Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je je niet zoveel zorgen moet maken! De 1e paar maanden van een relatie ben je helemaal in de wolken met elkaar, je leert elkaar beter en intiemer kennen. Zo raken jullie levens in elkaar verstrengeld. Naarmate je elkaar beter gaat kennen durf je ook meer tegen elkaar te zeggen, EN dus ook wat makkelijker ruzie te maken. Ik schrok ook wel een beetje toen ik voor het eerst een heftiger meningsverschil met mn vriend had, maar dat is alleen maar heel normaal. In het begin ben je eigenlijk nog niet helemaal jezelf, je kijkt hoe de ander op dingen reageert, je laat je nog net niet helemaal gaan, omdat je eerst wilt zien hoe de relatie vordert. Maar als je wat langer bij elkaar bent, durf je steeds meer jezelf te zijn, en daar horen ook meningsverschillen bij. Dat je nu wat vaker ruzie krijgt, maar zie dat niet meteen als een slecht teken. Het is juist goed, dat je OOK ruzie kan maken zonder dat je meteen bang wordt dat het uit gaat, wat je in het begin vaak wel hebt. Je geeft zelf aan dat je van hem begint te houden, en dat je over je gevoelens voor hem geen twijfels hebt. Praat er eens met hem over, ik kan met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid ( ![]() PS. Je zegt dat je merkt dat je elkaar na 5 maanden in bepaalde dingen nog niet zo goed kent. Wees niet bang. Het duurt jaren voor je iemand echt helemaal door en door kent, en zelfs dan nog niet eens!
Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 14:06. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Terwijl ik ben juist dmv andere uiterste ben opgevoed. Altijd werd alles uitgebreid aan mijn gevraagd. Dus ja dat was best wel wennen in het begin. Maar het zijn gewoon dingen die tsjaa, je van elkaar moet leren kennen, en hiermee om moet leren gaan. Ik heb het toen gewoon vaak gezegd, van ja ik vind het wel echt lastig als je nooit naar dingen van mijn vraagt, terwijl ikaltijd honderd uit naar jouw dag/ dingen vraag! We hebben ons aangepast hierin. Hij vraagt meer, en ik vind het minder erg als hij niet om iets vraag. Heb ook wel een beetje zijn idee van als er iets is vertel je het maar, aangenomen! Citaat:
Dus niet van al die dingen problemen maken. kan me wel indenken dat het voor je lastig is, maar hier zul je toch, samen met hem, een weg in moeten vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben er overigens ook een ster in hoor.. maar ik probeer wel steeds meer erop te letten. En ik moet zeggen dat dat best aardig werkt. ![]()
||
Citaat:
![]() Wees eerlijk tegen hem, schrijf hem desnoods een puntsgewijze brief. Schrijf alle irritaties eens van je af in een soort objectieve vorm daarna je gevoel erbij. En bedenk ook eens wat het voor jou op zou kunnen lossen ![]() Geef aan dat als je ruzie maakt dat je dat samen doet. Het is de reactie van de ander die de ruzie laat ontstaan vaak, ja toch? En wat is er slecht aan ruzies?Soms heb je dat nodig om dingen te ontladen of gewoon omdat je ff moet zeuren en miepen ![]() Maar nogmaals geef gewoon aan WAT je irriteert. Grote kans dat hij op alle punten gaat reageren ALS hij om je geeft.......en anders......tjsah dan weet je genoeg.....als hij zegt "ok".......dan ben je er geen donder mee op geschoten ![]() *kben moe maar ik bedoel t goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
Et gaat nu eenmaal niet zo als je zelf altijd zou willen zien of zoals je het in je hoofd had.. en in sommige situaties kan je dr wat van zeggen en soms moet je et maar voor lief nemen.. Eerlijk gezegt heb ik met et laatste af en toe nog wel eens moeite. ![]() |
Advertentie |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Geen goede vriendinnen meer? Arwyn | 6 | 23-03-2004 10:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Psychologie |
Mijn verhaal New-Michael | 9 | 11-11-2003 19:31 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Psychologie |
jouw levensverhaal BlackMystery | 88 | 28-05-2003 10:02 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |