Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2006, 18:29
rare kwast
rare kwast is offline
*grijpt naar noodrem*

shit mis

en we donderen door
Oud 29-11-2006, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 29-11-2006 @ 19:29 :
JAHALLOJEZITINFAKKINGUTERECH! (a) *terugkus!*
Ja ok, true
Oud 29-11-2006, 18:35
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Zao schreef op 29-11-2006 @ 19:34 :
Ja ok, true
*knipper* Kusje op. <3
Oud 29-11-2006, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 29-11-2006 @ 19:35 :
*knipper* Kusje op. <3
Kusjeterug<3
Oud 29-11-2006, 18:46
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Zao schreef op 29-11-2006 @ 19:38 :
Kusjeterug<3
Hoijijbentlief. <3
Oud 29-11-2006, 18:49
Meissiej
Meissiej is offline
Hoe weinig energie kan een mens hebben... Vamiddag ging ik douchen en wat proberen te eten, had nog het idee om naar het dorp te gaan maar ik kon weer naar bed na de douche. Ben dus maar naar bed gegaan ipv het dorp in.
Ik voel me slap en futloos. Logisch ook want ik heb echt fucking slecht gegeten vandaag omdat ik gewoon te ziek ben. Net alleen wat pasta gegeten veel was het niet maar het is beter dan niets.
Oud 29-11-2006, 18:56
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Roosje schreef op 29-11-2006 @ 19:46 :
Hoijijbentlief. <3
Alsjeblieft zeg...
Oud 29-11-2006, 18:57
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 29-11-2006 @ 19:56 :
Alsjeblieft zeg...
Ik ben al stil hoor.
Oud 29-11-2006, 18:59
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 29-11-2006 @ 19:29 :
*grijpt naar noodrem*

shit mis

en we donderen door
Dat.
Oud 29-11-2006, 19:04
kroot
kroot is offline
Ze hadden vanmiddag tussenevaluatie over mij, ben benieuwd. Ik moest alleen daarvoor zelf een vragenlijst invullen, maar die was ik kwijt.
Oud 29-11-2006, 19:10
Verwijderd
Oke fuck it. Ik geef het even op ofzo. Ben ik dan echt zo weinig waard dat je liever gaat gitaarspelen dan even naar me luistert? Blijkbaar wel.

En ik heb je net nu even nodig. Klootzak.
Oud 29-11-2006, 19:21
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Ik heb echt een ongelofelijke behoefte aan vakantie. Ik ben de laatste dagen gewoon behoorlijk humeurig en daar voel ik me toch wel schuldig naar anderen toe want die hebben waarschijnlijk nu ook wel iets van 'jezus, wat heeft die opeens'. Het vervelendste vind ik nog wel dat ik mezelf absoluut niet herken en me allemaal dingen extra hard ga aantrekken zelfs als het niet zo bijzonder is.

Maar goed, nog even drie weken en dan vakantie.
Oud 29-11-2006, 19:28
Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn zusje kan hier alles flikken in huis. Mijn ouders worden toch eerder boos op mij en mijn andere zus.
En maar schreeuwen. Zeggen dat we onze mond moeten houden, maar altijd net nadat ik iets gezegd heb. En zij mag wel gewoon zeggen 'je moet je knk-bek houden'. (ik vind het niet kunnen en daarom schrijf ik het niet voluit). Kunnen ze dan nooit eens normaal reageren?

En ik moet bellen terwijl ik op school zit. Hoe krijg ik dat nou weer vol elkaar?

Oud 29-11-2006, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 29-11-2006 @ 20:28 :
Mijn zusje kan hier alles flikken in huis. Mijn ouders worden toch eerder boos op mij en mijn andere zus.
En maar schreeuwen. Zeggen dat we onze mond moeten houden, maar altijd net nadat ik iets gezegd heb. En zij mag wel gewoon zeggen 'je moet je knk-bek houden'. (ik vind het niet kunnen en daarom schrijf ik het niet voluit). Kunnen ze dan nooit eens normaal reageren?
omfg fucking herkenning.
Oud 29-11-2006, 19:56
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 29-11-2006 @ 20:28 :

klote zusjes van tegenwoordig

alles gaat fout en als ik niet wil zeggen wat er is moet ik me kkbek houden
dat deed ik toch al!!

iedereen moet z'n kop houde hoe kun je aan iemands muziek zien ofie wel of niet depri is
Oud 29-11-2006, 20:21
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 29-11-2006, 20:30
Verwijderd
Dit was het dan, tien maanden therapie. Veel geleerd en veel nieuwe inzichten gekregen. En toch is het raar. Vandaag afscheid, maar zo voelt het niet. En eigenlijk moet ik nu nog wat doen en ik wil slapen. Grmbl.
Oud 29-11-2006, 22:00
Roosje
Roosje is offline
En de rillingen over mijn rug. <3
Oud 29-11-2006, 22:01
Verwijderd
mortal love
<3

en ik heb mijn pakketje

en ik ben geslaagd voor mijn opleiding, mn diploma opgehaald. jeej
mag ik nu een meer vol tranen huilen en verdrinken

Laatst gewijzigd op 29-11-2006 om 22:03.
Oud 29-11-2006, 22:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 29-11-2006 @ 23:01 :
en ik ben geslaagd voor mijn opleiding, mn diploma opgehaald. jeej
mag ik nu een meer vol tranen huilen en verdrinken
He, wat goed Gefeliciteerd
Oud 29-11-2006, 22:19
Stefanie
Stefanie is offline
Leuk om dingen van hem te lezen, dat hij er nog is en dat hij nog steeds dezelfde *suffe* interesses heeft.

Wish I knew what you were looking for
Might have known what you would find
Oud 29-11-2006, 23:03
Verwijderd
Ja ehm pf graag gedaan hoor. Hoop dat jullie het geweldig leuk hebben gehad samen, is natuurlijk veel leuker dan ff naar mijn shit luisteren.

Oke, bed. Nu. Anders..

.
Oud 29-11-2006, 23:05
Faerie
Faerie is offline
Voel me nu echt verschrikkelijk
dan maar zielige liedjes luisteren Leuk hoor dit soort depressieve momentjes . Ik ben gewoon súper jaloers eigenlijk en dan ga ik weer lekker in zelfmedelijden zielige liedjes luisteren en denken dat het aan andere mensen ligt, pff.
Oud 30-11-2006, 00:36
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Faerie schreef op 30-11-2006 @ 00:05 :
Voel me nu echt verschrikkelijk
dan maar zielige liedjes luisteren Leuk hoor dit soort depressieve momentjes . Ik ben gewoon súper jaloers eigenlijk en dan ga ik weer lekker in zelfmedelijden zielige liedjes luisteren en denken dat het aan andere mensen ligt, pff.
Wel herkenbaar, behalve dan die zielige liedjes. Ipv. daarvan blijf ik maar malen en boos zijn en mezelf ervan proberen te overtuigen dat het echt niet mijn schuld is en dat ik me echt niet aanstel en dat ze maar rekening moeten houden met mij etc.

Het zal allemaal wel. M'n vriend is nog steeds bij mij en ik ga er maar vanuit dat hij die opmerking niet maakte om mij te kwetsen, maar gewoon eerlijk zijn mening over iets wilde geven. Alleen beetje verkeerde timing en nogal onverwacht voor mij. Ik zal het nog wel eens aanstippen als de gelegenheid zich voordoet dat ik zulke dingen niet leuk vind om te horen.

En nu..................slapen! Veel te laat alweer, maar dit is tegenwoordig mijn naar-bed-gaan-tijd en het dan nog raar vinden dat ik er 's ochtends niet uitkom . *wil normale ritme terug*
Oud 30-11-2006, 01:11
Verwijderd
Ik vraag me af of dat de mensen om me heen echt zo intens oppervlakkig zijn, of dat ik gewoon de verdieping niet zie. Ik ga maar voor het laatste.
Oud 30-11-2006, 08:26
Miracle
Miracle is offline
Shit, ik voel me echt helemaal niet lekker.
Koppijn, misselijk en slapjes... Maar ik moet nog zoveel doen vandaag.
Wat nu?
Oud 30-11-2006, 09:11
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ik ben helemaal kapot maar het doet hem bar weinig
Oud 30-11-2006, 09:11
darkfairy
darkfairy is offline
bleh
Oud 30-11-2006, 09:19
Meissiej
Meissiej is offline
En toen was mijn energie weer op. Pff. School maar gebeld dat ik niet kom. Volgens mij wel goede beslissing want ben nu al fucking moe na alleen wat eten maken en opeten.
Gaat lekker duss. Over een paar dagen is het hopelijk over want ik verveel me nu al.
Ik wil gewoon naar school! Niet dat ik was aangekomen denk ik.. mja, dat neemt niet weg dat ik wil.

En welke idiooit stort om half 8 's morgens een vrachtwagen zand leeg midden in een woonwijk? Ik schrok me rot van die klep .
Oud 30-11-2006, 10:10
Verwijderd
Ja fucker, nu vraag ik je om een eerlijk antwoord en krijg ik niks terug.

En omg, omg, omg, ik ga het nooit redden... Nog een suprise maken, zes opdrachten in zes weken (incl nakijken en verbeteren), Jingle Night organiseren en dan ook nog eens gewoon aardig blijven. Bah.
Oud 30-11-2006, 10:16
fractuur
fractuur is offline
@SA: Dat aardig blijven hoeft niet altijd hoor.

Lerenlerenleren.. Ik moet er echt gas achter gaan zetten als ik de tentamens van maandag wil halen. Surprise en gedicht moeten dan maar even maandagavond ofzo.
Oud 30-11-2006, 10:47
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 30-11-2006 @ 11:16 :
@SA: Dat aardig blijven hoeft niet altijd hoor.

Lerenlerenleren.. Ik moet er echt gas achter gaan zetten als ik de tentamens van maandag wil halen. Surprise en gedicht moeten dan maar even maandagavond ofzo.
Maar meestal wel, anders gaan mijn ouders zeuren. En oh, ik moet ook nog sinterklaasinpakpapier halen en een quiz in elkaar zetten.
Oud 30-11-2006, 11:01
Verwijderd
48k, omg, het gaat me nog gewoon lukken ook. <3

Ik ben best wel fan van wat we nu doen. Ik smeed alsmaar plannen, en eigenlijk denk ik dat het me dit keer ook lukken gaat ze uit te voeren.

Whatever it may bring
I will live by my own policies
I will sleep with a clear conscience
I will sleep in peace
Oud 30-11-2006, 11:13
Gothic
Gothic is offline
ben goed aan het leren . Hopelijk zij ook, want ze moet een hoog cijfer halen om te compenseren, anders kunnen we niet samen op vakantie...

hopelijk haal ik iig een voldoende, tis een moeilijk tentamen, veel stof en wordt over het algemeen het slechtste gemaakt...

en hopelijk pas ik dat ene paar... anders moet ik naar wadinxveen of rotterdam. Nu ik eenmaal besloten heb ze toch te kopen, wil ik ze ook zo snel mogelijk hebben en vanavond uitproberen..

ook meteen cadeautje kopen. Hopelijk krijg ik korting, want het cadeautje mag maar 5 euro zijn... en om dat het dubbele uit te geven lijkt ook zo overdreven toch? Of kan dat gewoon... vind het moeilijk...
Oud 30-11-2006, 11:41
Redhair
Redhair is offline
Repelsteel, gefeliciteerd!

J. werd ook aangenomen, we hadden gister samen training, dat was wel leuk. Maar ik heb er genoeg van. Ik heb nergens meer zin in. Ik kan nu eindelijk stoppen met de opleiding ja, maar op het werk zijn te veel mensen, het is er te gezellig. Dan merk ik weer dat het eigenlijk helemaal niet goed met me gaat. Ik wil niet naar die gezelligheid. Ik wil niets. Elke avond, als ik in bed lig, wil ik het liefst dat ik een pistool heb en mezelf door mijn kop kan knallen. Elke avond, ook al heb ik daarvoor gelachen, ook al voelde ik me gelukkig.
Papa is weg, ik gebruik geen pep, het is allemaal anders. En ik wil niet meer leven zoals ik leefde. Ik wil niet meer die zombie zijn die hier wat rond dwaalde, met een grauw gezicht, met kringen, mager. Maar liever dat leven, waar papa dan ook bij is, dan zo zonder papa. En ik wil geen pep gebruiken, maar ik wil ook niet zonder pep zitten. Vanavond weer training, echt geen zin in. Ik wil in bed liggen, alleen, J. een poosje niet zien, mama een poosje niet zien, D. niet, ik wil niemand zien en gewoon in bed liggen en slapen.
Oud 30-11-2006, 11:42
Meissiej
Meissiej is offline
Ik moet nog cadeautjes kopen en gedichten maken voor sinterklaas. Alleen komt daar niets van nu ik ziek ben. Zal allemaal wel weer in het weekend moeten ofzo.
Oud 30-11-2006, 11:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
En wat als ik het nu echt niet kan? Wat moet ik dan? Werken in mijn "vakgebied" is zonder dat papiertje ook geen optie... Maar ik zou ook niet weten wat ik anders zou moeten doen... Ik wil niks anders.
Hopelijk leer ik het wel, en komt het goed. Dan desnoods maar met een extra jaar. Dan maar een afgang. Maar ik weet anders echt niet wat ik in mijn leven wil... Ik kan helemaal niks...

Dus nu maar weer extra goed voorbereiden voor aanstaande maandag en dan maar zien hoe het gaat. Ik hoop dat ik het haal, of dat ik verlenging mag krijgen, hoewel ik dat eigenlijk ook niet wil.
Stiekem weet ik ook wel dat het het beste zou zijn om aan mezelf te werken, maar ik heb geen geld en geen behoefte aan een psycholoog of iets dergelijks. Volgens mij ben ik gewoon een hopeloos geval. Ik moet gewoon die gedachten verdringen en dan gaat het allemaal een stuk beter. Dus daar ga ik voor. Als zoveel mensen het kunnen, waarom zou ik het dan niet kunnen?
Oud 30-11-2006, 12:29
darkfairy
darkfairy is offline
dadelijk weer bij de dokter praten
Oud 30-11-2006, 12:32
Verwijderd
50k!
Oud 30-11-2006, 13:01
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
iemand raadde mij aan professionele hulp te gaan zoeken en ik weet ook ergens wel dat het niet verder gaat. maar hoe regel ik zoiets. wie moet je hier van op de hoogte stellen en hoe overtuig ik mijzelf. ik zie mezelf al lachend weglopen.
Oud 30-11-2006, 13:09
Mandoline
Mandoline is offline
Ja hoor, het is weer donderdag. Dat ik er vandaag alweer bang voor ben maakt toch wel duidelijk dat het niet goed zit? Ik durf er niet meer over te beginnen, want als ik dat doe gaat het sowieso mis, en ik weet niet of we dat wel nog een keer aankunnen. Dan maar niet en over mijn grenzen heen. Onverstandig ja, dat weet ik, dit is precies het probleem. Maar als ik er dan eerlijk over ben dan krijg ik dat weer over me heen. En dat doe jij ja. Misschien wil je het wel gewoon niet horen. Dan maar negeren en mij er alleen mee laten zitten. In mijn eentje los ik het toch niet op, ik durf niet meer. Maar auw. Ik wil niet.
Oud 30-11-2006, 13:55
Heksjuh
Heksjuh is offline
Vanochtend op school de dierenarts gebeld, met de mobiel van mijn zus. Slecht bereik, dus slecht te verstaan.
Woensdag de 13de mag ik een dag meelopen Ik hoop wel dat ze begrepen dat ik (pas) in 6VWO zit en dus echt alleen kom om te kijken, dat ik niks kan. Maar dat zien we dan wel weer. Ik heb gezegd dat ik een dagje wou kijken en in 6VWO zit.
Vet drukke week dan. Dinsdag profielwerkstukpresentatie, woensdag meelopen, donderdag om 23:00 naar Londen, vrijdag de hele dag in Londen, zaterdagochtend aankomst in Nederland.
Ik heb er nu al zin in
Oud 30-11-2006, 14:05
Meissiej
Meissiej is offline
Fuck zeg.
Oud 30-11-2006, 14:05
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 30-11-2006 @ 12:55 :
Ik kan helemaal niks...
Je hebt universiteit gedaan, je hebt een vriend, woont samen, enz.: je kan best wat, veel zelfs.

Een psycholoog kan vergoed worden. En of je de behoefte niet hebt weet ik niet, je geeft duidelijk aan dat het niet goed gaat, dat je dat niet fijn vindt en dat je weet dat het het beste is om aan je zelf te werken. Een hopeloos geval ben je pas wanneer je niets meer probeert, enz. en dat doe je niet. Met gedachten verdringen los je niets op, je kunt beter leren er mee om te gaan.
Oud 30-11-2006, 14:13
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-11-2006 @ 15:05 :
Met gedachten verdringen los je niets op, je kunt beter leren er mee om te gaan.
Dat wilde ik ook net zeggen. Je moet je gedachten niet verdringen. Hawahaai, maar ze ombuigen naar het positieve.

En je studeert toch nog? Dan kun je naar de studentenpsycholoog, dat is gratis
Oud 30-11-2006, 14:23
Eend
Eend is offline
Dhow
Oud 30-11-2006, 14:23
Verwijderd
nog iets van 29 uur te gaan en dan eindelijk zie ik haar weer <3
Oud 30-11-2006, 14:51
Roosje
Roosje is offline
Fuck mijn schouder, echt. Dit is zò niet gaaf want alles zit vast en alles doet pijn.

Maar morgen. Echt, morgen. <3
Oud 30-11-2006, 14:53
rare kwast
rare kwast is offline
vanavond sinterklaas vieren met 'de groep'
pfff
Oud 30-11-2006, 15:12
Redhair
Redhair is offline
Ik word er gek van dat mama steeds vergeet boodschappen te doen. Daarnaast heeft ze er geen geld voor. Ze had al geen geld, maar door de crematie van papa is ze helemaal blut. Dus ik haal steeds boodschappen van mijn stufi, moet eigenlijk school betalen, maar ik stop er toch mee en heb er geen geld voor.

Zometeen weer training van het werk, maar heb er geen zin in.

Regels voor berichten