Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
trouwens al sje het over Method-Man hebt , dan is t wel een rapper in de film How High zie je hem zo ![]()
||
Citaat:
wat ik ook gezien heb: Met je werkkleding op straat lopen, ik heb deze week al 4 mensen in een albert Heijn jasje gezien, 1 met een plusmarkt jasje en 1 met een c1000 jasje. Dus heb jij mooie werkkleding, draag het op straat en je bent het mannetje (of vrouwje) ps. ik heb hier nog 4 AH jasjes en een bodywarmer liggen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jeee! Nu ben ik dubbel in! |
![]() |
||
Citaat:
En over die werkkleding! Das ook hip, nou ja, een beetje alternatief hip ![]() zucht, ik wou dat ik deze kleine regeltjes trend had gezet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS Wie nog een keer naar mij ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, ja, gezien, in de zomervakantie, op 't vliegveld voor 't eerst. *trots* ![]() ![]() Masj, DOOS, zie je dat knipperende msn-schermpje niet? En ohdear, nu zet ik mijn eigen trend voort.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik zie het wel maa rik kan niet terugpratne *wijst naar nick* ben aan de telefoon.. en JA, dit typ ik met 1 hand, en JA dat is waanzinni girritant. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dit forum helpt me mijn hipheidsgehalte op peil te houden ![]()
|
ik heb dr ook één: CHENILLE!!!! PRACHTIG!!! die dingen kun je in je haar doen, om je pols, bovenarm, nek, superleuk!!!
en voor de mensen die niet wetnve van chenille is: dat zijn van die gekleurde dingen met ijzerdraad erin, waar je vroeger altijd giraffen en spinnen enzo mee maakte... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het nu niet echt leuk meer, ben het ding volgens mij ook al een maand of vijf kwijt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ja naar al die zeer bijdragende posts gaat hij dicht. btw lijkt me enorm belachelijk gezicht je trui zo idioot aan doen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Mc Fashion coecie | 28 | 26-06-2003 19:51 |