Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ok ik kan wel begrijpen dat je hier jezelf kunt zijn, want dat heb ik ook wel, want ik weet toch dat mensen van hier me nooit zullen ontmoeten, dus me echt kennen en hoe ik denk en hoe ik me voel. Maar als je echt afhankelijk bent geworden van 'ons' als zijnde dit forum, dan denk ik ook dat het iets te is geworden. En je kunt niet van de een op andere dag hiermee ophouden, maar ik denk wel dat het verstandig is, dat je dit dan probeert te minderen, en dat je op de een of andere manier contact probeert te zoeken met 'echte mensen'. Dat je dan met een vertrouwenspersoon is al een goede stap denk ik, en ik weet niet of je bij een vereniging wilt, zodat je meer mensen leert kennen...?
Ik weet natuurlijk niet hoe je situatie precies is, maar k denk dat het verstandigste zal zijn, dat je meer contact probeert te zoeken met mensen in je directe omgeving nou ik hoop dat het je lukt en dat je hier wta aan hebt! and hopefully... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
riiiight. Na 6 jaar??? Schud de pillen ff uit je hersens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 38 | 11-05-2007 17:32 | |
Drugs & Alcohol |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 2 | 28-04-2007 20:01 | |
Liefde & Relatie |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 1 | 28-04-2007 20:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 3 | 28-04-2007 20:00 | |
Psychologie |
Hoe is de vertrouwenspersoon bij jou op school? metallica | 48 | 30-05-2004 19:59 | |
Psychologie |
vertrouwenspersoon mercurius | 1 | 17-02-2002 21:25 |