![]() |
|
tjah tga nie zow goed maar dat hadden jullie al wel door
ik zou er echt met iemand over willen praten diek echt in vertrouwen kan nemen dus heb jij toevallig msn voeg me dan ff toe sopietjuh@msn.com
|
![]() |
|
Je kunt pim@scholieren.com proberen, maar verwacht niet dat ik je ga knuffelen als een hulpeloos en onschuldig zeehondje.
Gelukkig ben ik wel redelijk, en zal ik je helpen met een constructieve oplossing.
|
![]() |
Ik zou in ieder geval korrelatie even berichten, want wij zijn geen proffesionals (alhoewel, ik ben op weg
![]() doornvogel@yahoo.co.uk Ik check mijn mail vrij vaak, ik probeer het elke dag. Dus mail gerust! |
![]() |
|
Ik sta klaar voor je! Mail me rustig op rob19@eminem.com. Of meld me aan op MSN. No problem. Geen bullshit serieuze antwoorden.
Mvg, Rob. |
![]() |
|
Mij mag je ook toevoegen of mailen ofzo als je wilt, winniefha@hotmail.com
|
Verwijderd
|
Ik snap dat je dit hier post, maar het hoort hier niet, scholieren.com heeft hiervoor een speciaal forum: dating. Ik wil je topic daar niet zomaar heen verplaatsen, dus sluit ik hem hier. Wanneer je hem wel op dating wilt hebben kun je daar een nieuwe openen. Of je mailt mij, dan verplaats ik deze naar dat forum.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
geen naam [verhaal] Stoel | 6 | 22-04-2002 20:10 |