| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Kim en euh mensen die ik 'ken' en die verder niet op het forum komen maar kennelijk wel op Cenobytes.Dus wtf, half 't internet is daar. Misschien moet ik er ook een keer heen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar netjes
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Vandaag saai dagje.. Vannacht erg gezellig gehad in een kroegje, om half 5 mijn bed ingerolt.. Om 11 uur er weer uit met hoofdpijn, enorme verkoudenheid en keelpijn. Vanmiddag weer naar huis met trein, en vanavond carnavallen.. Oei, geen zin... Morgen om 7 uur weer werken, omdat ik zó moe ben...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en epd en ragdoll ook. |
|
|
|
||
|
Citaat:
ns hé |
||
|
|
||
|
Citaat:
Lange dag gehad. Wijchen, werken, chillen, friet, tv en pils. En Jonas die zojuist naar huis is gegaan midden in de storm. There will be quiet....
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
waar?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
is dat raar
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 10:54 | |
| De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 16:48 | |
| De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 15:59 | |
| Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 17:00 | |
| Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 17:01 | |
| Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 10:11 | |