Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2006, 18:41
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 31-10-2006 @ 19:38 :
ik denk dat de forumbazen maar eens met ideetjes moeten komen wat betreft goede topics, want op dat gebied hebben ze totaal geen nuttige inbreng.
Heb een poosje geleden met TT het hier ook over gehad en toen hebben we een lijstje gemaakt met mogelijke onderwerpen. Misschien dat zij die nog in haar inbox heeft staan.
Ik denk trouwens niet dat het de taak van fb's is om de hele tijd maar topics te openen.
Oud 31-10-2006, 18:45
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 19:40 :
wat ik alleen maar probeer te zeggen is dat jullie het zo vreselijk overdrijven van 'oooohh de toegang tot dit forum is zo moeilijk' dat is onzin. alleen forummers met zinloze topics worden afgezeken en dat zijn toch meestal topics die JULLIE sluiten.
er zijn genoeg forummers bijgekomen die wel hun draai vonden en owjee boeiend als er een paar zich niet welkom voelen.
daar geeft eerlijk gezegd niemand wat om.
De topics worden over het algemeen gesloten doordat er teveel offtopic gereageerd wordt (of als het reclame is)

Tuurlijk zijn er nieuwe leden bij gekomen die zich hier wel thuis voelen, maar over het algemeen komt dit omdat deze zich hetzelfde gaat gedragen als de "norm"hier.
Oud 31-10-2006, 18:46
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Bloem schreef op 31-10-2006 @ 19:39 :
Denk jij werkelijk dat nieuwe mensen zin hebben om eerst door een groepje vaste posters beoordeeld te worden en eigenlijk alleen goedkeuring te krijgen als ze er naar jullie maatstaven goedgekleed en goedgelukt uitzien?
als je dat niet aanstaat kun je toch een waarschuwing of een ban geven wat een absolute KUL zeg
Oud 31-10-2006, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 31-10-2006 @ 19:39 :
Denk jij werkelijk dat nieuwe mensen zin hebben om eerst door een groepje vaste posters beoordeeld te worden en eigenlijk alleen goedkeuring te krijgen als ze er naar jullie maatstaven goedgekleed en goedgelukt uitzien?
dat is niet waar, hier zitten heel verschillende mensen, ook mensen die totaal niets van een ander forumlids smaak moeten hebben.

trouwens, ik vind dat *oma* nu als enige forumbaas relaxed en begrijpend reageert (of iig probeert)

edit; foutje ik dacht dat bloem er ook bij hoorde aangezien
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:47
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Electriq schreef op 31-10-2006 @ 19:46 :
als je dat niet aanstaat kun je toch een waarschuwing of een ban geven wat een absolute KUL zeg
Al jullie dat willen kunnen we dit natuurlijk strenger gaan naleven.
Oud 31-10-2006, 18:48
Haligh
Haligh is offline
niks mis mee toch?
ik snap echt niet wat het probleem nou is. willen jullie liever een subforum zonder gezicht waar geen vaste forummers opzitten en alleen maar ontopic gereageerd wordt?
want op het moment dat je vaste forummers krijgt wordt er nou eenmaal anders gereageerd: of dat nou offtopic of bot is maakt niet uit.
er zitten nou eenmaal mensen achter die usernames en mensen gaan in hun vrije tijd nou eenmaal niet nog eens volgens allerlei regeltjes volgen of reageren zoals persoon a wilt .
zal je altijd blijven houden, als jullie je er nou wat minder druk om zouden maken en je fijn bezig hielden met het verwijderen van topics waar reclame in gemaakt wordt zou alles een stuk beter gaan .
Oud 31-10-2006, 18:49
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Electriq schreef op 31-10-2006 @ 19:46 :
Haha, alsof 'jullie' dat een goed plan zouden vinden.

Ik in ieder geval niet, dan kun je een half forum gaan bannen en dat lijkt me nou ook weer niet nodig.

Ik vind het een beetje moeilijk om mijn mening hier te geven omdat ik hier geen FB ben, maar ik lees wel regelmatig mee, dus vooruit. Ik ben het met *oma* (en degene die het net opperde, ik ben niet zo goed met namen) eens dat sommige topics best een wat langere levensduur mogen hebben om te kijken of het iets kan worden. Ik vind echter ook dat topics hier snel verzanden in gechitchat tussen vaste bezoekers waardoor een topic de hele rode lijn van het hoofdonderwerp kwijtraakt en het verzandt in... niets? In iets waar al 5 topics van zijn? Zoiets.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:50
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
*oma* schreef op 31-10-2006 @ 19:47 :
Al jullie dat willen kunnen we dit natuurlijk strenger gaan naleven.
'Jullie' beleid en motivatie strookt gewoon niet imo. Zeg dan gewoon dat jou de houding van een aantal forummers niet aanstaat. Die zogenaamde kantine-topics lopen als een dolle tiet dus daar kan het echt niet aan liggen.
Oud 31-10-2006, 18:55
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 19:48 :
niks mis mee toch?
ik snap echt niet wat het probleem nou is. willen jullie liever een subforum zonder gezicht waar geen vaste forummers opzitten en alleen maar ontopic gereageerd wordt?
want op het moment dat je vaste forummers krijgt wordt er nou eenmaal anders gereageerd: of dat nou offtopic of bot is maakt niet uit.
er zitten nou eenmaal mensen achter die usernames en mensen gaan in hun vrije tijd nou eenmaal niet nog eens volgens allerlei regeltjes volgen of reageren zoals persoon a wilt .
zal je altijd blijven houden, als jullie je er nou wat minder druk om zouden maken en je fijn bezig hielden met het verwijderen van topics waar reclame in gemaakt wordt zou alles een stuk beter gaan .
Vaste forummers, geen probleem.
Ik maak me nergens druk om, het enige wat we gaan proberen is om een aantal topics samen te voegen. Je kunt gewoon blijven posten, wat je al postte, maar nu in één topic.

Verder met ik het er mee eens dat topics snel gesloten worden. We zouden bijvoorbeeld offtopic replies kunnen verwijderen (maar dan moet er niet teveel offtopics gereageerd worden, want waar trek je dan de grens?) en even wat langer kunnen aanzien of een topic wel of niet zal gaan lopen.
Oud 31-10-2006, 18:57
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Electriq schreef op 31-10-2006 @ 19:50 :
'Jullie' beleid en motivatie strookt gewoon niet imo. Zeg dan gewoon dat jou de houding van een aantal forummers niet aanstaat. Die zogenaamde kantine-topics lopen als een dolle tiet dus daar kan het echt niet aan liggen.
De houding van een aantal forummers staat me niet aan.

De topics verdwijnen niet, maar krijgen een iets andere vorm of worden samen gevoegd.

Mug olifant, zeg maar.
Oud 31-10-2006, 18:57
Electriq
Electriq is offline
Leuk
Oud 31-10-2006, 18:59
Verwijderd
incompetent
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 19:02
Broeder
Broeder is offline
Dus samengevat; er worden een aantal topics samengevoegd, zodat het lijkt alsof er opeens relatief veel mode-, LIVING- en mooi-topics zijn? Wie houd je dan voor de gek?
Oud 31-10-2006, 19:03
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Broeder schreef op 31-10-2006 @ 20:02 :
Dus samengevat; er worden een aantal topics samengevoegd, zodat het lijkt alsof er opeens relatief veel mode-, LIVING- en mooi-topics zijn? Wie houd je dan voor de gek?
Naja, het moet niet zo lijken, het moet meer zo zijn.
Oud 31-10-2006, 19:25
botulismf
botulismf is offline
Hmmmm, natuurlijk moet het zo zijn dat er veel goede topics komen die wèl over lifestyle gaan, ik denk dat iedereen het daar wel min of meer over eens is, maar er komen denk ik niet meer 'goede' topics omdat je een aantal 'slechte' topics verwijdert. Dat is hetzelfde als denken dat er meer goede mensen komen omdat je de slechte opsluit. Relatief misschien, maar absoluut niet. Dus ik zie niet in waarom je de offtopic-dingen moet sluiten/samenvoegen/inperken als ze zo populair zijn.

Verder ben ik het zeer eens met het punt dat FB's wel wat vaker 'goede' topics mogen openen. Als je FB bent van LifeStyle, dan vind je het leuk om over LifeStyle te praten, en dan moet het ook geen probleem zijn om af en toe zelf een nieuw topic te bedenken. Ik zeg niet dat alles van jullie moet komen, of dat jullie voortdurend bezig moeten zijn met creatief nieuwe onderwerpen bedenken, maar ik vind wel dat je als FB op een forum een bepaalde voorbeeldfunctie hebt; je mag best het goede voorbeeld geven, en ook laten zien dat je FB bent omdat het thema/onderwerp van het forum je aanspreekt.
Oud 31-10-2006, 19:26
matt trakker
matt trakker is offline
sorry maar voordat ik het fout doe, moet ik

in het leuk of in het niet leuk topic posten? het zit er namelijk een beetje tussenin, maar ik twijfel om een best leuk, maar kan leuker topic te openen..
Oud 31-10-2006, 19:28
botulismf
botulismf is offline
Hahahaha.
Oud 31-10-2006, 19:31
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 31-10-2006 @ 20:26 :
sorry maar voordat ik het fout doe, moet ik

[afbeelding]

in het leuk of in het niet leuk topic posten? het zit er namelijk een beetje tussenin, maar ik twijfel om een best leuk, maar kan leuker topic te openen..
Het gaat er vooral om of je het mooi vindt.
Oud 31-10-2006, 19:39
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
botulismf schreef op 31-10-2006 @ 20:25 :
Hmmmm, natuurlijk moet het zo zijn dat er veel goede topics komen die wèl over lifestyle gaan, ik denk dat iedereen het daar wel min of meer over eens is, maar er komen denk ik niet meer 'goede' topics omdat je een aantal 'slechte' topics verwijdert. Dat is hetzelfde als denken dat er meer goede mensen komen omdat je de slechte opsluit. Relatief misschien, maar absoluut niet. Dus ik zie niet in waarom je de offtopic-dingen moet sluiten/samenvoegen/inperken als ze zo populair zijn.

Verder ben ik het zeer eens met het punt dat FB's wel wat vaker 'goede' topics mogen openen. Als je FB bent van LifeStyle, dan vind je het leuk om over LifeStyle te praten, en dan moet het ook geen probleem zijn om af en toe zelf een nieuw topic te bedenken. Ik zeg niet dat alles van jullie moet komen, of dat jullie voortdurend bezig moeten zijn met creatief nieuwe onderwerpen bedenken, maar ik vind wel dat je als FB op een forum een bepaalde voorbeeldfunctie hebt; je mag best het goede voorbeeld geven, en ook laten zien dat je FB bent omdat het thema/onderwerp van het forum je aanspreekt.
hier sluit ik me bij aan
Oud 31-10-2006, 19:40
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Veel goede topics ben ik natuurlijk ook voor
Na deze samenvoeging verwacht ik ook geen explosie van fantastische topics en het zal misschien ook wel niet leiden tot meer goede topics. Natuurlijk hoop ik van wel. We voegen de topics samen, omdat de topics niet meer LS-gerelateerd zijn (zoals je zelf noemt "offtopic-dingen). Omdat we de topics niet helemaal willen verbannen worden er een aantal samengevoegd (echt, het valt reuze mee) en twee worden een beetje aangepast, zodat het iets meer met LS te maken heeft.

Citaat:

Ik vind zeker dat fb's ook een bijdrage aan het forum moeten leveren. Ze/ we hoeven natuurlijk niet (zoals je al zegt) dit continu te doen, maar een bijdrage is zeker gewenst. Dit is in het verleden ook al vaak een probleem geweest, omdat niet alle fb's even actief zijn. Ik denk dat daar ook een groot deel van het probleem ligt, maar jammer genoeg is er niet zoveel animo voor het fbschap op LS, dus moet je roeien met de riemen die je hebt.
Oud 31-10-2006, 19:42
botulismf
botulismf is offline
Aight, in jouw argumenten kan ik me wel vinden.
Oud 31-10-2006, 20:13
Verwijderd
Hitler is terug en heeft scholieren overgenomen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 21:01
gasface
gasface is offline
Ik zat te denken, je kan toch ook gewoon van Lifestyle 1 topic maken?
Oud 31-10-2006, 21:11
Larry Flint
Larry Flint is offline
nou ik ben relatief nieuw en ik voel me als een vis in het water
lifestyle zou lifestyle niet zijn als er niet (af)gezeken werd denk ik.

verder kan het me eigenlijk weinig boeien wat voor topics er zijn dus ik ben wel benieuwd.
Oud 31-10-2006, 22:07
Verwijderd
Citaat:
gasface schreef op 31-10-2006 @ 22:01 :
Wat een goed idee
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 22:09
Verwijderd
ik vind dreads vies, moet ik daar een topic voor aanmaken of moet dat op sexualiteit of lichaam & gezondheid?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 22:16
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 31-10-2006 @ 19:12 :
Ik denk dat er zeker ruimte is voor discussie. Er was eens een topic over aids (geloof ik) en toen werd er prima gediscusieerd. Het is mogelijk, maar lang niet bij alle topics, dat blijven gewoon opsom topics inderdaad.
HMM.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 22:54
teenager
teenager is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 31-10-2006 @ 23:16 :
HMM.
je moet je inspiratie ergens opdoen.

maar forumbazen ; wat mag er eigenlijk nog wel?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 23:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
gasface schreef op 31-10-2006 @ 22:01 :
Of gewoon heel lifestyle opdoeken. Het is de laatste jaren toch verschrikkelijk kut en het lijkt steeds meer op een debiele versie van De Kantine.
Oud 01-11-2006, 00:19
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Mutant zou bijvoorbeeld eens een topic kunnen openen over haar LARP lifestyle. Ik heb me daar laatst eens min of meer in verdiept en ik weet zeker dat het een goed lopend topic zou worden...

Er moeten weer van die kakker vs alto vs gothic topics komen. Die waren tenminste legitiem en vermakelijk. Jammer dat tegenwoordig haast niemand meer kakker gothic of alto is.
Oud 01-11-2006, 08:44
Drez
Drez is offline
Citaat:
Vice schreef op 01-11-2006 @ 00:51 :
Of gewoon heel lifestyle opdoeken. Het is de laatste jaren toch verschrikkelijk kut en het lijkt steeds meer op een debiele versie van De Kantine.
Of misschien jou bannen
Oud 01-11-2006, 10:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Vice schreef op 01-11-2006 @ 00:51 :
dat is al 100 keer gezegd hoor. en ga dan zelf weg?
Oud 01-11-2006, 10:27
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 31-10-2006 @ 22:11 :
nou ik ben relatief nieuw en ik voel me als een vis in het water
lifestyle zou lifestyle niet zijn als er niet (af)gezeken werd denk ik.
Zeiken oké, daar kan ik nog wel mee leven. Afzeiken, nee... dat vind ik zo kinderachtig. Lekker makkelijk ook omdat te doen over internet
(dit is geen verwijt naar jou, maar meer mijn mening in het algemeen).

Laatst gewijzigd op 01-11-2006 om 10:30.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 11:22
suvórov
suvórov is offline
Ik ga me bijna spontaan mengen hierin.
Oud 01-11-2006, 11:36
Verwijderd
Ik merk dat *oma* onze standpunten goed heeft uiteengezet .

Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 19:04 :
je post hier nooooit, ja af en toe wat foto's van wanstaltige laarzen that's it.

en wat sneu zeg dat je alleen fb kan worden als je een smetteloze reputatie hebt. dan valt iedereen hier af die enigzins wat toe te voegen zal hebben als fb.
Ik moet zeggen dat ik het daar oneens mee ben, maar goed, daarnaast heb jij dan ook iets tegen mijn laarzen . Persoonlijk vind ik dat ik met regelmaat post en zelfs topics probeer te openen, die misschien niet altijd even goed werken, maar dan nog.

Wat betreft de semtteloze reputatie, dat is ook weer niet zo, kijk maar naar Nare Man. Maar het is denk ik toch wel redelijk begrijpelijk dat iemand die herhaaldelijk tegen de regels heeft lopen schoppen en daar bans voor heeft gekregen, niet zomaar forumbaas meer kan worden. Forumbazen horen de regels te volgen.

Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 01-11-2006 @ 01:19 :
Mutant zou bijvoorbeeld eens een topic kunnen openen over haar LARP lifestyle. Ik heb me daar laatst eens min of meer in verdiept en ik weet zeker dat het een goed lopend topic zou worden...
Hahaha Ik wil wel hoor ^^ Maar of daar veel nuttigs uitkomt is een tweede.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 12:42
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
suvórov schreef op 01-11-2006 @ 12:22 :
idd
Oud 01-11-2006, 13:43
Verwijderd
Wat een consternatie toch allemaal weer.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 16:27
Haligh
Haligh is offline
het gaat al gelijk geweldig hier zeg .
ik had gister een serieus bedoelde topic over schaamhaar geopend en die is nu dus schijnbaar verwijderd.

waarom als ik rvagen mag ?
Oud 01-11-2006, 16:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
suvórov schreef op 01-11-2006 @ 12:22 :
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 19:04 :
en wat sneu zeg dat je alleen fb kan worden als je een smetteloze reputatie hebt. dan valt iedereen hier af die enigzins wat toe te voegen zal hebben als fb.
zelfs ik ben ooit gevraagd dus dat klopt niet helemaal!
Oud 01-11-2006, 16:59
botulismf
botulismf is offline
Vraag sigur, die jongen heeft nog nooit een ban gehad!
Oud 01-11-2006, 17:47
nps
nps is offline
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 18:52 :
ik snap niet
waar je je zo druk om maakt

Citaat:
maar daar hoor jij niet bij mutant, blijf jij maar lekker op da.
zoooo middelbare school 3e klas pffff

en voor de rest, mijn favo plaatje

Oud 01-11-2006, 18:06
Verwijderd
Ik vind dat mijn nieuwe topic een gaaf compromis is. Het voegt wel de twee topics die de fb's dwars zitten samen tot één, waardoor 't er dus minder zijn, maar doet de onderwerpen ook niet geheel verdwijnen in het 'wat heb je gedaan'-topic.

Daarbij lijkt het me een topic dat best op Lifestyle mag, aangezien we op dit fraaie forum ook een 'hoe voel je je op relationeel gebied'-topic hebben, een 'hoe voel je je op seksueel gebied'-topic en een 'hoe voel je je op muzikaal gebied'-topic.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 18:15
Haligh
Haligh is offline
heb je daar nou lang over na moeten denken nps, of komen die opmerkingen inbegrepen bij die kop van je .
Oud 01-11-2006, 18:19
Carn
Carn is offline
zo Haligh, jij schudt ze anders ook zo uit je mouw!
Oud 01-11-2006, 18:21
Haligh
Haligh is offline
haha.
Oud 01-11-2006, 18:45
hellebel
hellebel is offline
Jongens jongens, mutant en kornuiten streven juist naar een hoger niveau.
Oud 01-11-2006, 18:56
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 19:57
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Wat een farce. Als je die topics samenvoegt blijft er niets van Lifestyle over. Volgens mij is er sprake van of
- een onnatuurlijke hunkering naar verandering die elke forumbaas zo nu en dan ervaart, of
- het gevoel verplicht iets te moeten veranderen omdat je forumbaas bent.

Dat lijkt me best vervelend.

Kom maar eens met concrete voorbeelden van wat wel en niet mag, dit is zo'n onsamenhangend zooitje. Of weten jullie zelf niet wat onder lifestyle valt? . Ik moet zeggen dat de lifestyle forumbazen op zijn zachtst gezegd niet bepaald de lifestylespecialisten of BOEGBEELDEN zijn. Niet dat je daar trots op zou moeten zijn, maar dat terzijde. Wizkid was een absoluut dieptepunt.

Laatst gewijzigd op 01-11-2006 om 20:01.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 19:59
Carn
Carn is offline
het is uit?
Oud 01-11-2006, 20:00
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik wilde het je op een andere manier vertellen, Carn.
Reageren

Regels voor berichten