Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: wat vind jij van lesbies?
ik vind ze smerig 0 0%
raar 0 0%
normaal 0 0%
aardiger dan normaal 0 0%
ik ben er zelf een 0 0%
Aantal stemmers: 0. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2006, 15:44
lotrfanniej
lotrfanniej is offline
Heeej

Ik denk al een tijdje dat ik lesbi ben.
Dat gevoel is versterkt doordat ik volgens mij
verliefd ben op mn beste vriendin.
Ik ken haar pas een halfjaar, want ik zit nu
in de brugklas. Op mn feestje hebbe we wel samen
in een bed geslapen en ik had soms zin om haar te zoenen
maar dat durf ik niet en ik durf het haar ook niet te vertellen
omdat ik bang ben voor haar reactie. Ik ben nu elf en zij
is twaalf. Kunnen jullie mij raad geven?

Daag, ikke
Oud 26-11-2006, 16:07
Verwijderd
Ik zou haar eens vragen wat ze zelf vind van lesbiennes
Mss valt je vriendinnetje ook wel op meisjes

ik ben zelf bi en werd lang geleden voor t eerst verliefd op een meisje. ik heb het haar nooit verteld want zij viel alleen op jongens

Laatst gewijzigd op 26-11-2006 om 16:15.
Oud 26-11-2006, 16:20
snoopy
snoopy is offline
hoe verliefd kun je zijn op je 11e?
En hoe zeker kun je weten dat je lesbisch bent op je 11e?
Anyway: de tip van hierboven is wel een goede, al vraag ik me af of iemand van 12 uberhaupt weet wat lesbisch betekent
Oud 26-11-2006, 16:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gewoon afwachten, je bent pas elf Soms word je maar eens in je leven verliefd op een meisje, je kan op je elfde nog niet echt goed weten hoe dat allemaal verder gaat. Maar natuurlijk kun je aan haar vragen wat zij vindt van lesbiënnes, beetje polsen en zo
Oud 26-11-2006, 18:15
Vice
Vice is offline
Probeer eens met haar een gesprekje aan te gaan of homoseksualiteit. Vertel dat je ooit had gelezen over meisjes die op andere meisjes vallen en vraag of zij dat kan begrijpen.

Citaat:
snoopy schreef op 26-11-2006 @ 17:20 :
Anyway: de tip van hierboven is wel een goede, al vraag ik me af of iemand van 12 uberhaupt weet wat lesbisch betekent
Als je goed opgevoed bent wel (lijkt me).
Oud 26-11-2006, 18:34
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-11-2006 @ 19:15 :
Probeer eens met haar een gesprekje aan te gaan of homoseksualiteit. Vertel dat je ooit had gelezen over meisjes die op andere meisjes vallen en vraag of zij dat kan begrijpen.
Niet om de dingen heen draaien, dat maakt het alleen maar moeilijker. Gewoon een keertje zeggen dat je verliefd op haar bent (en niet gaan zitten wachten op een mooi moment). Ze zal je er heus niet op veroordelen!
Oud 26-11-2006, 18:58
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 26-11-2006 @ 19:34 :
Niet om de dingen heen draaien, dat maakt het alleen maar moeilijker. Gewoon een keertje zeggen dat je verliefd op haar bent (en niet gaan zitten wachten op een mooi moment). Ze zal je er heus niet op veroordelen!
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, de vriendschap kan hierdoor in het gedrang komen als ze verkeerd reageert. Ik zou toch eerst eens polsen. Als ze dan meteen zegt "vind ik maar raar, heb het er zo niet voor" dan weet je gelijk dat je het haar beter niet vertelt en kan je beginnen hopen dat de verliefdheid overgaat.
Oud 26-11-2006, 19:24
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 26-11-2006 @ 19:58 :
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, de vriendschap kan hierdoor in het gedrang komen als ze verkeerd reageert. Ik zou toch eerst eens polsen. Als ze dan meteen zegt "vind ik maar raar, heb het er zo niet voor" dan weet je gelijk dat je het haar beter niet vertelt en kan je beginnen hopen dat de verliefdheid overgaat.
Helaas, de enige zekerheid in dit leven...
Bovendien, liefde=onzekerheid.

Je kan het net zo goed zeggen. Kans bestaat dat ze het al 'vermoedt', en als je zo gaat lopen doen gebeurt dat zeker.
Hopen dat de verliefdheid over gaat is makkelijker als je het verteld hebt en het daadwerkelijk onbeantwoord blijft.
Oud 26-11-2006, 19:45
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik denk dat je beter kunt wachten met een relatie op je 11e. Ik denk ook dat andere mensen van jouw leeftijd heel moeilijk gaan reageren als je zegt dat je verliefd bent op je beste vriendin. Misschien is dit eenmalig(je verliefdheid), en misschien ook niet, maar je bent nog erg jong.

Als je er toch heel erg mee zit, ga dan naar iemand die je vertrouwt, je vader of moeder, vertrouwenspersoon op school, zo iets.
Oud 26-11-2006, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Doe niet zo flauw joh.
Oud 26-11-2006, 21:12
Verwijderd
Citaat:
jammer genoeg zijn de gemiddelde kinderen van tegenwoordig op 11 jarige leeftijd geen debieltjes meer, maar houden ze zich al wel degelijk bezig met seksualiteit ed
Oud 26-11-2006, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 26-11-2006 @ 22:12 :
jammer genoeg zijn de gemiddelde kinderen van tegenwoordig op 11 jarige leeftijd geen debieltjes meer, maar houden ze zich al wel degelijk bezig met seksualiteit ed
Krijgen we dat cliché weer. Mensen zijn tegenwoordig veel later seksueel actief dan pak 'm beet honderd jaar geleden. Ze zijn wel beter voorgelicht, maar de gemiddelde leeftijd waarop mensen voor het eerst seksueel actief zijn is 16,6 jaar.
Oud 26-11-2006, 21:17
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
perseus schreef op 26-11-2006 @ 22:04 :
Doe niet zo flauw joh.
nah... das niet flauw. Ik vind gewoon dat 'de jeugd van tegenwoordig' veel te vroeg volwassen wordt. Toen ik 11 was was ik echt nog niet bezig met dit soort dingen...
Oud 26-11-2006, 21:18
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
dit vind ik dus best wel een rotopmerking, eerlijk gezegd. Alsof je debiel bent als je niet met seks bezig bent op je 11e
Oud 26-11-2006, 21:19
havana
havana is offline
O n d e r k o f f e r g e s p o t !
Oud 26-11-2006, 21:24
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 26-11-2006 @ 22:17 :
nah... das niet flauw. Ik vind gewoon dat 'de jeugd van tegenwoordig' veel te vroeg volwassen wordt. Toen ik 11 was was ik echt nog niet bezig met dit soort dingen...
Ze is niet zwanger of zo, ze is gewoon verliefd op iemand van hetzelfde geslacht en ze zou wel eens met haar willen zoenen.

Jij bent je tijd vér vooruit, je gedraagt je als iemand van tachtig!
Oud 26-11-2006, 21:25
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
perseus schreef op 26-11-2006 @ 22:24 :
Ze is niet zwanger of zo, ze is gewoon verliefd op iemand van hetzelfde geslacht en ze zou wel eens met haar willen zoenen.

Jij bent je tijd vér vooruit, je gedraagt je als iemand van tachtig!
nou ja, dan maar een oude sok, maar ik vind zoenen (echt zoenen dus) niet iets voor op je 11e. Maar laten we erover ophouden, want we worden het niet eens en het heeft toch geen zin voor de ts.
Oud 26-11-2006, 21:26
Tiño
Tiño is offline
liever als alle andere
Oud 26-11-2006, 21:50
Magican
Magican is offline
Ik zal je gevoel voor jezelf houden tot je rond de 17 bent. Als je dan nog steeds lesbie bent sla je in ieder geval geen modderfiguur dan, als je denkt het wel te zijn en haar probeert te zoenen, terwijl je het gewoon niet bent.
Oud 26-11-2006, 22:35
Vice
Vice is offline
Citaat:
En dat waren 11-jarige kinderen vroeger niet.
Oud 27-11-2006, 06:17
Ske*
Ske* is offline
Laat die leeftijd toch even vallen. Het kan best zijn dat dat meisje iets ervaart dat ze denkt dat dat liefde is maar.

Citaat:
Tyrande schreef op 26-11-2006 @ 17:07 :
Ik zou haar eens vragen wat ze zelf vind van lesbiennes
Mss valt je vriendinnetje ook wel op meisjes
Oud 27-11-2006, 18:09
lotrfanniej
lotrfanniej is offline
ik moet wel ff zegge, aangezien de reacties,

ik heb wel al eens gezoend (ja, echt gezoend) op mn negende
ik heb haar wel al eens verteld dat ik denk dat ik lesbie ben,
maar daar reageerde ze niet echt op.

bdankt voor alle reacties die al zijn gweest!
Oud 30-11-2006, 14:06
Verwijderd
Met die opmerking probeerde ik alleen maar aan te geven dat een kind van 11 echt wel het verschil kent tussen lesbisch en hetero, en ze ook zeker wel weten wat verliefd zijn is. Ookal is het 'puppylove'.

Snoopy deed alsof ze totaal onwetend zijn.
Ik beweer nergens dat ze al lang en breed gepaald worden, Meph.
Oud 30-11-2006, 14:14
JanDeVries
JanDeVries is offline
Lesbies? Lesvies!
Oud 30-11-2006, 14:28
Blaf
Blaf is offline
ach elke verlieftheid gaat over je moet het gewoon wat tijd gunnen!

(zo en dat komt van een veteran onzinner )
Oud 30-11-2006, 19:07
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 26-11-2006 @ 19:34 :
Ze zal je er heus niet op veroordelen!
ik zou anders schrikken en het onze relatie niet laten verbeteren.

je bent 11, nog tijd zat. je zit in ontwikkeling met je eigen lichaam en daar komen soms gevoelens bij kijken die je helemaal niet weg hoeft te stoppen, maar waar je jezelf ook niet op vast moet pinnen. relax.
Oud 04-12-2006, 12:33
Koetjeboo
Koetjeboo is offline
Ik sluit me aan bij de dingen die al gezegt zijn:
Probeer een beetje bij haar te polsen hoe ze er over denkt (of probeer het gewoon). Wordt het niks? Ach er zwemmen meer mooie vissen in de zee, en je hebt nog een heel leven voor je
Mocht je trouwens ooit de sterke behoefte hebben om met meer lesbische/homoseksuele/biseksuele jongeren in contact te komen moet je eens naar www.expreszo.nl gaan.
Daar lopen wat meer jongeren rond die met hetzelfde "probleem" zitten, en het forum is best ok
Oud 07-12-2006, 11:30
Verwijderd
Citaat:
JanDeVries schreef op 30-11-2006 @ 15:14 :
Lesbies? Lesvies!

En ja, pols anders even over hoe zij denkt over vrouwen.
Oud 07-12-2006, 13:55
Verwijderd
ik vind vooral de poll van toegevoegde waarde.
Oud 14-12-2006, 11:44
smuidra
smuidra is offline
Ik zal je 1 hele goeie hint geven. Ik ben bi had het toen een x gezegt op het werk en echt (bijna) IEDEREEN had zoiets van iewhl en zette 2 a 3 stappen naar achteren! Ik ben toen heel tactisch (al zeg ik het zelf) te werk gegaan. Ik zeg zo tegen ze van luister jullie zijn hetero dat wil niet zeggen dat jullie elke man bespringen, toen zei ik van nou ik val op beiden maar dat betekent niet dat ik elk wijf zomaar bespring! Daar konden ze zich heel goed in vinden en geen prob meer ermee. Tuurlijk 1 collega (waark prive mee omging en nog steeds mee omga) moest op het begin ff denken en vroeg me ook op wat voor soort ik viel, dat heb ik haar gezegt en sindsdien is er geen prob meer.

Ik geef dus als tip zeg gewoon dat je denkt dat je op alleen maar op meiden valt en als ze je uitscheld (wat ik niet gok) en achteruit springt zou ik gewoon zeggen dat ik dat (probleem) heb betekent niet dat ik iedereen nu bespring.

Owh jah en voor de mensen die zeiken omdat ze (pas) 11 is! Ik zat al te tongen op men 7e a 8e wel met een gozer maar dat boeit toch geen f*ck??? Misschien dak daardoor redelijk vaak hoor dak goed tong
Oud 14-12-2006, 12:52
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
smuidra schreef op 14-12-2006 @ 12:44 :
Ik zal je 1 hele goeie hint geven.
Ik zal jou ook een hele goeie hint geven: leer eens leesbaar typen, zo moeilijk is dat niet. En anders ga je maar terug naar Sugababes.nl .

Edit: je hebt al bewezen dat je het best kan .

Citaat:
smuidra schreef op 14-12-2006 @ 12:07 :
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ze probeert het te vergeten en daarom doet ze (waarschijnlijk onbewust) zich meteen op jou storten zodat ze alles kan vergeten. Terwijl het probleem waar ze mee zit eigenlijk wel blijft.

Sta voor haar klaar ben er voor haar maar zeg idd zoals erboven ook geschreven staat dat ze nu moet kappen ermee enzo werkt alleen maar averechts. Zeg wel (op de momenten dat ze er behoefte aan heeft) dat ze mooi is en dat er genoeg jongens zijn die haar zo zouden willen vanwege haar innerlijk (werkt natuurlijk niet altijd he).

Laatst gewijzigd op 14-12-2006 om 12:55.
Oud 14-12-2006, 12:53
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Lautitia schreef op 14-12-2006 @ 13:52 :
Ik zal jou ook een hele goeie hint geven: leer eens leesbaar typen, zo moeilijk is dat niet. En anders ga je maar terug naar Sugababes.nl .
Ja of je gaat anderen zitten beoordelen op wat ze schrijven (typen) terwijl je het wel kan lezen. Wat een onzin! Owh en wat sugababes betreft zit ik ook nog steeds op dus bye bye!
Oud 14-12-2006, 12:54
__
__ is offline
Citaat:
Ik zal je 1 hele goeie hint geven. Ik ben bi had het toen een x gezegt op het werk en echt (bijna) IEDEREEN had zoiets van iewhl en zette 2 a 3 stappen naar achteren! Ik ben toen heel tactisch (al zeg ik het zelf) te werk gegaan. Ik zeg zo tegen ze van luister jullie zijn hetero dat wil niet zeggen dat jullie elke man bespringen, toen zei ik van nou ik val op beiden maar dat betekent niet dat ik elk wijf zomaar bespring! Daar konden ze zich heel goed in vinden en geen prob meer ermee. Tuurlijk 1 collega (waark prive mee omging en nog steeds mee omga) moest op het begin ff denken en vroeg me ook op wat voor soort ik viel, dat heb ik haar gezegt en sindsdien is er geen prob meer.

Ik geef dus als tip zeg gewoon dat je denkt dat je op alleen maar op meiden valt en als ze je uitscheld (wat ik niet gok) en achteruit springt zou ik gewoon zeggen dat ik dat (probleem) heb betekent niet dat ik iedereen nu bespring.

Owh jah en voor de mensen die zeiken omdat ze (pas) 11 is! Ik zat al te tongen op men 7e a 8e wel met een gozer maar dat boeit toch geen f*ck??? Misschien dak daardoor redelijk vaak hoor dak goed tong
wie weet
Oud 14-12-2006, 12:55
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
__ schreef op 14-12-2006 @ 13:54 :
wie weet
Tjah ik weet uit ervaring dat het werkt en dat je zo niemand afschrikt (of heel weinig mensen tenminste)
Oud 14-12-2006, 12:57
__
__ is offline
Citaat:
smuidra schreef op 14-12-2006 @ 13:55 :
Tjah ik weet uit ervaring dat het werkt en dat je zo niemand afschrikt (of heel weinig mensen tenminste)
wat lul je toch allemaal.
Oud 14-12-2006, 12:58
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
__ schreef op 14-12-2006 @ 13:57 :
Veel zie je toch???
Oud 14-12-2006, 13:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:

Nee, dat boeit geen fuck, hou dat dus maar fijn voor je.
Oud 14-12-2006, 13:04
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-12-2006 @ 14:02 :

Nee, dat boeit geen fuck, hou dat dus maar fijn voor je.
Hehe het ging mij erom dat er mensen zeiken omdat ze aan zoenen denkt terwijl ze 11 is, wat dus naar mijn idee niks uitmaakt.
Oud 14-12-2006, 13:04
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
__ schreef op 14-12-2006 @ 13:57 :
Lol had het verkeerde stukkie uitgekozen Snap al wat je bedoeld (A) sorry
Oud 14-12-2006, 13:30
Bloem
Bloem is offline
En deze dan ook maar op slot.
Advertentie