Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2006, 13:15
deoxyribose
deoxyribose is offline
Nou ik heb lieve mannelijke vrienden waar ik absoluut niet mee naar bed wil, maar dat komt omdat ik ze onaantrekkelijk vind. Maar dat hoeft niet te betekenen dat er nooit vriendschap kan plaatsvinden. Ik kies m'n maatjes uit omdat we samen lol kunnen hebben, niet omdat ze er zo leuk uitzien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2006, 13:16
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
reine claude schreef op 15-11-2006 @ 13:45 :
Typisch, de vrouwen zeggen 'ja', de mannen 'nee'.
omdat vrouwen niet beseffen dat hun mannelijke vrienden intellectual whores en cuddle bitches zijn
Oud 15-11-2006, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 15-11-2006 @ 14:16 :
omdat vrouwen niet beseffen dat hun mannelijke vrienden intellectual whores en cuddle bitches zijn
En doordat die tweede X vooral gevuld lijkt te zijn met:

1. Naïviteit
2. Anti-zelfvertrouwengenen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 15-11-2006 @ 13:41 :
ik wind er ook nooit doekjes om

ben niet zo subtiel
't Werkt ook wel, hoor; als een jongen meteen aangeeft dat hij me aantrekkelijk vindt, zal ik daar in ieder geval rekening houden en misschien zelf ook wel op die manier interesse tonen (en anders wordt het ongemakkelijk en ga ik hem vermijden ).
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 15:53
VelvetDreams
VelvetDreams is offline
Ik ben wel nog hele goede gewoon vrienden met mijn ex. Maar dan hebben we wel een relatie van te voren gehad.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 16:13
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
VelvetDreams schreef op 15-11-2006 @ 16:53 :
Ik ben wel nog hele goede gewoon vrienden met mijn ex. Maar dan hebben we wel een relatie van te voren gehad.
haha je begrijpt het niet. hij wil gewoon seks met jou.
Oud 15-11-2006, 19:14
EggeD
EggeD is offline
hehe en hoe hoger op de ladder hoe eerder verliefd zeker, of "wanneer verliefd de knapheidsgrens omhoog" ?

daarnaast is t logisch dat je knappe meiden liever zou neuken dan lelijke, daar hoef je geen ladder voor te construeren. het ook daadwerkelijk willen neuken is een tweede, ikzelf wil dat alleen als ik geil ben. zelfs dan is daadwerkelijk neuken nog een derde, wat ik alleen met mn chick doe. jammer voor die ladder !

ps: hoe hoog op de ladder staan jullie moederrzzzz ?
Oud 15-11-2006, 20:58
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
EggeD schreef op 15-11-2006 @ 20:14 :
hehe en hoe hoger op de ladder hoe eerder verliefd zeker, of "wanneer verliefd de knapheidsgrens omhoog" ?

daarnaast is t logisch dat je knappe meiden liever zou neuken dan lelijke, daar hoef je geen ladder voor te construeren. het ook daadwerkelijk willen neuken is een tweede, ikzelf wil dat alleen als ik geil ben. zelfs dan is daadwerkelijk neuken nog een derde, wat ik alleen met mn chick doe. jammer voor die ladder !

ps: hoe hoog op de ladder staan jullie moederrzzzz ?
Staat erbij vermeld dat monogamie geen factor van belang is omdat het gaat om wat je wíl doen, niet om wat je daadwerkelijk doet.
Oud 15-11-2006, 21:00
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-11-2006 @ 15:52 :
't Werkt ook wel, hoor; als een jongen meteen aangeeft dat hij me aantrekkelijk vindt, zal ik daar in ieder geval rekening houden en misschien zelf ook wel op die manier interesse tonen (en anders wordt het ongemakkelijk en ga ik hem vermijden ).
als ik je nou zeg dat ik je aantrekkelijk vind, ga je me dan ontwijken op de meet?
Oud 15-11-2006, 21:05
Vice
Vice is offline
Citaat:
Faerie schreef op 15-11-2006 @ 12:34 :

Dat vind ik ook hoor, wat zij zegt.
Maar nee, volgens de laddertheorie moet een man dan of homo zijn óf al een vriendin hebben die hoger op de ladder staat. Ik vind dit gewoon echt niet kloppen. Sowieso, een vriendschap werkt toch niet echt als je elkaar super aantrekkelijk vindt? En dan bedoel ik echt zo aantrekkelijk dat je wel eens met elkaar in het bed zou willen duiken. Een vriendschap is gewoon heel iets anders.
Mannen zien dat verschil niet. Daarom kun je ook beter voor zo'n vriendschap gelijk aangeven dat je hem lelijk en onaantrekkelijk vindt. Anders geef je hem misschien valse hoop.
Oud 16-11-2006, 07:40
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 15-11-2006 @ 21:58 :
Staat erbij vermeld dat monogamie geen factor van belang is omdat het gaat om wat je wíl doen, niet om wat je daadwerkelijk doet.
da's t hele idee van den moderne mensch, inhiberen
Oud 16-11-2006, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 15-11-2006 @ 22:00 :
als ik je nou zeg dat ik je aantrekkelijk vind, ga je me dan ontwijken op de meet?
Ik heb een vriendje, doos Chloe is vrij!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 16:29
Verwijderd
O jeetje... als dit klopt doen er wel veel mannen hun best om seks met me te hebben of ben ik gewoon wolf ugly
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 16:36
EXBO
EXBO is offline
Ik denk niet dat er veel waarheid in de laddertheorie zit, ik ben be
vriend met veel jongens, vroeger zelfs met meer jongens dan meisjes. Maar dat kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik toen zo jong was, dat ik niet echt aan verliefdheid en vrijwel niet aan seks dacht.

OT: Laatste liep ik met gewoon een vriend door het winkelcentrum om een cadeautje te kopen voor een gezamelijke vriendin en hij kwam een bekende tegen, die dacht dat ik zijn vriendin was. We hebben daar om gelachen achteraf, hij is echt mijn type niet
Oud 16-11-2006, 16:37
Lotte
Lotte is offline
Ik heb heel veel vrienden, een aantal daarvan is aangetrokken tot mij (geweest) maar ik heb meerdere malen, soms echt heel vaak, moeten zeggen dat dat niet wederzijds is. En toch blijven we vrienden, na 6 jaar denk ik niet dat die jongens nog hoop hebben op een goede afloop. En die jongens hebben inmiddels vaak ook al een relatie achter de rug, waarbij we ook gewoon goede vrienden bleven. Maar ik denk wel dat mannen zichzelf wat meer kunnen aanleren om iemand niet lelijk te vinden maar toch niet met diegene naar bed te willen. Ik bedoel, je bent echt geen mietje als je niet sexueel gefrustreerd ben. Ik denk dat het aanleerbaar (nurture) is voor mannen om sex minder los van liefde te zien. Maar dat is mijn mening en het is natuurlijk veel makkelijker om jezelf aan te praten dat je er niks aan kan doen en dat het uiterst normaal is dat je de halve vrouwelijke bevolking wil neuken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 17:00
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-11-2006 @ 17:24 :
Ik heb een vriendje, doos Chloe is vrij!
hmm
Oud 16-11-2006, 17:27
Vlooienband
Vlooienband is offline
Dikke, vette bullshit dat ze het niet kunnen zijn.
Oud 16-11-2006, 18:22
Verwijderd
ik heb vrij veel vriendinnen waar ik toch echt geen sex mee wil.

en het zijn wel goede vriendinnen. dus mannen en vrouwen kunnen wel degelijk vrienden zijn
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 22:00
Shitonya
Shitonya is offline
Nog zoveel idioten die het tegenspreken. Ga maar eens naakt ( lingerie / boxert mag ook ) voor je vriend(in) van het andere geslacht staan en vraag "neuken?". Als de ander geen ja zegt ben je of lelijk of homo. Of, je hebt degene al eens gehad en het viel zo tegen dat je een tweede keer niet ziet zitten, behalve in een zeer dronken bui.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 22:14
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 16-11-2006 @ 23:00 :
Nog zoveel idioten die het tegenspreken. Ga maar eens naakt ( lingerie / boxert mag ook ) voor je vriend(in) van het andere geslacht staan en vraag "neuken?". Als de ander geen ja zegt ben je of lelijk of homo. Of, je hebt degene al eens gehad en het viel zo tegen dat je een tweede keer niet ziet zitten, behalve in een zeer dronken bui.
Hmm, mijn ex zou wel degelijk 'nee' zeggen. Omdat hij respect voor me heeft en voor zichzelf en weet dat het niet zal werken.
Maar als er geen relatie is geweest, werkt het inderdaad in de meeste gevallen wel zo...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 22:17
Vice
Vice is offline
Citaat:
Inflammae schreef op 16-11-2006 @ 19:22 :
ik heb vrij veel vriendinnen waar ik toch echt geen sex mee wil.
Ik heb ook veel vriendinnen waar ik echt geen seks mee wil. Ook al staan ze naakt of in lingerie voor mijn neus.
Oud 16-11-2006, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 16-11-2006 @ 23:00 :
Zelfs dan wil ik echt niet met iedereen seks, hoor. (Eh, nee, getver, daar wil ik uberhaupt al niet naakt tegenaan staan). En ze zijn niet eens per se lelijk, maar gewoon... niet aantrekkelijk voor mij. En dat hebben er vast ook genoeg andersom.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 10:35
Lyne
Lyne is offline
Ik kan alleen maar vrienden zijn met jongens die ik niet aantrekkelijk vind. Of zij mij aantrekkelijk vinden, dat zou ik niet weten.

Ik denk wel dat het zo ongeveer klopt, want een jongen die ik ook maar enigszins leuk vind, daar zie ik mezelf niet gewoon mee uitgaan zonder dat ik aan meer denk (en dat hoeft niet per se seks te zijn). Maar het is bullshit dat het helemaal niet kan. Het wordt alleen moeilijk als een van de 2 het niet alleen als vriendschap ziet.

Laatst gewijzigd op 17-11-2006 om 10:38.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 11:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 16-11-2006 @ 23:14 :
Hmm, mijn ex zou wel degelijk 'nee' zeggen. Omdat hij respect voor me heeft en voor zichzelf en weet dat het niet zal werken.
Wat heeft seks te maken met het al dan niet werken? Als een lekkere ex naakt voor me staat en vraagt of ik wil neuken zeg ik zeker wel ja. Als je ex dat niet doet heeft hij OF problemen OF hij vind je niet aantrekkelijk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 12:53
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-11-2006 @ 12:05 :
Wat heeft seks te maken met het al dan niet werken? Als een lekkere ex naakt voor me staat en vraagt of ik wil neuken zeg ik zeker wel ja. Als je ex dat niet doet heeft hij OF problemen OF hij vind je niet aantrekkelijk genoeg.
Heb je nu nog niet door dat jij niet alle wijsheid in pacht hebt?

Sommige mensen denken anders dan jij. Jammer genoeg voor jou...
Oud 17-11-2006, 12:55
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
OF hij heeft er geen zin in, OF hij neukt liever met nieuwe mensen die hij aantrekkelijk vind en ziet dit als gedane zaken, OF....
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 12:56
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 16-11-2006 @ 23:14 :
Maar als er geen relatie is geweest, werkt het inderdaad in de meeste gevallen wel zo...
Het gaat er ook niet zozeer om wat je ex zou zeggen maar wat hij zou willen. Als de hele knappe vriendin van een goede vriend van me vraagt of ik sex met haar wil zeg ik natuurlijk ook nee, maar dat betekend niet dat ik het niet zou willen (in andere omstandigheden).

Het grootste deel van deze theorie klopt denk ik wel, alleen kun je best vrienden zijn met elkaar zelf al vind de een de ander aantrekkelijk. Ik ben bevriend met een meisje die mij leuk vind, maar ik haar niet en met een ander meisje die ik aantrekkelijk vind en zij mij niet. Dit levert bij beide geen problemen op.
Oud 17-11-2006, 13:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 17-11-2006 @ 13:53 :
Heb je nu nog niet door dat jij niet alle wijsheid in pacht hebt?

Sommige mensen denken anders dan jij. Jammer genoeg voor jou...

Stel je niet zo aan zeg, dit is een discussietopic over de laddertheorie. Als je niet tegen commentaar kan, ga je toch lekker op forum.samsonengert.be posten?

Citaat:
Lotte schreef op 17-11-2006 @ 13:55 :
OF hij heeft er geen zin in, OF hij neukt liever met nieuwe mensen die hij aantrekkelijk vind en ziet dit als gedane zaken, OF....
Geen zin = niet aantrekkelijk genoeg. Neukt liever met iemand anders = er staat iemand hoger op zijn 'neuk' ladder. Gaat nog steeds op
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 13:13
Verwijderd
in het geval van ex'en is er meestentijds toch sowieso geen sprake van vriendschap (meer) en sexuele aantrekkingskracht (want daar gaat het volgens mij over) die is er kennelijk toch ooit geweest, anders was het geen ex...

Dus maakt het niet echt uit of je er daarna nog een keer mee naar bed gaat...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 14:31
boer
boer is offline
Ik denk dat het grotendeels wel klopt, maar dat mannen ook een vriendenladder hebben. En een goede vriendschap is dus ook mogelijk als beide partijen op die ladder staan.
Oud 17-11-2006, 15:23
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-11-2006 @ 14:06 :

Stel je niet zo aan zeg, dit is een discussietopic over de laddertheorie. Als je niet tegen commentaar kan, ga je toch lekker op forum.samsonengert.be posten?

En een discussietopic is iets anders dan mensen jouw idee op te dringen.

En verder: tegen welke commentaar denk je dat ik niet kan? Gaat dat over dit topic of over iets anders? Want volgens mij heb ik in dit topic niet eens commentaar gekregen. + als het volgens jou dan toch over de laddertheorie gaat, waarom haal je dan Samson en Gert erbij?
Oud 17-11-2006, 15:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 17-11-2006 @ 16:23 :
En een discussietopic is iets anders dan mensen jouw idee op te dringen.
Je snapt weinig van het concept discussie kennelijk. Zullen we het hier verder bij laten?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 17:21
akumabito
akumabito is offline
...al mijn echte vrienden zijn vrouwen...
Oud 17-11-2006, 17:27
Verwijderd
Ik was er altijd van overtuigd dat het mogelijk was, maar de laatste tijd toch wel aan het twijfelen gebracht moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Als je niet tegen commentaar kan, ga je toch lekker op forum.samsonengert.be posten?
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Click the Refresh button, or try again later.

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

To check your connection settings, click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Connections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local area network (LAN) administrator or Internet service provider (ISP).
See if your Internet connection settings are being detected. You can set Microsoft Windows to examine your network and automatically discover network connection settings (if your network administrator has enabled this setting).
Click the Tools menu, and then click Internet Options.
On the Connections tab, click LAN Settings.
Select Automatically detect settings, and then click OK.
Some sites require 128-bit connection security. Click the Help menu and then click About Internet Explorer to determine what strength security you have installed.
If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.
Click the Back button to try another link.

Cannot find server or DNS Error
Internet Explorer

Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 18:50
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-11-2006 @ 16:59 :
Je snapt weinig van het concept discussie kennelijk. Zullen we het hier verder bij laten?
och, idioot...
Oud 17-11-2006, 21:01
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Uhm nou, mijn ex en ik hebben misschien nogal een andere opvatting over seks, maar wij vinden dat iets heel belangrijks. Ja misschien lekker naïef en braaf en wat dan ook, maar ik heb alleen seks als ik veel voor iemand voel en ik weet dat er iets uit komt. Ik wil bovendien dat het speciaal is.

Dus seks heeft in mijn geval wel degelijk te maken met het al dan niet werken van een relatie. Hij weet dat het tussen ons niet meer gaat werken en logisch vervolg op dat is volgens ook geen seks.
Al sta ik naakt voor hem.
Oh en hij heeft heus geen problemen hoor . Vreemde conclusie. En dat aantrekkelijke... zou kunnen. Maar ik betwijfel het . Volgens mij vindt hij me heus wel aantrekkelijk genoeg.

@ lawallan: ik vind het wel een beetje vreemd wat je zegt. Misschien heb je in essentie gelijk. Maar niet met iedereen die ik aantrekkelijk vind, wil ik seks, in welke context of situatie dan ook. Soms passen karakters gewoon niet bij elkaar of iets dergelijks. Als de situatie anders zou zijn, wat in ons geval zou betekenen dat we weer bij elkaar zouden zijn, zou hij het natuurlijk doen. Maar ik denk dat er weinig andere situaties bedenkbaar zijn waarin wij nog seks met elkaar zouden hebben.
Met exen is dat natuurlijk ook heel anders dan met mensen met wie je nooit iets hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 21:35
Lotte
Lotte is offline
Citaat:

Geen zin = niet aantrekkelijk genoeg. Neukt liever met iemand anders = er staat iemand hoger op zijn 'neuk' ladder. Gaat nog steeds op
Hmm, apart, na een aantal intieme gesprekken met mannen ben ik erachter gekomen dat ze soms gewoon geen zin in seks hebben. En misschien vind hij er wel nog aantrekkelijk maar vind hij het tijd voor een nieuw iemand omdat er geen relatie meer op te bouwen valt met de vorige partner en er dus geen reden tot seks meer is omdat hij momenteel liever seks heeft met iemand die wel mogelijkheid tot een nieuwe relatie biedt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 22:41
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Lotte schreef op 17-11-2006 @ 22:35 :
Hmm, apart, na een aantal intieme gesprekken met mannen ben ik erachter gekomen dat ze soms gewoon geen zin in seks hebben.
Echt? Joh! Soms zijn het echt net mensen he??
Oud 17-11-2006, 22:53
Verwijderd
Citaat:
akumabito schreef op 17-11-2006 @ 23:41 :
Echt? Joh! Soms zijn het echt net mensen he??
het zijn wel een aantal intieme gesprekken met verschillende mannen geweest..

je kannatuurlijk niet een aantal intieme gesprekken met 1 man voeren, dat is psychisch onmogelijk natuurlijk voor de man...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 13:36
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Dus, na het schuin lezen van deze topic, concludeer ik: meisjes hebben geen last met zeggen: ja, mannen en vrouwen kunnen gewoon vrienden zijn, maar jongens zeggen: neen, want er zullen sowieso seksuele gevoelens zijn?

Buiten dat ik dit best toch wel betwijfel (maar ik sluit het niet uit) vraag ik me toch ook af: waarom zou je geen vrienden kunnen zijn met iemand waarvoor je ook seksuele gevoelens hebt?

Of zie ik dit nu helemaal verkeerd
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 17:50
Halflight
Halflight is offline
Ik heb geen echte mannenvrienden, maar wel heel veel contact met ze, maar ik zie het niet als echte vrienden. De relatie is gewoon anders en de meeste mannen waar ik mee omga zijn ook gewoon leuk en gezellig en ja die vind ik dan ook in de meeste gevallen aantrekkelijk en daar flirt ik dan ook mee. Ik denk dat je prima bevriend kunt zijn, of die gevoelens nou wel of niet aanwezig zijn. Of je er aan toegeeft is een tweede.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 17:54
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 18-11-2006 @ 14:36 :
Buiten dat ik dit best toch wel betwijfel (maar ik sluit het niet uit) vraag ik me toch ook af: waarom zou je geen vrienden kunnen zijn met iemand waarvoor je ook seksuele gevoelens hebt?
Oh, dat kan ook best, maar meestal is dat gewoon frustrerend.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 18:10
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-11-2006 @ 18:54 :
Maar het gaat dan toch meestal gewoon om "Hmm, daar zou ik wel eens seks mee willen", en niet om een schreeuw naar... "Die moét ik neuken!"

..

Ik vind de theorie maar belachelijk, ik heb twee beste vrienden en als die zo graag seks met mij zouden willen had ik dat al wel lang gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 18:11
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-11-2006 @ 18:54 :
Komt bij mij een beetje wanhopig over.
Oud 18-11-2006, 18:27
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 18-11-2006 @ 19:10 :
Maar het gaat dan toch meestal gewoon om "Hmm, daar zou ik wel eens seks mee willen", en niet om een schreeuw naar... "Die moét ik neuken!"
Zou de mensheid niet heel snel uitsterven als mannen het niet kon schelen of ze aantrekkelijke vrouwen nu wel of niet neuken?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 18:45
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-11-2006 @ 19:27 :
Zou de mensheid niet heel snel uitsterven als mannen het niet kon schelen of ze aantrekkelijke vrouwen nu wel of niet neuken?
Gelukkig dat ze ook een ontwikkeld brein hebben die hen ook andere boodschappen meegeeft dan "Neuken, neuken, neuken!"

In de visie zoals jij ze beziet zou dan ook elke man geregeld vreemdgaan, want elke vrouw moet geneukt worden (dan doet het er zelfs niet toe of ze aantrekkelijk is of niet)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 18:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 18-11-2006 @ 14:36 :
Het is niet zozeer een kwestie van niet kunnen, het is meer een kwestie van waarom je die 'vriendschap' in stand houdt
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 19:07
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 18-11-2006 @ 19:52 :
Het is niet zozeer een kwestie van niet kunnen, het is meer een kwestie van waarom je die 'vriendschap' in stand houdt
Eh, omdat je maar nooit weet wanneer het meer dan "vriendschap" kan worden?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 21:06
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
juno schreef op 18-11-2006 @ 20:07 :
Eh, omdat je maar nooit weet wanneer het meer dan "vriendschap" kan worden?
inderdaad, de vaak valse hoop die ze koesteren om alsnog seks te kunnen hebben
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten