Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() klote zusjes van tegenwoordig alles gaat fout en als ik niet wil zeggen wat er is moet ik me kkbek houden dat deed ik toch al!! ![]() iedereen moet z'n kop houde hoe kun je aan iemands muziek zien ofie wel of niet depri is ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Het zal allemaal wel. M'n vriend is nog steeds bij mij en ik ga er maar vanuit dat hij die opmerking niet maakte om mij te kwetsen, maar gewoon eerlijk zijn mening over iets wilde geven. Alleen beetje verkeerde timing en nogal onverwacht voor mij. Ik zal het nog wel eens aanstippen als de gelegenheid zich voordoet dat ik zulke dingen niet leuk vind om te horen. En nu..................slapen! Veel te laat alweer, maar dit is tegenwoordig mijn naar-bed-gaan-tijd ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een psycholoog kan vergoed worden. En of je de behoefte niet hebt weet ik niet, je geeft duidelijk aan dat het niet goed gaat, dat je dat niet fijn vindt en dat je weet dat het het beste is om aan je zelf te werken. Een hopeloos geval ben je pas wanneer je niets meer probeert, enz. en dat doe je niet. Met gedachten verdringen los je niets op, je kunt beter leren er mee om te gaan. |
![]() |
||
Citaat:
En je studeert toch nog? Dan kun je naar de studentenpsycholoog, dat is gratis ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |