Gisteren was er een premiere van Wild Romance. Ik mocht met een collega zaal 1 plaatsen (de grootste zaal). Alles was leuk en aardig totdat een van de promomeisjes zei dat we een aantal mensen hun plaats moesten wijzen (de cast, regisseur etc.). Weet ik veel hoe die mensen eruit zien! Gelukkig ging ze het later zelf maar doen. Maar toen was het kwaad al geschied en had ik de hele avond knallende koppijn.
Het was een hectische avond, maar nog wel wat celebs van Nederlandse bodem GESPOT, zoals Kelly (wat een enorm zeikwijf is dat! Ze maakte er een heel drama van dat er geen stoel speciaal voor haar was :') ), Henk Jan Smits, Ellen ten Damme, Antonie Kamerling, familie Brood, Ruud de Wild en monique sluyter die niet wilde opschuiven. Er waren nog veel meer, maar kan er even niet opkomen en bij heel veel had ik een ik-ken-jou-ergens-van-gevoel.
Na dit hele gedoe gingen de reguliere voorstellingen weer door en bij deze wil ik aan alle klanten die bij mij een kaartje kwamen kopen mijn excuses aanbieden...