Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 08:50
Verwijderd
wat je lekker vind, en of je wilt doen wat jij het lekkerst vind...? Tijdens de sex bedoel ik dus...

Kvind het heel lief hoor, als hij dat vraagt, want dat laat wel zien dat hij het belangrijk vind dat ik geniet. Maar ik heb daar nooit iets op te zeggen, omdat ik het eigenlijk altijd lekker vind... Klinkt heel gek, maar ik heb niet echt iets wat ik lekkerder vind dan het andere

Ik vind het gewoon heerlijk om sex met hem te hebben, intiem zijn enzow, maar echt iets dat ik lekkerder vind dan het andere heb ik niet...

Hebben jullie ook wel eens dat je vriend zegt: "Doe eens wat jij het lekkerst vindt" en dat je dan bij God niet weet wat je moet doen en moet zeggen...?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 11:17
Troffee
Troffee is offline
ja,herken het wel ja..
Oud 18-03-2002, 11:18
Troffee
Troffee is offline
Citaat:
Troffee schreef:
ja,herken het wel ja..

soms zegt hij ook: t'is jou feestje, we doen wat jij 't lekkerst vind..maar ik vind het uberhaupt vrijen met hem al geweldig, dus het is gewoon altijd lekker..
Oud 18-03-2002, 12:10
Verwijderd
nee dat heb ik nou niet
eerder dat hij het NIET vraagt en dat ik het juist wél wil zeggen..... en das irri...
En dat ik het dus wél aan hem vraag, maar dat HIJ dus degene is die het dan niet weet te zeggen!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
nee dat heb ik nou niet
eerder dat hij het NIET vraagt en dat ik het juist wél wil zeggen..... en das irri...
En dat ik het dus wél aan hem vraag, maar dat HIJ dus degene is die het dan niet weet te zeggen!

Jah maar weet je hoe lastig het is om die vraag te beantwoorden. Of om iets te gaan doen als je bij God niet weet wat. En dan voel je je kut, omdat je geen nee wil zeggen en ook niet wil zeggen dat je nix weet.

Bang om af te gaan, en bang om hem te kwetsen, of bang dat hij het dom vind, of erg, of wat dan ook...

Of dat hij denkt dat hij altijd alles moet verzinnen of initiatief moet nemen. Maar das niet het probleem...

Op zo'n vraag heb ik gewoon geen antwoord. En ik zou idd niet weten wat ik dan zou moeten zeggen of doen... Ik zit hier best mee, maar kan er nix aan doen

Agh, hij begrijpt het ook vast wel joh

maar ik snap jou vriend dus heel erg. En het wil echt neit zeggen dat hij het niet lekker vind, ofzo. En jij moet wel zeggen wat je wil zeggen, dat vind ie vast niet erg (vind ik ook niet erg m'n vriend dat doet)...

En dat hij nix weet te zeggen... jah, dat kan ie waarschijnlijk niet veranderen...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:31
Verwijderd
Ik denk trouwens ook dat ik nix kan zeggen over wat ik het lekkerst vind, omdat ik het bij God niet weet.. Zoveel ervaring heb ik nie hoor Dus ik kom er vanzelf wel achter denk ik zo?

En anders...maakt het nog niet uit

Maar hoe gaan jullie nou om met zulke situaties... ??
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:55
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
* Herkenning * ... een van die dingen waarom sex zo vervelend en irritant is
Oud 18-03-2002, 15:53
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
wat je lekker vind, en of je wilt doen wat jij het lekkerst vind...? Tijdens de sex bedoel ik dus...

Kvind het heel lief hoor, als hij dat vraagt, want dat laat wel zien dat hij het belangrijk vind dat ik geniet. Maar ik heb daar nooit iets op te zeggen, omdat ik het eigenlijk altijd lekker vind... Klinkt heel gek, maar ik heb niet echt iets wat ik lekkerder vind dan het andere

Ik vind het gewoon heerlijk om sex met hem te hebben, intiem zijn enzow, maar echt iets dat ik lekkerder vind dan het andere heb ik niet...

Hebben jullie ook wel eens dat je vriend zegt: "Doe eens wat jij het lekkerst vindt" en dat je dan bij God niet weet wat je moet doen en moet zeggen...?

Zeker wel vooral dat laatste "doe mar wat je fijn vindt"
Dan denk ik dus echt "help ik zou het niet weten"
Oud 18-03-2002, 19:46
Verwijderd
Citaat:
guinevieve juniper schreef:
Zeker wel vooral dat laatste "doe mar wat je fijn vindt"
Dan denk ik dus echt "help ik zou het niet weten"
Inderdaad, dan weet ik bij God niet wat ik dus moet doen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:12
sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, en dan verzin ik wel wat... van t weekend waren er paaseitjes bij betrokken. hihi We zaten er helemaal onder...
Oud 18-03-2002, 20:13
sas_andrea
sas_andrea is offline
maar echt iets wat ik t lekkerst vind: nee... ik vind alles met hem lekkerrrr...
Oud 18-03-2002, 22:13
Soullar
Soullar is offline
kunnen jullie niet op jullie gevoel afgaan? dan de positie nemen die het nog net iets lekkerder maakt?

is het echt zo moeilijk? ik niet snap, najaw als ik doe wat ik dan wil als ik mag doen wat ik wil is dat meestal me eigen tempo en ritme, waar ik het makkelijkste bij kom, maarjaw dat is de mannelijke psyche weer he, als maar dat willen komen hebben...
Oud 19-03-2002, 10:18
Verwijderd
jo jerrie

je heb echt leuke zins opbouw

lees ongeveer 6x bij god in je zinnen : D:

maar goed

*back to onzin *
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
kunnen jullie niet op jullie gevoel afgaan? dan de positie nemen die het nog net iets lekkerder maakt?

is het echt zo moeilijk? ik niet snap, najaw als ik doe wat ik dan wil als ik mag doen wat ik wil is dat meestal me eigen tempo en ritme, waar ik het makkelijkste bij kom, maarjaw dat is de mannelijke psyche weer he, als maar dat willen komen hebben...

Hahaha (sorry )
Maar het is idd heel moeilijk... En ook heel eng... En nahja, op zo'n moment zit je helemaal niet te denken van "goh, als ik dit doe, dan is het lekkerder".. Daar denk je helemaal niet bij na. Maar dat komt omdat ik me meestal aan het concentreren ben op jou

En natuurlijk zouden mannen dan naar dat orgasme toewerken. Das typsch mannelijk namelijk

Jah, ik kan het niet eens uitleggen eigenlijk

Meisjes snappen dit denk ik wel
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 15:13
guinevieve juniper
"doe maar wat jij het lekkerst vind"
Het maakt me dus geen reet uit echt niet alles heeft z'n fijne kanten , trouwens ik kan dat niet in m'n eentje hij zal toch enigzins moeten meebewrgen ik vind het lang zo lekker niet las ik het tempo enzo aan moet geven als ik zeg mar op hem zit en ik kan kiezen of ik open neer moet of hij vind ik de keuze vrij makkelijk als hij het doet gaat het sneller en dieper dus lekkerder
Oud 19-03-2002, 16:38
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Meisjes snappen dit denk ik wel

Ja!
Veel herkenning...

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 17:07
Soullar
Soullar is offline
in andere woorden.. vrouwen weten niet wat ze aanmoeten met sex
Oud 19-03-2002, 18:24
guinevieve juniper
ja , in zekere zin heb je gelijk
Oud 19-03-2002, 18:34
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
ja ik herken het wel, maar ik vind het echt niet erg. Hij vraagt het ook niet tijdens te sex, dan praten we niet of amper
maar hij heeft het 1 keertje gevraagd, en daarna niet meer
ik kan wel begrijpen dat hij het vraagt zo kan hij weten wat ik lekker vind en wat niet!
ik vind gewoon ALLES samen doen met hem al lekker, da heb ik hem ook gezegd, maar met dat antwoord was hij niet echt tevreden, hij geloofde het ook niet gelijk! x x x
Oud 19-03-2002, 18:36
guinevieve juniper
Citaat:
~ Iris ~ schreef:
ja ik herken het wel, maar ik vind het echt niet erg. Hij vraagt het ook niet tijdens te sex, dan praten we niet of amper
maar hij heeft het 1 keertje gevraagd, en daarna niet meer
ik kan wel begrijpen dat hij het vraagt zo kan hij weten wat ik lekker vind en wat niet!
ik vind gewoon ALLES samen doen met hem al lekker, da heb ik hem ook gezegd, maar met dat antwoord was hij niet echt tevreden, hij geloofde het ook niet gelijk! x x x

inderdaad allles met hem is lekker hoe boeit me eigenlijk niet zoveel ,zolang het geen pijn doet vind ik alles gewoon fijn
Oud 19-03-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
in andere woorden.. vrouwen weten niet wat ze aanmoeten met sex

Nah, ik weet wel wat ik aanmoet met sex hoor
Maar het is gewoon een vraag zonder antwoord... En het is gewoon kut als je geen antwoord op een vraag kan geven. En je gaat je gewoon lullig voelen als je op zo'n moment niet weet wat je moet zeggen of moet doen...

nahja... kweet toch ook wat ik aanmoet met jou
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 22:52
framboos
framboos is offline
als ik eerlijk ben ben ík altijd degene die dat vraagt, beetje onzekerheid, maar ook gewoon omdat ik het zo leuk mogelijk wil maken, natuurlijk vind ik het al heerlijk om met m te vrijen maar gewoon ik weet niet...zijn antwoord is trouwens ook altijd...alles...of 'ik wil jou' (??!)
Oud 20-03-2002, 16:10
ConnX
ConnX is offline
ALs ik sex heb, is dat 50% omdat ik het heerlijk vind om haar onder me of op me te zien kronkelen en genieten...
Als dat je stimulans is is het heel logisch dat je dat vraag tijdens de sex..

Ik vraag het ook vaker, en krijg dan ook niet echt n antwoord...

De enige oplossing is haar maximaal opgeilen en dan stil gaan liggen.. dan gaat zij vanzelf het werk doen.. en dus wat zij het lekkerst vind..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 17:31
framboos
framboos is offline
r
Citaat:
ConnX schreef:

De enige oplossing is haar maximaal opgeilen en dan stil gaan liggen.. dan gaat zij vanzelf het werk doen.. en dus wat zij het lekkerst vind..
hahah..op zich best een goede manier,maar ben toch blij dat je mn vriendje niet bent...ben je net lekker bezig gaat de ander als een plank in bed liggen!!

Oud 20-03-2002, 17:33
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
me vriendin vraagt dat nooit aan mij, en ik ook nooit aan me vriendin !!!
Oud 20-03-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
framboos schreef:
r hahah..op zich best een goede manier,maar ben toch blij dat je mn vriendje niet bent...ben je net lekker bezig gaat de ander als een plank in bed liggen!!

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 12:13
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
als hij jou echt goed kent dan weet hij wat jij lekker vindt
Oud 21-03-2002, 15:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend weet wel wat ik lekker vind, dusseh..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:34
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Mijn vriend weet wel wat ik lekker vind, dusseh..
Weet jij dan ook wat hij lekker vind?
Oud 21-03-2002, 21:58
Little me
Little me is offline

Dat vraagt mijn vriendje heel vaak....hij werd zelfs een keer kwaad, omdat ik nooit iets nieuws bedacht! Maar ik vind alles wel lekker, mij maakt het niet zoveel uit....

[Dit bericht is aangepast door Little me (21-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 09:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Soullar schreef:
Weet jij dan ook wat hij lekker vind?

Ja natuurlijk!

[Dit bericht is aangepast door Vampiria (22-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 21:47
peachie
peachie is offline
ja ik heb ook dat ik alles lekker vind.
mijn vriend gelooft het ook niet echt als ik dat zeg maar het is echt waar!!!
Oud 29-03-2002, 00:07
Verwijderd
whoah vraagt ie eigenlijk niet... is ook nie nodig.

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 12:09
guinevieve juniper
hij weet wel wat ik lekker vind het heeft mewer te maken met een soort macht iets ofzi vind ie misschien opwindend

Regels voor berichten