Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
you cant stop rock en roll? you can with a baseball bat ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind ze nogal ongeloofwaardig, aangezien ze bijna nooit nauwkeurige metingen verrichten, geen herhalingsonderzoeken toepassen en de uitkomst daarom vaak niks waard is. Het gaat natuurlijk om de mooie beelden voor TV, maar ze mogen best een beetje meer moeite doen om ook fatsoenlijk te onderzoeken, zodat wat ze beweren ook echt waar is. Edit: Gefeliciteerd T_ID! (21 ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Masaru Emoto , Jacques Benveniste Ik vind het nog wel leuk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
De meeste mensen zouden denk ik paniekerig in dat drijfzand gaan bewegen, waardoor je zinkt. Nu weet iedereen tenminste dat stil blijven "zitten" een beter idee is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
lol, dit haal ik ook eruit vandaan ![]() REIKO: So when a person dies, if they are unable to attain sattori at that time, their soul remains on this planet as water? DR. EMOTO: That is what I believe, yes. The Japanese character for spirit is a combination of the words "rain" and "soul." People who have seen ghosts report seeing them in water or in places where there is a lot of humidity. It's as if the imprint of the soul, which is in the form of water, suddenly takes form when surrounded by water or moisture -- much like a mirage. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Jammer dat de letteraanduidingen hier niet zo goed te zien zijn. Voor degenen die het wel kunnen zien: P = penis, Ur = urethra, Pe = perineum, V = vagina, U= uterus, S = symfysis, B = blaas, I = darmen, L5 = ruggenwervel op niveau lumbaal 5, Sc = Edit: Omg, nóóit zomaar iets overnemen uit de literatuur ![]() ![]() Wat men overigens niet verwacht had, was dat de penis in deze toestand de vorm van een boemerang aanneemt. Zie ook: http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang29/18-29/7.htm. De betreffende wetenschappers hebben voor dit onderzoek de Ig-Nobelprijs voor de geneeskunde gewonnen. Tsja ![]() Een voorbeeld van wetenshap die ik onzinnig vind, is het onderzoek naar het verband tussen borstvoeding en het uiteindelijke IQ van het kind. De conclusie luidde dat mensen die als baby borstvoeding gekregen hebben gemiddeld een hoger IQ hebben, maar dat het waarschijnlijk niet de borstvoeding is geweest die dit veroorzaakt heeft.
Laatst gewijzigd op 11-11-2006 om 15:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Testresulaten Geel | 23 | 30-10-2009 17:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kindermishandeling door autoriteiten in New York Verwijderd | 41 | 07-12-2004 20:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |