Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het ligt er ook maar aan wat je onder lifestyle verstaat natuurlijk. Ik ben niet op de hoogte van de huidige mode en zooi, maar ik geef wel degelijk om mijn uitgebreide collectie van kleren, juwelen, hoe ik er meestal uitzie enz. Ook hecht ik belang aan de inrichting van mijn huis, ook al ben ik stiekem een chaosmaker. En dan heb ik ook al eerder aan Haligh gevraagd, maar geen antwoord gekregen: wat verwácht je dan van de fbs? Wat moeten ze zijn, posten, doen, hoe aanwezig zijn, moeten ze topics openen, gewoon altijd op de achtergrond rondlopen,... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Botulismf, ik ben hier inderdaad begonnen omdat de nood hoog was aan fbs (vakantieperiode), maar al daarvoor en nu nog steeds, post ik graag op LS. Behalve natuurlijk op momenten als dit ^^. Het is niet dat we erover zitten te denken wat we nu weer eens kunnen verzinnen om het onszelf zo moeilijk mogelijk te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind P. ![]()
||
Citaat:
![]() Niemand zou zich gekwetst kunnen voelen door jouw manier van 'afzeiken'.
||
Verwijderd
|
Het is nog steeds open
![]() Ik ga met: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En jouw topic is prima, een samenvoegsel van topics die toch wel in een topic passen ![]() edit; ja wat mutant zei dus.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn timing was overigens niet al te goed, want het is dus eigenlijk de bedoeling dat dat éne topic de twee leuk/kut-topics vervangt. Hij zou dus eigenlijk ook pas open moeten wanneer die twee op 500 zitten en dicht zijn. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Kunnen de forumbazen het woord 'we' achterwege laten? Okthx.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leuk/niet leuk kan in het 'hoe voel je je bla gebied'-topic. Complimenten ook, want die vind je doorgaans leuk. Wie heb je gezien kan in wat heb je gedaan, want meestal zijn het vaste mensen die elkaar zien. Als je zomaar iemand toevallig tegenkomt en je vindt dat heel gaaf of heel kut dan kan dat ook in 'hoe voel bla gebied'. Camp/kitsch/wansmaak mag inderdaad een eigen topic. Lifestyle wowtopic? Hmja, ik weet niet hoe goed dat gaat lopen, als het puur en alleen op kleren/interieur/etc gebaseerd moet worden.. Wat, als je je strikt wil houden aan 'LIFESTYLE', niet geheel klopt omdat het te beperkt is. Misschien dat je beter een 'wat vond je opvallend' topic kunt maken, maar dat komt weer in de buurt van het WTF-topic. Het WTF-topic moet blijven, daar komen soms echt gave dingen voorbij. Verder is dat boeiender dan wat mensen aan hebben of whatever. Het ik zoek topic, ja, nuttig, blijven, prima. Haar en dreads samen, ook, prima. . Het wat heb je aan topic, waarom zou die weg moeten? Als er iets is wat reuzelifestyleverantwoord is dan is 't wel de kleren die je aan hebt. Okay, geen hond die het leest - behalve ik, als ik me verveel - maar mensen vinden het leuk om er in te posten. En die zogenaamde nieuwelingen hebben bij zo'n topic iets makkelijks waar ze gewoon wat kunnen opsommen zonder direct commentaar te krijgen op hun whatever. Tenzij ze iets compleet retardeds aanhebben, maar dat is niet heel vaak. Wat P. ![]() Ja, prima. Maar dan moet zo'n topic niet gelijk gesloten worden. Ik weet zo 1-2-3 geen fatsoenlijk voorbeeld, maar er zijn vaak zat topics gesloten met designer-dingen of een lelijk stuk schoen omdat er op gereageerd werd met 'lelijk'. Ja, dat is niet heel positief, maar kom op, je gaat toch niet zeggen dat je iets leuk vindt als het niet waar is? Als die topics gewoon open mochten blijven (tenzij er geflame komt, maar dat zijn standaard regels) dan kwam er wellicht meer pro-volk op af. Nouja, en zo niet, dan vindt het gros van de mensen schoen A of designer B kut, niks aan te doen. Dan kun je het wel afschuiven op het bashen van nieuwelingen maar dat heeft er gewoon vrij weinig mee te maken, er zijn genoeg mensen die hier komen en gewoon blijven hangen, zoals Larry Flint bijvoorbeeld zelf al aankaartte. Dan ligt het gewoon aan eh ja, lelijke schoenen of kutdesigners. Wat niet betekent dat die topics dicht moeten, want dan kun je er niet meer op schelden. ![]() Laatste punt: Je hoort heel veel van niet mag en kan en moet. Wat je aan hebt moet niet, want dat is opsommen. Wat je leuk vindt en wat je stom vindt kan wel naar wat je gedaan hebt. Wie je gezien hebt is nutteloos, wie je gedaan hebt is nutteloos. Lelijke schoenen mogen niet, want daar wordt negatief op gereageerd. Vragen wat voor kleur sokken je aan moet bij een pak mag niet, want na 3 replies weet je het antwoord wel. Etc, etc, etc. Zo kun je heel Lifestyle wel reduceren tot drie topics. Waarvan twee op slot. ![]() Reduceren is niet moeilijk. Het is lastiger om met iets nuttigs te komen wat er voor in de plaats moet komen. En omdat het lastiger is, moet er mijns insziens beter worden nagedacht over wat er echt nodig anders moet en wat niet. PS. GRISTUS, ik drink nooit meer koffie. Ik geloof dat het nare dingen met me doet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() O en wat zou jij graag zien wanneer fb's naar zichzelf vernoemen ipv het vreselijke 'we'? @ Paranoide; goed lijstje. MEN is er nog aan het overleggen, en er wordt ook zeker naar gekeken. Meer samenvoegen is beter, maar alles wegdoen is ook echt niet de bedoeling ![]()
||
Citaat:
Kijk het kan me verder niet zo bijster veel schelen dat deze topics specifiek gesloten worden, het gaat meer om de algemene mentaliteit van FB's m.b.t. het sluiten van topics. Het veelgehoorde 'deze kan wel dicht nu' of dingen als 'ik verwacht niet dat dit iets wordt'. Ik vind dat een topic een slotje moet krijgen als het (ernstig) uit de hand loopt, en niet preventief omdat het misschien wel uit de hand zou kunnen lopen. Dat hele geforumbaas mag van mij gewoon een stuk chiller. Als je bij het minste en geringste in gaat grijpen, dan creëer je volgens mij eerder problemen en vervelend gedrag van leden dan dat je dat oplost.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|