![]() |
|
Naar aanleiding van deze post, kwam ik op de volgende vraag: gaan jullie altijd staan bij het applaus na afloop van een voorstelling?
Mijn ervaring is namelijk dat bij vrijwel elke voorstelling mensen op den duur gaan staan tijdens het klappen en dat een staande ovatie dus niet erg zeldzaam meer is. Met een volle zaal die staat, kan je ook bijna niet achterblijven. Toch was ik laatst bij een voorstelling die ik het staan echt niet waard von. Ik bleef zitten, maar veel mensen gingen met de meute mee en hoorde ik nadien toch vertellen dat ze de voorstelling slecht vonden. Dus wat doe jij: ga je altijd staan of alleen als je het een goede / uitermate goede voorstelling vond? En wat nou als heel het publiek al gaat staan en jij vond de voorstelling maar niks?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Meestal is het inderdaad gewoon een conventie, en zelfs lullig voor de artiest als je niet gaat staan. Maar als je wilt laten merken dat je het extra goed vond, kun je nog altijd 'bravo' roepen, zoals ik laatst iemand hoorde doen. <3
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Requiem for a Saai #1458 Verwijderd | 500 | 13-07-2011 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Klaar. lovetear | 15 | 05-11-2004 12:08 | |
Eindexamens 2004 |
diplomauitreiking *sunrise1986* | 101 | 05-07-2004 14:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Menigte bestormt parlement Georgië Gatara | 40 | 25-11-2003 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
waargeberud verhaal karamba | 6 | 19-12-2002 14:32 |