Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Wat ik karakter vond, is dat die gasten van Ajax niet ook hun kop verloren na drie/vier? aanslagen. Zijn uitspraken vind ik ook ongelukkig en niet collegiaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is trouwens wel erg gemakkelijk rustig blijven als je met twee vingers in de neus en een rits kansen missend met 4-0 voorstaat in de Kuip ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hebben jullie allemaal het stuk over Feyenoord gelezen in de Telegraaf?:
ROTTERDAM - De technische leiding van Feyenoord zoekt driftig naar een 'lek' in de spelersgroep. De laatste weken komen nogal wat vertrouwelijke zaken uit de kleedkamer naar buiten. „Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit”, sprak technisch manager Peter Bosz woensdag in De Kuip gespierde taal. ...................................................................... .................................. Klik hier voor meer... Ik denk dat het PI-air is ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Viel me al op voordat de verslaggever er iets van zei, en het was inderdaad echt doorlopend te horen ![]() Echt, ik sta er nu nog van te kijken, normaal hoor je niets bij Willem II, alleen gejuich bij een goal en eventueel iets uit het uitvak ![]() |
![]() |
|
Volgens mij maken de Feyenoord-"supporters" nog elk jaar als ze thuis spelen tegen Twente van die vuurwerkgeluiden. Kunnen ze maar niet vergeten, triest. Zag ook nog dat ze met elkaar stonden te matten tijdens te wedstrijd.
![]() Haha ja, Willem II doet inderdaad zijn bijnaam (Stillem II) altijd eer aan. Het is daar altijd stil op de tribunes, maar wat ze opeens tegen Sinouh hebben vraag ik me ook af. ![]() Trouwens, over spreekkoren en dergelijke gesproken: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5...e83/index.html En nog wat foto's: http://mokumrulez.nl/ado.htm Tja, was wel te verwachten dat dit zou gebeuren, zeker bij de Ajax-supporters die al genoeg mot hebben met Ado. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Put your hands up for Pi-Air. haha, trieste hond, bij nac lukte het niet, hier lukt het niet, stop dan toch man. Genieten dit seizoen, wie is in de kuip vermoord, feyenoord, feyenoord. Haha ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Afscheidsfeest Van Hooijdonk in Ahoy' door onze Telesportredactie Pierre van Hooijdonk Rotterdam - Pierre van Hooijdonk maakte vorige week bekend zijn actieve carrière aan het einde van het seizoen te stoppen. De spits van Feyenoord onderzoekt de mogelijkheden om na afloop van het seizoen een groot afscheidsfeest te geven in sportpaleis Ahoy'. Daarbij wil 'Big Pete' ook allerlei spelers uitnodigen waarmee hij heeft gespeeld in het binnen- en buitenland bij RBC, NAC, Celtic, Nottingham Forest, Vitesse, Benfica, Fenerbahce en uiteraard Feyenoord, waarmee hij de UEFA Cup won in 2002. En, wat denken jullie. Komt de andere 'generatie' van Feyenoord ook op zijn big-party?
||
Citaat:
![]() Henk. ![]() Tussenstanden van vanavond:
Spoiler
De eerste overwinning van ADO is overigens binnen. Zojuist wonnen ze met 2-0 van Heracles Almelo.
||
Citaat:
![]() 3-0 moet te doen zijn, hattrick Ramzi.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic # 4. Verwijderd | 90 | 30-05-2007 14:42 | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic # 3. Verwijderd | 500 | 10-05-2007 20:37 | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic # 2. Speciaal voor Mr. Oizo Bob der Bär | 500 | 29-01-2007 06:42 | |
Vrije tijd |
Katwijk wint van Feyenoord! (1-0) Strever | 9 | 12-07-2006 18:48 |