Ik heb een ex vriendin. Zij maakte het uit. Ik vond het best wel jammer toen

We besloten om vrienden te blijven, en ze verzekerde me; We blijven gewoon knuffelen. De eerste week ging dat nog goed, en alles uitgepraat en zo, en bij elkaar gelegen ff voor het slapen gaan, toen ik bij haar bleef slapen, verder niks gebeurt natuurlijk. echt fijn.
Maar daarna; Was ik bij haar slapen, ging ik voor het slapen gaan nog even bij d'r liggen, deed ze heel erg afstandelijk. Ze zei niets, behalve wat dingen om mij te kwetsen; zoals dat onze relatie niets voor haar betekend had. Ik ging slapen, de volgende morgen zei ze ook niets, ik ben toen maar naar huis gegaan. Sindsdien heb ik haar nooit meer gezien, 2 dagen later zei ze op msn dat ze het eigenlijk helemaal niet leuk vond dat ik bij er kwam liggen, ik zeg: Waarom zei je dat dan niet??? "ja dat vond ik lullig voor je" zei ze.
ze had 2 weken erna een nieuwe vriend. Nu nog. Ik heb haar later nog op msn nog gesproken... redelijk relaxed, niets speciaals. Maar ik heb wel gemengde gevoelens bij haar, ik zou haar voor geen goud terug willen want we pasten niet bij elkaar. Toch vind ik het klote dat ze een nieuwe vriend heeft

Ik zou echt supergraag vrienden met haar willen zijn, maar toch; het schiet niet echt op ben ik bang.
Dan nog iets; een vriendin van haar. Ik vind het een superleuk meisje, toch denk dat ze niet echt bij me past, dus dat ik er niet een lange relatie mee zou willen, maar ik was pas met haar, het was supergezellig, en toen vond ik haar zo leuk, dat ik gewoon met haar samen wilde zijn en misschien ook wel zoenen. Ik raakte haar been aan, streelde een beetje. Ze schrok een beetje, ze wees me niet echt af, liet me een beetje aan haar been zitten, maar verder gebeurde er niet echt iets. Ik heb haar een mailtje gestuurd dat ik het wel een leuke dag vond en heb verder niets meer van haar gehoord. (2 dagen geleden). Ik heb eigenlijk wel een beetje spijt van mijn toenaderingspoging omdat ik toch niet echt bij haar pas, maar jah, ik wilde gewoon een beetje lol hebben op dat moment en daarna kijken hoe het verder zou gaan, en ik dacht dat zei dat misschien ook wel leuk vond.
Oke nu komt het; Ze weten wanneer ik jarig ben. Binnenkort! Zal ik deze 2 meisjes uitnodigen voor mijn feest of niet? Ik zou ook kunnen wachten ofdat ik een mailtje krijg van gefeliciteerd joh! en ze dan alsnog uitnodigen. Ik weet het gewoon niet. Wat te doen?
En ten tweede, zal ik wachten op een mailtje van dat 2e meisje (als er nog iets komt dan.....) of zal ik haar nu nog een mailtje sturen en daarin mijn gevoelens tegenover haar uitleggen? Gewoon zeggen dat ik niks met haar wil maar gewoon vrienden wil blijven?