![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Verder heb ik ook mijn stage afgebeld want ik moest dringend mijn zaken op orde stellen. De rest van de dag heb ik dan dus ook mijn spullen op orde gebracht, en nu ben ik er eindelijk achter wat ik allemaal moet doen ![]() Verder kreeg ik vandaag nog een verlaat verjaardagscadeautje omdat de bewuste persoon op mijn verjaardag geen knaken had en dat is altijd mooi ![]() en nu ga ik abcd'tjes maken van mijn hoorcolleges zzzzzzz ik haat hbo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb m'n middelvinger verbrand aan het tosti apparaat op m'n stage, en dat deed PIJN, en nu zit er een blaar. morgen ga ik denk ik sinterklaascadeautjes kopen EN naar de kapper. en dan doe ik het kort, want dan is het met kerst enzo weer lang, want m'n haar groeit zo asociaal snel ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind het behoorlijk onsmakelijk, het is niet eens per ongeluk ofzo. ranzig wijf.
http://www.egotastic.com/ http://www.hollywoodtuna.com/ hier o.a. te vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder heb ik nu eindelijk alle cijfers binnen van de tentamens en ik heb alles gehaald ![]() oh en ranzig, britneys poes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en lindsay lohen: If you ask me, freckly, large breasted party girls belong in war zones about as much as Kramer does speaking at an NAACP meeting.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
improvisaaitie #1295 Verwijderd | 500 | 28-01-2011 17:24 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |