Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ik zeg toch niet dat jij zegt dat ik heb gezegd (vul in)" "Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg" "Goh, heb je nieuwe kleren?" "Ja!" "....." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
;x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik: "Nee." Mijn moeder: "Is ze dik?" Maar dat was niet irritant. Wel irritant: "Waarom deed je dat?" "Gewoon." "Ik heb geen zin in een hele discussie." "Ik zie jou morgen weer." "Ja. Tot morgen." "Tot morgen." "Doei." "Doei."
||
Citaat:
![]() Huhu. Ik ga dat op onzin spammen ![]()
||
Citaat:
![]() OT: (ik quote Tink* even): *op verjaardag is* 'Waar is je vriendje dan?' *zucht* 'Die heb ik niet.' 'Zo'n leuke meid geen vriendje, hoe kan dat nou?' en dan wachten ze serieus op je antwoord.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ojee.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook: eipo, euri (of nog erger: euri's), uro. Dat heet euro. En nee, dat jij geen Griekse letters kan lezen betekent niet dat ze het in Griekenland wel eipo noemen. ('jij' = algemeen bedoeld) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of als mensen ineens iets in het Engels zeggen en ik daar even niet op rekende en het dus niet begreep. In plaats van zeggen: ik begrijp het, zeggen ze dan bijv. I understand. Als ik dan zeg: 'wat zei je?' gaan ze me vertellen wat het betekent. AAAARGH ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Waar ik me aan irriteerd Anoniemens | 2 | 01-10-2016 10:41 | |
Onzin |
Hoe spreken jullie auto uit? ootoo of autoo? Verwijderd | 56 | 30-08-2015 21:53 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #2 Miekje* | 500 | 26-01-2010 10:15 | |
De Kantine |
de zeg-maar-ziekte Verwijderd | 101 | 16-10-2003 14:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AH-medewerkers in cel na overmeesteren van winkeldief Verwijderd | 178 | 21-06-2003 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |