![]() |
||
Citaat:
Ik denk trouwens niet dat het de taak van fb's is om de hele tijd maar topics te openen.
|
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk zijn er nieuwe leden bij gekomen die zich hier wel thuis voelen, maar over het algemeen komt dit omdat deze zich hetzelfde gaat gedragen als de "norm"hier.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
trouwens, ik vind dat *oma* nu als enige forumbaas relaxed en begrijpend reageert (of iig probeert) edit; foutje ik dacht dat bloem er ook bij hoorde aangezien |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik in ieder geval niet, dan kun je een half forum gaan bannen en dat lijkt me nou ook weer niet nodig. Ik vind het een beetje moeilijk om mijn mening hier te geven omdat ik hier geen FB ben, maar ik lees wel regelmatig mee, dus vooruit. Ik ben het met *oma* (en degene die het net opperde, ik ben niet zo goed met namen) eens dat sommige topics best een wat langere levensduur mogen hebben om te kijken of het iets kan worden. Ik vind echter ook dat topics hier snel verzanden in gechitchat tussen vaste bezoekers waardoor een topic de hele rode lijn van het hoofdonderwerp kwijtraakt en het verzandt in... niets? In iets waar al 5 topics van zijn? Zoiets. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik maak me nergens druk om, het enige wat we gaan proberen is om een aantal topics samen te voegen. Je kunt gewoon blijven posten, wat je al postte, maar nu in één topic. Verder met ik het er mee eens dat topics snel gesloten worden. We zouden bijvoorbeeld offtopic replies kunnen verwijderen (maar dan moet er niet teveel offtopics gereageerd worden, want waar trek je dan de grens?) en even wat langer kunnen aanzien of een topic wel of niet zal gaan lopen.
||
Citaat:
De topics verdwijnen niet, maar krijgen een iets andere vorm of worden samen gevoegd. Mug olifant, zeg maar.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Na deze samenvoeging verwacht ik ook geen explosie van fantastische topics en het zal misschien ook wel niet leiden tot meer goede topics. Natuurlijk hoop ik van wel. We voegen de topics samen, omdat de topics niet meer LS-gerelateerd zijn (zoals je zelf noemt "offtopic-dingen). Omdat we de topics niet helemaal willen verbannen worden er een aantal samengevoegd (echt, het valt reuze mee) en twee worden een beetje aangepast, zodat het iets meer met LS te maken heeft. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar forumbazen ; wat mag er eigenlijk nog wel? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
(dit is geen verwijt naar jou, maar meer mijn mening in het algemeen).
Laatst gewijzigd op 01-11-2006 om 10:30. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ik merk dat *oma* onze standpunten goed heeft uiteengezet
![]() Citaat:
![]() Wat betreft de semtteloze reputatie, dat is ook weer niet zo, kijk maar naar Nare Man. Maar het is denk ik toch wel redelijk begrijpelijk dat iemand die herhaaldelijk tegen de regels heeft lopen schoppen en daar bans voor heeft gekregen, niet zomaar forumbaas meer kan worden. Forumbazen horen de regels te volgen. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
en voor de rest, mijn favo plaatje ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders: "Verbied koran" Donald Duck | 478 | 25-08-2007 20:57 |