![]() |
||
Citaat:
Unearth wilde ik ook wel zien maar ik ging uit eten met mijn jarige moeder; in restaurant "Wok Eiland" hier in Valkenswaard. Het was goed. Vandaag naar school geweest voor misschien 1 uur effectief werk, voor janlul nog naar naarden geweest voor een afspraak die niet op kwam dagen en dat was het wel.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het waren geloof ik ex gabbers ofzo. Nu 'into' de hardcore. Volgens mij maakt het ze geen flikker uit naar wat ze luisteren, als het maar lekker lomp is en ze veel mensen kunnen verwonden. Begon omdat ik ruzie kreeg met een van die meisjes, eentje met een vies rokje aan en geblondeerd haar in een vlecht. (net niet de zijkanten weggeschoren, maar zegt genoeg denk ik) Ze gooide bier over me heen. Ik ben weggelopen want als ik dat niet had gedaan had ik haar echt een knal gegeven (ook al druist dat tegen mijn principes in). Ze stonden aan de rand van de pit, beetje irritant te doen. Ik liep steeds weer terug als ik even moe was en ze bleven maar door gaan. Uiteindelijk trapte ze me in mijn knieholte (terwijl ik met mijn rug naar haar toe stond? ![]() Het bleek ook mede te komen doordat een vriend van mij ook een (linkse) skin is en ik hem de hele tijd zat te duwen en om hem hing en dat accepteerden ze blijkbaar niet. Vrij irritant ja, maar het is goed afgelopen. Jammer van dat rechtse tuig altijd bij dat soort dingen, want de sfeer was voor de rest heel gemoedelijk. Zullen altijd mensen zijn die de boel proberen op te naaien.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Jawel hoor,,,,,,, Mijn jukbeen is echt DIK. En toen ik vannacht zat te eten ergens leek het alsof het zicht van mijn rechteroog af en toe wegviel, fucking wazig. Ik had het ook eigenlijk wel kunnen weten. Wall of death inrennen nét voordat er GO wordt gezegd is niet slim ;P http://www.youtube.com/watch?v=tntRTRkp2GY Altijd staan er wel van die gasten die gewoon in het midden gaan staan. \m/ Mijn jukbeen is trouwens bij lange na niet zo ernstig als jouw teakwondo incident.....
|
Beetje kort geslapen en vanmorgen rijles. Het ging helemaal niet zo goed maar het was wel gezellig met mn instructeur. Straks naar de kapper en daarna nwe schoenen kopen
![]() Eigenlijk moet ik ook nog een verslag maken, eens kijken of ik daar zin in heb vandaag. Vanavond naar vrienden, relaxed dagje ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() hmmm ik kwam met moeite uit bed vanochtend zoals gewoonlijk om naar college te gaan en ik ging zelfs op de fiets, want de gvb staakt, maar de fiets is toch veel relaxter ![]()
||
Citaat:
ik werd wakker met een lichte headache. nu heb ik mijn leefkamer opgeruimd en leer ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ging vandaag naar school. eigenlijk ben ik ziek, en ik trok het echt slecht, en we kregen kutopdrachten. ik moet een pictogram voor autisten maken die nog niet bestaat. maar voor ALLES is al een pictogram, kutzooi. en aangezien ik fantasieloos ben, heb ik nu een pictogram met een pepernoot gemaakt
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben naar school geweest en ik moest een sonnet schrijven als onderdeel van creatief schrijven pta en ik kon er geen fuck van en hij is nog niet af
![]() en daarna ging ik naar de bieb en de ah en ik ben ook nog op zoek geweest voor een kadootje voor een vriend en mn broer maarrr ik heb niets gevonden. en net heb ik emailtjes naar docenten gestuurd, opgeruimd, wat gelezen en zometeen ga ik eten maken. Daarna oppassen dus under cover lover kijken ![]()
|
Verwijderd
|
Ik maakte een Duitse luistertoets, die ging kut, toen een tentamen Aardrijkskunde, die ging gaaf, toen een broodje, die ging acceptabel, en daarna ging ik tot 666 uur 's avonds werken aan m'n eindwerk CKV3. En hij wordt kankerhip met oost-indische inkt en ecoline en kleurtjahzzz en manisch kijkende godinnen der whatever. Toen ik aan het werk was kwamen er telkens brugklassers naar me toe die bijzonder complimenteus waren, eentje kwijlde zelfs een beetje.
![]() |
![]() |
|
uitgeslapen, fotocursus <33, college en net gegeten. oh en ik kreeg een mailtje dat ik een kamer heb maar eh ik weet het nog niet dus ga zo maar even bellen voor een bezichtiging (is via een woningcorporatieding). dusja.
straks een vriendinnetje aanmoedigen in een debat, hoera.
|
Verwijderd
|
Vandaag eerst alle buurthuizen en jongerencentra van stichting Doenja in Utrecht gezien per auto, zonder tomtom met een vrouw achter het stuur. Oftewel; vaak fout gereden.
![]() |
![]() |
|
ik ben nu best dronken, net was ik in paradiso. maar op een gegeven moment was ik zo moe. en ik heb een telefoonnummer van een jongen die me op de gastenlijst gaat zetten zegt ie en een andere jongen heb ik wijs gemaakt dat ik een vriendin heb. nu ga ik lekker slapen en dan naar college of niet. brrr.
|
Verwijderd
|
net gingen een of andere kksnol allergiepleisters van m'n rug trekken in het ziekenhuis, en ze heeft een stuk vel meegenomen. buiten dat was ze chagrijnig, liet ze mensen binnenlopen terwijl ik bloot in een kamer zat, liep ze weg zonder iets te zeggen toen ze klaar was, werd ze boos/deed ze kortaf bij ALLES wat ik vroeg. en vanmiddag zie ik haar weer, en ik hoop dat ze dan niet aan het werk is, want ik weiger serieus om nog een keer naar haar toe te gaan
![]() ![]() |
![]() |
|
gister heb ik griepprik gehoald, en kreeg dit x geen last van m'n arm. Echter wel van de rij oude bejaarden die er ook stonden en mij dan aankeken alsof ik in hun territorium kwam ofzo
![]() toenet boodskappa gedaan, en zo ff stad in om geld uit te geven ofzo. ik heb er echt een drang toe.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 15:48 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 16:00 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |