Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2006, 08:58
Qimm
Qimm is offline
Ik vind Callie ook leuk Ze is tenminste niet zo onmenselijk dun
Oud 08-11-2006, 09:02
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 08-11-2006 @ 07:30 :
Je hebt pm
zou je die ook ff naar mij willen sturen? ik heb namelijk wel een programma om te downen maar dat lukt niet met greys anatomy
Citaat:
dat vind ik ook, ze was alleen net een beetje onaardig tegen izzy, maar ze had wel een beetje gelijk

Laatst gewijzigd op 08-11-2006 om 09:04.
Oud 08-11-2006, 10:48
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 07-11-2006 @ 22:17 :
was dat chris o' donnell??
Ja! Nou weet ik waar die van is: De Bachelor met Renee Zellweger. Hehe gelukkig
Oud 08-11-2006, 11:32
Verwijderd
Ik vind Callie wel leuk, ze is tenminste niet zo'n zeurmuts als de rest

En die dierenarts was gewoon zo'n beetje Shepherd - 15 jaar.
Oud 08-11-2006, 11:34
Verwijderd
Ik vind Callie ook leuk, ze doet zo lekker normaal en niet zo dromerig raar als Meredith
Oud 08-11-2006, 11:37
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Angel on Earth schreef op 08-11-2006 @ 10:02 :
zou je die ook ff naar mij willen sturen? ik heb namelijk wel een programma om te downen maar dat lukt niet met greys anatomy
Done

Citaat:
dat vind ik ook, ze was alleen net een beetje onaardig tegen izzy, maar ze had wel een beetje gelijk
Ze behandelde ze gewoon als interns Feitelijk gezien staat zij qua 'rank' (aan gebrek bij een beter woord) hoger dan de interns, en ze zegt idd waar het op staat, wat ze moeten doen, en dat ze niet moeten lanterfanten en/of raar doen Ik vind haar wel lache.

En ze houdt van George...
Ze is iig gek op m. En zij ziet Mer tegenover zich, het meisje dat hem mega gekwetst heeft, en ze ziet Izzie tegenover zich, het meisje dat hem gekoppeld heeft aan Meredith door telkens tegen hem te zeggen "Gá er nou gewoon voor George, zeg tegen haar hoe je je werkelijk voelt" en daarnaast hoort ze ook nog ns hoe Izzie over haar denkt
Oud 08-11-2006, 12:32
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
K vind Callie ook goed! Wel een beetje vreemd dat ze in die kelder van het ziekenhuis woont
Oud 08-11-2006, 17:31
just_me16
just_me16 is offline
whoeeeee die dierenarts hij is leuk

Die callie vind ik echt tof, ze is lief voor george en idd ze is niet te dun, gewoon normaal en dat mogen we ook weleens zien.

Schrok wel ff hoor toen dat jongetje even niet goed kon praten. De meeste van de woorden kende ik trouwens niet eens
Oud 08-11-2006, 17:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
alsof iedereen in die serie zwaar ondergewicht heeft. de enige die echt dun is is meredith.
Oud 08-11-2006, 18:23
kiek
kiek is offline
Citaat:
just_me16 schreef op 08-11-2006 @ 18:31 :
whoeeeee die dierenarts hij is leuk

Die callie vind ik echt tof, ze is lief voor george en idd ze is niet te dun, gewoon normaal en dat mogen we ook weleens zien.

Schrok wel ff hoor toen dat jongetje even niet goed kon praten. De meeste van de woorden kende ik trouwens niet eens
euhh ja het zijn dan ook medische termen?
Oud 08-11-2006, 19:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 08-11-2006 @ 17:51 :
alsof iedereen in die serie zwaar ondergewicht heeft. de enige die echt dun is is meredith.
Ik vind iemand al gauw dun hoor Maar ik vind het in de regel ook mooier als er iets meer vet op de dames zit.
Oud 08-11-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 08-11-2006 @ 18:51 :
Ze zijn niet te dun, maar ook niet stevig. Callie is wel een beetje stevig, en dat is ook leuk om eens te zien
Oud 08-11-2006, 19:45
nińa
nińa is offline
Mooie actie van C(h)ristina aan het einde. En die Callie vind ik leuk
Oud 08-11-2006, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 08-11-2006 @ 09:58 :
Dat vind ik ook goed, tenminste eens iemand die wat steviger is

Maar dat neemt niet weg dat ze wel een beetje groot is in vergelijking met George, en ik haar soms toch niet zo aardig vind. Komt misschien nog
Oud 08-11-2006, 22:15
Verwijderd
Soms lijkt het wel alsof George's hoofd twee keer in die van Callie gaat passen, inderdaad. Ik heb me er ook al aan 'gestoord' Maar het went wel, vind ik
Oud 08-11-2006, 22:45
Verwijderd
ik vind Callie niet zo leuk.
Oud 09-11-2006, 09:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Qimm schreef op 08-11-2006 @ 20:19 :
Ik vind iemand al gauw dun hoor Maar ik vind het in de regel ook mooier als er iets meer vet op de dames zit.
dat ligt dan dus aan jouw afwijkende maatstaf want izzie is echt niet dun, die heeft gewoon een vrouwelijk figuur.
ik vind calli en george vreemd samen, ze is een beetje te "lomp" ofzo voor hem, en ze lijkt me behoorlijk dominant.

Laatst gewijzigd op 09-11-2006 om 09:02.
Oud 09-11-2006, 09:09
Verwijderd
Ik vind Izzie best dun. Niet té dun, maar wel dun. Net zoals Christina. Maar dat zal vást aan mijn afwijkende maatstaf liggen, natuurlijk niet aan die van jou.
Oud 09-11-2006, 09:16
Larry Flint
Larry Flint is offline
Wat doe je nou sarcastisch, qimm zegt zelf al "ik vind iemand al gauw dun", daarom zei ik dat.
Ik vind christina veel tengerder ogen dan izzie, bovendien heeft izzie ook nog een behoorlijke voorgevel en gewoon heupen.
Dat je meredith dun noemt ok, maar izzie is gewoon slank, no doubt about it.
Oud 09-11-2006, 09:18
Verwijderd
Ik weet niet wat ik van callie moet vinden! Aan de ene kant vind ik haar leuk omdat ze zo lief is voor George is en ze is wel lekker eerlijk enzo, maar ze moet niet zo lullig doen tegen Meredith en Izzie. Kom op, laat haar ook nog even boos worden op Meredith, dat is haar zaak niet en meredith is ook niet de enige die schuld heeft.

die dierenarts lust ik ook wel
Oud 09-11-2006, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 09-11-2006 @ 10:16 :
Wat doe je nou sarcastisch, qimm zegt zelf al "ik vind iemand al gauw dun", daarom zei ik dat.
Ik vind christina veel tengerder ogen dan izzie, bovendien heeft izzie ook nog een behoorlijke voorgevel en gewoon heupen.
Dat je meredith dun noemt ok, maar izzie is gewoon slank, no doubt about it.
Ik vind niet dat er echt verschil zit tussen slank en dun. Ik vind Meredith té dun (jij noemt dat dun), ik vind Izzie dun (jij noemt het slank) en Christina zit daar een beetje tussen, maar laat ik het dun noemen. We gebruiken dus gewoon andere woorden.
Maar als ik 'vrouwelijk figuur' hoor, dan denk ik 'beetje stevig', en dat vind ik Izzie dus echt niet. Callie wél.
Oud 09-11-2006, 10:45
Verwijderd
Hm, ik zou Meredith mager noemen, Christina dun, Izzie slank en Callie normaal.

En ik ben vast de enige die bij de naam 'Callie' aan 'callus' moet denken, oftewel 'pas gegroeid bot', wat natuurlijk wel weer erg toepasselijk is voor een orthopeed.
Oud 09-11-2006, 10:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-11-2006 @ 11:25 :
Ik vind niet dat er echt verschil zit tussen slank en dun. Ik vind Meredith té dun (jij noemt dat dun), ik vind Izzie dun (jij noemt het slank) en Christina zit daar een beetje tussen, maar laat ik het dun noemen. We gebruiken dus gewoon andere woorden.
Maar als ik 'vrouwelijk figuur' hoor, dan denk ik 'beetje stevig', en dat vind ik Izzie dus echt niet. Callie wél.
meredith te dun, christina dun, izzie slank

ot: ik heb 2 ep's gemist dus die ga ik in het weekend kijken
Oud 09-11-2006, 13:47
Verwijderd
Ik maak hier vast geen vrienden mee, maar ik vind Meredith, Cristina en Izzie alledrie slank/dun en niet TE dun.
En Callie is niet normaal. Ze is eigenlijk best wel dik hoor
Oud 09-11-2006, 13:54
Severus
Severus is offline
Ik vind Meredith graatmager (kijk maar eens naar die armen zodra ze uit de dokterskleren is), Cristina en Izzie normaal en Callie vind ik zeker wat aan de dikke kant (dat komt ook door haar wat gedrongen postuur)....
Oud 09-11-2006, 14:40
Verwijderd
Citaat:
SENSASIAN schreef op 09-11-2006 @ 14:47 :
Ik maak hier vast geen vrienden mee, maar ik vind Meredith, Cristina en Izzie alledrie slank/dun en niet TE dun.
En Callie is niet normaal. Ze is eigenlijk best wel dik hoor
Eh, nee. Zij is niet dik. Alleen niet dun. Ik vond 'r heel cool
Oud 09-11-2006, 16:58
SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Meredith vind ik dun, Izzie, Christina en Callie vind ik normaal
Oud 09-11-2006, 17:58
Verwijderd
Om ook maar even mijn mening te geven

Ik vind Meredith wel erg dun, Izzie en Christina mooi slank, en Callie heeft ook een mooi figuur, maar dan wat steviger en ronder dan Izzie en Christina.
Oud 09-11-2006, 18:00
Balance
Balance is offline
Ik vind Callie toch wel vrij stevig.
Oud 09-11-2006, 18:14
Qimm
Qimm is offline
Callie is écht geen slanke den, zeker niet. Ik vind haar leuk, ze heeft ronde vrouwelijke vormen enzo. Een keer wat anders dan 'perfecte' dunne meisjes
Meredith vind ik ook echt dún. Cristina is slank maar heeft geen omschreven figuur hetgeen IZzy weer iets meer heeft (heupen en borsten)

Meredith: http://imdb.com/gallery/granitz/5079...ompeo,%20Ellen

Christina: http://images.theglobeandmail.com/ar..._5sandraoh.jpg

Izzy:
http://www.greenfield-sanders.com/tgs/media/heigl.jpg

Callie:
http://imdb.com/gallery/granitz/4891...rez,%20Sara%20(I)
Oud 09-11-2006, 18:14
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-11-2006 @ 11:45 :
Hm, ik zou Meredith mager noemen, Christina dun, Izzie slank en Callie normaal/stevig.
Oud 09-11-2006, 18:17
Balance
Balance is offline
Maar het blijft echt verschrikkelijk staan zo naast George
Oud 09-11-2006, 18:18
Qimm
Qimm is offline
Jah dat wel Hij is al niet zo groot. En zij is én lang 'en duidelijk omvangrijker.

Ik denk ook dat het een soort van statement is... Iet heel anders dan Meredith. UIterlijk en ook persoonlijkheid. Misschien dat ze daarom haar hebben gekozen?
Oud 09-11-2006, 19:07
Verwijderd
Op die foto is ze idd wat steviger dan ik dacht

En idd, ze lijkt wel dominant over George daardoor (ook door hoe ze doet en doordat ze waarschijnlijk ouder is - opleiding tot orthopeed is wel korter dan die tot chirurg, maar niet zó veel korter).
Oud 09-11-2006, 19:37
Flowtje
Flowtje is offline
Laat ik dan ook maar mijn mening geven.

Ik vind Meredith dun, Christina slank, Izzie normaal en Callie stevig.
Oud 09-11-2006, 20:35
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-11-2006 @ 20:07 :
Op die foto is ze idd wat steviger dan ik dacht

En idd, ze lijkt wel dominant over George daardoor (ook door hoe ze doet en doordat ze waarschijnlijk ouder is - opleiding tot orthopeed is wel korter dan die tot chirurg, maar niet zó veel korter).
idd, ik dacht dat ze "normaler" was, ik vind haar toch behoorlijk aan de stevige kant.
Oud 09-11-2006, 22:01
Verwijderd
er was ook een keer zo'n shot van christina in haar onderbroek, ik vond haar daar toch ook behoorlijk skinny
Oud 09-11-2006, 22:42
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
christina is ook dun! maar dat maakt niet uit.. tis een leuke serie
Oud 10-11-2006, 07:49
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-11-2006 @ 15:40 :
Eh, nee. Zij is niet dik. Alleen niet dun. Ik vond 'r heel cool
dat dus.
Oud 10-11-2006, 19:41
heavinly
heavinly is offline
Cool. Mn schoonmoeder had de dvd van seizoen 1 voor zichzelf gekocht en die heb ik nu van haar geleend! Ik kom mn avond wel door.

Laatst gewijzigd op 10-11-2006 om 19:43.
Oud 11-11-2006, 13:46
.Pure
.Pure is offline
om me er maar even in te mengen, ik vind Callie ook best stevig hoor hier en hier (George zn haar!) maar mooie vrouw

maar mag ik ook een pm hoe ik het beste kan downloaden?
Oud 11-11-2006, 17:03
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
.Pure schreef op 11-11-2006 @ 14:46 :
maar mag ik ook een pm hoe ik het beste kan downloaden?
als het goed is heb je pm... kheb gewoon doorgestuurd... zo hebben ze het mij verteld
Oud 11-11-2006, 17:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
ik vind wel dat Callie's figuur bij haar past, niet zo fragiel. Ze is echt zo'n slagersvrouw, ofzo. Ze is wel cool, vind ik. Niet zo'n zeikneus.
Oud 11-11-2006, 17:41
Verwijderd
Otrhopeden moeten ook wel groot en sterk zijn, anders lukt dat gewrichten in de kom zetten niet
Oud 11-11-2006, 23:41
sweetu
sweetu is offline
ik vind grey anatomy echt geweldig ik mis echt geen ene aflevering en izzy is mij favoriet en christina maakt me aan het lachen en georgy mag wel een beetje mannelijke hij kan niet eens een vrouw aan je loopt zo over hem heen dat is niet zo leuk
en mc-dreamy is hotter dan mc steamy maar die dierenarst kan er ook wat van zeg dammmmhm!!!
Oud 12-11-2006, 00:50
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 09-11-2006 @ 20:37 :
Laat ik dan ook maar mijn mening geven.

Ik vind Meredith dun, Christina slank, Izzie normaal en Callie stevig.
agreed!
Oud 12-11-2006, 17:22
Verwijderd
Citaat:
sweetu schreef op 12-11-2006 @ 00:41 :
ik vind grey anatomy echt geweldig ik mis echt geen ene aflevering en izzy is mij favoriet en christina maakt me aan het lachen en georgy mag wel een beetje mannelijke hij kan niet eens een vrouw aan je loopt zo over hem heen dat is niet zo leuk
en mc-dreamy is hotter dan mc steamy maar die dierenarst kan er ook wat van zeg dammmmhm!!!
Interpunctie?
Oud 12-11-2006, 17:45
Faerie
Faerie is offline
Meredith is inderdaad erg dun. Alhoewel ze wel een mooi gezicht heeft, en dat heeft Christina dan weer niet.

Oud 12-11-2006, 17:48
Verwijderd
Jezus, dat ziet er echt niet gezond uit.
Oud 12-11-2006, 17:55
ook hallo
ook hallo is offline
Alsof er bij haar rug een stuk mist ofzo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten