fijn
Oud 15-10-2006, 12:22
Qimm
Qimm is offline
Ontbijt op bed

Hij wou me verrassen, maar ik was al wakker Hij is liehief
Oud 15-10-2006, 12:25
Verwijderd
"Ik vergeet het echt niet hoor, jij zit aldoor in mijn hoofd. Ik zal er echt zijn deze keer. Geloof me!"

En toch vergat hij het...
Oud 15-10-2006, 12:31
Groevey
Groevey is offline
hier kan ik niet meepraten
Oud 15-10-2006, 16:25
BleuEyes
BleuEyes is offline
Wel aardig. Uit eten vanavond.
Oud 15-10-2006, 16:43
Verwijderd
goed, eigenlijk. ik denk alleen steeds dat hij me niet meer leuk vindt, en ik heb geen idee hoe ik daarbij kom
Oud 15-10-2006, 17:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Kut, eigenlijk weet ik gewoon dat ik ermee moet stoppen... Dat hij gewoon gelijk heeft. Maar hij zorgt voor verwarring met zijn overvloed aan aandacht. Hij is leuk. Ik wil het niet. Maar het moet.
Oud 15-10-2006, 17:09
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 15-10-2006 @ 10:14 :
Hoezo?

ot: Ik weet bijna zeker dat ik het na maandag niet kan afsluiten. Dan ga ik hulp zoeken. Ze hebben gelijk, dit is niet normaal meer.
precies wat ik zeg.

o.t. mn beste vriendin had vandaag een flinke dip. ze zag me en kreeg al gelijk n goeie bui (ja zij is wel ok....) maar waarom heb ik niet zo iemand? dat ik als ik die persoon zie ik al n gelijk een goed humeur krijg, en mijn dag gelijk weer goed is. waarom heb ik niet iemand die zich de benen uit t lijf rent als ik me klote voel? waarom zit ik altijd in m'n eentje te bikkelen en de tanden op elkaar te zetten, en hebben anderen altijd wel IEMAND. Ik zit altijd alleen met mijn issues. Ik heb er de kak van eigenlijk. maar ach. dat ben ik toch? zo ben ik toch? Ik floreer als ik alleen ben. Help ik mensen uit de put, ben ik de vrolijke pief. Maar voor hoelang?

waarom moet mijn (zogenaamd) beste vriend me weer keihard laten vallen, omdat ie n nieuwe partner heeft? Wie greep zijn hand vast toen hij plots wilde gaan snijden? IK. Wie sleepte 'm door zijn eigen persoonlijke dal heen vorig jaar? IK. Wie gaf hem advies over zijn priveleven, hoe hij om moest gaan met zijn ouders, omdat ie daar constant ruzie mee had, en wat werkte? IK. en nu wil ik eens eventjes gewoon even met m wat drinken, even bijpraten. nee nee druk druk druk. Lul niet man. zei ik dat vorig jaar? nee.

met andere woorden: t gaat wel lekker, maar kan nog net n tandje beter.
Oud 15-10-2006, 17:13
I C U
I C U is offline
Damn, lang geleden dat ik op een zaterdagavond thuis zat... Maar ik vond het niet erg, heb heerlijk geslapen, vooral lang geslapen, en dat was nodig.

Ze is lief, ze zijn allemaal lief! *zucht*

@ Secret Agent: Sterkte morg Ik hoor het van je! *knuv*
Oud 15-10-2006, 17:29
fractuur
fractuur is offline
Sehr gut.
Oud 15-10-2006, 18:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-10-2006 @ 18:01 :
Kut, eigenlijk weet ik gewoon dat ik ermee moet stoppen... Dat hij gewoon gelijk heeft. Maar hij zorgt voor verwarring met zijn overvloed aan aandacht. Hij is leuk. Ik wil het niet. Maar het moet.
Neeee, ik wil niet.

Stop, hou op. Je kapt het NU af. Niet zo zwak doen.

Argh.
Oud 15-10-2006, 18:09
Vlooienband
Vlooienband is offline
Ik ben ongerust (maar dat heeft niet echt iets met een relationeel aspect te maken ), mis iemand heb er deels wel spijt van en deels niet en hoop dat diegene dit leest.
Oud 15-10-2006, 18:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 15-10-2006 @ 19:09 :
Ik ben ongerust (maar dat heeft niet echt iets met een relationeel aspect te maken ), mis iemand heb er deels wel spijt van en deels niet en hoop dat diegene dit leest.
Oud 15-10-2006, 18:13
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-10-2006 @ 19:10 :
*knijpt in tet* Lisanka toch.
Oud 15-10-2006, 18:17
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 15-10-2006 @ 19:13 :
*knijpt in tet* Lisanka toch.
Ik dacht bijna dat je mij miste en dat je spijt had dat je morgen niet komt
Oud 15-10-2006, 18:39
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-10-2006 @ 19:17 :
Ik dacht bijna dat je mij miste en dat je spijt had dat je morgen niet komt
Doe ik ook.
Oud 15-10-2006, 18:50
Crimson
Crimson is offline
super, hij is zoooooooooooooooooooooo lief
en ik heb 2 leuke shirtjes voor hem gekocht, eentje van billabong en eentje van nintendo, zal hem zo leuk staan
Oud 15-10-2006, 18:57
Verwijderd
Ik hoop dat woensdag doorgaat, dat ik moorkoppen ga maken en dat morgen goed gaat.
Maar vooral dat woensdag doorgaat.
Oud 15-10-2006, 19:00
fractuur
fractuur is offline
*zucht*

Oud 15-10-2006, 19:03
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-10-2006 @ 19:03 :
Neeee, ik wil niet.

Stop, hou op. Je kapt het NU af. Niet zo zwak doen.

Argh.
Waarom moet je ermee stoppen dan?
Oud 15-10-2006, 19:03
Verwijderd
Nou jaaa, nu wil ik wel weer een mail terug. En dat meld ik eigenlijk enkel om te laten zien dat het soms ook wel eens heel iets minder dan perfect is Ik weet namelijk heel goed dat hij druk is en uitgebreid mailen dus niet echt opschiet en bovendien niet heel nodig is, omdat ik hem morgen of overmorgen toch wel weer zie. Maar dan nog, ik wil er ondertussen best een.
Oud 15-10-2006, 19:07
moon
moon is offline
eeehm...ja het is dus uit....maar als je ons zo samen zag, zou je het niet zeggen. We hebben allebei nog al moeite om invulling te geven aan het feit dat het uit is. We zijn zo lang samen geweest en ik hou nog steeds heel veel van hem, wil alleen geen relatie meer. Ik wil hem nu niet meteen kwijt, ik wil het rustig afbouwen. Het gaat alleen wel heel raar op het moment, we zijn bijna juist nog plakkeriger als normaal omdat we er zo'n moeite mee hebben elkaar los te laten.
Afstand en nabijheid........zou ik dan toch borderline hebben
Oud 15-10-2006, 19:13
Larry Flint
Larry Flint is offline
Perfect, hij is lief . Ik realiseer me nu dat we al die tijd eigenlijk behoorlijk verwend waren. Hij is nu verhuisd, en het duurt nu een half uur ipv 5 minuten om bij hem te komen. Natuurlijk is dat alsnog behoorlijk overbrugbaar, maar het vergt toch wat meer tijd en we kunnen nu gewoon niet meer even snel op de fiets stappen, zeker 's avonds niet ivm het snelle donker worden
Maar het gaat prima, ik voel me geweldig als ik bij hem ben en geniet van elke minuut die we samen hebben.
Oud 15-10-2006, 19:13
Verwijderd
En oh, ik ben blij dat hij door zijn eigen stomme fout het heeft afgekapt. Mijn vertrouwen heeft een heel harde deuk gekregen, die je er niet zo maar uitslaat. Maar misschien is dat niet zo erg.
Oud 15-10-2006, 19:16
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
fractuur schreef op 15-10-2006 @ 20:00 :
*zucht*

wassap?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten