![]() |
|
mijn nieuwste ontdekking:
http://koopstudio.nl/ echt geniaal, ik ga dit echt doen als ik terugkom van australie
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij komt er ook nog een bedrag aan servicekosten bij, maar niet zeker, iig heel wat extra kosten waar je de kleine lettertjes voor moet lezen. Die vriend van mij had tóch besloten om het te doen, hij zou 's morgens nog langs gaan om nog even te kijken, en zou dan tot 12 uur het eerste recht hebben om te kopen. Daar aangekomen waren de 2 mensen waar hij die afspraak mee had 'zijn' kamer aan t verkopen aan iemand anders, en probeerden hem een andere kamer aan te smeren (!). Alle financien waren al geregeld! Dat is geen zaken doen. Hij is superblij dat het zo is gegaan, achteraf zou het toch niet zó'n superdeal zijn als het leek. (dit was overigens in utrecht) Weet dus niet alles even precies meer, maar al met al bleken genoeg addertjes onder t gras te zitten, waardoor ik t voordeel op huren absoluut niet meer zag... Maar goed, ga gerust naar een voorlichtingsavond, de kamers zelf kunnen natuurlijk prima zijn, en als je niet kijkt op een euro meer of minder.... Laatst gewijzigd op 17-12-2006 om 13:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doet me denken aan een collega van mijn oom. Die lucky bastard won ongeveer 450.000 gulden in de staatloterij met een straatje loten, samen met 8 andere collega's (ze hadden dus de hoofdprijs die destijds 4 miljoen gulden was). Een 9e collega was er een paar dagen daarvoor uitgestapt, geen zin meer. Die gast is dan ook echt maanden onderwerp geweest van flauwe grappen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het verhaal van die vrouw is van een geheel andere orde. Ze was nog niet eens lid, ze had iig geen lot (heb het filmpje niet gezien, filmpje blijft maar bufferen, weigert af te spelen). En dan verklaren psychisch kapot te zijn. Hoe verdorven kunnen mensen zijn, echt. :'D
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee maar serieus, dat mens moet gewoon niet zo zeuren. Wat een aansteller zeg. Geen lot = geen prijs. Dat lijkt me duidelijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |