Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2006, 17:59
Verwijderd
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 16-12-2006 @ 14:24 :
ik druk ook altijd op t knopje, en wacht meestal ook netjes tot het groen wordt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2006, 18:00
Verwijderd
Ik druk echt supervaak alsof ik spastisch ben en ik zing ALTIJD 'stoplicht stoplicht spring op groen, wil je dat wil je dat voor mij doen! abracadabra spring op GROEN!'

Het werkt wel hoor
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 19:11
Maurice
Maurice is offline
ik druk altijd een oneven aantal keer.
Oud 18-12-2006, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 16-12-2006 @ 22:02 :
Ja hoor, ik ga niet zo schijnheilig doen te suggereren dat ik nog nooit door rood ben gelopen. En ik heb het ook niet over 's nachts wachten voor het stoplicht ergens op een polderweggetje, maar mensen die nog niet eens kijken naar het stoplicht, vaag even naar één kant kijken en met het mobieltje aan de oor gewoon doorlopen. Ik vind het net zoiets als zonder licht fietsen, onverantwoordelijk gedrag.
Maar niemand hie rheeft het over dat soort mensen, en veel van die mensen zijn e rniet.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 21:30
Verwijderd
Ik vind trouwens die knopjes die geen knopje zijn erg irritant. Dat klinkt vaag. Ik bedoel die dingen met zo'n sensortje waar je dan je hand voor kunt wapperen en dan zou het moeten werken, en dat is dan hygienischer dan een knopje dat iedereen aanraakt. Maar bij een knopje weet je tenminste dat je het knopje hebt ingedrukt; bij zo'n sensor kun je niet voelen of je het goed doet, en er komt ook geen lichtje van 'oke we hebben je gezien' ofzo, en het is niet eens duidelijk op welk punt van het ding de sensor precies zit, dus dan leg ik maar altijd m'n volle hand er tegenaan, wat ik heel veel mensen zie doen, waardoor je er als gemeente niets mee opschiet, behalve dan dat je meer geld uit hebt gegeven.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 22:48
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 16-12-2006 @ 19:16 :
Ik druk ook altijd, meestal nog vaker dan 1x omdat ik denk dat het dan nóg sneller gaat.
Ik ook Terwijl ik weet datdat niet waar is.
Oud 18-12-2006, 23:47
Supreme Dutch
Ik druk altijd. Als je op die knop drukt geeftie een signaal dat er mensen staan te wachten. Als je die niet indrukt gaat hij uiteindelijk ook wel op groen, maar duurt het langer.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 12:59
Verwijderd
Ik druk nooit, sterker nog, ik heb een tijdlang gedacht dat die knop voor blinden was zodat de tikker afgaat wanneer de stoplicht op groen staat. ;o
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 13:15
lawallan
lawallan is offline
ik kwam ooit een keer aanfietsen bij een stoplicht waar al een man naast stond, ik ging er dus vanuit dat hij op het knopje had gedrukt. Ongeveer 5 minuten later en 20 mensen extra werd een jongetje ongeduldig en hij drukte op het knopje, de man die al naast het stoplicht stond keek hem zeer vreemd aan en het licht sprong 10 seconden later op groen. Drukken heeft wel degelijk zin.
Reageren

Regels voor berichten