Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn vriend die als ik mijn bord pas half leeg heb vraagt "wil je zometeen nog wat of heb je genoeg?" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zucht, vermoeiend hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
Deze zijn ook irritant (volgens mij zijn al eerder genoemd): 'Dat had ik nou nooit van jou verwacht' ‘Dat zeg ik toch al járen?’ of ‘dat heb ik al zo vaak gezegd’ terwijl het de eerste keer is dat ze dat zeggen. Mensen (met name tantes die je twee keer per jaar ziet ofzo) die op verjaardagen e.d zich naar je toe buigen en op een samenzweerderige fluistertoon vragen: ‘en, heb je al een vriendje?’ ‘Wéét je dat dan niet?’ (Nee. Zou ik het vragen als ik het zou weten!?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom is dat irritant?
||
Citaat:
Nou, wiens schuld is het dan dat ik niet weet wie dat is? Zij zouden bij god niet weten wie of wat radiohead is. En het is ook niet zo dat we op school de hele dag over Jan willekeurigman praten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet je voor de verandering eens doen! |
![]() |
||
Citaat:
'het is niet dat ik jou lelijk vind, ofzo, maar ik zou nooit zo dun willen zijn als jij'. Nou sorry hoor, maar als ik had gezegd: 'het is niet dat ik jou lelijk vind, maar gelukkig ben ik niet zo dik als jij' dan was ik de bitch van het jaar geweest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En googlen was nog niet eens een werkwoord... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus, de hele wereld zit je tegen, oorlog etc, en dan kan je natuurlijk altijd nog tegen jezelf gaan zitten liegen. Dat kan iedereen. En er vroeg laatst iemand of ik een vriendje had. 'Nee,' zeg ik. Dan kijkt ze me zo melijdend aan maar ze zegt iets van 'Ah, het gekke vrijgezellenleven! Goed zo, meid!' ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Waar ik me aan irriteerd Anoniemens | 2 | 01-10-2016 10:41 | |
Onzin |
Hoe spreken jullie auto uit? ootoo of autoo? Verwijderd | 56 | 30-08-2015 21:53 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #2 Miekje* | 500 | 26-01-2010 10:15 | |
De Kantine |
de zeg-maar-ziekte Verwijderd | 101 | 16-10-2003 14:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AH-medewerkers in cel na overmeesteren van winkeldief Verwijderd | 178 | 21-06-2003 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |