![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarvan is in andere delen van de wereld geen sprake. De stelling dat moslims in islamitische landen slechter af zijn is dus steekhoudender dan je zou verwachten.
||
Citaat:
Lijkt me geen enkel probleem, maar ik kan het ook wel speciviceren op een aantal west-europese landen en een aantal landen uit het midden-oosten. Ik kan er zelfs het voorbeeld van gebedshuizen nog van maken, maar erg zinvol is dat ook weer niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() de Amerikaanse overheid bestaat meer dan alleen maar uit haviken, kenjirro.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt het niet gelezen, maar het is een heel boeiend stuk. (Uit de HP dus) En het stuk is in essentie in mijn ogen absoluut waar.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Misschien moet je jezelf dan eens afvragen hoe je overkomt hier. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() t moet het mooi maken, maar dat doet t niet ![]() anyway verder t.a.v. je plaatjes: "Look there’s a ‘ninja’!” my Syrian friend exclaimed as we stood in the Souq al–Hamadiyya (one of the main shopping districts in Damascus). “They look like they’re wearing dustbin bags.” My face revealed my surprise as I looked at the woman in her long, black gown (abaya) and a black face veil (niqab). “They can’t even see properly. Why do they wear that?”" http://www.cherwell.org/features/the...ehind_the_veil ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
MORAALRIDDER!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/5223 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Best wel vreemd eigenlijk dat de bodyguards van Kadaffi geen hijab-achtig iets dragen. ![]() maar stom filmpje hoor. Ik zie geen boerka - dus waar gaat het hier over.... erm.. dat boerka verbod draagt de naam boerka-verbod maar houdt ook gevallen als de hijab in.
Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 06:38. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() @Ieke Mark heeft wel gelijk wat betreft de journalistieke kwaliteiten van hp/de tijd en elsevier. Bij dat laatste is het echt tenenkrommend om te lezen hoe ze met halve waarheden goochelen en soms gewoon pure leugens verkondigen. Het gevaar is denk ik dat als je weinig af weet van de politieke klimaat in het Midden Oosten je daar heel makkelijk in trapt. Wat dat betreft is 'Vrij Nederland' nog altijd kwalitatief een heel stuk beter en betrouwbaarder. In Elsevier las ik een tijd geleden een stuk over Dubai en ik weet nu wel 100% zeker dat het een tijdschrift is dat het vooral van onderbuikgevoelens moet hebben. Net zoals hun stukken over Jan Marijsenissen, en hoe links het land zal onderdompelen in blablabla........nou vraag ik je ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 09:09. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het thema "Europa", daar heeft de nederlandse burger zich al heel duidelijk over uitgesproken. De Nederlandse burger heeft er geen trek in, die houdt Nederland liever zoals het is. Dan kun je zeggen: "kijk eens wat verder"; dat hebben we gedaan, en overal is het kommer en kwel.. |
![]() |
||
Citaat:
Is die beschulding op zijn beurt uit jouw duim gezogen of kun je die bewering staven?
||||
Citaat:
Vind je het gek dat iemand zich dan aangesproken voelt, zo werkt het quotesysteem nou eenmaal. Ik kom hier veel vaker dan jij denkt. Ik weet hoe moeilijk er omgegaan wordt met bronnen. Maar jou opmerking was gewoon op mij gericht aan de hand van jou formulering en de manier van quoten. Citaat:
Beginnen over bannen is uitermate zwak. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry, het is dagelijks nieuws, is het niet de burka, dan is het wel Irak, Afghanistan, Iran, Parijs, Madrid, London, Libanon, Syrie. Ik kan er ook niks aan doen, ik had ook liever minder slecht nieuws ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Irak, Afghanistan = om de oorlog. Iran? Parijs? London, Madrid = terrorisme, alweer een hele poos geleden. Libanon, Syrie = politieke verhoudingen. Leg mij eens uit wat deze landen/steden met de Islam te maken hebben? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dit is geen burqa. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Boerka verbod, what the hell! nachtmens | 312 | 09-08-2012 17:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofddoek op school Sofia. | 500 | 23-09-2009 16:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 |