![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk trouwens ook dat ik nix kan zeggen over wat ik het lekkerst vind, omdat ik het bij God niet weet.. Zoveel ervaring heb ik nie hoor
![]() ![]() En anders...maakt het nog niet uit ![]() Maar hoe gaan jullie nou om met zulke situaties... ?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan denk ik dus echt "help ik zou het niet weten"
|
![]() |
kunnen jullie niet op jullie gevoel afgaan? dan de positie nemen die het nog net iets lekkerder maakt?
is het echt zo moeilijk? ik niet snap, najaw als ik doe wat ik dan wil als ik mag doen wat ik wil is dat meestal me eigen tempo en ritme, waar ik het makkelijkste bij kom, maarjaw dat is de mannelijke psyche weer he, als maar dat willen komen hebben...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar het is idd heel moeilijk... En ook heel eng... En nahja, op zo'n moment zit je helemaal niet te denken van "goh, als ik dit doe, dan is het lekkerder".. Daar denk je helemaal niet bij na. Maar dat komt omdat ik me meestal aan het concentreren ben op jou ![]() En natuurlijk zouden mannen dan naar dat orgasme toewerken. Das typsch mannelijk namelijk ![]() Jah, ik kan het niet eens uitleggen eigenlijk ![]() Meisjes snappen dit denk ik wel ![]() |
![]() |
|
![]() |
"doe maar wat jij het lekkerst vind"
Het maakt me dus geen reet uit echt niet alles heeft z'n fijne kanten , trouwens ik kan dat niet in m'n eentje hij zal toch enigzins moeten meebewrgen ik vind het lang zo lekker niet las ik het tempo enzo aan moet geven als ik zeg mar op hem zit en ik kan kiezen of ik open neer moet of hij vind ik de keuze vrij makkelijk als hij het doet gaat het sneller en dieper dus lekkerder
|
![]() |
ja ik herken het wel, maar ik vind het echt niet erg. Hij vraagt het ook niet tijdens te sex, dan praten we niet
![]() maar hij heeft het 1 keertje gevraagd, en daarna niet meer ik kan wel begrijpen dat hij het vraagt zo kan hij weten wat ik lekker vind en wat niet! ik vind gewoon ALLES samen doen met hem al lekker, da heb ik hem ook gezegd, maar met dat antwoord was hij niet echt tevreden, hij geloofde het ook niet gelijk! x x x
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is gewoon een vraag zonder antwoord... En het is gewoon kut als je geen antwoord op een vraag kan geven. En je gaat je gewoon lullig voelen als je op zo'n moment niet weet wat je moet zeggen of moet doen... ![]() nahja... kweet toch ook wat ik aanmoet met jou ![]() |
![]() |
|
![]() |
als ik eerlijk ben ben ík altijd degene die dat vraagt, beetje onzekerheid, maar ook gewoon omdat ik het zo leuk mogelijk wil maken, natuurlijk vind ik het al heerlijk om met m te vrijen maar gewoon ik weet niet...zijn antwoord is trouwens ook altijd...alles...of 'ik wil jou' (??!)
|
ALs ik sex heb, is dat 50% omdat ik het heerlijk vind om haar onder me of op me te zien kronkelen en genieten...
Als dat je stimulans is is het heel logisch dat je dat vraag tijdens de sex.. Ik vraag het ook vaker, en krijg dan ook niet echt n antwoord... De enige oplossing is haar maximaal opgeilen en dan stil gaan liggen.. dan gaat zij vanzelf het werk doen.. en dus wat zij het lekkerst vind.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
r
Citaat:
|
![]() |
Hebben jullie ook wel eens dat je vriend zegt: "Doe eens wat jij het lekkerst vindt" en dat je dan bij God niet weet wat je moet doen en moet zeggen...?
Dat vraagt mijn vriendje heel vaak....hij werd zelfs een keer kwaad, omdat ik nooit iets nieuws bedacht! Maar ik vind alles wel lekker, mij maakt het niet zoveel uit.... [Dit bericht is aangepast door Little me (21-03-2002).] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Na bijna half jaar opeens problemen groovy | 25 | 18-04-2005 16:20 | |
Psychologie |
jezelf lelijk voelen.. meisje833 | 38 | 26-01-2005 15:22 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben zo vreemd bezig volgens mij..... Starrie | 5 | 12-04-2002 14:15 |