Advertentie | |
|
![]() |
|
Er is hier ooit een centraal thema over geweest. Ik heb even voor je gezocht:
klikkerdeklik [edit] oh sorry, het moest typisch nederlands zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je kan ook haagse kakker maken, krentebrood met spijs. Maar daar heb ik het recept niet van wat deze opmerking totaal overbodig maakt ![]() ![]() space cake is ook een typisch hollandsche lekkernij ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Voor 4 personen: 500 gram (seizoens)fruit naar keuze 2 dl bessensap 150 gram suiker 4 eiwitten (zonder dooiers) lange vingers Bereiding: 1. Klop de bessensap, suiker en eiwitten in een kom tot een stijve massa (stevig kloppen). 2. Doe de opgeklopte bessenschuim in een spuitzak. Als je geen spuitzak hebt, kun je in stap 3 het bessenschuim ook gewoon met een lepel bovenop het fruit scheppen. 3. Verdeel het fruit over 4 grote glazen of schaaltjes. Spuit er een berg bessenschuim bovenop. 4. Steek er een paar lange vingers in. 5. Smullen maar. Om de eiwitten van de dooiers te scheiden: Tik een eitje tegen de rand van de kom en 'breek' het ei boven de kom in tweeen. Maar doe dit zo, dat de inhoud er niet uitvalt, houdt beide delen met de open kant naar boven , elk in een hand. Leeg de helft zonder dooier in de kom, en kieper nu steeds de dooier van de ene halve eischaal in de andere. Doe dit langzaam en voorzichtig, zodat het dooier niet in de schaal valt, maar het eiwit wel.
|
importeer een paar kilo dorp
![]() de mooiste reactie die ik van een amerikaan erover kreeg was dat het naar inkttoners smaakt ![]() Maak anders oliebollen: http://www.kieckens.nl/oliebol.htm
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Deliciously Finished Bowser | 0 | 08-07-2005 07:37 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 |