Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2006, 11:49
Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 02-12-2006 @ 12:18 :
Oh jezus. Weet je dat ik niet eens kan vertellen hoe het op relationeel gebied is, het is teveel en niet uit te leggen.

Claimer 1 de Tsjech met wie ik tijdens de talencursus in de zomer 'iets' heb gehad toen ik probeerde over mijn exvriendje heen probeerde te komen maar die ik daarna niet meer wilde spreken, is terug. En hij stuurde me net een smsje: Can I come to visit you for a while? Everyone is sleeping and its quite cold outside...
Voordat jullie me nu een cold hearted bitch vinden hij heeft gewoon bij iemand geslapen en is zelf naar buiten gegaan. Bovendien is het gewoon een hele vreemde jongen met teksten als: "I'm so sorry I didn't see you grow up" en "I know you'll be in my life forever" met een lichte neiging tot emotionele chantage. Dus ik heb daar helemaal geen zin meer in. Kan niet wachten tot hij weer weg is en uit mijn leven verdwenen.

En ik heb gisteren met een Duitse jongen met een pet gezoend . Wel leuk, weet niet zo goed wat hij erover denkt, maar het was gezellig, hij heeft mijn telefoonnummer dus we zien wel.

En toen ging ook nog mijn affaire (voor mijn exvriendje) me smsen dat ie nog steeds een beetje verliefd op me is. Onzin natuurlijk, maar toch .

Oftewel; het kookt hier een beetje over en eigenlijk denk ik dat mijn leven een stuk rustiger en overzichtelijk zou zijn zonder jongens. Maar ze houden het wel... eh... interessant .

Ik zal jullie laten weten of de Tsjech doodgevroren is.
Oud 02-12-2006, 12:19
Bloem
Bloem is offline
Ik vind dat forumrelaties niet moeten ontstaan als ik het niet op de voet kan volgen.

En ik wil wel weer een keer helemaal-hopeloos-totaal ondersteboven verliefd worden. De enige keer in de afgelopen drie jaar dat dat gebeurde was het niet wederzijds, dus dat zou ook nog welkom zijn.

Soms snap ik niet zo goed waarom ik niet wat makkelijker verliefd word, geloof ik.
Oud 02-12-2006, 12:43
__
__ is offline
Citaat:
Flip! schreef op 02-12-2006 @ 10:43 :
Ik heb gisteren weer een heerlijke avond gehad, en nu ga ik me de hele dag weer lopen vervelen en de uren aftellen. En dan vanavond is ie er weer
vind jij jezelf nou nooit een beetje te afhankelijk? ik ken je verder niet dus ik wil ook niet oordelen ofzo, maar dat komt vaak zo over iig en daar zou ik toch wel mee oppassen dan.

ot: hij is zwarte piet aan het spelen op ons werk en ik kan niet wachten om erheen te gaan en hem uit te lachen haha. dus ik ga me maar eens omkleden want ik moet over een kwartiertje al beginnen dus ik moet opschieten.
Oud 02-12-2006, 13:10
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
__ schreef op 02-12-2006 @ 13:43 :
vind jij jezelf nou nooit een beetje te afhankelijk? ik ken je verder niet dus ik wil ook niet oordelen ofzo, maar dat komt vaak zo over iig en daar zou ik toch wel mee oppassen dan.

ot: hij is zwarte piet aan het spelen op ons werk en ik kan niet wachten om erheen te gaan en hem uit te lachen haha. dus ik ga me maar eens omkleden want ik moet over een kwartiertje al beginnen dus ik moet opschieten.
Een klein beetje wel ja. Maar hij betekent erg veel voor mij, en ik hou zoveel mogelijk rekening met hem. Misschien is dit niet altijd even gunstig voor zowel mezelf als voor hem, maar zo zit ik gewoon in elkaar.
Oud 02-12-2006, 13:13
Thee Muts
Thee Muts is offline
Beter. Pfff
Merkte toen hij binnenkwam gelijk al dat het voor hem een heel stuk gezakt was en het was dus allemaal niet zo erg als ik dacht. Dramaqueen
Hij kwam zelf naar me toe dat hij had nagedacht over wat er gebeurd was en dat het hem allemaal wel aan het denken had gezet. En dat er echt dingen moeten veranderen om escalaties zoals deze te voorkomen. En hij merkte dat hij me toch miste als hij in zo'n bui zat en en ik dan ook daadwerkelijk niet bij hem was. Opluchting

Maar dat het bij mij zo hard aankwam deze keer, heeft ons ook allebei wel aan het denken gezet. Ik heb hem ook verteld wat het mij heeft gedaan en hij schrok best wel dat het voor mij zo serieus was. Maar ik ben blij dat we beide tot de conclusie zijn gekomen dat we hier echt aan gaan moeten werken. En de komende dagen kijken we gewoon wel even hoe het gaat, we laten elkaar wel even wat met rust nu.
Oud 02-12-2006, 13:35
moon
moon is offline
naar zijn moeder, wat moet ik daar eigenlijk?
Oud 02-12-2006, 13:39
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
moon schreef op 02-12-2006 @ 14:35 :
naar zijn moeder, wat moet ik daar eigenlijk?
Dat is een goede vraag. Kan je het een beetje met haar vinden?
Oud 02-12-2006, 13:47
Verwijderd
Na een beetje (ok, veel) nadenken ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat die date onmogelijk een succes kan worden. Volgens mij gaat het alleen maar averechts werken. Maar nou moet ik hem dat nog gaan vertellen

En in die andere date heb ik al helemáál geen zin
Oud 02-12-2006, 14:24
SuicideFunky
SuicideFunky is offline
Hoe het bij mij zit op relationeel gebied: kut.
Nog altijd vrijgezel, al voor een tijdje. Kreeg gister opeens een smsje van me ex die ik al maanden niet meer gezien heb, maargoed

Denk dat ik weer eens uit moet gaan, ook al lang niet meer gedaan
Oud 02-12-2006, 14:38
ST*R
ST*R is offline
Tsja, het gaat. Hopelijk wordt vanavond gezellig.
Oud 02-12-2006, 14:49
luchtballon
luchtballon is offline
Hij heeft zoveel geduld met me. We hebben donderdagnacht van 4 tot 6 zitten praten over waarom ik nou zo gekwetst was door die opmerking die niet eens zo erg was. En uitgelegd waarom en waarvoor ik dan bang was en dat ik soms zo slecht kan reageren en het was zo fijn.
Maar wel 3 keer gehuild op een op zich gezellige avond, dus ben ik nog steeds bang dat ik hem een beetje weg jaag met mijn gezeur.
Iig, was het goed om zo te praten, en ik ben wat minder bang om verkeerde dingen te zeggen omdat hij dan nu ook weet waarom en hij zulke wijze en begripvolle dingen zegt.
Oud 02-12-2006, 15:37
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
probleem: m'n ex stalkt.. 3-7x per dag bellen.. ik neem alleen niet op..
smsen met teksten als: het doet pijn, wanneer zie ik je weer, kusje..

verder ot:
het was gister gewéldig.. hij heeft voor me gekookt, stoofpeertjes, gepofte aardappelen (die niet helemaal zo gepoft waren zoals hij wilde), gekruide gehaktbal, en mais (mijn ouders zijn vegetariers, dus het was weer eens héérlijk om vlees te eten!!)
há ik word alleen maar verliefder, kriebels in mijn onderbuik!!!!
ik hoop niet dat 't weggaat!..
*zin in woensdag, zin in woensdag, zin in woensdag!*
Oud 02-12-2006, 15:39
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 02-12-2006 @ 15:49 :
dus ben ik nog steeds bang dat ik hem een beetje weg jaag met mijn gezeur.
Daar hoef je je gezien de context van je post helemaal niet druk over te maken.
Oud 02-12-2006, 15:46
stout!
stout! is offline
De Duitse jongen smste dat hij het leuk vond vanavond en of hij me misschien nog een keer kon zien...? Moest daarna een stuk lopen en heb de hele weg naar huis een grijns op mijn gezicht gehad. Fijn, een leuke jongen
Die over 2 weken vertrekt, maar dat is misschien wel het goede eraan. Ik hoef even niet meer dan dit, een grijns op mijn gezicht is genoeg.
Oud 02-12-2006, 15:58
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-12-2006 @ 13:19 :

En ik wil wel weer een keer helemaal-hopeloos-totaal ondersteboven verliefd worden. De enige keer in de afgelopen drie jaar dat dat gebeurde was het niet wederzijds, dus dat zou ook nog welkom zijn.

Soms snap ik niet zo goed waarom ik niet wat makkelijker verliefd word, geloof ik.
Dat heb ik nu, dat ik weer eens helemaal ondersteboven ben van iemand. Eerste keer sinds twee jaar. Maar ik weet niet of het wederzijds is

Maar ik herken veel in je post, ben zelf ook bijna nooit verliefd.
Oud 02-12-2006, 16:38
Mephisto
Mephisto is offline
Voor het eerst sinds een jaar tijd begin ik ook weer rare gevoelens te krijgen
Oud 02-12-2006, 16:42
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 02-12-2006 @ 17:38 :
Voor het eerst sinds een jaar tijd begin ik ook weer rare gevoelens te krijgen
Oh, vertel!
Oud 02-12-2006, 16:54
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-12-2006 @ 17:42 :
Oh, vertel!
heb weer echt zin om met iemand te babbelen over vanalles en nogwat en die persoon dingen te vertellen waar ik nooit over praat en ik vind haar leuk voorbij het gebruikelijke "leuk in bed"
Maar goed, hoe wederzijds dat is is voor mij volstrekt onduidelijk.
Oud 02-12-2006, 17:01
Verwijderd
goed, vandaag was z'n vader jarig, en daarom was ik daar vanmorgen. 's middags kwam z'n stomme familie, en toen was ik er niet, en tegen 7 uur ga ik weer naar hem toe haha.
Oud 02-12-2006, 17:23
Qimm
Qimm is offline
Morgen lekker de hele dag met z'n tweetjes naar de sauna met een lekker relaxt arangement (hoera voor de optimel!) Even helemaal tijd voor elkaar Heelijk.

Hmmm waarom zijn sommige mensen nou sinterklaas aan het vieren in het verre zuiden? Das niet leuk hoor, kom es terug!
Oud 02-12-2006, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 02-12-2006 @ 17:54 :
heb weer echt zin om met iemand te babbelen over vanalles en nogwat en die persoon dingen te vertellen waar ik nooit over praat en ik vind haar leuk voorbij het gebruikelijke "leuk in bed"
Maar goed, hoe wederzijds dat is is voor mij volstrekt onduidelijk.
Wat leuk

ik meen het!

ot: ja, het gaat goed. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik sociale dingen echt opzij moet schuiven om iets aan tentamens te kunnen doen Dat voelt goed.
Oud 02-12-2006, 18:28
Worn Down Piano
Worn Down Piano is offline
Pff, irritante spanning en geen moment echt samen alleen kunnen krijgen . Was nu niet meegelopen, dan had ik ten minste nog wat kunnen doen.
Oud 02-12-2006, 20:01
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 02-12-2006 @ 19:27 :
Wat leuk
Ja, dat vind ik ook Hou je ons op de hoogte?
Oud 02-12-2006, 21:27
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-12-2006 @ 21:01 :
Ja, dat vind ik ook Hou je ons op de hoogte?
Misschien.
Oud 02-12-2006, 23:34
fractuur
fractuur is offline
Mijn vriend werkt mee aan een uitzending waar Ruben Nicolai ook aan meewerkt en de meiden onder ons kunnen zich mijn reactie daarop wel voorstellen. (zijn reactie: "als je meegaat trek ik je een burka aan" ) En helemaal aan het eind van al het geplaag zei hij dat Ruben Nicolai niet aan me moest komen, want dan kon hij hem wel wat aandoen. Ik was van hem en dat bleef ik.
Dat zei hij zó schattig. <3333
Oud 03-12-2006, 03:00
Verwijderd
Shit help ik heb een probleem
Oud 03-12-2006, 08:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
fractuur schreef op 03-12-2006 @ 00:34 :
Mijn vriend werkt mee aan een uitzending waar Ruben Nicolai ook aan meewerkt en de meiden onder ons kunnen zich mijn reactie daarop wel voorstellen. (zijn reactie: "als je meegaat trek ik je een burka aan" ) En helemaal aan het eind van al het geplaag zei hij dat Ruben Nicolai niet aan me moest komen, want dan kon hij hem wel wat aandoen. Ik was van hem en dat bleef ik.
Hihi
Ruben Nicolai

OT: Gisteren sinterklaas gevierd en dat was echt zo gezellig Vriendlief had bedacht dat we eerst een spel gingen spelen (Cartagena) en elke keer als er een poppetje in het bootje zat mocht diegene een kadootje pakken Uiteindelijk hebben we er zo 3 uur over gedaan
Oud 03-12-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 02-12-2006 @ 13:19 :

Oud 03-12-2006, 10:22
Estar
Estar is offline
Citaat:
fractuur schreef op 03-12-2006 @ 00:34 :

Oud 03-12-2006, 10:33
I C U
I C U is offline
Echt, hij zit zo onwijs in m'n hoofd, het is gewoon eng. Vooral omdat ik dan zo'n stomme grijns over m'n face voel trekken. Mjah, ik geloof dat ik hem toch wel heel erg leuk vind.

Donderdagavond was ook heel erg leuk. Gelachen, gepraat, enzo. Btje jammer dat ik de trein heb gemist en dus ook de laatste bus niet haalde. M'n vader aan de phone: "Waarom heb je de trein gemist? Was het zo gezellig dan?" Pffff... Vaders. Ik zou echt zó balen wanneer hij zegt: "Hé, het was leuk, maar dit was het dan." Nu maar hopen dat hij dat de komende paar maanden niet zegt

En tis nog niet eens echt officieel wat enzo Ik ben echt fuckin' eng bezig.
Oud 03-12-2006, 10:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik wil hem zien!
Oud 03-12-2006, 10:45
Estar
Estar is offline
Hij is lief, hij komt anderhalf uur fietsen van zijn werk af, om vervolgens om te rijden om van mij een kusje te krijgen.Snel even te eten en weer anderhalf uur terug te fietsen
Oud 03-12-2006, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 02-12-2006 @ 18:23 :
Morgen lekker de hele dag met z'n tweetjes naar de sauna met een lekker relaxt arangement (hoera voor de optimel!) Even helemaal tijd voor elkaar Heelijk.

Hmmm waarom zijn sommige mensen nou sinterklaas aan het vieren in het verre zuiden? Das niet leuk hoor, kom es terug!
Volgende week! Maar het was hier keigezellig (Over 2 weken uiterlijk weer internet )
Oud 03-12-2006, 11:50
stout!
stout! is offline
Euhm ik heb gisteravond weer met de Duitse jongen gezoend. En het was leuk, het praten maar eigenlijk vooral het kussen .. Ik wil hem wel weer zien. Maar het is niets serieus. Hij is leuk, maar de spanning is ook heel leuk . En het is fijn dat ik er zo relaxed in sta omdat ik niets echts wil en dus eigenlijk niets te verliezen heb.
Hij zei wel: "I want to see you again" en toen zei ik: "Well you have two weeks to see me" en toen ging hij al helemaal erbij bedenken dat ik in die twee weken wel vier dagen naar Riga ben en dat vond hij jammer dus volgens mij vindt hij me ook wel interessant . Ik ga hem morgen smsen.

Maar leuk dus, hoewel op een heel ander niveau dan met mijn exvriendje. Ik geniet er nu gewoon van, het is gezellig, maar het is vooral fijne afleiding.
Oud 03-12-2006, 12:24
Verwijderd
Heelheelheel erg uberfijn verliefd <333333
Oud 03-12-2006, 12:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik krop mijn emoties op, ik voel het. Zo af en toe als iemand erover begint en blijft doorvragen, merk ik dat alles omhoog komt. Maar toch laat ik het niet toe. Ik wil er niet over praten. Al snap ik niet echt waarom, waar het probleem nou precies ligt.
Oud 03-12-2006, 13:22
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-12-2006 @ 11:44 :
Ik wil hem zien!
dit ^^

Morgen weer<3
Alleen dat is wel onder de werkgroep oftewel dat schiet niet erg op met kletsen.
Oud 03-12-2006, 13:27
moon
moon is offline
wat is liefde toch lastig.
Oud 03-12-2006, 13:34
cagie
cagie is offline
Gister uit met hem was niet echt geweldig. Hij was teleurgesteld omdat ik die avond ook een klein beetje moest werken. Vervolgens werd hij jaloers omdat ik stond te praten met mijn ex-scharrel. Ik snap zijn jaloezie heel goed, en ergens ook wel terecht denk ik maar het maakte de sfeer er niet beter op...
Oud 03-12-2006, 13:36
Verwijderd
een soort van samenwonen?
Oud 03-12-2006, 13:36
Verwijderd
Ik vind het vervelend als mensen niks meer van zich laten horen, terwijl ze beloofd hebben om te mailen/bellen/smsen/whatever. Ja, val dan maar meteen dood.
Oud 03-12-2006, 14:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
We zijn woensdag 2 jaar samen, niet dat we er iets aan (gaan) doen, maar och de gedachte is wel leuk.
Oud 03-12-2006, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-12-2006 @ 13:46 :
Ik krop mijn emoties op, ik voel het. Zo af en toe als iemand erover begint en blijft doorvragen, merk ik dat alles omhoog komt. Maar toch laat ik het niet toe. Ik wil er niet over praten. Al snap ik niet echt waarom, waar het probleem nou precies ligt.
Precies dit
Oud 03-12-2006, 15:47
I C U
I C U is offline
Laat nou es wat van je horen! Ah toe? *zucht* Oké, ik ben hopeloos
Oud 03-12-2006, 15:51
niña
niña is offline
Ik weet wat ik fout doe bij iedereen maar nu het nog eens afleren
Oud 03-12-2006, 15:58
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Zao schreef op 03-12-2006 @ 13:24 :
Heelheelheel erg uberfijn verliefd <333333
Leuk ook om te zien dat jullie nu al elkaars woorden overnemen. Of praatte je voor haar ook al uberdom?

Ontopic:
Oud 03-12-2006, 16:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
te relaxt
Oud 03-12-2006, 17:00
T!ne
T!ne is offline
Ik lig al heel de dag in de zetel met koorts en kan bijgevolg vandaag niet naar Leuven.. Wat dus wil zeggen dat ik hem niet kan zien En ik mis hem verdomme zo..
Oud 03-12-2006, 17:01
Silvie
Silvie is offline
Goed, vanavond slaapt hij weer bij mij.
Lekker weer een avondje samen. En ik kijk uit naar de Kerstdagen.
Oud 03-12-2006, 17:41
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, tweestrijd. Enerzijds wil ik hem nog niet te dichtbij laten, bang om weer gekwetst te worden. En omdat ik niet als te makkelijk over wil komen of over me heen wil laten lopen. Maar anderzijds kan ik dat helemaal niet zo goed, afstand van hem bewaren terwijl ik niets liever wil dan dat het weer goed is. En wat voor afstand is er nou ook nog met zulke seks?

Regels voor berichten