Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2006, 01:42
reno
reno is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 17-11-2006 @ 00:54 :
Het feit dat je er een kwartier mee bezig bent, of uberhaupt gel oid gebruikt, is mij al teveel
Flikker toch op zeg, niet iedereen wil een GI Joe kapsel.
Oud 29-11-2006, 08:11
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Wtf is dat nou weer voor een random kutopmerking?
Oud 29-11-2006, 14:05
reno
reno is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 29-11-2006 @ 09:11 :
Wtf is dat nou weer voor een random kutopmerking?
Dat als je zelfs niet meer de moeite mag nemen om een beetje gel of een likje wax in je haar te doen er vrij weinig kapsels overblijven.
Oud 29-11-2006, 20:37
LaFee
LaFee is offline
http://img476.imageshack.us/img476/4145/1sr8.jpg
http://tokiohotelnederland.web-log.n.../2578225_1.jpg
Zoiets? Very sexy
Maar ik denk dat het wel bij diegene moet passen.
Volgens mijn vriendinnen val ik op homo's
Daar heb je wat aan.
Ik denk dat het heel erg aan de persoon ligt, maar over het algemeen beter dan heel mannelijke mannen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 20:59
Bart
Bart is offline
Citaat:
LaFee schreef op 29-11-2006 @ 21:37 :
http://img476.imageshack.us/img476/4145/1sr8.jpg
http://tokiohotelnederland.web-log.n.../2578225_1.jpg
Zoiets? Very sexy
Maar ik denk dat het wel bij diegene moet passen.
Volgens mijn vriendinnen val ik op homo's
Daar heb je wat aan.
Ik denk dat het heel erg aan de persoon ligt, maar over het algemeen beter dan heel mannelijke mannen.
is dat een kerel?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 21:04
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Bart schreef op 29-11-2006 @ 21:59 :
is dat een kerel?
Dat dacht ik ook meteen .
Oud 29-11-2006, 23:10
Boebsie
Boebsie is offline
Om eerlijk te zijn denk ik dat heel wat mannen er graag goed willen uitzien en graag aandacht besteden aan hun uiterlijk. Het is alleen vaak nog een maatschappelijke barriere die mannen tegen houdt, gebruik je gezichtcreme's of dergelijke wordt je al gauw als vrouwelijk uitgemaakt. Als je erover nadenkt slaat het in feite nergens op. Het is bijvoorbeeld echt niet zo dat vrouwelijke hormonen ervoor zorgen dat je meer bezig bent met je uiterlijk, deze gedachtegoed is dus puur van maatschappelijke/culturele aard.
Ik geef toe ik ben tot zekere hoogte ijdel en zie er bij de juiste gelegenheden graag netjes uit. Ik fitness dat doe ik puur om een wat atletischer lichaam te krijgen, in mijn ogen zie ik er dan beter uit. Net als een vrouw die graag haar lichaam strak houdt, om dezelfde redenen fitness ik eigenlijk.
Betreft cremepjes en dergelijke daar ben ik niet zo mee bezig, maar als zou blijken dat bepaalde cremepjes tot het gewenste effect leiden, zie ik geen rede om het perse niet te gebruiken.... Vooral als de kosten vergelijkbaar zijn met een "normaal" nivea potje of iets dergelijks. Men heeft toch ook graag witte tanden, ik zie het verschil niet met proberen je huid verzorgd/mooi te houden?

Waarom ik denk dat veel meer mannen er graag volgens de "norm" netjes/"mooi" uitzien, maak de vergelijking met mooie auto's. Wij dudes rijden graag in mooie auto's, laatstaan als het om onszelf gaat!

Ik ben absoluut niet extreem ijdel. Weinig in het extreme is prettig dat geldt ook voor ijdelheid.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 08:59
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 30-11-2006 @ 00:10 :
Om eerlijk te zijn denk ik dat heel wat mannen er graag goed willen uitzien en graag aandacht besteden aan hun uiterlijk. Het is alleen vaak nog een maatschappelijke barriere die mannen tegen houdt, gebruik je gezichtcreme's of dergelijke wordt je al gauw als vrouwelijk uitgemaakt. Als je erover nadenkt slaat het in feite nergens op. Het is bijvoorbeeld echt niet zo dat vrouwelijke hormonen ervoor zorgen dat je meer bezig bent met je uiterlijk, deze gedachtegoed is dus puur van maatschappelijke/culturele aard.
Dus als ik iemand voor, laten we zeggen, klootzak uitmaak, ligt dan ook aan zijn hormonen, want anders slaat het nergens op?

Ik vind je logica echt heel erg vreemd, ik kom er zefs nouwelijks uit. Wat je eigenblijk zegt is dat als iets van culturele aard is, het nergens op slaat. Dat vind ik nu nergens op slaan ....

Het kan zijn dat ik weird lees (ik ben net wakker), maar dit vond ik toch wel een van de raarste posts in tijden .
Oud 30-11-2006, 12:37
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 30-11-2006 @ 00:10 :
Je redenering klopt van geen kant. Mannen zouden het eerder verzwijgen voor de omgeving dan dat ze geen smeerseltjes op hun gezicht zouden kalken als ze bang waren voor gebrek aan acceptatie. Kijk, dat jij als metrosexueel teveel aandacht aan je uiterlijk wilt besteden betekent niet dat echte mannen dat ook doen; jij wordt er op aangekeken omdat normale mannen daar geeneens behoefte aanhebben. Verschil tussen een verzorgd uiterlijk en een perfect gaaf huidje is groot zat voor mannen om zonder rare smeersels en poeders in de weer te hoeven.
Oud 30-11-2006, 14:09
LaFee
LaFee is offline
Citaat:
Bart schreef op 29-11-2006 @ 21:59 :
is dat een kerel?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 15:26
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 30-11-2006 @ 13:37 :
Je redenering klopt van geen kant. Mannen zouden het eerder verzwijgen voor de omgeving dan dat ze geen smeerseltjes op hun gezicht zouden kalken als ze bang waren voor gebrek aan acceptatie.
Ja klopt daar heb je ook gelijk in, dat bedoelde ik ook eigenlijk.
Maar ik denk dat beide speelt, zodra meer mannen smeerseltjes en zalfjes gaan gebruiken heb je kans dat anderen volgen, terwijl "maatschappelijke acceptatie" hun hiervan weerhield.

Citaat:
Mephisto schreef op 30-11-2006 @ 13:37 :

Kijk, dat jij als metrosexueel teveel aandacht aan je uiterlijk wilt besteden betekent niet dat echte mannen dat ook doen; jij wordt er op aangekeken omdat normale mannen daar geeneens behoefte aanhebben. Verschil tussen een verzorgd uiterlijk en een perfect gaaf huidje is groot zat voor mannen om zonder rare smeersels en poeders in de weer te hoeven.
Je smijt met woorden als "echte mannen" en "normale mannen" alsof dat "absolute"/objectieve termen zijn. Terwijl mannen niet zo lang terug nog pruiken droegen en hun gezicht poederde om maar een voorbeeld te geven.
Ik denk dat die behoefte bij mannen om nog iets meer aandacht aan hun uiterlijk te besteden wel degelijk aan de orde is, echter door maatschappelijke grenzen kwamen velen er niet voor uit of deden er niet aan mee.
En dat blijkt ook wel, veel meer mannen gaan openlijker naar de zonnebank of nemen een manicuur tegenwoordig, puur omdat men het maatschappelijk steeds meer accepteerd. Betreffende ijdelheid verschillen mannen echt niet zoveel van vrouwen. Evengoed zijn er mannen die iets minder graag aandacht aan hun uiterlijk besteden, maar dat geldt evengoed voor vrouwen. Ik denk dat de verschillen tussen man/vrouw betreffende ijdelheid zijn te verwaarlozen.
Mijn motto is dat als jij de behoefte hebt om je nagels op ze tijd extra te laten behandelen, dan zou je toch gek zijn om dat niet te doen, omdat je dan als zogenaamd minder mannelijk bent. Dan doe je jezelf tekort, alleen maar om onzinnige grenzen.

Maar goed uiteraard speelt maatschappelijke acceptatie altijd een rol daar niet van het moet je alleen niet teveel belemmeren.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 15:27
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Meadow schreef op 30-11-2006 @ 09:59 :
Dus als ik iemand voor, laten we zeggen, klootzak uitmaak, ligt dan ook aan zijn hormonen, want anders slaat het nergens op?

Ik vind je logica echt heel erg vreemd, ik kom er zefs nouwelijks uit. Wat je eigenblijk zegt is dat als iets van culturele aard is, het nergens op slaat. Dat vind ik nu nergens op slaan ....

Het kan zijn dat ik weird lees (ik ben net wakker), maar dit vond ik toch wel een van de raarste posts in tijden .
Hehe ja ik begrijp wat je bedoeld, had het misschien iets duidelijker kunnen formuleren. Ik zeg niet dat wanneer iets van culturele aard is het per definitie nergens op slaat, echter in dit geval betreffende bijvoorbeeld ijdelheid in de vorm van het aandacht besteden aan je uiterlijk ben ik idd van mening dat het onnodig is om onderscheidt te maken betreffende mannelijkheid en vrouwelijkheid. En dat geldt wel voor meer maatschappelijke aspecten. Ik ben de laatste die zal ontkennen dat er geen verschil is tussen man en vrouw, zowel fysiek als "geestelijk" zijn er vaak duidelijk algemene verschillen waarneembaar.
Echter wordt ik er soms een beetje moe van als we het hebben over de termen mannelijkheid/vrouwelijkheid in maatschappelijk/cultureel opzicht. Waar het in feite op neer komt is dat je een man bent als je een lul hebt en een vrouw bent als je een kut hebt. Die andere verschillen betreffende mannelijkheid-vrouwelijkheid worden maatschappelijk/cultureel bepaald en tuurlijk heeft dat invloed ook op mij. Maar ik vind niet dat je je teveel moet laten weerhouden om bijvoorbeeld de dingen te doen die je leuk vind, alleen maar omdat je bang bent aan "mannelijkheid" te "verliezen", waar mannelijkheid in maatschappelijk opzicht een hoogst subjectief begrip is.
Zoals ook blijkt zie je nu een aantal verschuivingen binnen de westerse cultuur als het gaat om ijdelheid/uiterlijk bij mannen, zie de opkomst van de zogenaamde "metromannen". Wie weet bestaat die term over 50 jaar niet eens meer, omdat gewoonweg dat onderscheidt niet wordt gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 21:30
Lotte
Lotte is offline
Voor vrouwelijke mannen, als het bij hen past in ieder geval. Als er maar niet verwacht wordt dat ik ook zo hyperfocused ben op het zacht houden van mijn huid

Mannelijke mannen zijn ook goed.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 22:56
Verwijderd
Heb een tijdje gewacht, maar zie het nog steeds niet echt staan. Dus:
Citaat:
Laudate Dominum schreef op 16-11-2006 @ 21:41 :
Wat is het algemene idee hierover. Sexueel aantrekkelijk ? Zo ja, zouden jullie concreet misschien kunnen zijn m.b.t. jezelf.
Thnx,
Zou je dan ook concreet kunnen aangeven wat jij verstaat onder een vrouwelijke man.
Daar zijn namelijk nogal wat ideeën over lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 00:20
reno
reno is offline
Ik wil net zeggen. Als ik niks aan mijn huid doe kan ik me nog wel vrouwelijk voelen. Dat is typisch een kwestie van meer innerlijk dan uiterlijk.
Oud 05-12-2006, 22:34
Gent
Gent is offline
Hee TS: je bent wel lekker duidelijk

Er is niets mis mee als een kerel een scrubje of een creme gebruikt. En weet hoe hij zich moet kleden.
Als je dat 'vrouwelijk' vind dan zeg ik --> times change.

Een kerel word pas vrouwelijk op het moment als hij zich als een vrouw gaat gedragen!!

Bij deze
Oud 06-12-2006, 18:54
radija
radija is offline
hm
ligt eraan of je uiterlijk bedoelt of de manier waarop hij zich gedraagt

als hij zich zo ontzettend vrouwelijk gedraagt denk je al snel dat hij homo is, dat hoeft niet speciaal zo te zijn ofcourse
Oud 07-12-2006, 20:29
_Shorty_PrinCes
_Shorty_PrinCes is offline
het lijkt soms zo gay,, maar als ze willen shoppe ..

Regels voor berichten