Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2006, 19:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Volgens mij is er nog geen topic voor de KNVB-beker van dit seizoen. In augustus hebben de amateurclubs een eerste ronde gespeeld en de winnaars van deze eerste ronde zijn door naar de tweede ronde die deze week op dinsdag, woensdag en donderdag op het programma staat. In deze ronde stromen ook alle betaald voetbalclubs in. Dus ook de clubs die Europees Voetbal spelen, mooi zo.

Het programma voor de tweede ronde:

Dinsdag 19 september:
FC Utrecht - AGOVV
RBC Roosendaal - Helmond Sport
Ter Leede - Stormvogels Telstar
Rijnsburgse Boys - Fortuna Sittard
IJsselmeervogels - NAC Breda
ASWH - Cambuur L.
De Graafschap - VVV-Venlo
SC Genemuiden - FC Omniworld
HSC '21/Brein - FC Den Bosch
Sparta Nijkerk - Haarlem
Excelsior '31 - Go Ahead Eagles
Flevo Boys - Willem II
Achilles '29 - FC Volendam
FC Eindhoven - Heracles Almelo
HHC Hardenberg - MVV
FC Emmen - FC Zwolle

Woensdag 20 september:
DOTO - FC Twente
Türkiyemspor - ADO Den Haag
EVV - NEC
RKC Waalwijk 2 - Ajax
ONS Sneek - AZ 2
Argon - Vitesse
Kozakken Boys - PSV
SV Meerssen - WHC
Be Quick '28 - VVOG
De Treffers/Kegro - Sparta Rotterdam
FC Groningen - TOP Oss

Donderdag 21 september:
BV Veendam - Feyenoord
SC Heerenveen - Roda JC
Schijndel/SBA Euro - Excelsior
Bennekom - AZ
RKC Waalwijk - FC Dordrecht

Mooiste affiche is natuurlijk over het algemeen gezien Heerenveen - Aachen Nord. Wij moeten uit naar HHC, een hoofdklasser in de buurt van Zwolle. Met amateurs hebben we het altijd lastig, dus ik verwacht geen hoge uitslag, maar natuurlijk moet dit op papier geen probleem voor ons zijn.
Oud 18-09-2006, 20:01
Bertje B.
Bertje B. is offline
Jammer dat we niet naar Turkiespor mogen maar zat er vanaf het begin af aan al in. Wordt gewoon elke keer een spelletje gespeeld om ons er niet bij te krijgen of zo min mogelijk. Vind dan ook dat het bestuur ons dan voor een keer tegemoet mag komen door de A1 er heen te sturen of gewoon niet op te dagen. Die beker winnen we toch niet.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 23:22
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline

Uitwedstrijd #500.000, verhouding thuiswedstrijden: uitwedstrijden is echt kut.

Ik hoop dat NAC Ijsselmeervogels niet onderschat want niet 100% scherp spelen kan voor NAC dodelijk zijn.
Oud 18-09-2006, 23:42
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
wij moeten naar hsc, tja dat mag toch geen probleem wezen. maarja vorig jaar zijn we er uitgeknikkerd door excelsior maassluis, dus je weet nooit
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 10:11
Fides
Fides is offline
Er zullen weer een paar Jupiler League ploegen er worden uitgeknikkerd door amateurs zo te zien

ASWH - Cambuur L.
Sparta Nijkerk - Haarlem

Hier zie ik de amateurs nog wel kans maken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 10:56
Lachmetmij
Lachmetmij is offline
Citaat:
Fides schreef op 19-09-2006 @ 11:11 :
Er zullen weer een paar Jupiler League ploegen er worden uitgeknikkerd door amateurs zo te zien

ASWH - Cambuur L.
Sparta Nijkerk - Haarlem

Hier zie ik de amateurs nog wel kans maken.
Ik hoop dat Sparta Nijkerk wint!! Dan ga ik een feestje vieren vanavond
Oud 19-09-2006, 11:59
Bertje B.
Bertje B. is offline
Rijnsburg is een taaie tegenstander voor Sittard. NAC moet toch wel winnen van IJsselmeervogels, ondanks dat IJsselmeervogels zeker mee zou kunnen draaien in de Jupiler League.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 21:07
Fides
Fides is offline
Rijnsburg is de eerste amateurvereniging die een BVO heeft uitgeschakeld.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 21:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
NOS Langs de Lijn net: "De grootste verrassing vond vanavond plaats in Noordwijk, waar Rijnsburgse Boys de eerste divisieploeg Fortuna Sittard versloeg." Ik dacht bij mijn eigen: nou, zo'n verrassing vind ik dat niet.

Fortuna eruit, VVV eruit, Roda donderdag naar Heerenveen dus die krijgen het ook moeilijk, dus misschien wel na 1 ronde slechts 1 Limburgse club over? Want wij wonnen "gewoon" met 1-4 van HHC. Gewoon een goede, verdiende overwinning.

Alle uitslagen van vanavond:
FC Utrecht - AGOVV 3-1
RBC Roosendaal - Helmond Sport 3-1
Ter Leede - Stormvogels Telstar 1-2 (na verlenging)
Rijnsburgse Boys - Fortuna Sittard 1-0
IJsselmeervogels - NAC Breda 2-4
ASWH - Cambuur L. 4-2 (na verlenging)
De Graafschap - VVV-Venlo 3-1
SC Genemuiden - FC Omniworld 3-2 (na verlenging)
HSC '21/Brein - FC Den Bosch 3-4
Sparta Nijkerk - Haarlem 1-6
Excelsior '31 - Go Ahead Eagles 0-1
Flevo Boys - Willem II 0-2
Achilles '29 - FC Volendam 0-0 (nog bezig, waarschijnlijk dus strafschoppen)
FC Eindhoven - Heracles Almelo 3-2 (na verlenging, ook een verrassing!)
HHC Hardenberg - MVV 1-4
FC Emmen - FC Zwolle 1-0
Oud 20-09-2006, 20:41
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het blijken toch lastige klussen voor NEC en PSV

En Gentenaar in de basis bij Ajax, eindelijk
Oud 20-09-2006, 21:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Uitslagen vanavond:
DOTO - FC Twente 1-7
Türkiyemspor - ADO Den Haag 1-6
EVV - NEC 0-2
ONS Sneek - AZ 2 0-2
Argon - Vitesse 1-3
Kozakken Boys - PSV 0-2
Be Quick '28 - VVOG 4-1 (na verlenging)
De Treffers/Kegro - Sparta Rotterdam 2-6
FC Groningen - TOP Oss 2-1

Nog bezig:
RKC Waalwijk 2 - Ajax 2-5
SV Meerssen - WHC 3-3

Hm, eigenlijk geen verrassingen tot nu toe.
Oud 20-09-2006, 21:03
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-09-2006 @ 22:00 :
Hm, eigenlijk geen verrassingen tot nu toe.
Gentenaar twee keer gepasseerd en jij zegt "geen verrassingen"?

Hij is niet meer de penaltykiller die hij was
Oud 21-09-2006, 09:08
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik vind het in ieder geval al een stuk eerlijker dat de "grote" clubs nu vroeger in de beker worden ingeschakeld...
Oud 21-09-2006, 09:10
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-09-2006 @ 22:03 :

Hij is niet meer de penaltykiller die hij was
volgens mij was Ten Cate behoorlijk kwaad.
Oud 21-09-2006, 10:37
Gimme more beer
Citaat:
Tofke_H schreef op 21-09-2006 @ 10:08 :
Ik vind het in ieder geval al een stuk eerlijker dat de "grote" clubs nu vroeger in de beker worden ingeschakeld...
Ja, zonder meer. Ik vind het altijd een beetje laf om clubs te gaan voortrekken als ze UEFA Cup spelen. Dat maakt het gewoon moeilijker voor de clubs die dat niet doen.
Oud 21-09-2006, 10:38
Gimme more beer
Citaat:
Duplo - Dos schreef op 21-09-2006 @ 10:10 :
volgens mij was Ten Cate behoorlijk kwaad.
Gentenaar is nog steeds een uitstekende keeper, dat bleek wel bij Borrussia vorig jaar, maar je moet er even aan wennen dat je geen lengte op goal hebt.
Oud 21-09-2006, 10:57
Fides
Fides is offline
Ten Cate was gelukkig woendend op zeikstralen als Perez en zijn medereserves. Krijgen ze een prima kans om zich te bewijzen, spelen ze als zoutzakken. Dit RKC 2 moet je oprollen met 6-0.

Hulde voor Kozakken Boys hoe zij zich hielden. Maar met leuke spelers als Houwing en Koswal ben je natuurlijk geen gemiddelde amateurclub.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 12:35
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Houwing ;( die gun je nog geen amateurclub

Ook Sergio de Windt zag ik nog langskomen ergens, toch altijd leuk om te zien hoe sommige zgn grote talenten afglijden.

Ja Ten Cate was erg duidelijk, sommige spelers hebben bij hem niet meer het recht om nog enig commentaar te leveren op het ontbreken van een basisplaats na gisteravond. Hij neemt in ieder geval geen blad voor de mond

Twente wint met 1-7 en doet gewoon wat het moet doen Alleen heb ik me weer mateloos geergerd aan Boschker die voor de zoveelste keer eens weer ongeconcentreerd in zijn goal staat. Het is een van de beste keepers in de eredivisie nog altijd, maar hij staat met zoveel arrogantie op het veld dat hij elke wedstrijd minstens 4 ballen zo de zijlijn over trapt of weer een of ander rare terugspeelbal verkeerd verwerkt omdat hij niet geconcentreerd is
Oud 21-09-2006, 17:39
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-09-2006 @ 11:38 :
Gentenaar is nog steeds een uitstekende keeper, dat bleek wel bij Borrussia vorig jaar, maar je moet er even aan wennen dat je geen lengte op goal hebt.
hmm, sorry, ik had beter geen quote kunnen doen, ik bedoel dat hij kwaad was in het algemeen zegmaar, zoals fides zegt
Oud 21-09-2006, 17:39
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Fides schreef op 21-09-2006 @ 11:57 :
Ten Cate was gelukkig woendend op zeikstralen als Perez en zijn medereserves. Krijgen ze een prima kans om zich te bewijzen, spelen ze als zoutzakken. Dit RKC 2 moet je oprollen met 6-0.

Hulde voor Kozakken Boys hoe zij zich hielden. Maar met leuke spelers als Houwing en Koswal ben je natuurlijk geen gemiddelde amateurclub.
maar er maar 12-0 van
Oud 21-09-2006, 18:38
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 21-09-2006 @ 13:35 :

Ook Sergio de Windt zag ik nog langskomen ergens, toch altijd leuk om te zien hoe sommige zgn grote talenten afglijden.
Die jongen heeft toen toch bij Juventus gezeten? of was dat een andere... Ik dacht dat'ie bij Argon zat.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 18:49
Fides
Fides is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 21-09-2006 @ 19:38 :
Die jongen heeft toen toch bij Juventus gezeten? of was dat een andere... Ik dacht dat'ie bij Argon zat.
Jup, hij werd even genoemd maar ik dacht dat ze zeiden dat hij een blessure had.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 18:50
Fides
Fides is offline
vanavond resten nog
do 21/9 BV Veendam Feyenoord 19.45 vb
do 21/9 SC Heerenveen Roda JC 20.15 vb
do 21/9 RKC Waalwijk FC Dordrecht 20.00 vb
do 21/9 Bennekom AZ 20.00 vb
do 21/9 Schijndel/SBA Euro Excelsior 20.00 vb

Ik verwacht geen verrassingen en hoop dat Heerenveen wint.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 20:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-09-2006 @ 22:03 :
Ach ja, je kon hem niets verwijten bij die doelpunten vond ik. Wel frappant: Ajax wint met 5-0 van RKC 1, maar tegen RKC 2 wint het met 5-2. Maja, uitslagen zeggen niet alles. Verder vond ik dat Sneijder rood had mogen krijgen naar aanleiding hoe hij tegen de scheids te keer ging. Bah, blijft toch soms een misselijk ventje.

Citaat:
Fides schreef op 21-09-2006 @ 11:57 :
Leeeeeeooooo.
Toch wel jammer dat-ie het niet ver geschopt heeft in het betaalde voetbal, in ons kampioenschap speelde hij echt super. Maja, dat is al weer 9 jaar geleden...

Trouwens, vanavond mag Roda voor mij wel eens voor 1 keertje winnen (al mopper ik natuurlijk ook niet bij een nederlaag), waardoor wij ze in de volgende ronde mogen uitschakelen.
Oud 21-09-2006, 21:06
Fides
Fides is offline
AZ doet wat het doen moet...10-0 winnen van een amateurclub. En wat had Feyenoord het moeilijk met Veendam :\
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2006, 21:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Eindstanden van vanavond:
Bennekom - AZ 0-10
Veendam - Feyenoord 2-3
RKC Waalwijk - FC Dordrecht 3-2
Heerenveen - Aachen-Nord 0-2

Tussenstand (verlenging):
Schijndel - Excelsior 0-0

Jammer, Roda heeft gewonnen. Naja, dan schakelen wij ze de volgende ronde wel uit.

Nu maar hopen nu op een leuke loting.
Oud 21-09-2006, 21:08
Fides
Fides is offline
Roda maakt in de slotseconde nog 2-0 tegen Heerenveen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 22:14
Spelvout
Spelvout is offline
Ach, die 2-0.. Leuk voor de statistiek, maar werd in de slotseconde gescoord, H'veen speelde alles of niets. Jammer voor mijn club, maar qua belasting misschien niet eens heel slecht. Met Europees voetbal erbij..
Oud 22-09-2006, 01:06
Gimme more beer
Ahw, FC Twente uit. Daar stopt de rit
Oud 22-09-2006, 09:41
tripple
tripple is offline
Loting 3e ronde

FC Groningen - NAC Breda
Jong AZ - SC Genemuiden (am)
Achilles'29 (am) - Sparta Rotterdam
Haarlem - FC Den Bosch
FC Twente – NEC
Roda JC - ASWH (am)
De Graafschap - FC Emmen
RBC Roosendaal - FC Eindhoven
Be Quick (am) - Willem II
RKC Waalwijk – Feyenoord
FC Utrecht - Rijnsburgse Boys (am)
Vitesse – PSV
MVV - Stormvogels Telstar
Ajax - ADO Den Haag
AZ - SV Meerssen (am)
Go Ahead Eagles – Excelsior
speeldata 7, 8, 9 november
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 09:49
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Veel eredivisieclubs er dus uit in de volgende ronde, ergens jammer, maar ook gunstig voor AZ...

Een gunstigere loting was er voor AZ (en Jong AZ) volgens mij niet mogelijk.
Oud 22-09-2006, 12:46
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-09-2006 @ 02:06 :
Ahw, FC Twente uit. Daar stopt de rit
Ik was erg tevreden met NEC thuis

Maargoed, het blijft bekervoetbal
Oud 22-09-2006, 12:51
Bertje B.
Bertje B. is offline
Hoe krijgen ze het voor elkaar, Ajax uit Opmerkelijk dat Genee opeens andere kleren aanhad en dan KeSSler wel 3x moest zeggen dat ie zich moest haasten om bij de loting te zijn.

Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 14:22.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 13:15
Roadrunner
Roadrunner is offline
omg feyenoord wordt met de week slechter
Oud 22-09-2006, 17:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 22-09-2006 @ 13:51 :
Hoe krijgen ze het voor elkaar, Ajax uit Opmerkelijk dat Genee opeens andere kleren aanhad en dan KeSSler wel 3x moest zeggen dat ie zich moest haasten om bij de loting te zijn.
Volgens Genee hoorde je Kessler ook diep zuchten toen de wedstrijd Ajax - ADO werd geloot. Haha, hoe kán het ook anders...

Mooi, we hebben thuis geloot, altijd leuker dan uit. Telstar is zeker te doen... en als we winnen, dan maar hopen de volgende ronde op een spraakmakende tegenstander in een volle Geusselt.
Oud 22-09-2006, 17:38
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-09-2006 @ 18:37 :
Volgens Genee hoorde je Kessler ook diep zuchten toen de wedstrijd Ajax - ADO werd geloot. Haha, hoe kán het ook anders...

Mooi, we hebben thuis geloot, altijd leuker dan uit. Telstar is zeker te doen... en als we winnen, dan maar hopen de volgende ronde op een spraakmakende tegenstander in een volle Geusselt.
Juist hopen op een mindere tegenstander. Kan je lekker ver komen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 22-09-2006 @ 18:38 :
Juist hopen op een mindere tegenstander. Kan je lekker ver komen
Tja, dat kan ook ja. Van de ene kant hoop je op zwakke tegenstanders, waardoor het bekeravontuur van vorig seizoen geëvaneerd wordt (kwartfinale) of misschien wel wordt verbeterd.
Maja, van de andere kant als je als club al jaren in de eerste divisie speelt snak je ook wel naar een thuiswedstrijd tegen een topclub. Volle bak, goede sfeer, leuk affiche, goed voor de recettes / financiën, iets wat je dan al jaren niet meer hebt meegemaakt.
Oud 22-09-2006, 20:38
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-09-2006 @ 18:46 :
Tja, dat kan ook ja. Van de ene kant hoop je op zwakke tegenstanders, waardoor het bekeravontuur van vorig seizoen geëvaneerd wordt (kwartfinale) of misschien wel wordt verbeterd.
Maja, van de andere kant als je als club al jaren in de eerste divisie speelt snak je ook wel naar een thuiswedstrijd tegen een topclub. Volle bak, goede sfeer, leuk affiche, goed voor de recettes / financiën, iets wat je dan al jaren niet meer hebt meegemaakt.
Maar hoe verder je komt, hoe beter de clubs worden Natuurlijk helemaal mooi als je PSV, AZ en Ajax achter elkaar krijgt en ze alle 3 verslaat maar dat zie ik niet gauw gebeuren namelijk. Als je er dan toch uitmoet tegen een goeie club, dan maar zo ver mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 17:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 22-09-2006 @ 21:38 :
Maar hoe verder je komt, hoe beter de clubs worden Natuurlijk helemaal mooi als je PSV, AZ en Ajax achter elkaar krijgt en ze alle 3 verslaat maar dat zie ik niet gauw gebeuren namelijk. Als je er dan toch uitmoet tegen een goeie club, dan maar zo ver mogelijk.
Dat wel ja... net zoals vorig jaar bij ons, ver gekomen en tegen AZ in de kwartfinale eruit. Was een mooie dag toen, met bijna 1000 man uit Maastricht in de Alkmaarderhout. Hopen dat iets soortgelijks dit seizoen weer gaat gebeuren.
Oud 08-11-2006, 10:01
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline

Een mooie overwinning op Groningen gisteren, ik had wel verwacht dat NAC een kans had omdat het sterk in uitwedstrijden speelt ( behalve tegen AZ ) maar counteren is wel aan ons besteed dit seizoen.

Nu hopen op een thuiswedstrijd voor de verandering.
Oud 08-11-2006, 10:10
Gimme more beer
Het klinkt gek, maar ze maken een goede (30%) kans tegen Twente. Als de verdediging gewoon weer staat zoals hij hoort te staan, kun je daar winnen.
Oud 08-11-2006, 10:21
Nacbredahb
Nacbredahb is offline
Nac Breda cupfighters!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 10:21
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-09-2006 @ 18:21 :
Dat wel ja... net zoals vorig jaar bij ons, ver gekomen en tegen AZ in de kwartfinale eruit. Was een mooie dag toen, met bijna 1000 man uit Maastricht in de Alkmaarderhout. Hopen dat iets soortgelijks dit seizoen weer gaat gebeuren.
Nou, jullie zijn iig weer op de goeie weg...

Pfff, voor ons vanavond een lastige thuiswedstrijd tegen SV Meerssen... Veel spelers krijgen rust.
En morgen maakt Luirink zijn rentree met Jong AZ tegen SC Genemuiden.
Oud 08-11-2006, 11:25
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 08-11-2006 @ 11:01 :

Een mooie overwinning op Groningen gisteren, ik had wel verwacht dat NAC een kans had omdat het sterk in uitwedstrijden speelt ( behalve tegen AZ ) maar counteren is wel aan ons besteed dit seizoen.

Nu hopen op een thuiswedstrijd voor de verandering.
Zou de 2de bekerwedstrijd thuis zijn in 5 jaar

maaruh wat een heerlijke wedstrijd gister ja.. lekker achteruit hangen, en zodra groningen ook maar een klein gaatje laat vallen pats boem, counteren en scoren!

Van mij mogen ze zo vrijdag thuis tegen Heerenveen ook spelen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 12:07
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Groningen had ik zeker niet verwacht 2de thuisnederlaag voor ze in de Euroborg, en ook nog allebei in de beker. Wil wel eens helpen als slechtdraaiende ploegen gewoon 100% op de counter spelen, dan wordt het ook nog wel geaccepteerd door het publiek als de resultaten maar goed zijn. Als NEC dat vanavond maar achterwege laat... Wat NAC bij Groningen kan moeten zij ook wel bij ons kunnen, die 30% zie ik ook nog wel inzitten GMB
Oud 08-11-2006, 12:50
Gimme more beer
NEC kan helemaal niet counteren, de omschakeling is het zwakste punt.
Oud 08-11-2006, 13:02
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dan zie ik ze niet zo snel winnen

Ik snap niet waarom NEC Wielaert zomaar heeft laten lopen btw, een van de belangrijkste redenen waarom Twente zo goed presteert dit jaar.
Oud 08-11-2006, 13:20
Gimme more beer
Wisgerhof is een vele malen betere centrale verdediger en Wielaert presteerde bij NEC niet naar behoren op de rechtsbackpositie. Z'n opbouw is te langzaam en hij is niet creatief genoeg. Daarnaast wilde hij zelf weg, omdat Lok hem bij NAC een positie in het centrum beloofde. Toen Lok ontslagen werd, wilde hij niet meer naar NAC, maar hij vond het blijkbaar een afgang om toch nog bij NEC bij te tekenen, dus ging hij naar Twente. Hij heeft hier wel vijf jaar gespeeld hè!

Onze rechterkant is nu inderdaad te zwak, al is Muslu een uitstekende rechtsback. Presteert daar veel beter dan Wielaert vorig jaar. Maar Barreto is gewoon prut, de laatste tijd.
Oud 08-11-2006, 13:30
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2006 @ 14:20 :
Wisgerhof is een vele malen betere centrale verdediger en Wielaert presteerde bij NEC niet naar behoren op de rechtsbackpositie. Z'n opbouw is te langzaam en hij is niet creatief genoeg. Daarnaast wilde hij zelf weg, omdat Lok hem bij NAC een positie in het centrum beloofde. Toen Lok ontslagen werd, wilde hij niet meer naar NAC, maar hij vond het blijkbaar een afgang om toch nog bij NEC bij te tekenen, dus ging hij naar Twente. Hij heeft hier wel vijf jaar gespeeld hè!

Onze rechterkant is nu inderdaad te zwak, al is Muslu een uitstekende rechtsback. Presteert daar veel beter dan Wielaert vorig jaar. Maar Barreto is gewoon prut, de laatste tijd.
Ja bij Twente startte hij de eerste 2 wedstrijden op rechts, en dat was echt dramatisch. Maar sinds hij in het centrum staat is hij echt verschrikkelijk goed bezig, hij vult Zomer ontzettend goed aan
Oud 08-11-2006, 18:19
Verwijderd
Ik post hier even zodat ik deze topic sneller terugvind met zoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten